SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na alle upsets van de afgelopen tijd kun je nergens meer zeker van zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:12 schreef Tazmaniac het volgende:
ik hoop dat Liddell wint en ik ben er ook zeker van dat hij het kan doenmaar Quintin kan een hele goeie tegenstander voor hem zijn waar hij het vrij moeilijk mee heeft!
KAN dat gevecht niet winnen??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:51 schreef sampoo het volgende:
Rampage FTW! Liddell kan dat gevecht gewoon niet winnen wat mij betreft.
je vergelijkt K1 met UFCquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:10 schreef sanni het volgende:
ff zo tussendoor als 'leek': Begrijp niet dat jullie dat UFC wat vinden. Bedoel tis toch weer zo een typische Amerikaanse versie van de K1 die m.i. veel realistischer is dan dat hele UFC. Tis speciaal voor dat Las Vegas publiek ,jeweetwel, brood en spelen pubiek. [afbeelding]
Rampage is nooit neer gegaan door een enkele stoot en Liddell is nou geen Wanderlei SIlva die continu aanvalt, hij countert en gaat meer uit van een enkele stoot waarna hij zijn opponent indien in de problemen gebracht door de stoot over tot de kill. Liddell is niet wild en daarom zal Rampage daar veel beter tegen kunnen presteren. Rampage zal de hele wedstrijd in de aanval zijn, zichzelf goed verdedigen en vroeg of laat Liddell in de problemen werken en de partij naar zijn hand zetten. Niet veel anders dan in de eerste partij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
KAN dat gevecht niet winnen??![]()
Waar baseer je dat op??
Ja, en je denkt zeker ook dat K1 vechters het ook echt goed zouden doen in MMA of voor de leek in de UFC? De meesten die dat onvoorbereid deden werden "verkracht", tenzij ze tegen een opponent gingen waarvan ze eigenlijk niet konden verliezen. Crocop is zo'n beetje de enige die succesvol is, met Hunt als goede tweede. Maar dat zijn unieke gevallen, Crocop bijv. heeft heel goede reflexen, is ook niet helemaal onbekend met het hele gebeuren, moet ook wel als je in een anti-terroristen brigade hebt gezeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:10 schreef sanni het volgende:
ff zo tussendoor als 'leek': Begrijp niet dat jullie dat UFC wat vinden. Bedoel tis toch weer zo een typische Amerikaanse versie van de K1 die m.i. veel realistischer is dan dat hele UFC. Tis speciaal voor dat Las Vegas publiek ,jeweetwel, brood en spelen pubiek. [afbeelding]
dus die ko's tegen rua en silva tellen niet mee?quote:Op zondag 6 mei 2007 06:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Rampage is nooit neer gegaan door een enkele stoot
Dat is niet helemaal wat hij zegt... Liddell is een 'counter puncher' en de KO's van Rampage door Shogun en Silva waren geen KO door één stoot, zoals 99% van de KO's van Chuck is (bij wijze van)quote:Op zondag 6 mei 2007 09:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
dus die ko's tegen rua en silva tellen niet mee?
aaah door 1 stoot, ik dacht dat hij bedoelde dat Rampage nog nooit KO was gegaan.. my badquote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat hij zegt... Liddell is een 'counter puncher' en de KO's van Rampage door Shogun en Silva waren geen KO door één stoot, zoals 99% van de KO's van Chuck is (bij wijze van)
Tegen Tito was idd ook een enkele stootquote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat hij zegt... Liddell is een 'counter puncher' en de KO's van Rampage door Shogun en Silva waren geen KO door één stoot, zoals 99% van de KO's van Chuck is (bij wijze van)
Ik heb hem al gezien tijdje terug. Was wel cool, zeker aanrader.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef Dacide het volgende:
mannen, hebben jullie die extra PPV van pride al gezien? (Pride Decade)
heb hem zojuist gedownd... ben benieuwd
als het naar een beslissing gaat komt die er sowieso welquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben voor Rampage puur omdat ik ze nog een keer wil zien vechten op korte termijn!
Tijdje terug al gezien, best aardig al met al!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef Dacide het volgende:
mannen, hebben jullie die extra PPV van pride al gezien? (Pride Decade)
heb hem zojuist gedownd... ben benieuwd
Hardstikke leuk hoor om die 2 weer aan t werk te zien maar het zou echt niet opkunnen tegen een LWGP met Gomi, Kawajiri, Sakurai, Aoki, Aurelio, Hansen, etc...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef MaxPowers het volgende:
Klotezooi inderdaad, de LWGP leek zo mooi te worden.
Maar gelukkig is er nog UFC.
En de K1 hero doet het ook niet slecht de laatste tijd: Kazushi Sakuraba vs Royce Gracie!
niet om dezelfde redenen maar ik ook.. heb net wat oude matches van hem gezien.. altijd explosief die gastquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben vanaf vandaag fan van Karo Parisyan![]()
Kijkende naar die enkel/knie kon dat nog wel eens een paar maandjes gaan durenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Dacide het volgende:
yeps... welcome to the real world...
crocop, eigen schuld.. je was er niet met je kop bij en je was niet gemotiveerd.....
(Gelukkig weten we allemaal dat zodra crocop weer in de ring staat er dus ef echt helemaal niks van zijn tegenstander overblijft![]()
Go crocop
zover ik weet heeft hij idd nauwelijks blessures aan het gevecht overgehouden dus op UFC73 zal hij er wel weer staanquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef Unstoppable het volgende:
Dat kon volgens mij wel eens meevallen. Groot voordeel van die brute KO was dat hij al out was voordat hij de grond raakte. Hierdoor was het lichaam al totaal ontspannen en is het lichaam veel flexibeler en de kans op blessures kleiner.
Ik denk eerlijk gezegd dat die holbewoner gewoon echt te sterk is voor Crocop. Het is gewoon Nog met berekracht. Toen hij CC op de grond kreeg en die mokerslagen van ellebogen losliet wist ik al dat CC het zwaar zou krijgen. Hij kon ze niet goed blokken en was behoorlijk van slag toen hij opstond alleen kan ik nog steeds niet begrijpen waarom Herb Dean hen nodig bond om ze op te laten staan. Ik wil wel zien wat er was gebeurd als het tien seconden langer op de grond was gebleven en CC de tweede ronde had gehaald.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Dacide het volgende:
yeps... welcome to the real world...
crocop, eigen schuld.. je was er niet met je kop bij en je was niet gemotiveerd.....
(Gelukkig weten we allemaal dat zodra crocop weer in de ring staat er dus ef echt helemaal niks van zijn tegenstander overblijft![]()
Go crocop
Hoooooo, om DIE redenen ben ik geen fan, gekke heteroquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
niet om dezelfde redenen maar ik ook.. heb net wat oude matches van hem gezien.. altijd explosief die gast
bij jou vraak ik me constant af of je dingen sexistisch bedoeld of vecht-technischquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoooooo, om DIE redenen ben ik geen fan, gekke heteroIk heb wel wat betere smaak
Ongelofelijk hoe hij iedereen gewoon op de grond werpt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |