1) je kraamt alleen maar onzin uitquote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kraam geen onzin en hij moet gewoon van me spullen afblijven dan is dr niks aan de hand![]()
doe dat nou niet .. voor juh 't weetz ken die jonguh ook denkuh !1!quote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zoek wel een vriendje wat goed kan lezen!
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef soppig het volgende:
[..]
doe dat nou niet .. voor juh 't weetz ken die jonguh ook denkuh !1!
as tie dan siet wat juh geschrijft hep dan hij denkuh dat juh dom bend jeweetz.
jij hebt echt overal kritiek op, en dat makes en spent komt gewoon van de songtekst hoor!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:40 schreef soppig het volgende:
"She's a fisheater makes you work hard makes you spent hard!!"
"making you" en niet makes
"spend" en niet spent
je krijgt een herkansing, denk nog maar eens een keerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef yvonne het volgende:
Speelt dit nog?!
Het
is
geen
kloon
!
Denk
ik
toch
dan
Dat kun je toch opzoeken?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef yvonne het volgende:
Speelt dit nog?!
Het
is
geen
kloon
!
Denk
ik
toch
dan
Blondtquote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je krijgt een herkansing, denk nog maar eens een keer.
je mag 1 joker (lees:iteejer) inzettenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blondt
Dus dat gebeurt maar één keer per dag.
Allang gedaan, duhquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je mag 1 joker (lees:iteejer) inzetten.
Wauw, krijg ik gewoon vandaag weer de kans om lekker om die domheid van je te lachen?? Hahahahquote:Op woensdag 18 april 2007 10:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij hebt echt overal kritiek op, en dat makes en spent komt gewoon van de songtekst hoor!
Zo blond ben ik nou óók weer nietquote:Op woensdag 18 april 2007 11:19 schreef soppig het volgende:
ip check ?
Blond, grijs, whatever..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |