vind ik ook niet ergquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:35 schreef KritischeMassa het volgende:
bwehehehe en dan wordt VW mod
ik ook nietquote:
en anders werkt bier en weed wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onschuldige mensen slapen altijd lekker
na 2 dagen haar topique kicken is aandacht gevenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef denkjedat het volgende:
VW alleen volkswagen is wel vet maar vis wijfje?![]()
aandachtstrekker
je bent er nu tochquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef Viswijfje het volgende:
Ik kan vandaag niet op fok zijn
sorrie maar ik mag t even niet![]()
ja om het even uit te leggen, maar moet nu weer kappen anders krijgt ik problemenquote:
met wie en waarom mag je niet???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja om het even uit te leggen, maar moet nu weer kappen anders krijgt ik problemen![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 10:00 schreef Viswijfje het volgende:
o niks bijzonders, had een beetje mot met me moeder gister.. maar vandaag kan ik wel weer!
Des te treurigerquote:Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef Brechtje het volgende:
believe me.. viswijfje is géén kloon
quote:
weetje dat heel zeker...quote:Op zondag 15 april 2007 23:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
is het beter nep te zijn dan echt te zijn dan?? ik ben trots op mezlef
![]()
quote:
waar werk je?quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben goed zoals ik ben niet dan?
![]()
quote:
ik sta een paar dagen in de week op de markt en verder zoek ik nog!quote:
hahaaa, ja ik ben geen murp ik ben yvonnequote:Op zondag 15 april 2007 23:40 schreef Cylvia het volgende:
Dussss... heel dat gedoe over die column gaat gewoon over Yvonne![]()
Neuh, hoogstens een indicatie dat het gaat om 2 fokkers die een PC delen.quote:Op maandag 16 april 2007 00:09 schreef Maisnon het volgende:
oh en trouwens, het bewijs ligt in deze 2 posts:
Het is gehaald.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:09 schreef Maisnon het volgende:
oh en trouwens, het bewijs ligt in deze 2 posts:
Het is gehaald.
Ohja, dus Viswijfje is de zus van iemand uit dat Assen topic?quote:Op maandag 16 april 2007 00:12 schreef doka het volgende:
[..]
Neuh, hoogstens een indicatie dat het gaat om 2 fokkers die een PC delen.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat is geen bewijs dat was meespelen met murp
![]()
![]()
Jupquote:Op maandag 16 april 2007 00:14 schreef Cylvia het volgende:
het moet gezegd worden, het is wel een geslaagde poging.
van... mij?quote:Op maandag 16 april 2007 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja, dus Viswijfje is de zus van iemand uit dat Assen topic?
ik heb een firewall geinstalleerd na die geintjes van donderdagquote:Op maandag 16 april 2007 08:46 schreef soppig het volgende:
Het is dus geen cloon.
De zoektocht naar haar telefoonnummer hebben genoeg echte info en foto's opgeleverd om er zeker van te zijn dat ze echt is.
Het woont ergens, het heeft allemaal gegevens verspreid over het internet staan die allerlei dingen aan elkaar knopen dmv overlappende data en telkens hetzelfde hoofd in foto's.
Elke debiel kan "haar computer hacken" .. nouja .. zo noemt zij Google gebruiken. He viswijf ga eens koffie halen.
Maar goeiemorrege maar weer. Nieuwe dag nieuwe kansen. Na een vrijdagje thuis blijven samen met de wcpot en een paar liter dunne ben ik weer van de partij en klaar voor een he-le hoop domme tekst van een dom kind. Vis waar ben je ?
nee en hou s op met me gegevens stalken!quote:Op maandag 16 april 2007 09:51 schreef Echo99 het volgende:
Is dat profiel op partyflock van dezelfde user?
Ga weg kloon.quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb een firewall geinstalleerd na die geintjes van donderdag![]()
Google .. heeft geen HOL met jouw computer of firewalls te maken. Het is simpel op andere websites zoeken waar JIJ gegevens hebt achtergelaten (of de gemeente of telefoongids.nl)quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb een firewall geinstalleerd na die geintjes van donderdag![]()
*insert uil*.quote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef soppig het volgende:
[..]
Google .. heeft geen HOL met jouw computer of firewalls te maken. Het is simpel op andere websites zoeken waar JIJ gegevens hebt achtergelaten (of de gemeente of telefoongids.nl)
ik heb al wat weggehaald hoor, en sommige dingen zijn toch verouderd, en wie zegt dat t allemaal over mij gaat? ik ben niet die enige met die naam!quote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef soppig het volgende:
[..]
Google .. heeft geen HOL met jouw computer of firewalls te maken. Het is simpel op andere websites zoeken waar JIJ gegevens hebt achtergelaten (of de gemeente of telefoongids.nl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |