quote:
Wat kijk je raar naar me?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 11:20 schreef soppig het volgende:
er zijn in verschillende topics al fotos tevoorschijn gekomen met daarop hetzelfde meisje.
het enige dat zou kunnen is dat de VW hier het account heeft afgeleid van een ander forum. Maar eerlijk gezegd is het verschil in domme tekst miniem.
Ik heb de foto's nog in mn prullebak staan hier geloof ikquote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef m4yall het volgende:
[..]
![]()
Heb het idd gevolgd. Veel andere foto's niet gezien. één maar dacht ik, zal de andere wel hebben gemist. In ieder geval blijf jij de Meesterhacker(lees degene die goed met Google kan omgaan).
Ze willen er niet aan.quote:Op maandag 16 april 2007 08:46 schreef soppig het volgende:
Het is dus geen cloon.
De zoektocht naar haar telefoonnummer hebben genoeg echte info en foto's opgeleverd om er zeker van te zijn dat ze echt is.
Het woont ergens, het heeft allemaal gegevens verspreid over het internet staan die allerlei dingen aan elkaar knopen dmv overlappende data en telkens hetzelfde hoofd in foto's.
Elke debiel kan "haar computer hacken" .. nouja .. zo noemt zij Google gebruiken. He viswijf ga eens koffie halen.
Maar goeiemorrege maar weer. Nieuwe dag nieuwe kansen. Na een vrijdagje thuis blijven samen met de wcpot en een paar liter dunne ben ik weer van de partij en klaar voor een he-le hoop domme tekst van een dom kind. Vis waar ben je ?
En je zei Adamquote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zie je adamsappel.
(hihi, ik zei appel)
Gluiperd, message ze maar evenquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb de foto's nog in mn prullebak staan hier geloof ik.
Alle foto`s zijn zowat van Hyves vandaan gehaald.
Misschien was Yvonne al bezet.quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Afwazig het volgende:
Yvonne is een kloon, dat kun je zien omdat haar username niet begint met een hoofdletter, dat terwijl het "haar" eigen naam is. Wie doet nou zoiets? Ja dat doe je alleen als je even gauw een kloon aanmaakt, dan let je niet op futiliteiten. I sense a conspiracy here.
Of wel natuurlijk, je weet het nietquote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef Mirage het volgende:
nee
Ik, zie je toch?quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Afwazig het volgende:
Wie doet nou zoiets?
Kloonquote:
Kutkloon dan nog altijd hequote:
quote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef visventje het volgende:
geen kloon
ik heb geen webcam en ik doe voorlopig ook even niets meer met foto's hierquote:Op maandag 16 april 2007 12:48 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, Viswijfje, ik heb de oplossing om te bewijzen dat je echt bent
Webcam foto's en een blaadje omhoog houden met daarop "ik ben geen kloon"
En het liefst dat 3 dagen achter elkaar doen, want als je een kloon bent kan de eigenaar aan de echte viswijfjefiguur vragen of ze op de foto gaat met zo'n blaadje, maar dat zal ze nooit 3 dagen achter elkaar doen
Die heb ik niet losquote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En in zijn linkerhand zo'n cheerleaders ding![]()
doen wij wel voor jequote:Op maandag 16 april 2007 13:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb geen webcam en ik doe voorlopig ook even niets meer met foto's hier![]()
quote:
quote:
Flauwquote:Op maandag 16 april 2007 13:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb geen webcam en ik doe voorlopig ook even niets meer met foto's hier![]()
Want het is verboden om te linken naar dingen die door jou of derden online gezet zijn ? Dingen die gewoon opelijk toegankelijk zijn ?quote:
welke lege opmerking en wtf is een tabby?quote:Op maandag 16 april 2007 14:38 schreef soppig het volgende:
[..]
Want het is verboden om te linken naar dingen die door jou of derden online gezet zijn ? Dingen die gewoon opelijk toegankelijk zijn ?
Das nou de grap van het internet. Wat je daar zet blijft daar. Al jouw domme teksten over neuken voor breezers. Al die leuke plaatje van jou en katten .. blijven daar. Allemaal gratis en voro niks legaal te linken.![]()
Dat jij nou zo dom bent geweest om allemaal info over jezelf online te zetten, info die gewoonweg aan elkaar te verbinden is. Jouw probleem.
Dus zo een lege opmerking kan je echt diep in je "tabby" stoppen.
Want? Dan ga je nog meer domme onzin uitkramen?quote:Op maandag 16 april 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
welke lege opmerking en wtf is een tabby?
ik weet ook wel dat je die dingen kan gebruiken als je dat wil, maar je wil echt geen ruzie met mij krijgen![]()
ik kraam geen onzin en hij moet gewoon van me spullen afblijven dan is dr niks aan de handquote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Dan ga je nog meer domme onzin uitkramen?
Dreigen op een forum.
Alles wat jij hier op FOK! neerplempt is niet van jou, lees de policy maar.quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kraam geen onzin en hij moet gewoon van me spullen afblijven dan is dr niks aan de hand![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat jij hier op FOK! neerplempt is niet van jou, lees de policy maar.
Zal me niets verbazen als je over een paar dagen/weken met het verzoek komt om al je posts te wissen omdat juh frientjuh niet mag lezen dat je het doet voor 2 breezers, en ik kan je nu al vertellen: dat gaat niet gebeuren.
quote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik niet nee, maar helaas zijn er minder fatsoenlijke mensen op deze wereld.
vergeet humor niet een grap er van kunnen inzien.quote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zoek wel een vriendje wat goed kan lezen!
en er bestaat ook nog fatsoen wettelijk mag vast alles met me fotos maar dat doe je niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |