quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb net de countdown gezien naar Dynamite.. moet eerlijk toegeven dat ik voor de eerste keer uitkijk naar een event buiten UFC omdus ik begin het te leren
haha ja die zag ik vandaag op YouTube..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:04 schreef Paxlie het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16470/27fe164a/index.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
is het idd niet waard. Sowieso 5 gevechten over 3 uurquote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef ImmovableMind het volgende:
Bedankt voor de informatie, deze ga ik dus zeker niet downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Het gevecht van Manhoef moet je zeeeker dwnldn.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef ImmovableMind het volgende:
Bedankt voor de informatie, deze ga ik dus zeker niet downloaden.
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Manhoef was er niet echt bij leek het wel?? Hij raakte hem echt wel een paar keer goed (dat oog) maarja..he's submitted and lost the fight.. tegenvaller!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Die gast zien we nooit meer terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:K1 wil een van zijn stervechters niet testen totdat men overtuigd is dat hij een kans maakt tegen de meer completere vechters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De gevechten waren op 1 na best aardig maar de DJ moeten ze afschieten. Het geluid was treurig. Het gehuppel kon nog net maar voor de rest kwam de productie behoorlijk "corny" over.![]()
Ik heb net eens ff die WEC ppv zitten kijken.. helemaal zo slecht nog niet hoor!
Was hun eerste live PPV (op Versus)
Die Urijah Faber (featherweight champion) kan echt wel wat!!
Zag trouwens dat ook WEC onderdeel was van UFC, gelukkig laten ze WEC wel grotendeels als zelfstandige organisatie op een paar dingen na..
leuke organisatie
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Zitten jullie trouwens ook allemaal op www.mixfight.nl ?
zo ja, wat is jullie nickname... ik ben gewoon Dacide daar.![]()
Bedankt. ik ga eens een kijkje nemen. Je moet toch als liefhbber meer bekijken dan alleen de grote organisaties en wie weet zie je lui die later in de UFC langskomen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb net eens ff die WEC ppv zitten kijken.. helemaal zo slecht nog niet hoor!
Was hun eerste live PPV (op Versus)
Die Urijah Faber (featherweight champion) kan echt wel wat!!
Zag trouwens dat ook WEC onderdeel was van UFC, gelukkig laten ze WEC wel grotendeels als zelfstandige organisatie op een paar dingen na..
leuke organisatie![]()
karalexis zat in een match en frankie mir deed het verslagquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:03 schreef sampoo het volgende:
[..]
Bedankt. ik ga eens een kijkje nemen. Je moet toch als liefhbber meer bekijken dan alleen de grote organisaties en wie weet zie je lui die later in de UFC langskomen.
voor de rest nog wat kleine namen van ufc fight nights zoals john alessio, mark hominick en joe riggsAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik ben er ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:52 schreef Dacide het volgende:
Zitten jullie trouwens ook allemaal op www.mixfight.nl ?
zo ja, wat is jullie nickname... ik ben gewoon Dacide daar.
bb_koning.hyves.nl![]()
LATEN WE HEEL HARD DUIMEN MET ZIJN ALLEquote:the NJSAC, the commission that wrote the original unified rules, is petitioning to get knees to the head of a downed opponent reinstated. If this goes through then it will probably bleed over to all the other commissions in the US meaning that the UFC and Pride will start allowing them once again.
Jersey is actually petitioning to get knees to the head of a downed opponent reinstated...![]()
![]()
![]()
ff wat voorspellingen voor UFC fight night morgen
Sam Stout vs. Spencer Fisher
Jon Fitch vs. Roan Carneiro
Jordan Radev vs. Drew McFedries
Thiago Tavares vs. Jason Black
Luigi Fioravanti vs. Forrest Petz
Pete Spratt vs. Tamden McCrory
Jeff Cox vs. Gleison Tibau
Nate Mohr vs. Luke Caudillo
Anthony Johnson vs. Chad Reiner
(af en toe een beetje gokken, maar ach..)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
tijd voor een kickje.. mensen zijn jullie er nog???
De MMA wereld in ban van 2 spraakmakende geruchten!
1. Vernon White beschuldigt Chuck Liddell ervan drugs te hebben genomen voorafgaande aan UFC71.. dat zou volgens White een van de redenen zijn waarom Liddell zijn gevecht tegen Rampage verloor.
2. Rampage verteld in een interview dat PRIDE! hem een bonus van $2000 beloofde als hij zijn 1e gevecht op KO of Submission(zonder tapout) wilde verliezen
wat vinden jullie ervan???Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
gerucht 1: nopes, ik geloof het niet... ik weet niet of chuck nooit iets met drugs doet.. Geen idee, ben geen helderziende. MAar ik weet wel dat chuckie professioneel en slim genoeg is om het NIET te doen. Daarnaast ken ik geen enkele drug op deze planeet die een toegevoegde waarde kan betekenen in een gevecht.
gerucht 2: hmm, lijkt me niet waar... wat moet rampage met 2000 ???!!! dollar? daar whoopt hij zijn ass mee af![]()
![]()
http://www.bloodyknux.com/forum/showthread.php?t=27224
hier de bron van het drugsverhaal...
dit klinkt al heel aannememlijker...
stel: Chuck zit op zijn hoogtepunt... hij verdiend bakken met geld en "takes it on the wild site" en raakt aan de coke... Coke is zeer verslavend maar hoeft op korte termijn niet vernietigend te zijn voor je lichaam. Chuckie gaat in een afkickprogramma... kickt af... en gaat vechten... Mja.. zou een optie kunnen zijn..
maar zoals jij het eerst stelde dacht ik dat je bedoelde dat chuck voor de wedstrijd gesnoven zou hebben ofzo... en dat lijkt me niet..
ach we zien wel hoe het balletje rolt.![]()
ja mss een beetje verkeerd omgeschreven.. maar ik bedoelde het dus zoals het in het artikel staat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:40 schreef Dacide het volgende:
http://www.bloodyknux.com/forum/showthread.php?t=27224
hier de bron van het drugsverhaal...
dit klinkt al heel aannememlijker...
stel: Chuck zit op zijn hoogtepunt... hij verdiend bakken met geld en "takes it on the wild site" en raakt aan de coke... Coke is zeer verslavend maar hoeft op korte termijn niet vernietigend te zijn voor je lichaam. Chuckie gaat in een afkickprogramma... kickt af... en gaat vechten... Mja.. zou een optie kunnen zijn..
maar zoals jij het eerst stelde dacht ik dat je bedoelde dat chuck voor de wedstrijd gesnoven zou hebben ofzo... en dat lijkt me niet..
ach we zien wel hoe het balletje rolt.
2: was het aangeboden tijdens zijn 1e PRIDE! gevecht, dus toen was ie nog niet zo whoop tie whoop rijk
http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=7870Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Over Chuck, geen idee...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja mss een beetje verkeerd omgeschreven.. maar ik bedoelde het dus zoals het in het artikel staat!
2: was het aangeboden tijdens zijn 1e PRIDE! gevecht, dus toen was ie nog niet zo whoop tie whoop rijk
http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=7870
Over die bonus van Rampage, dat verbaast me niets. Pride heeft helaas in het verleden wel vaker 'worked' matches gehad. Coleman vs. Takada als grootste voorbeeld, recenter: Randleman vs. CroCop 2 (onlangs door iemand uit Kevin's kamp naar buiten gebracht).![]()
![]()
ow ok.. check check..
ik dacht dat je rampages eerste gervecht in de UFC bedoelde.. ik vond het al raar.. ik dacht al waarom zou pride hem geld bieden om te verliezen.. (en dan ook nog eens zo'n schijntje)...
uhm,,, anyhows... omkoperij bij zijn pride debuut.. ja geloof ik best.. een nieuwe veelbelovende amerikaan tegen hun superster vechter.. sakuraba... Maar of jackson dat geld echt aangenomen heeft.. of gewoon echt verloren heeft op choke.. Geen idee??? Ik ga die partij morgen nog eens bekijken.![]()
trouwes... ik had nog nooit het eerste seizoen van de ultimate fighter gezien (schaam schaam)..
eergister de hele bundel gedownload... Damn, wat een meesterlijk seizoen.. absoluut de beste van allemaal.. (met TUF 3 als goeie 2e..)
TUF 2 suckte bigtime vond ik.
maar o o o, wat een ellende met die chris leben.. ik had echt zo ontzettend met hem te doen toen hij die partij tegen josh koshack verloor... man man man.. ik kan die josh niet uitstaan... misselijk ventje dat t is... (net als toen hij won van sanchez... bah..)![]()
klinkt erg aannemelijk van Chuck
hij zal gigantische druk krijgen vanuit UFC management dus dan is het logisch dat je op een gegeven moment naar uitwegen zoekt, helaas zocht chuck de verkeerde
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Dat lijkt mij een beetje onzin. Kijk alleen al naar de dagen voor zijn laatste gevecht regelmatig 's avonds laat in nachtclubs is gespot. Het is wel algemeen bekend dat hij niet vies is van een feestje en een drankje. Als je zo professioneel en slim bent doe je dat niet. Het zou mij niks verbazen, de geruchten gaan al zo lang. Er zijn meerdere filmpjes waarbij het lijkt alsof hij zo strak al een deur staat, kijkend naar matches in het octagon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Dacide het volgende:
gerucht 1: nopes, ik geloof het niet... ik weet niet of chuck nooit iets met drugs doet.. Geen idee, ben geen helderziende. MAar ik weet wel dat chuckie professioneel en slim genoeg is om het NIET te doen. Daarnaast ken ik geen enkele drug op deze planeet die een toegevoegde waarde kan betekenen in een gevecht.
Ik mis Pride![]()
![]()
youre right ja.. ik doelde meer op het bewust drugsen voor een wedstrijd (snuifje coke).. dat chuck in zijn prive leven een snuifje lust of graag aan de alcohol is... mja... hehe.. zo is ie vast wel i guess...
ik mis pride ook... heel erg![]()
![]()
die gasten moeten toch clean zijn voor hun gevechten.. lijkt mij toch dat zoiets lang in je bloed blijft zitten..quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Dacide het volgende:
youre right ja.. ik doelde meer op het bewust drugsen voor een wedstrijd (snuifje coke).. dat chuck in zijn prive leven een snuifje lust of graag aan de alcohol is... mja... hehe.. zo is ie vast wel i guess...
ik mis pride ook... heel ergAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
een keertje coke snuiven is toch echt wel binnen een weekje ofzo uit je bloed...
wiet (THC) daarentegen blijft erg lang hangen in je lichaam![]()
ok ok, I wouldn't knowquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Dacide het volgende:
een keertje coke snuiven is toch echt wel binnen een weekje ofzo uit je bloed...
wiet (THC) daarentegen blijft erg lang hangen in je lichaamAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |