kan je lang wachtenquote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergeet humor niet een grap er van kunnen inzien.
daarnaast heb ik net één breesertje koud gezet in de hoop dat jij ooit langskomt wippen.
maar dat wil niet zeggen dat ik t pik!quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef postmortum het volgende:
je mag toch gewoon userfoto's hier plaatsenStaan in de FAQ ofzo
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar dat wil niet zeggen dat ik t pik!
quote:Op maandag 16 april 2007 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Als iets niet mag op FOK! zal er echt wel worden ingegrepen
viswijfjequote:Op maandag 16 april 2007 15:18 schreef postmortum het volgende:
wie opent dadelikjk het volgende deeltje![]()
Mja, ik had hem al opgeslagen.quote:
ik ben de rechtsequote:Op maandag 16 april 2007 15:23 schreef doka het volgende:
[..]
Mja, ik had hem al opgeslagen.
Maar
Welke van de 2 ben jij Wijfje?
Van welke kant uit gezien?quote:
zo dat klinkt wel goed alsof ze uit een kamp komt. jeezus. je blanke dochter varena noemen...quote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef Viswijfje het volgende:
en die andere is niet murp maar verena!
Je hebt een moedervlekje op je kinquote:Op maandag 16 april 2007 15:32 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben degene die je niet ziet op de foto! goed zo murp!
bedoelde je voor of nadat murp ging schilderen??quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef doka het volgende:
[..]
Je hebt een moedervlekje op je kin
En jullie hebben dezelfde kleur ogen.
vette white trash shizzle hierquote:Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoelde je voor of nadat murp ging schilderen??
en verena is een schatje!!!![]()
quote:
Voor. En jullie zijn allebeiquote:Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoelde je voor of nadat murp ging schilderen??
en verena is een schatje!!!![]()
waarom zou ik je moeten of willen kennen? dit is fok!quote:Op maandag 16 april 2007 15:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je kent ons niet dus wat oordeel je nou?
dank je, maar t is wel een verotte foto vind ik zelf!quote:
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dank je, maar t is wel een verotte foto vind ik zelf!
jammer je andere topic is dicht...maar goed...je bent hier gelukkig nog...quote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dank je, maar t is wel een verotte foto vind ik zelf!
een tabby is een kattensoort .. moet je weten.quote:Op maandag 16 april 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
welke lege opmerking en wtf is een tabby?
ik weet ook wel dat je die dingen kan gebruiken als je dat wil, maar je wil echt geen ruzie met mij krijgen![]()
vind ik gewoon niet tofquote:Op woensdag 18 april 2007 10:23 schreef soppig het volgende:
want ?
1) je kraamt alleen maar onzin uitquote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kraam geen onzin en hij moet gewoon van me spullen afblijven dan is dr niks aan de hand![]()
doe dat nou niet .. voor juh 't weetz ken die jonguh ook denkuh !1!quote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zoek wel een vriendje wat goed kan lezen!
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef soppig het volgende:
[..]
doe dat nou niet .. voor juh 't weetz ken die jonguh ook denkuh !1!
as tie dan siet wat juh geschrijft hep dan hij denkuh dat juh dom bend jeweetz.
jij hebt echt overal kritiek op, en dat makes en spent komt gewoon van de songtekst hoor!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:40 schreef soppig het volgende:
"She's a fisheater makes you work hard makes you spent hard!!"
"making you" en niet makes
"spend" en niet spent
je krijgt een herkansing, denk nog maar eens een keerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef yvonne het volgende:
Speelt dit nog?!
Het
is
geen
kloon
!
Denk
ik
toch
dan
Dat kun je toch opzoeken?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef yvonne het volgende:
Speelt dit nog?!
Het
is
geen
kloon
!
Denk
ik
toch
dan
Blondtquote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je krijgt een herkansing, denk nog maar eens een keer.
je mag 1 joker (lees:iteejer) inzettenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blondt
Dus dat gebeurt maar één keer per dag.
Allang gedaan, duhquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je mag 1 joker (lees:iteejer) inzetten.
Wauw, krijg ik gewoon vandaag weer de kans om lekker om die domheid van je te lachen?? Hahahahquote:Op woensdag 18 april 2007 10:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij hebt echt overal kritiek op, en dat makes en spent komt gewoon van de songtekst hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |