Haha een soort Atomic Buttdrop, maar dan andersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef Paxlie het volgende:
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=293681
hmmz heb nog nooit een livestream gezien van een UFC (of WWE) PPV, maja dan zoek ik zeker op de verkeerde plekkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:48 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Haha een soort Atomic Buttdrop, maar dan anders![]()
En verder heb ik er zin 'an!Liddell vs. Rampage...
Eerlijk gezegd maakt het me niet eens zoveel uit wie er gaat winnen... Beide verdienen het gewoon. Mijn gevoel zegt Chuck...![]()
Enne... meestal is er wel een livestream, maar ik slaap morgen lekker uit, PC aan en downloaden maar, als ik terug ben van ontbijt + douche dan kan ik gaan kijken en lekker vooruitspoelen wat ik niet wil zien![]()
Wat voo rgeinige opmerkingen maakte Rampage?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:30 schreef Tazmaniac het volgende:
en natuurlijk Liddell/Jackson hadden een woordenwisseling maar voor de rest niks spectaculairs..
uhmm.. de helft hoorde je niet omdat er geen mic. bij was, maar hij zei onder andere dat Liddell vorige keer ookal zei dat hij Rampage wel ff knockout zou slaan en het Liddell toen ook niet lukte.. en zijn gebruikelijke "I'm gonna whoop that ass" kwam weer een paar keer voorbij..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat voo rgeinige opmerkingen maakte Rampage?
Vast wel via een Aziatische zender op pplive of dergelijk. Maar goed dat is meestal van beroerde kwaliteit. Gewoon 's ochtends downloaden, niet op internet op de bekende sites. Wat popcorn of een andere snack en een beetje relaxen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:40 schreef Last_Samurai het volgende:
is er een livestream voor vannacht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat Pride MW kampioen Dan Henderson tegen de winnaar van gister vechten!![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:59 schreef RenzoBrad het volgende:
Oke ik ben de eerste die ff commentaar geeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat Pride MW kampioen Dan Henderson tegen de winnaar van gister vechten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef popolon het volgende:
Op ESPN kun je een kleine samenvatting zien en nog wat andere video's.
Niet klikken als je de uitslag nog niet wilt weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef Paxlie het volgende:Het slaat nergen sop dat jullie dit in spoilertags zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Het slaat nergen sop dat jullie dit in spoilertags zetten![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Het slaat nergen sop dat jullie dit in spoilertags zetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:31 schreef Unstoppable het volgende:
Ik ben geen UFC fan, maar ik moet zeggen dat was geen verkeerde PPV (als je alle zooi skipped tussen de gevechten in).
TrouwensDe laatste zin hoefde niet in een spoilertag. De volgende die weer zomaar die functie gebruikt krijgt van mij een pak rammelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bb_koning.hyves.nl
Even uitleg:quote:Op maandag 28 mei 2007 02:52 schreef popolon het volgende:
Toen ik het niet deed toen ik het live zag was het ook niet goed.
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De laatste zin hoefde niet in een spoilertag. De volgende die weer zomaar die functie gebruikt krijgt van mij een pak rammel![]()
![]()
Nou als X een bjj vechter in een main event tegen een stand up vechter Y aantreed kan het wel enigzins spoilen.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Even uitleg:
Die klap van x kwam hard aan!! Y was meteen ko --> spoilertags
Damn, wat was die ene klap hard, jullie weten vast wel welke klap ik bedoel --> geen spoilertag
Ja, daar heb je gelijk in, bedoelde eigenlijk dat de x en de y een echte naam warenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nou als X een bjj vechter in een main event tegen een stand up vechter Y aantreed kan het wel enigzins spoilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC72 is toch wel een stukie minder heb ik het idee.. vind ik wel jammer opzich.. maar ik ben een fan van Franklin dus ik hoop dattie wint ennuh natuurlijk altijd leuk om forrest weer in de octagon te zien
Ben het er overigens mee eens dat we nu te weinig MMA hebben.. ze hebben PRIDE gekocht or whatever dus laat die mannen dan ook vechten!! Snap niet zo helemaal wat daar nou de bedoeling van is?? Wel leuk dat Dan Henderson overgekomen is om het op te nemen tegen de huidige lightheavyweight champion!
[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 28-05-2007 17:06:28 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Holy shit man. Niet alleen is Nastula 30kg zwaarder maar hij is ook 10 keer de judoka die Parisyan is. Nofi maar we praten hier over een +100kg Olympic Gold medalist. Karo is rock solid maar dat kan ie niet winnen. Een title shot zit er zeker aan te komen hoop ik! Hij is een hele moeilijke matchup voor Serra denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:27 schreef Dacide het volgende:
ik wil een match tussen parisyan en pawel nastula.... en snel een beetje aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |