VBL is één vieze kliekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:09 schreef VoreG het volgende:
Hools begint een 'kliekerig' gehalte te krijgen!
ik ben tegen sex met dierenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]mierenneuker maar tis al verandert
pas jij nou mijn quote aan?quote:
Sorryquote:
nee!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry![]()
word ik nu eindelijk eens geband?
wat dan wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben student en stem zeer zeker geen VVD![]()
daar zitten zoveel partijenquote:
Een map.quote:
MS-DOSquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een map.
Met de dir command moest je vroeger in MS-DOS lopen klooien om ervoor te zorgen dat je spellen kon spelen.
Ach man krijg een tuin op je bolle buik,quote:
1000 euro in de maand en dan red je het netquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben student en stem zeer zeker geen VVDen ik heb ook 740 stufi (inc lening) en daar red ik het net mee. Maar dan kan ik ab-so-luut niets extra;s kopen of doen, dus daar werk ik ook nog voor, en ik leen liever ook niet maar heb gewoon geen keus.
250 collegegeld (om de maand)
240 huur
110 ziekenfonds
boekengeld
20 euro huisrekening
en dan nog eten en drinken
verkapte doodsverwensingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach man krijg een tuin op je bolle buik,![]()
De huren zijn voor studenten doorgaans een stuk hoger.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er hele gezinnen zijn die daar rond van moeten zien te komen.
En maar klagen, die studentjes.
Nu snap ik waarom er zoveel VVD-stemmers tussen de studenten zitten.
met 740 red ik het net zei ik/quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
1000 euro in de maand en dan red je het net
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach man krijg een tuin op je bolle buik,![]()
En dat na mijn post.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik zweef daar tussen nog weleens
Een userfoto van jou ook goed?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is het volgende wat je gaat proberen? Een tubgirl?
Oraandonor?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vandaag mijn donorcodicile gekregen en ingevuld en opgestuurd, dus ik ben straks oraan- en weefseldonor![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een userfoto van jou ook goed?
Komt op het zelfde neer namelijk
Hum ik las iets andersquote:
Heerlijkquote:
Hoeveel maand wil je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
![]()
Zozo Bos is op oorlogspad. We kunnen elkaar ook iets toewensen Bos, een ban lijkt mij nl weleens ontspannend.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een userfoto van jou ook goed?
Komt op het zelfde neer namelijk
quote:
Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vandaag mijn donorcodicile gekregen en ingevuld en opgestuurd, dus ik ben straks orgaan- en weefseldonor![]()
Volgens mij kan het ook anders. In ieder geval de grenzen verkennen maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.
Kerst duurt alleen nog zo langquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.
Paasgratie.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is het volgende wat je gaat proberen? Een tubgirl?
Of anders pinkstergratiequote:
Met een half uur vertragingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Er is trouwens voetballen opTalpa nu. De kraker Jong Oranje - Jong Ierland.Ik ben zo zenuwachtig.
ik pak vast een Guinnessquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Er is trouwens voetballen opTalpa nu. De kraker Jong Oranje - Jong Ierland.Ik ben zo zenuwachtig.
wat is je punt? heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef Apfel. het volgende:
wat een docu weer van netwerk, ik heb het gevoel dat ik nu net de inleiding had gezien.. echt totaal weer geen inhoud...
netwerk![]()
Hemelvaartsgratie.quote:
Met een documentaire verwacht je toch (serieuse) inhoud. Het ging dit maal om "reltoeristen"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat is je punt? heb het niet gezien.
Krijg je dan gratie om naar de hemel te gaanquote:
Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugwegquote:
Lekker spul hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugweg![]()
(Guinness is in Nederland ook prima te betalen en scheelt amper in prijs)
Maaruh, Slainte AZ
Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Terug van de belastingconsulent was wat verkeerd gegaan vorige week. Ik krijg geen 500 maar 750 euro terug
dat moeten de arme studentjes hier wel weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?![]()
Het enige juiste antwoord hier is dan ook: Veel te veel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat moeten de arme studentjes hier wel weten.
Er bestaat geen 'te veel'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord hier is dan ook: Veel te veel.
Heb hem vanmiddag al binnengehaald.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef RayMania het volgende:
Oeh, Prison Break #21 is al omlaaglaadbaar.
Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugweg![]()
(Guinness is in Nederland ook prima te betalen en scheelt amper in prijs)
Maaruh, Slainte AZ
Maak me gekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?![]()
Kom je ook op de meet tong?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.
Wat nu dus ook in mijn koelkast staatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef borisz het volgende:
en dat zwarte bier is nog bij de gall en gall in de aanbieding 4 halen 3 betalen
Je kent me nog niet echt hè ?quote:
geen TBS dus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan een omscholingsprogramma bezig. Werd voor een afstudeerproject vanmiddag geinterviewd door twee mooie HBOsters van midden twintig over dat traject. Vroeg ze wat mijn hobby's waren. Ik zei Fok kennen jullie dat ? Ja zei de één gelijk daar zit mijn broer elke dag op. Ik liet haar dus de groeten doen aan die broer. Straks is het X-Ray, Haaibaaike of Youssef die dan te horen krijgen dat ik eigenlijk gedetineerd zit in Breda en over 2 jaar vrij kom.
Door Bluezz en Golfer die in het buitenland zitten dit keer.quote:
no kiddingquote:
In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Door Bluezz en Golfer die in het buitenland zitten dit keer.
Dan moet Tong maar naar Doc bellen en hopen dat hij er bij is. Wat waarschijnlijk wel zo schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellen
Is de paus niet katholiek?quote:
de paus is de antichrist is mij wel eens verteld.quote:
3.35 a 3.80 in de pubs die ik allemaal van binnen bekeken heb recentelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.
dus dit weekend zonder jou ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellen
That's a negative.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
Digger heb je nog MSN
ooo ja dan pas.. dan hebben we nog ffquote:
Preciesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo ja dan pas.. dan hebben we nog ff
Hoe moet ik weten wat in je planning past als je geen MSN meer hebt ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Jawel hoor, maar dan moet het wel in de planning passen
Gat ie weer naar bed met z'n knuppelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |