mooiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:24 schreef Piovan het volgende:
Kijk mijn mooie avatar.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef Surveillance-Step het volgende:
ik zal maar geen /logout garpje maken
Hoi vismeisje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die heb ik ook al zo vaak gehad dat ik nu wel kijk waar ik op klik
(en ik heb me wachtwoord opgeschreven dus inloggen kan ik ook weer)
Je kan ook gewoon je wachtwoord veranderen in iets wat makkelijk te onthouden is, zoals je geboortedatumquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
was ie duur?quote:
gewoon je wachtwoord opslaan en voor alle acoounts dezelfde wachtwoord gebruikenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
in: 01-01-2001quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:26 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je wachtwoord veranderen in iets wat makkelijk te onthouden is, zoals je geboortedatum
nee, jij mij?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Nee, jij mij wel dan?![]()
+3 voorspelbaar
Hoi piovan (wat betekent dat eigelijk?) ik heb al veel over je gehoord: jij bent een kloon toch?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
We maken er zo wel een kuttopic van hé, dat vind Pio heul niet leuk![]()
![]()
wou ik eerst ook doen, maar me zusje heeft ooit s t wachtwoord van me mail gezien en ik wil nie dat die nu ineens op al me dingen kan inloggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:26 schreef murp het volgende:
[..]
was ie duur?
[..]
gewoon je wachtwoord opslaan en voor alle acoounts dezelfde wachtwoord gebruiken
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hoi piovan (wat betekent dat eigelijk?) ik heb al veel over je gehoord: jij bent een kloon toch?
Het is een granulator, en ja, kloon.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hoi piovan (wat betekent dat eigelijk?) ik heb al veel over je gehoord: jij bent een kloon toch?
moet je het wachtwoord die je altijd gebruikt omdraaien, das ook makkelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wou ik eerst ook doen, maar me zusje heeft ooit s t wachtwoord van me mail gezien en ik wil nie dat die nu ineens op al me dingen kan inloggen
ik weet nie wat granulator is, en van wie ben de kloon dan? (en waarom??)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef Piovan het volgende:
[..]
Het is een granulator, en ja, kloon.
Een vacuum stof in en uitlaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet nie wat granulator is, en van wie ben de kloon dan? (en waarom??)
ik mag niets zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef TwyLight het volgende:
Kloon van murp toch.
In principe wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
maar dan zit je dus de hele tijd met jezelf te praten![]()
quote:
dat moet je aan Viswijfje moeten vragenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:41 schreef zquing het volgende:
murp, zou je prum nog een keer terug kunnen laten komen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:41 schreef murp het volgende:
[..]
dat moet je aan Viswijfje moeten vragen
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hij liegt hoor!
ik heb niets met murp te maken![]()
ben je ook viswijfje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:41 schreef murp het volgende:
[..]
dat moet je aan Viswijfje moeten vragen
quote:
ik ben prum en ik ben gewoon mezelfquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben viswijfje en ik ben gewoon mezelf
![]()
nee niet meerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:46 schreef zquing het volgende:
whehehehe, nogsteeds op zoek naar een gozer in assen
neequote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
shit.. een wachtwoord voor alle accounts is helemaal niet handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |