Kijkende naar die enkel/knie kon dat nog wel eens een paar maandjes gaan durenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Dacide het volgende:
yeps... welcome to the real world...
crocop, eigen schuld.. je was er niet met je kop bij en je was niet gemotiveerd.....
(Gelukkig weten we allemaal dat zodra crocop weer in de ring staat er dus ef echt helemaal niks van zijn tegenstander overblijft![]()
Go crocop
zover ik weet heeft hij idd nauwelijks blessures aan het gevecht overgehouden dus op UFC73 zal hij er wel weer staanquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef Unstoppable het volgende:
Dat kon volgens mij wel eens meevallen. Groot voordeel van die brute KO was dat hij al out was voordat hij de grond raakte. Hierdoor was het lichaam al totaal ontspannen en is het lichaam veel flexibeler en de kans op blessures kleiner.
Ik denk eerlijk gezegd dat die holbewoner gewoon echt te sterk is voor Crocop. Het is gewoon Nog met berekracht. Toen hij CC op de grond kreeg en die mokerslagen van ellebogen losliet wist ik al dat CC het zwaar zou krijgen. Hij kon ze niet goed blokken en was behoorlijk van slag toen hij opstond alleen kan ik nog steeds niet begrijpen waarom Herb Dean hen nodig bond om ze op te laten staan. Ik wil wel zien wat er was gebeurd als het tien seconden langer op de grond was gebleven en CC de tweede ronde had gehaald.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Dacide het volgende:
yeps... welcome to the real world...
crocop, eigen schuld.. je was er niet met je kop bij en je was niet gemotiveerd.....
(Gelukkig weten we allemaal dat zodra crocop weer in de ring staat er dus ef echt helemaal niks van zijn tegenstander overblijft![]()
Go crocop
Hoooooo, om DIE redenen ben ik geen fan, gekke heteroquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
niet om dezelfde redenen maar ik ook.. heb net wat oude matches van hem gezien.. altijd explosief die gast
bij jou vraak ik me constant af of je dingen sexistisch bedoeld of vecht-technischquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoooooo, om DIE redenen ben ik geen fan, gekke heteroIk heb wel wat betere smaak
Ongelofelijk hoe hij iedereen gewoon op de grond werpt![]()
Ok, de afspraak vanaf nu: BB heeft het over vechttechniek, TENZIJ hij 1 van deze smilies gebruiktquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
bij jou vraak ik me constant af of je dingen sexistisch bedoeld of vecht-technisch
buiten dat niet veel soeps in UFC? Ik vind het toch echt wel een primair product samen met Pride. De rest is niet eens middelmatig ten opzichte van ufc en pridequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:26 schreef sampoo het volgende:
Kom op lui, op hoog niveau blaaten over MMA! Kan niet wachten op Rampage vs Liddell al is daarbuiten niet al te veel soeps op de komende UFC.
Heb nooit veel van PRIDE gezien dus ik ga het nu ff niet vergelijken maar ik kijk toch ook uit naar de gevechten van Din thomas, parisyan en jardinequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:48 schreef sampoo het volgende:
Nou Bodog en Excite/K-1 steken bakken met geld in de sport en komen toch langzaam maar zeker ook met leuke cards.
Maar ik doelde meer op de UFC 71 kaart;
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.FightCard&eid=547
Naast de main event is enkel Okami vs Franklin top. De rest is een degelijke vechter tegenover TUF celebs, onbekend "talent" en B vechters. Ik mis Pride een beetje waar je zo nu en dan getrakteerd wordt op 3 of 4 wedstrijden die in de UFC allemaal als main event zouden dienen en over 4 events worden verspreid.
Tssk, ga eens snel een zooitje events downloaden uit alt.binaries.mma danquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb nooit veel van PRIDE gezien dus ik ga het nu ff niet vergelijken maar ik kijk toch ook uit naar de gevechten van Din thomas, parisyan en jardine
Ben ik nou zo scheel of staat Franklin er helemaal niet op?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:48 schreef sampoo het volgende:
Nou Bodog en Excite/K-1 steken bakken met geld in de sport en komen toch langzaam maar zeker ook met leuke cards.
Maar ik doelde meer op de UFC 71 kaart;
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.FightCard&eid=547
Naast de main event is enkel Okami vs Franklin top. De rest is een degelijke vechter tegenover TUF celebs, onbekend "talent" en B vechters. Ik mis Pride een beetje waar je zo nu en dan getrakteerd wordt op 3 of 4 wedstrijden die in de UFC allemaal als main event zouden dienen en over 4 events worden verspreid.
Er is er een scheel en jij bent het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ben ik nou zo scheel of staat Franklin er helemaal niet op?
quote:Mauricio "Shogun" Rua has signed a contract with the UFC and may participate in UFC 72.
Fuck that. Evan Tanner is back!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Katsujinken het volgende:
http://www.chuteboxe-usa.com/article.php?id=88
[..]
quote:K-1 Hero's / Mixed Martial Arts
On April 28, 2006, Lesnar appeared inside the ring after the final match of K-1 Hero's Las Vegas and has since signed a deal with the K-1/Hero's. He is currently training with Minnesota Martial Arts Academy under Greg Nelson coach to UFC Lightweight champion Sean Sherk and with University of Minnesota Head Assistant wrestling coach Marty Morgan.[2] Brock Lesnar announced on August 12, 2006 in Las Vegas that he has joined the K-1 promotion.[74] His first fight will be on June 2, 2007 on the K-1 Dynamite!! USA show against Choi Hong-man of Korea.[75] Royce Gracie then announced that he will serve as Lesnar's trainer.[76]
Je ziet dat hij functionele groepen traint daar waar veel anderen spiergroepen trainen die weinig nuttig zijn. Verder ziet hij er niet echt stereotyp uit en heeft de bouw om natuurlijk zo groot te worden. Vergelijk het maar met deze pro worstelaar. Die gebruikt duidelijk roids en zou nooit zo groot kunnen worden gezien zijn frame.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Dacide het volgende:
uhm, brock lesnar geen stereotype roid pro wrestler?
[afbeelding]
[afbeelding]
lol
moet wel zeggen dat kurt angle er wel nog redelijk normaal uitziet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batista is de manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je ziet dat hij functionele groepen traint daar waar veel anderen spiergroepen trainen die weinig nuttig zijn. Verder ziet hij er niet echt stereotyp uit en heeft de bouw om natuurlijk zo groot te worden. Vergelijk het maar met deze pro worstelaar. Die gebruikt duidelijk roids en zou nooit zo groot kunnen worden gezien zijn frame.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
zie je het al in de ufc gebeurenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef Paxlie het volgende:
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=293681
lijkt me niet he..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:40 schreef Last_Samurai het volgende:
is er een livestream voor vannacht??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |