abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:48:03 #201
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_49793091
quote:
Haha een soort Atomic Buttdrop, maar dan anders

En verder heb ik er zin 'an! Liddell vs. Rampage...
Eerlijk gezegd maakt het me niet eens zoveel uit wie er gaat winnen... Beide verdienen het gewoon. Mijn gevoel zegt Chuck...

Enne... meestal is er wel een livestream, maar ik slaap morgen lekker uit, PC aan en downloaden maar, als ik terug ben van ontbijt + douche dan kan ik gaan kijken en lekker vooruitspoelen wat ik niet wil zien
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:52:28 #202
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49793173
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:48 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Haha een soort Atomic Buttdrop, maar dan anders

En verder heb ik er zin 'an! Liddell vs. Rampage...
Eerlijk gezegd maakt het me niet eens zoveel uit wie er gaat winnen... Beide verdienen het gewoon. Mijn gevoel zegt Chuck...

Enne... meestal is er wel een livestream, maar ik slaap morgen lekker uit, PC aan en downloaden maar, als ik terug ben van ontbijt + douche dan kan ik gaan kijken en lekker vooruitspoelen wat ik niet wil zien
hmmz heb nog nooit een livestream gezien van een UFC (of WWE) PPV, maja dan zoek ik zeker op de verkeerde plekken

zetten we onze opmerkingen etc. over UFC71 wel ff in een spoilertag??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:31:40 #203
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_49794056
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:30 schreef Tazmaniac het volgende:

en natuurlijk Liddell/Jackson hadden een woordenwisseling maar voor de rest niks spectaculairs..
Wat voo rgeinige opmerkingen maakte Rampage?
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 26 mei 2007 @ 17:37:30 #204
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49795560
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:31 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Wat voo rgeinige opmerkingen maakte Rampage?
uhmm.. de helft hoorde je niet omdat er geen mic. bij was, maar hij zei onder andere dat Liddell vorige keer ookal zei dat hij Rampage wel ff knockout zou slaan en het Liddell toen ook niet lukte.. en zijn gebruikelijke "I'm gonna whoop that ass" kwam weer een paar keer voorbij..

en liddell counterde (nadat Rampage zei dat hij Liddell in de 3e ronde neer zou slaan) dat lijkt me sterk want ik sla hem in de 1e of 2e ronde al KO.. dus een beetje trash talking allemaal
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_49798418
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:40 schreef Last_Samurai het volgende:
is er een livestream voor vannacht??
Vast wel via een Aziatische zender op pplive of dergelijk. Maar goed dat is meestal van beroerde kwaliteit. Gewoon 's ochtends downloaden, niet op internet op de bekende sites. Wat popcorn of een andere snack en een beetje relaxen.
  zondag 27 mei 2007 @ 12:59:57 #206
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_49815657
Oke ik ben de eerste die ff commentaar geeft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder gaat Pride MW kampioen Dan Henderson tegen de winnaar van gister vechten!
pi_49816668
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:59 schreef RenzoBrad het volgende:
Oke ik ben de eerste die ff commentaar geeft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder gaat Pride MW kampioen Dan Henderson tegen de winnaar van gister vechten!
SPOILER
  zondag 27 mei 2007 @ 15:22:15 #208
106955 BB_Koning
pi_49820187
SPOILER
bb_koning.hyves.nl
  zondag 27 mei 2007 @ 15:55:56 #209
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49821492
Op ESPN kun je een kleine samenvatting zien en nog wat andere video's.

Niet klikken als je de uitslag nog niet wilt weten.
SPOILER
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 27 mei 2007 @ 23:07:13 #210
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49836037
SPOILER
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 28 mei 2007 @ 00:50:10 #211
106955 BB_Koning
pi_49839816
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef popolon het volgende:
Op ESPN kun je een kleine samenvatting zien en nog wat andere video's.

Niet klikken als je de uitslag nog niet wilt weten.
SPOILER
quote:
Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef Paxlie het volgende:
SPOILER
Het slaat nergen sop dat jullie dit in spoilertags zetten
bb_koning.hyves.nl
  maandag 28 mei 2007 @ 00:55:21 #212
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_49839973
quote:
Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

[..]

pi_49841218
quote:
Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
pi_49842361
Ik ben geen UFC fan, maar ik moet zeggen dat was geen verkeerde PPV (als je alle zooi skipped tussen de gevechten in).

Trouwens
SPOILER
  maandag 28 mei 2007 @ 02:47:19 #215
106955 BB_Koning
pi_49842539
quote:
Op maandag 28 mei 2007 02:31 schreef Unstoppable het volgende:
Ik ben geen UFC fan, maar ik moet zeggen dat was geen verkeerde PPV (als je alle zooi skipped tussen de gevechten in).

Trouwens
SPOILER
De laatste zin hoefde niet in een spoilertag. De volgende die weer zomaar die functie gebruikt krijgt van mij een pak rammel

bb_koning.hyves.nl
  maandag 28 mei 2007 @ 02:52:33 #216
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49842615
Toen ik het niet deed toen ik het live zag was het ook niet goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 28 mei 2007 @ 02:55:58 #217
106955 BB_Koning
pi_49842653
quote:
Op maandag 28 mei 2007 02:52 schreef popolon het volgende:
Toen ik het niet deed toen ik het live zag was het ook niet goed.
Even uitleg:
Die klap van x kwam hard aan!! Y was meteen ko --> spoilertags
Damn, wat was die ene klap hard, jullie weten vast wel welke klap ik bedoel --> geen spoilertag

Maar als je sowieso een spanking wilt, dan kun je het zeggen Bend over

bb_koning.hyves.nl
pi_49842798
Ik wist het! Ik voelde het! Ik zag het! De main event te mooi!

Die Parisiyan heeft een leuke stijl zeg ik als ex judoka :p Maar fuck inderdaad een hele heeele vermakelijke PPV!! Deze wil ik op dvd hebben.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49843230
quote:
Op maandag 28 mei 2007 02:47 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

De laatste zin hoefde niet in een spoilertag. De volgende die weer zomaar die functie gebruikt krijgt van mij een pak rammel

SPOILER
pi_49843248
quote:
Op maandag 28 mei 2007 02:55 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Even uitleg:
Die klap van x kwam hard aan!! Y was meteen ko --> spoilertags
Damn, wat was die ene klap hard, jullie weten vast wel welke klap ik bedoel --> geen spoilertag
Nou als X een bjj vechter in een main event tegen een stand up vechter Y aantreed kan het wel enigzins spoilen.
  maandag 28 mei 2007 @ 13:08:13 #221
106955 BB_Koning
pi_49849214
quote:
Op maandag 28 mei 2007 04:11 schreef sampoo het volgende:

[..]

Nou als X een bjj vechter in een main event tegen een stand up vechter Y aantreed kan het wel enigzins spoilen.
Ja, daar heb je gelijk in, bedoelde eigenlijk dat de x en de y een echte naam waren

Wanneer is het volgende event? Vandaag lijkt zo saai vergeleken met gisteren aanegzien ik gisteren ewkakeer werd en vol aspanning de gevechten ging kijken
bb_koning.hyves.nl
pi_49850982
Ja, inderdaad. Normaal zijn Pride en de UFC in hetzelfde weekend gepland of een week van elkaar. Ja, het is inderdaad MMA Superbowl geworden. Ach volgende week Excite/k-1 met Sakuraba/Gracie en Brock Lesnar. Daar moeten we het voorlopig maar mee doen.
  maandag 28 mei 2007 @ 14:27:00 #223
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49851928
zo, mijn comments...

Ben een pride man..maar dit was volgens mij gewoon een van de beste UFC's ooit... (mijns inzien)

parisyan is de man... damn, wat een heerlijke stijl om naar te kijken..

ik wil een match tussen parisyan en pawel nastula.... en snel een beetje aub.

en over rampage-chuck... lol, i told you

als rampage serieus eraan gaat staan zijn er maar weinig die hem een pak rammel kunnen geven.

mooie ufc.. thumbs up ( en dat is de eerste keer dat ik dat zeg)
  maandag 28 mei 2007 @ 16:53:31 #224
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49856378
SPOILER
UFC72 is toch wel een stukie minder heb ik het idee.. vind ik wel jammer opzich.. maar ik ben een fan van Franklin dus ik hoop dattie wint ennuh natuurlijk altijd leuk om forrest weer in de octagon te zien

Ben het er overigens mee eens dat we nu te weinig MMA hebben.. ze hebben PRIDE gekocht or whatever dus laat die mannen dan ook vechten!! Snap niet zo helemaal wat daar nou de bedoeling van is?? Wel leuk dat Dan Henderson overgekomen is om het op te nemen tegen de huidige lightheavyweight champion!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 28-05-2007 17:06:28 ]
pi_49865786
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:27 schreef Dacide het volgende:
ik wil een match tussen parisyan en pawel nastula.... en snel een beetje aub.
Holy shit man. Niet alleen is Nastula 30kg zwaarder maar hij is ook 10 keer de judoka die Parisyan is. Nofi maar we praten hier over een +100kg Olympic Gold medalist. Karo is rock solid maar dat kan ie niet winnen. Een title shot zit er zeker aan te komen hoop ik! Hij is een hele moeilijke matchup voor Serra denk ik.
  maandag 28 mei 2007 @ 21:38:50 #226
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49866731
lol i forgot.. het gewicht
hehe... (wachten tot een open weight tournament dus (als die er uberhaubt nog komen) )

maar zover ik weet is nastula kampioen in de -95kg en niet in de +100

besides that, karo is toch wel de betere staande vechter denk ik.

Iemand enig idee trouwens hoe het met nastula zit? Krijgt ie nog een kans om te knokken? Wat is het gevolg nadat ie betrapt is op doping?

Ik heb echt een ontzettende sympathie voor nastula. Zijn mma/pride debuut partijen waren tegen minotauro, A Emelianenko, barnett en drago... damn HOezo ze hebben hem toen voor de leeuwen gegooid. En hij gaf tegen alle vechters goed tegengas. alleen van drago wist ie te winnen.
  maandag 28 mei 2007 @ 21:43:32 #227
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49866934
trouwens... sokoudjou vs nastula dan? Dat moet toch een mogelijk zijn... Ik verwacht sokoudjou toch wel binnen één jaar a anderhalf jaar als een heavyweight..

nastula zit nu op 107kg volgens wiki... maar hij is voor zijn pridetijd altijd een -100kg geweest...
pi_49867702
Nastula is gewoon te zwaar. Ook al is Karo beter met zijn vuisten, Nastula hield zich goed tegen grote namen in de HW divisie zonder erg veel ervaring in MMA.

Zo meesterlijk is dit toch achteraf;
http://www.youtube.com/watch?v=ssEwKbWCyEI&mode=related&search=

en Rampage was ook weer geweldig op dreef in de post press conference. Hoor ik daar ook iets van de UFC komt wellicht naar Duitsland? Engeland is eigenlijk ook best te doen maar als het in Duitsland gebeurd zie ik mezelf zo gaan. Lijkt mij echt tof om het live mee te maken.

De post UFC 71 press conference in 4 deeltjes (+/- 30 min in totaal)
http://www.youtube.com/watch?v=Y8iq4lu7mxs
http://www.youtube.com/watch?v=TMkb1G-Lh1g
http://www.youtube.com/watch?v=gRNENcfxnQY
http://www.youtube.com/watch?v=Lhs1CgPfS8s

Hoe lang moeten we de spoilers aanhouden? Tot een week na de event of mag het nu al weer

[edit: spoilers uit]

[ Bericht 3% gewijzigd door sampoo op 29-05-2007 00:38:00 ]
  maandag 28 mei 2007 @ 23:09:47 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49870677
denk dat we de tagjes nu wel achterwege kunnen laten.. iedereen zal hem wel zo ongeveer gezien hebben.. wat vinden jullie dan nou van die situatie waar PRIDE nu inzit?? en laat dan ook ff meteen weten wat jullie van de UFC72 card vinden.. ben benieuwd
pi_49873791
Uit de post press conference is bekend geworden dat de "UFC" pas 2 dagen geleden officieel eigenaar is geworden dus we zullen pas echt kunnen oordelen over een paar maanden. Wil Pride op gelijke voet doorgaan hebben ze gewoon een TV-deal nodig en als Zuffa Pride van de Yakuza-invloeden kan ontdoen (zal lastig worden) dan zou dat wel eens kunnen lukken.
pi_49875017
Doordat hele gedoe rond de rest van Pride heeft het inderdaad erg lang geduurd voordat het rond was. Nu hopen dat we snel weer wat krijgen.

Ik heb eigenlijk de hoop al opgegeven. UFC is al bezig veel talent bij Pride weg te halen en zou me helemaal niks verbazen als ze gewoon de boel helemaal leegzuigen. Tel daar bij op de debiele NSAC rules die nu ook voor Pride gelden en het enigste wat nog mist een octagon is. Dana heeft ook al aangegeven dat hij geen fan van tournaments is. De Pride waar ik bekend mee geworden in MMA, die ik 100x liever had dan de UFC, waar vrijwel elk event bomvol zat met grote namen en topgevechten is dood.

Gelukkig zijn er wat R1 dvd's vanuit Amerika onderweg:
- Shockwave 2004
- Bushido 7
- Bushido 9
- Hardcore Knockouts Vol.1
- Fighting Legacy Vol.2 (event 6 t/m 9 + 11)
- Fighting Legacy Vol.3 (event 12 t/m 16)
En gelukkig heb ik ook nog de complete collectie Pride events (100gb+) op mijn harde schijf staan
pi_49875603
Gelukkig bepaalt Dana niet hetgeen er in Pride gebeurd en hij is ook slim genoeg om te beseffen dat men het in Japan wel erg weet te waarderen (ook gezegd in de press conference). In de VS kan het gewoon niet dus dan leer je er snel overheen te stappen. Tournaments zullen er in Pride zijn en als de UFC niets doet met Pride dan zal men de vechters die interresant zijn voor de Japanse markt gewoon verliezen aan K1 of zelfs Pancrase of Shooto. Japan is nog altijd de Mekka voor MMA al begint het echt snel te gaan in de VS. Ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat we hier bij heel boos worden wanneer we even naar teletekst kijken en met een spoiler worden geconfronteerd.

Ja, ik denk wel dat ze Pride zullen plukken van een paar voor de UFC interresante vechters en voornamelijk de meeste Japanse vechters in Japan zullen laten in Pride en hooguit 1x per jaar laten overvliegen. Als ze het goed spelen kunnen ze een hele grote slag slaan maar het is afwachten.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:20:46 #233
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49881278
Ik denk ook dat Dana toch slim genoeg is om Pride niet helemaal te verneuken zoals al vaker aangegeven is door sommigen. Hij staat niet voor niets aan het hoofd van de UFC en deze organisatie is niet voor niks zo groot geworden lijkt me. We zullen zien, hoop wel dat er nu vaart achter komt!!
pi_49881610
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=4029&zoneid=2
quote:
During the UFC 71 post fight press conference Ultimate Fighting Championship president Dana White confirmed what Josh Gross reported last week, the purchase of Pride Fighting Championships has been finalized.

"We’re still trying to figure out this whole Pride and UFC thing. The deal is done. We acquired the company yesterday or the day before" White told the media at the UFC 71 post fight press conference.

"Talking about all the Pride stuff, we're going to work on that stuff over the next [weeks] now that the deal is officially closed. You can't start running a business when you don't own it yet. We've owned it for two days. I know we made the big announcement, but it might have been a little premature. The deal wasn't done yet. The deal was pending, but we were far enough along where we felt comfortable announcing the deal. Now that it's closed two days ago we'll get that straightened out."

Now that the deal is done questions still remain surrounding what Lorenzo and Frank Fertitta’s plans are for the newly acquired Japanese mixed martial arts promotion. Originally it was announced that the UFC and Pride would be run separately with super fight match ups between champions, that both promotions would co-exist.

Mr. White’s comments concerning the Pride fighters and what he plans to do with them indicate that they will be assimilated into the UFC. White said, we’re going to have them all. We’re going to have them all.the end of the day, if you want to fight the best fighters in the world, if you want to cement your place in history, and at the end of the day the money is great, all that stuff is good, but for me I’m one of those types of people it’s all about cementing your place in history. Who is the greatest fighter in every weight division? It’s here. It’s in the UFC. They’re all going to be here."

When asked about two of Pride’s biggest stars- Wanderlei Silva and Fedor Emelianenko, White said, "We're going to have them all here. He's [Wanderlei Silva] going to be here. They're all going to fight....They're all under contract.”

"We're working on Fedor right now too. We're working on everybody. Everybody means everybody, all of them. We're trying to get them all. They're all going to be here. If not now, eventually we'll have them all."

What about the Pride champions? White addressed that question saying, "I don’t think we should disrespect the guys who have belts in Pride. They were champions in that organization, and they have belts too. We’ve still got to figure this thing out, but at the end of the day the great thing is that the best are going to fight the best. That’s all that really matters at the end of the day."
pi_49885798
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk ook dat Dana toch slim genoeg is om Pride niet helemaal te verneuken zoals al vaker aangegeven is door sommigen. Hij staat niet voor niets aan het hoofd van de UFC en deze organisatie is niet voor niks zo groot geworden lijkt me. We zullen zien, hoop wel dat er nu vaart achter komt!!
Pride was zo groot omdat het een uniek product was. Omdat de combinatie van de vechters, de regels en de productie zo'n goed product was. Door de regels zo te veranderen hebben ze in ieder geval al dat deel van de identiteit weggehaald. Daarbij nog een paar hele grote namen (Cro-Cop, Shogun, Nog) weggenomen. De productie van Pride lag toch wel op een heel ander niveau dan wat de UFC is. De aankleding, 8/9 gevechten per event, cards bomvol grote namen.

Door alleen al de regels te veranderen in die van NSAC is het al niet de oude Pride meer.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:56:44 #236
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49887056
PRIDE is niet meer... zo simpel is het..

alle iconen worden weggekaapt. Ik heb zo'n vermoeden dat pride dadelijk niks anders meer is dan een brouwsel waar alleen de jappen in zullen optreden. en zodra daar een teringoeie jap uit springt wordt deze direct weggekaapt door de ufc...

ben ik ff blij dat ik alle ECHTE pride toernooien op dvd heb...

trouwens.. hoe zit het met de bushido serie? Als deze dadelijk ook niet meer komen dan word ik helemaal gek.
pi_49887486
Wie weet. Het hangt een beetje af van het succes van de UFC, de bereidheid om geld te steken in Pride en het verkrijgen van een TV-deal in Japan. De Pride events lijken mij stukken duurder dan een UFC-event, althans tot voor kort. Alles hangt een beetje af hoe goed de UFC het gaat doen in eigen land.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:26:29 #238
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_49888138
Eens met Unstoppable en Dacide. En ook met sampoo denk ik.
Over Bushido... de LW GP is officieel geannuleerd. Daarnaast is het wel zo dat zowel Pride als UFC heel veel goede lightweights hebben. Dus dat kan dan nog wel interessant worden...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:23:12 #239
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49907750
ff wat anders:

Brock Lesnar will be making his MMA debut this Saturday against Korean fighter Min Soo Kim. The event will be through K-1 Dynamite and will air on pay-per-view.

Ken hem niet (shame on me) dus ik had ff wat research gedaan en hij heeft o.a. verloren van Sapp, Semmy en Don Frye. Zeker niet de minste maar ik geef Lesnar wel een kans!
pi_49911104
Meer een kerel die gebruikt wordt om de K1 sterren goed voor de dag te laten komen.

Hij werd laatst flink gepakt door Mighty Mo in MMA.

http://www.youtube.com/watch?v=bDrfwM3HRxY

Als hij niet van deze vechter wint en overtuigend gezien zijn amateur worstelen verleden denk ik niet dat het iets wordt voor Lesnar. Ik had hem liever tegen Tank gezien maar goed ik ben wel benieuwd alleen zal ook winst nog niets zeggen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:28:01 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49912750
ik heb net de countdown gezien naar Dynamite.. moet eerlijk toegeven dat ik voor de eerste keer uitkijk naar een event buiten UFC om dus ik begin het te leren
pi_49912954
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb net de countdown gezien naar Dynamite.. moet eerlijk toegeven dat ik voor de eerste keer uitkijk naar een event buiten UFC om dus ik begin het te leren

Jammer eigenlijk van Choi, leek me een leuke match-up voor Lesnar. Had ook meteen flink duidelijk gemaakt waar die stond in het stand-up gedeelte.
pi_49962638
In alt.binaries.mma staat Gracie.Fighting.Championships.Evolution.2007.PPV.DSRip.XviD-aAF. Veel BJJ gasten en zitten wel een paar leuke gevechten tussen. Wel een aanrader voor de mensen die van het grondgevecht houden.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:24:40 #244
106955 BB_Koning
pi_49964610
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:30:06 #245
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49966737
i owe you one BB...

muchos gracias voor dat filmpje. erg tof om te zien. Erg spannende match.

je hebt me aangestoken met het parisyan virus

(zeker na ufc71)
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:36:01 #246
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49966940
diego sanchez vs parisyan is ook een sexey wedstrijd
erg close
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:04:52 #247
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49985661
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:13:43 #248
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49985956
quote:
haha ja die zag ik vandaag op YouTube..
WTF is that guy thinking??? LOL
  zondag 3 juni 2007 @ 15:44:28 #249
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50062043
anyways! net naar Dynamite gekeken, maar het viel me toch wel een beetje tegen
SPOILER
  zondag 3 juni 2007 @ 17:26:06 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50064759
die DJ
gasten zwaar aan het vechten
"If you like this battle make some noiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssseeeeeeeeeeeee"

Hou toch gewoon je smoel gast
pi_50072437
Show was ok opgezet. Het was gewoon pure entertainment en ook nog eens de eerste keer in Amerika. Hopelijk leren ze iets voor hun volgende US show.

Die NFL guy
die DJ
Brock
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 3 juni 2007 @ 21:45:44 #252
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50072466
nee de touwen dan
kheb ze nog nooit zo slap gezien
  zondag 3 juni 2007 @ 21:50:23 #253
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_50072628
Bedankt voor de informatie, deze ga ik dus zeker niet downloaden.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:52:42 #254
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50072696
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef ImmovableMind het volgende:
is het idd niet waard. Sowieso 5 gevechten over 3 uur
SPOILER
  zondag 3 juni 2007 @ 21:58:30 #255
106955 BB_Koning
pi_50072902
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef ImmovableMind het volgende:
Het gevecht van Manhoef moet je zeeeker dwnldn.
bb_koning.hyves.nl
  zondag 3 juni 2007 @ 22:00:34 #256
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50072964
dat is de enige die het wel waard is ja
pi_50079149
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Manhoef was er niet echt bij leek het wel?? Hij raakte hem echt wel een paar keer goed (dat oog ) maarja..he's submitted and lost the fight.. tegenvaller!!
SPOILER
quote:
SPOILER
Die gast zien we nooit meer terug!
quote:
SPOILER
K1 wil een van zijn stervechters niet testen totdat men overtuigd is dat hij een kans maakt tegen de meer completere vechters.
pi_50079186
De gevechten waren op 1 na best aardig maar de DJ moeten ze afschieten. Het geluid was treurig. Het gehuppel kon nog net maar voor de rest kwam de productie behoorlijk "corny" over.
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:23:05 #259
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50168203
Ik heb net eens ff die WEC ppv zitten kijken.. helemaal zo slecht nog niet hoor!
Was hun eerste live PPV (op Versus)
Die Urijah Faber (featherweight champion) kan echt wel wat!!

Zag trouwens dat ook WEC onderdeel was van UFC, gelukkig laten ze WEC wel grotendeels als zelfstandige organisatie op een paar dingen na..

leuke organisatie
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:52:02 #260
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50170890
Zitten jullie trouwens ook allemaal op www.mixfight.nl ?

zo ja, wat is jullie nickname... ik ben gewoon Dacide daar.
pi_50171187
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb net eens ff die WEC ppv zitten kijken.. helemaal zo slecht nog niet hoor!
Was hun eerste live PPV (op Versus)
Die Urijah Faber (featherweight champion) kan echt wel wat!!

Zag trouwens dat ook WEC onderdeel was van UFC, gelukkig laten ze WEC wel grotendeels als zelfstandige organisatie op een paar dingen na..

leuke organisatie
Bedankt. ik ga eens een kijkje nemen. Je moet toch als liefhbber meer bekijken dan alleen de grote organisaties en wie weet zie je lui die later in de UFC langskomen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:01:55 #262
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50172860
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:03 schreef sampoo het volgende:

[..]

Bedankt. ik ga eens een kijkje nemen. Je moet toch als liefhbber meer bekijken dan alleen de grote organisaties en wie weet zie je lui die later in de UFC langskomen.
karalexis zat in een match en frankie mir deed het verslag

voor de rest nog wat kleine namen van ufc fight nights zoals john alessio, mark hominick en joe riggs
  donderdag 7 juni 2007 @ 01:19:14 #263
106955 BB_Koning
pi_50187866
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:52 schreef Dacide het volgende:
Zitten jullie trouwens ook allemaal op www.mixfight.nl ?

zo ja, wat is jullie nickname... ik ben gewoon Dacide daar.
Ik ben er ook
bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:19:40 #264
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50252820
quote:
the NJSAC, the commission that wrote the original unified rules, is petitioning to get knees to the head of a downed opponent reinstated. If this goes through then it will probably bleed over to all the other commissions in the US meaning that the UFC and Pride will start allowing them once again.

Jersey is actually petitioning to get knees to the head of a downed opponent reinstated...
LATEN WE HEEL HARD DUIMEN MET ZIJN ALLE
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:20:24 #265
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50252840
bovenstaande quote komt uit dit topic:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=72494
  maandag 11 juni 2007 @ 22:16:16 #266
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50351502
ff wat voorspellingen voor UFC fight night morgen

Sam Stout vs. Spencer Fisher

Jon Fitch vs. Roan Carneiro

Jordan Radev vs. Drew McFedries

Thiago Tavares vs. Jason Black

Luigi Fioravanti vs. Forrest Petz

Pete Spratt vs. Tamden McCrory

Jeff Cox vs. Gleison Tibau

Nate Mohr vs. Luke Caudillo

Anthony Johnson vs. Chad Reiner

(af en toe een beetje gokken, maar ach..)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:10:54 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50386739
tijd voor een kickje.. mensen zijn jullie er nog???

De MMA wereld in ban van 2 spraakmakende geruchten!
1. Vernon White beschuldigt Chuck Liddell ervan drugs te hebben genomen voorafgaande aan UFC71.. dat zou volgens White een van de redenen zijn waarom Liddell zijn gevecht tegen Rampage verloor.

2. Rampage verteld in een interview dat PRIDE! hem een bonus van $2000 beloofde als hij zijn 1e gevecht op KO of Submission(zonder tapout) wilde verliezen

wat vinden jullie ervan???
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:34:05 #268
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50387726
gerucht 1: nopes, ik geloof het niet... ik weet niet of chuck nooit iets met drugs doet.. Geen idee, ben geen helderziende. MAar ik weet wel dat chuckie professioneel en slim genoeg is om het NIET te doen. Daarnaast ken ik geen enkele drug op deze planeet die een toegevoegde waarde kan betekenen in een gevecht.

gerucht 2: hmm, lijkt me niet waar... wat moet rampage met 2000 ???!!! dollar? daar whoopt hij zijn ass mee af
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:40:22 #269
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50387947
http://www.bloodyknux.com/forum/showthread.php?t=27224

hier de bron van het drugsverhaal...

dit klinkt al heel aannememlijker...
stel: Chuck zit op zijn hoogtepunt... hij verdiend bakken met geld en "takes it on the wild site" en raakt aan de coke... Coke is zeer verslavend maar hoeft op korte termijn niet vernietigend te zijn voor je lichaam. Chuckie gaat in een afkickprogramma... kickt af... en gaat vechten... Mja.. zou een optie kunnen zijn..

maar zoals jij het eerst stelde dacht ik dat je bedoelde dat chuck voor de wedstrijd gesnoven zou hebben ofzo... en dat lijkt me niet..

ach we zien wel hoe het balletje rolt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:59:38 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50388879
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:40 schreef Dacide het volgende:
http://www.bloodyknux.com/forum/showthread.php?t=27224

hier de bron van het drugsverhaal...

dit klinkt al heel aannememlijker...
stel: Chuck zit op zijn hoogtepunt... hij verdiend bakken met geld en "takes it on the wild site" en raakt aan de coke... Coke is zeer verslavend maar hoeft op korte termijn niet vernietigend te zijn voor je lichaam. Chuckie gaat in een afkickprogramma... kickt af... en gaat vechten... Mja.. zou een optie kunnen zijn..

maar zoals jij het eerst stelde dacht ik dat je bedoelde dat chuck voor de wedstrijd gesnoven zou hebben ofzo... en dat lijkt me niet..

ach we zien wel hoe het balletje rolt.
ja mss een beetje verkeerd omgeschreven.. maar ik bedoelde het dus zoals het in het artikel staat!

2: was het aangeboden tijdens zijn 1e PRIDE! gevecht, dus toen was ie nog niet zo whoop tie whoop rijk

http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=7870
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:46:42 #271
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_50391090
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

ja mss een beetje verkeerd omgeschreven.. maar ik bedoelde het dus zoals het in het artikel staat!

2: was het aangeboden tijdens zijn 1e PRIDE! gevecht, dus toen was ie nog niet zo whoop tie whoop rijk

http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=7870
Over Chuck, geen idee...

Over die bonus van Rampage, dat verbaast me niets. Pride heeft helaas in het verleden wel vaker 'worked' matches gehad. Coleman vs. Takada als grootste voorbeeld, recenter: Randleman vs. CroCop 2 (onlangs door iemand uit Kevin's kamp naar buiten gebracht).
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:46:53 #272
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50391099
ow ok.. check check..

ik dacht dat je rampages eerste gervecht in de UFC bedoelde.. ik vond het al raar.. ik dacht al waarom zou pride hem geld bieden om te verliezen.. (en dan ook nog eens zo'n schijntje)...

uhm,,, anyhows... omkoperij bij zijn pride debuut.. ja geloof ik best.. een nieuwe veelbelovende amerikaan tegen hun superster vechter.. sakuraba... Maar of jackson dat geld echt aangenomen heeft.. of gewoon echt verloren heeft op choke.. Geen idee??? Ik ga die partij morgen nog eens bekijken.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:48:45 #273
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50391185
trouwes... ik had nog nooit het eerste seizoen van de ultimate fighter gezien (schaam schaam)..

eergister de hele bundel gedownload... Damn, wat een meesterlijk seizoen.. absoluut de beste van allemaal.. (met TUF 3 als goeie 2e..)
TUF 2 suckte bigtime vond ik.

maar o o o, wat een ellende met die chris leben.. ik had echt zo ontzettend met hem te doen toen hij die partij tegen josh koshack verloor... man man man.. ik kan die josh niet uitstaan... misselijk ventje dat t is... (net als toen hij won van sanchez... bah..)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:49:02 #274
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50391198
klinkt erg aannemelijk van Chuck
hij zal gigantische druk krijgen vanuit UFC management dus dan is het logisch dat je op een gegeven moment naar uitwegen zoekt, helaas zocht chuck de verkeerde
pi_50394537
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Dacide het volgende:
gerucht 1: nopes, ik geloof het niet... ik weet niet of chuck nooit iets met drugs doet.. Geen idee, ben geen helderziende. MAar ik weet wel dat chuckie professioneel en slim genoeg is om het NIET te doen. Daarnaast ken ik geen enkele drug op deze planeet die een toegevoegde waarde kan betekenen in een gevecht.
Dat lijkt mij een beetje onzin. Kijk alleen al naar de dagen voor zijn laatste gevecht regelmatig 's avonds laat in nachtclubs is gespot. Het is wel algemeen bekend dat hij niet vies is van een feestje en een drankje. Als je zo professioneel en slim bent doe je dat niet. Het zou mij niks verbazen, de geruchten gaan al zo lang. Er zijn meerdere filmpjes waarbij het lijkt alsof hij zo strak al een deur staat, kijkend naar matches in het octagon.

Ik mis Pride
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:17:18 #276
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50394750
youre right ja.. ik doelde meer op het bewust drugsen voor een wedstrijd (snuifje coke).. dat chuck in zijn prive leven een snuifje lust of graag aan de alcohol is... mja... hehe.. zo is ie vast wel i guess...

ik mis pride ook... heel erg
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:23:00 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50394954
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Dacide het volgende:
youre right ja.. ik doelde meer op het bewust drugsen voor een wedstrijd (snuifje coke).. dat chuck in zijn prive leven een snuifje lust of graag aan de alcohol is... mja... hehe.. zo is ie vast wel i guess...

ik mis pride ook... heel erg
die gasten moeten toch clean zijn voor hun gevechten.. lijkt mij toch dat zoiets lang in je bloed blijft zitten..
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:45:21 #278
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50395533
een keertje coke snuiven is toch echt wel binnen een weekje ofzo uit je bloed...

wiet (THC) daarentegen blijft erg lang hangen in je lichaam
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:49:14 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50395642
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Dacide het volgende:
een keertje coke snuiven is toch echt wel binnen een weekje ofzo uit je bloed...

wiet (THC) daarentegen blijft erg lang hangen in je lichaam
ok ok, I wouldn't know
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:35:44 #280
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50396667
ik wist het ook niet.. las het net op internet. Ik dacht dat het ook zeker een maand ofzo te traceren was.. blijkbaar niet dus.
pi_50404578
Cannabis
Wiet en hasj zijn meestal 1 tot 2 weken aantoonbaar in zowel bloed als urine. Als er langdurig en veel is geblowd, kan dat enkele weken langer zijn. In zeer uitzonderlijke gevallen tot zes weken. Cannabis wordt in vet opgeslagen. Bij magere mensen is het eerder verdwenen. Bij mensen die vaak cannabis gebruiken, zie je enerzijds dat in het lichaam opgeslagen THC langer kan worden aangetoond. Als het lichaam echter gewend is aan cannabis (= tolerantie) wordt cannabis sneller verwerkt. Het effect van veel blowen kan dus tegengesteld zijn.

XTC en speed
XTC, speed (amfetamine) en efedra zijn 48 - 72 uur aantoonbaar.

Cocaïne
Cocaïne is in verreweg de meeste gevallen na maximaal 72 uur niet meer aantoonbaar. Als er gedurende enkele dagen extreem veel wordt gesnoven, kan coke in zeer uitzonderlijke gevallen 5 - 7 dagen aantoonbaar zijn. Bij basen is dit ook het geval.

GHB
GHB is zeer kort aantoonbaar. Als men wil laten onderzoeken of men stiekem GHB toegediend heeft gekregen, moet voor alle zekerheid direct urine worden afgenomen. Plas direct na het voorval. Na enkele uren is het in de meeste gevallen al te laat. GHB is snel verdwenen. Het is in bloed maximaal 8 uur aantoonbaar en in urine maximaal 12 uur. Volgens het Delta Laboratorium in Poortugaal is GHB in zeer uitzonderlijke gevallen tot 24 uur aantoonbaar. Maar in de praktijk is het binnen enkele uren verdwenen.

Paddo's
Paddo's zijn tot 24 uur aantoonbaar. Er wordt weinig op paddo's getest.

LSD
LSD is 48 tot 72 uur aantoonbaar.

Opiaten en methadon
Opiaten en methadon zijn twee tot zes dagen aantoonbaar.

Dit gaat allemaal om bloed of urine testen, maar ik geloof dat ze ook je haren kunnen testen. Daaraan kunnen ze na een veel langere periode zien (half jaar ofzo) of je wiet gebruikt hebt.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:24:55 #282
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50421128
UFC Fight Night 10 was erg leuk
Hopelijk zijn de pre lims net zo leuk
pi_50436957
Beste fight night die ik tot nu toe heb gezien. Echt tof. Paar hele goede vechters waarvan er vast een toekomstige kampioen tussen zal zitten.

Ik ben alleen bang dat UFC 72 zwaar zal gaan tegen vallen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:47:59 #284
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50448241
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef sampoo het volgende:
Beste fight night die ik tot nu toe heb gezien. Echt tof. Paar hele goede vechters waarvan er vast een toekomstige kampioen tussen zal zitten.

Ik ben alleen bang dat UFC 72 zwaar zal gaan tegen vallen.
die angst deel ik met je!!
had jij een versie waar de pre lims. ook al bij zaten??
die heb ik dus nog steeds niet!!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:03:45 #285
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50448815
zo... ik heb op 3 a 4 dagen tijd even het hele ultimate fighter seizoen 1 gekeken..
Ik had alle seizoenen gezien behalve het eerste.. vandaar.

Anyhows.. eeerst zat ik me als een gloeiende te ergeren op josh en bobby... dan vliegt ook nog eens chris leeben eruit.....

en dan... komt in eens Leeben terug ik denk what the fuck vet vet vet..

hij die partij tegen kenny florian geknokt... verliest ie op cut man man man.. ik heb me ge-ergerd. damn

anyhows... Ik moet zeggen dat de finale partij tussen bonnar en griffin de aller- aller beste MMA partij is die ik ooit in mijn leven gezien heb... No fucking doubt about it... man man man

vond wel dat bonnar had moeten winnen.... Maargoed, uitieindelij hebben ze allebei gewonnen in feite.

absoluut het beste seizoen van de TUF....
pi_50451116
Die prelims zijn nog nergens uitgezonden of op de ufc site "te koop" dus dat wordt nog even wachten denk ik.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:18:08 #287
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50460599
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef sampoo het volgende:
Die prelims zijn nog nergens uitgezonden of op de ufc site "te koop" dus dat wordt nog even wachten denk ik.
das sh*t.. wil wel nog ff zeggen dat de cards voor 73-74-75 er best goed uitzien!!
beetje jammer van 72 ja, we laten ons maar verrassen hé
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:02:30 #288
106955 BB_Koning
pi_50464234
Jullie kletsen te veel, tijd voor wat geinigs:

bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:29:38 #289
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_50478590
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]

Pride never dies!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:27:35 #290
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50482409
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]

BB, ik vind je een grappig mannetje met grappige grapjes..
pi_50483108
De postbode kwam vandaag eindelijk mijn dvd's brengen. Jammer was wel dat de douane vond dat ik hun wel even ¤24 kon betalen voor BTW en inklaringskosten. Maar ik weet al wat ik dit weekend iig ga doen

pi_50483431
Je komt het huis niet uit denk ik. Kijk uit dat je niet wanneer je buiten komt de eerste de beste naar de grond werkt en in een armbar legt. Dat kunnen de meesten niet waarderen.
pi_50483634
Het is dat de shipping en de douane kosten er nog bijkwamen, maar deze dvd's zijn eigenlijk best goedkoop (gekocht bij DVDPacific.com):

Pride FC: Bushido Volume 7 $8.65
Pride FC: Bushido Volume 9 $14.22
Pride FC: Hardcore Knockouts - Volume 1 $8.65
Pride FC: Fighting Legacy - Volume 2 $17.08
Pride FC: Fighting Legacy - Volume 3 $15.55
Pride FC: Shockwave 2004 $12.93
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:07:41 #294
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_50492654
weet jij of elk evenement van pride op dvd verschenen is?

dus elk single event, alle shockwaves, final conflicts alle bushidos etc etc etc....
pi_50497238
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Dacide het volgende:
weet jij of elk evenement van pride op dvd verschenen is?

dus elk single event, alle shockwaves, final conflicts alle bushidos etc etc etc....
Niet alles geloof ik. Bushido 1-9, Shockwave 03/04/05, Total Elimination 04/05, Critical Countdown 04/05, Final Conflict 04/05, Legacy Boxen 1-4 (event 1-9, 11-21 dacht ik, 5 events per box), 2000 GP. Dus in ieder geval al veel, en er komt nog steeds meer bij, Bushido 9: The Tournament is bv nog maar net uitgekomen. De meeste kun je wel vinden op www.dvdpacific.com

Let op, dit zijn wel regio 1 dvd's, en werken niet op de meeste dvdspelers die hier in NL zijn (maar de dvdspelers zijn vaak wel regiovij te maken). Houd ook rekening met de transportkosten en de kans op extra douanekosten.
pi_50508147
R1 zijn trouwens erg goedkoop als je het vergelijkt met R2 dvd's.
Bushido per event: ¤6,50
Legacy per box: ¤13,-
Shockwave/Final Conflict/Critical Countdown/Total Elimination per event: ¤10,50

Ga er denk ik nog maar een stapel bestellen, iig Fighting Legacy 4 en wat losse GP events
  zaterdag 16 juni 2007 @ 03:16:31 #297
106955 BB_Koning
pi_50511200
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:27 schreef Dacide het volgende:

[..]

BB, ik vind je een grappig mannetje met grappige grapjes..
Het vorig eplaatje was voor jullie, dit plaatje is voor mij

bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:53:23 #298
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50513301
lol, wint Royce Gracie eindelijk van de Graciekiller, blijkt nu dat Gracie aan de dope was
hij is een jaar geschorst en krijgt een geldboete van $ 2000.
volgens mij mag hij wel nog gewoon in Japan zijn ding doen.
het resultaat van de westrijd kan niet meer veranderd worden, dus hij behoud zijn zege.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:53:58 #299
106955 BB_Koning
pi_50518419
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:53 schreef Tazmaniac het volgende:
lol, wint Royce Gracie eindelijk van de Graciekiller, blijkt nu dat Gracie aan de dope was
hij is een jaar geschorst en krijgt een geldboete van $ 2000.
volgens mij mag hij wel nog gewoon in Japan zijn ding doen.
het resultaat van de westrijd kan niet meer veranderd worden, dus hij behoud zijn zege.
Ik vond al dat het lichama van Royce er gespierder uitzag dan tijdens zijn gevehct met HUghes.

bb_koning.hyves.nl
pi_50537868
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')