Ja, waarom.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... Hoe is dat ooit gekomen... Puur uit interesse hoor, vrienden van mij praten ook wel eens zo... Maar waarom? Ik vind het echt dieptriest namelijk... Maar ik zal wel de enige hier zijn die dat vindt...
Aanpassen hoeft neit hoor... Ik heb het gewoon altijd raar gevondenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, waarom.
Waarom zeggen we dat bananen geel zijn en noemen we het niet groen..
Waarom sprongen mensen uit een vliegtuig om te kijken of ze aan een zakje zachtjes konden landen..
Zal wel te maken hebben met macho gedrag onder elkaar. Lomp ouwehoeren. Uiteindelijk benne we gewoon allemaal boeren die simpel gaan zuipen en daaropvolgend simpel gaan praten..![]()
Echte reden zal wel in het gewisse blijven. Het praat gewoon lekker weg en heb er met een pot bier bij de grootste lol mee..
Tis ook niet zo dat het alleen maar daarover gaat, maar zo af en toe een opmerking om het niveau naar beneden te trekken tot niveau kleurplaat. Vervolgens weer een potje bier halen en weer verder gaan..
Maar ligt aan de sfeer en omgeving waarin je je bevind waar dit soort gesprekken plaats vinden. Als er mensen zoals jij erbij zijn zal ik me ook gewoon netjes houden ofzo hoor.. Dan probeer ik me aan te passen door boven mijn niveau te presteren..
of dat handjequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Aanpassen hoeft neit hoor... Ik heb het gewoon altijd raar gevondenNet als waarom het gros homo's zo raar praat
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
of dat handjeook iets wat ik echt niet snap
![]()
Simpel, ze zijn van nature apart, dus moeten ze er ook aparte handelingen op na houden..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
of dat handjeook iets wat ik echt niet snap
![]()
Vier maanden cel voor Van Gobbelquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:18 schreef jpjedi het volgende:
Zo!
JP zegt:
Goed weer voor de veldneukers.![]()
jah jammer dat je alweer terug bent van texel hequote:Op woensdag 28 maart 2007 12:18 schreef jpjedi het volgende:
Zo!
JP zegt:
Goed weer voor de veldneukers.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
staat ze net naast me!
ik vraag haar effe![]()
Wat snap je er niet aan??quote:
Dat lukte mij ook niet toen ik vroeg of jullie nou wat hadden..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij beweert dat ze jou belt, dus ik spank haar effe om de waarheid eruit te krijgen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
quote:Onderwerp: Gratis printer.
Geachte heer/ mevrouw,
Ik ontving gisteren DATUM uw brief met ons kenmerk: KLANT NUMMER waarin u mij attendeert op een, zoals u het noemt, misverstand.
Ik wil de printer houden en niet kiezen tussen de twee keuzes.
Met vriendelijke groet,
Naam en Adres.
Antwoord van Wehkamp
[..]
quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij gaan akkoord met uw voorstel en hebben de onderhandelingen bij dezen beëindigd.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
niet te geloven![]()
Heb je inmiddels al een brief ontvangen van wehkamp betreffende de printer, zoniet hoef je toch ook niks te doen. Lijkt mij tenminstequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:52 schreef ursel het volgende:
FF nog quoten uit het topic betreffende de wehkamp printer..
Weet nu niet of dit meneertje de waarheid spreekt, want vind het wel heel erg kort door de bocht antwoord van de wehkamp.
[..]
kan ook betekenen dat ie voor de rechtbank kan komen hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:52 schreef ursel het volgende:
FF nog quoten uit het topic betreffende de wehkamp printer..
Weet nu niet of dit meneertje de waarheid spreekt, want vind het wel heel erg kort door de bocht antwoord van de wehkamp.
[..]
iig lekker aan en uitkledenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Moet hij deze nou kopen of downloaden? Grensgevalletje ...![]()
kopen. tis een action figurequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Moet hij deze nou kopen of downloaden? Grensgevalletje ...![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan ook betekenen dat ie voor de rechtbank kan komen heEr staat neit dat er geen gevolgen zijn wanneer de onderhandelingen worden beeindigd.
Stoer! Thnx voor de tip.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:58 schreef escape_nl het volgende:
@ Frank
http://www.inkoopactie.net/ia/mqfd84r2/1
BoF server en de Noob server bedoel je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef slakkie het volgende:
kan je trouwens ook als non-member die fokservers benaderen? Ik ga ervanuit dat het wel mogelijk is, but checking.
Band of Fok!kers : Karkand Infantry Only (ip : 84.244.162.88:16567)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef slakkie het volgende:
kan je trouwens ook als non-member die fokservers benaderen? Ik ga ervanuit dat het wel mogelijk is, but checking.
ga ik denk ik morgen maar doen, hang nu zo lekker op de bankquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Anders ga je toch ff geile dingetjes in iemands oor fluisteren..![]()
voor het voetbal zekerquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga ik denk ik morgen maar doen, hang nu zo lekker op de bank![]()
zolang die kut van basten de sceptor zwaait kijk ik geen NL voetbal meerquote:
het is net bof dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zolang die kut van basten de sceptor zwaait kijk ik geen NL voetbal meer![]()
want we hebben vanavond een zekerheidje, dat alle spelers iig weer op de verkeerde plek staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |