je bedoelt qua deaths?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef Stefan740 het volgende:
dat dacht ik al, haal chiel en mij eruit en we staan een plekje of 95 lager
pwahahahaaha sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef Stefan740 het volgende:
dat dacht ik al, haal chiel en mij eruit en we staan een plekje of 95 lager
Koop ze op Marktplaats?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat die BF2 Deluxe zo friggin' duur is![]()
Vraag is ook of je echt deluxe wil hebben. als in deluxe ook European forces zit is het een beetje zonde van het geld. die EF & AF worden bijna niet gedraaid. dan kan je eerder voor BF2 + SF gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat die BF2 Deluxe zo friggin' duur is![]()
Ik zie overal alleen maar BF2 Deluxe staan voor 50 euro ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Vraag is ook of je echt deluxe wil hebben. als in deluxe ook European forces zit is het een beetje zonde van het geld. die EF & AF worden bijna niet gedraaid. dan kan je eerder voor BF2 + SF gaan.
Deluxe is met SF, is wel een leuke extra, al was het maar voor de unlocks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zie overal alleen maar BF2 Deluxe staan voor 50 euro ?
Ik wil gewoon alleen puur BF2 en geen andere troep erbij.
Unlocks zijn voor n00bsquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar is het nodig om die SF erbij te hebben om leuk te spelen of kun je met alleen BF2 ook prima redden op een server?
heb je hem al gzien???quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:31 schreef RudyCarell het volgende:
@ Ijs: Ghost Rider is zooooo slecht....
En heb je dan ook nog suggestie's waar ik puur en alleen BF2 kan kopen? Ik zie overal alleen maar uitbreidingingen en deluxe versie's staanquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Unlocks zijn voor n00bsdus BF2 is genoeg om lekker te ownen
![]()
morguh trouwens![]()
euh, weet niet... maar als je het hele pak kan kopen doe je dat toch. kan je tenminste knallenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En heb je dan ook nog suggestie's waar ik puur en alleen BF2 kan kopen? Ik zie overal alleen maar uitbreidingingen en deluxe versie's staan![]()
Geen zin om 50 euro te dokken voor een uitbreiding die ik eigelijk niet eens hoefquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
euh, weet niet... maar als je het hele pak kan kopen doe je dat toch. kan je tenminste knallen![]()
ik zal wel eens wat onlineshops bekijken zo
tja..... dan weet ik het niet, marktplaats/ebay ofzo ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen zin om 50 euro te dokken voor een uitbreiding die ik eigelijk niet eens hoef![]()
helaas heeft play.com hem niet meer op voorraad die had hem nog in single versie voor 14 pond, dus iets van 23 euro. om er nou 50 euro voor te dokkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En heb je dan ook nog suggestie's waar ik puur en alleen BF2 kan kopen? Ik zie overal alleen maar uitbreidingingen en deluxe versie's staan![]()
als je iemand even je account geeft die sf heeft kan jij ook de beschikking krijgen over de unlocks die SF met zich meebrengt hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Unlocks zijn voor n00bsdus BF2 is genoeg om lekker te ownen
![]()
morguh trouwens![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:28 schreef ursel het volgende:.. Goedemorgen u allen..
* Ook maar eventjes een keer wakker geworden is..![]()
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1946quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal nog eens heel diep nadenken of ik dat spel wil kopen voor 50 euro![]()
Thanks! i'll check.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef BugWorks het volgende:
[..]
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1946
Misschien een optie, scheelt wel een paar euro.
Je bent wel een beetje een zeur hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal nog eens heel diep nadenken of ik dat spel wil kopen voor 50 euro![]()
whehequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar omdat je zojuist je sig heel leukaangepast hebt, mag je nog even blijven.
Hij heeft iig een sig..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een zeur hoor!
Overdag staat mijn geluid op stil, moet je ff na half 4 bellen, dan vind ik het namelijk wel weer gescheten voor vandaag en gaat ik weer richting huis.. Beetje van het mooie weer genieten enzo..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
misschien bel ik je vandaag even, geile dingetjes in je oor fluisteren enzo
![]()
Dan weet ik niet welke homo's jij kent, maar de echte puur nature homo's die ik ken praten bijna nergens anders over..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:33 schreef RudyCarell het volgende:
Het is mooi weer en de verkeerde hormonen slaan weer eens op hol... Wat is dat toch met heteros dat ze het meer over homoseksuele dingen hebben dan homos zelf... Kansloos...![]()
Als Ferdi weer eens een grap van de maand heeft dan zet ik die er wel weer in, maar voorlopig is het een beetje flauwtjes hier!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke homo's jij kent, maar de echte puur nature homo's die ik ken praten bijna nergens anders over..
En ja, ik ken er genoeg..![]()
ik zeur nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een zeur hoor!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
pwahahahaaha sorry
als we stefan eruit halen stijgt onze k/d van de server weer.
Als een echte homo staat frank wel zijn zaakie te bescheremen op 1 van de trouwfotosgoedemorgen
Er zijn er hier idd een aantal die het niet zoveel meer spelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef staticdata het volgende:
misschien zijn er hier nog mensen die het spel willen verkopen aan je
FRANK!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef staticdata het volgende:
misschien zijn er hier nog mensen die het spel willen verkopen aan je
en je kan hem zelfs voor 36,99 krijgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Battlefield 2: The Complete Collection voor ¤ 37,99 incl. verzendkosten!
oeeh! Goede sitequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Battlefield 2: The Complete Edition voor ¤ 37,99 incl. verzendkosten!
Als ik met mijn kameraden aan het kaarten ben wordt er niet veel anders gepraat hoor..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee maar je weet wat ik bedoel, denk ik... En ik ken eigenlijk niet eens zo veel homos, of ik weet het niet van ze... Maar waarom toch dat gedrag... Toch nieuwsgierigheid misschien? Of toch gewoon "grappig" (
)
Dat bedoel ik dus... Hoe is dat ooit gekomen... Puur uit interesse hoor, vrienden van mij praten ook wel eens zo... Maar waarom? Ik vind het echt dieptriest namelijk... Maar ik zal wel de enige hier zijn die dat vindt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik met mijn kameraden aan het kaarten ben wordt er niet veel anders gepraat hoor..![]()
![]()
jij zit gewoon in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... Hoe is dat ooit gekomen... Puur uit interesse hoor, vrienden van mij praten ook wel eens zo... Maar waarom? Ik vind het echt dieptriest namelijk... Maar ik zal wel de enige hier zijn die dat vindt...
Naapert!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
misschien bel ik je vandaag even, geile dingetjes in je oor fluisteren enzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |