1. Eindhovenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef falloutboy het volgende:
Ach, het blijft 1 van de beste Grafische Opleidingen van ons land
Nu doe ik Film&Video.. maar toch.
De laatste jaren is er best veel veranderd.
eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
GLR is kut, ik spreek uit ervaring!
Daarom dat Eindhoven niet de beste is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef PimD het volgende:
Als Eindhoven de beste is vraag ik me af hoe knullig de rest dan wel niet moet zijn.
Daar, waren we al achter!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Knoekie het volgende:
GLR rules
Als ik andere mensen hier lees, die zijn niet echt zo positief.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Daar, waren we al achter!
Gaat er nog iemand naar het schoolfeest.
Of gaat er iemand optreden aldaar?
Ach .. die mensen hebben dat of van horen zeggen.. of ze zijn al 20 jaar van school af! En wij hebben het er prima naar onze zin.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als ik andere mensen hier lees, die zijn niet echt zo positief.
Ja, ik ga zeker naar het schoolfeest![]()
Ik vraag me af of het op andere scholen beter is. Opzich is het best wel goed geregeld op onze school. Alleen die competenties vind ik niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ach .. die mensen hebben dat of van horen zeggen.. of ze zijn al 20 jaar van school af! En wij hebben het er prima naar onze zin.
Tja.. ik vind het schoolfeest![]()
![]()
![]()
Nou, ik ben er 3 jaar van school af, dus dat valt echt nog wel mee hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ach .. die mensen hebben dat of van horen zeggen.. of ze zijn al 20 jaar van school af! En wij hebben het er prima naar onze zin.
Tja.. ik vind het schoolfeest![]()
![]()
![]()
Ik heb één jaar DTP gedaan, wat een ontzettend saaie opleiding zeg. Ik kon mijn creativiteit niet echt uiten daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Al 4 jaar op het glr.3 jaar DTP, inmiddels afgerond. Nu doe ik versneld Media Management en zit in het tweede jaar.
Mijn klasgenoten organiseren het schoolfeest en als ik het goed begrijp moet het dit jaar heel wat anders worden dan de voorgaande jaren. (Maargoed, zeggen ze dat niet elk jaar?)
Je kan er inderdaad je creativiteit niet kwijt. Gelukkig kwam ik op een superstage terecht, waar ik nu nog kom.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb één jaar DTP gedaan, wat een ontzettend saaie opleiding zeg. Ik kon mijn creativiteit niet echt uiten daar![]()
Had wel een leuke klas toen![]()
Dan heb je geluk gehad! Ik ken mensen waarbij koffie zetten het leukste is wat ze op stage doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad je creativiteit niet kwijt. Gelukkig kwam ik op een superstage terecht, waar ik nu nog kom.En de klas was erg relaxt. Dat kan ik van Management niet zeggen.
Gefeliciteerd! Vormgeven is leuk, een vriendin van mij doet het (ook versneld na DTP) en die heeft echt de tijd van haar leven, leuke klas, leuke docenten en veel kansen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad! Ik ken mensen waarbij koffie zetten het leukste is wat ze op stage doen.
Toen ik van de middelbare school afkwam wilde ik eerst Fotografie gaan doen, ik werd na een gesprek echter afgewezen. Toen ben ik maar een jaartje DTP gaan doen, en vervolgens weer ingeschreven voor Vormgeven, dit keer na het gesprek wel aangenomen. Nu wilde ik eigenlijk geen fotografie doen maar Design & Technology. Echter wilde ik niet hele dagen achter de computer zitten, en wilde ik hierna eventueel naar een kunstacademie. Dus maar voor de opleiding 'Grafisch Vormgeven' gekozen, en vandaag kreeg ik een emailtje dat ik genomineerd ben voor de Masterclass![]()
Ja, de opleiding is echt heel veelzijdig. Zelf hou ik toch meer van knippen en plakkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:35 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vormgeven is leuk, een vriendin van mij doet het (ook versneld na DTP) en die heeft echt de tijd van haar leven, leuke klas, leuke docenten en veel kansen.
Mja, die stage. Die kwam dus wel pas nadat ik op een koffiezet/typgeit stage had gezeten. Waar ik ben ontslagen, wat heel fijn was.
Maar die stage daarop was super. Werd direct in het diepe gegooid, mocht advertenties maken en na verloop van tijd zelfs gaan vormgeven ondanks dat ik aangenomen was als DTPer. Ik heb er een leuke portfolio en veel connecties aan overgehouden. En daar deed ik het toch voor.
Sowieso is contact zoeken met andere leerlingen enorm handig! Zo is er nu een gozer van Games & Animation die mij heeft gevraagt om, tegen vergoeding, een van zijn karakters te boetseren. En een vriendin van vormgeving wil ook wel eens andere media gebruiken en vraagt mij wel eens om iets te haken o.i.d.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:45 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, de opleiding is echt heel veelzijdig. Zelf hou ik toch meer van knippen en plakkenZo moesten we laatst een boekje maken, met kaft en al. Heb ik echt veel tijd in gestoken. Ik heb nu niet een hele leuke klas, maar ik kan wel met iedereen gewoon omgaan. Ik heb eigenlijk heel veel zin in stage, omdat ik denk daar meer te leren dan op school.
Een goed portfolio en connecties zijn heel erg belangrijk natuurlijk. Helaas heb ik nog niet zoveel connectiesMaarja dat is ook niet zo gek.
Och ja, ik spreek eigenlijk alleen maar met vormgevers. En ik ben toch eigenlijk iemand die alles zelf wil doenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Sowieso is contact zoeken met andere leerlingen enorm handig! Zo is er nu een gozer van Games & Animation die mij heeft gevraagt om, tegen vergoeding, een van zijn karakters te boetseren. En een vriendin van vormgeving wil ook wel eens andere media gebruiken en vraagt mij wel eens om iets te haken o.i.d.
Boekbinden, leuk man.Gelukkig kan ik met management zulke dingen ook aan gaan pakken.
Veel theorie inderdaad, maar een dag per week hebben we een themamodule die de hele periode door gaat. Deze periode hebben wij bijvoorbeeld de opdracht gekregen om een nieuw product op de markt te brengen, te promoten en te verkopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Och ja, ik spreek eigenlijk alleen maar met vormgevers. En ik ben toch eigenlijk iemand die alles zelf wil doen![]()
En als ik iets nodig heb, dan bel ik gewoon winkels en mensen af. Of ik loop een winkel in en vraag om iets. Bereik je ook veel mee.
Jij hebt met management veel theorie toch? Of maak jij ook echt dingen?
RUIF! BUT WAI?!quote:
En dan denk je even rustig in slaap te kunnen vallen, staat die kerel ineens naast je te brullen. Ja, ik ken het.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb één keer les gehad van die man. Bij normale colleges viel ik altijd in slaap (Klein concentratieprobleempje) maar bij hem was ik altijd wakker)
Oh wat ik ben ik blij dat er geen colleges meer zijn, was altijd een ramp voor mij. Enige oplossing was Dextrotjes en Red Bullquote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
En dan denk je even rustig in slaap te kunnen vallen, staat die kerel ineens naast je te brullen. Ja, ik ken het.Ik moet wel zeggen dat ik, vooral bij de zwaardere stoffen, op een gegeven moment niets meer volg. Maar gelukkig is hij tof genoeg om mijn ellenlange emails met een even zo lang mailtje te beantwoorden.
Kan je die laten zien, als ie af is?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Veel theorie inderdaad, maar een dag per week hebben we een themamodule die de hele periode door gaat. Deze periode hebben wij bijvoorbeeld de opdracht gekregen om een nieuw product op de markt te brengen, te promoten en te verkopen.Dus hebben we afgelopen donderdag een hele overdreven TelSell commercial opgenomen.
![]()
Ik wil je nu niet bang maken, maar ik weet wel dat er ontzettend veel aanmeldingen zijn voor Vormgeven dit jaar. En de selectieprocedure was behoorlijk streng. Maar als ik nu naar mijn blikje kijk die ik twee jaar geleden heb gemaakt dan voel ik me eenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef woutabest het volgende:
Hoi mensen, ik heb pas geleden de toelatingstoetsen gedaan, ik hoop dat ik word aangenomen. Ik ctrl-c ctrl-v wel even wat ik in het andere topic heb gezegd:
Nou, de thuisopdrachten heb ik voor mijn doen best goed gemaakt, maar de schoolopdrachten waren echt bagger geworden bij mij.
Had een black-out ofzo, 't is niet zo dat ze er voor mijn gevoel slecht zijn maar ze zijn gewoon echt slecht, ik kon nog niet eens een goede vorm van het blikje tekenen.
Denken jullie dat ik nog een kans heb?
Dus, denken jullie?
Inderdaad, er schenen ruim 300 mensen te zijn op mijn dag, en er was dus al een dag geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 16:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik wil je nu niet bang maken, maar ik weet wel dat er ontzettend veel aanmeldingen zijn voor Vormgeven dit jaar. En de selectieprocedure was behoorlijk streng. Maar als ik nu naar mijn blikje kijk die ik twee jaar geleden heb gemaakt dan voel ik me een![]()
Nou, laten we het maar hopen, ik hoop dat mijn webpagina ook nog wat verschil maakt i.t.t. de vele tekeningen van anderen.quote:Als je thuisopdrachten er goed uitzien, dan heb je altijd kans om nog op een gesprek te komen, om ze dan te overtuigen.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef Alet het volgende:
En die Tellsel reclame kunnen we vast wel laten zien Knoekie, alleen via waar is misschien de vraag denk dat ie best wel groot zal worden, maar ik denk dat dta wel kan via google video of youtube ofzo.
Ik ben ook 1 keer geweest maar toen was er ook niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Al 4 jaar op het glr.3 jaar DTP, inmiddels afgerond. Nu doe ik versneld Media Management en zit in het tweede jaar.
Mijn klasgenoten organiseren het schoolfeest en als ik het goed begrijp moet het dit jaar heel wat anders worden dan de voorgaande jaren. (Maargoed, zeggen ze dat niet elk jaar?)
Begin Mei toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 keer geweest maar toen was er ook niet zo veel aan.
Wanneer is het eigenlijk?
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn! Gewoon de posters in de gaten houden.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Begin Mei toch?
Ik hoop dit keer wat later![]()
Eind mei heb ik gehoord, tijdens de chaosweek.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn! Gewoon de posters in de gaten houden.
Leukquote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef Alet het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5817968857282531098&q
hip hip hip
zal je toch echt zelf moeten beslissenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:29 schreef Chrisinator het volgende:
Ik zit op het NOVA college, en omdat deze school zuigt, blijf ik zitten in de 3e... Dus ik denk dat ik overga naar GLR.. Doen of niet doen?
er zijn liftenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:20 schreef Knoekie het volgende:
Ben je nu wel te laat mee.
Wat een drukte vandaag trouwens op school, alle printers leken het opeens niet meer te doen, mediatheek was ontzettend druk. Voor een opdracht (van Vip) ben ik 3 keer in de drukkerij geweest om papier te snijden. Om vervolgens weer een lokaal te zoeken met een printer. Grr. Wel goed voor mijn conditie![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
En ik heb hem mooi afgerond. Ons flauwe filmpje is eerste geworden van de Management klassen.We hebben nu een beker met onze namen erop enzo.
Thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb deze periode ook zeer goed afgerond. Met als hoogtepunt de nominatie voor de masterclass, waar ik nu ook een opdracht voor moet maken.![]()
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Thanks!
Pf, en dat plekje in de masterclass krijg je gewoon hoor. *duimt*
Dank je welquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb deze periode ook zeer goed afgerond. Met als hoogtepunt de nominatie voor de masterclass, waar ik nu ook een opdracht voor moet maken.![]()
Ik ben aangenomenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Thanks!
Pf, en dat plekje in de masterclass krijg je gewoon hoor. *duimt*
quote:
Ik ga naar een college van Marijke Helwegen!quote:
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik ga naar een college van Marijke Helwegen!
Naja, ik kom waarschijnlijk verbrand en met een halve kater even kijken.quote:
Niet gegaan, te brak.quote:
Erg interessant. Ze ging vertellen over zichzelf, over ingrepen die ze heeft gehad. En dat ze (kort samengevat) eigenlijk schijt heeft aan de rest van de wereld, en dat je gewoon moet doen waar je goed in bent. En dat je blij moet zijn dat andere mensen anders zijn. Er was ook een gozer die liet een boer. Toen haalde zij hem uit het publiek, en vroeg ze waar zitten je vriendinnen? Dus hij zegt: Ja daar achterin. Dus er beginnen allemaal mensen te scheeuwen, zegt Marijke: Volgens mij zijn het allemaal jongens hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Niet gegaan, te brak.Hoe was het?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef Statio het volgende:
Haha relaxt! Ik post eigenlijk nooit op FOK! maar ik kwam toevallig dit topic tegen, ben aangenomen voor Grafisch Vormgeven niveau 4, zit nu midden in mijn examens maar alles gaat prima! Die toelatingstesten waren best te doen vond ik, alleen mijn flyer voor het schoolfeest was lelijk![]()
Ik wil richting fotografie, doe het veel en ik vind het heel leuk! Hoe zit dat precies met je richtingskeuze dan? Wanneer doe je die eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Weet je al welke richting je op wilt? Fotografie? Visualiseren? etc etc. Of weet je het nog niet.
Ik ga volgend jaar mijn 3de jaar Vormgeven doen, en ik ga me inspannen om stage te lopen in het buiteland.
Fotografie is erg leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef Statio het volgende:
[..]
Ik wil richting fotografie, doe het veel en ik vind het heel leuk! Hoe zit dat precies met je richtingskeuze dan? Wanneer doe je die eigenlijk?
Haha dus je wilt mensen gaan verbouwen tot in de perfectie? Ik kwam laatst een site tegen, allemaal van die perfecte meisjes, maar als je dan met je muis eroverheen ging zag je wat het was voordat die art director ze had behandeldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Fotografie is erg leukGoed keuze, toen ik aan deze opleiding begon wilde ik ook die kant opgaan. Alleen ik vond de opleiding een beetje te beperkt. Ik wil namelijk Art Director worden, dus ik zal straks HBO moeten doen.
Het eerste jaar is het basisjaar. Alle mensen die vormgeven doen krijgen hetzelfde. In dat eerste jaar moet je jezelf inschrijven voor verschillende keuzemodulen. (de richtingen die je op kan bijvoorbeeld fotografie, film en video, visualiseren, packaching, gewoon grafisch vormgeven etc etc) Door die keuzemodulen kom je erachter wat het best bij je past en wat je leuk vind. In het tweede jaar ga je dan een richting volgen, als je fotografie kiest kom je in een klas met mensen die fotografie doenik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd
![]()
Deze week zijn trouwens de eindpresentaties van de mensen die afstuderen. als je tijd heb zou ik daar even naar gaan kijken. Kan je een beetje zien wat je na die 4 jaar moet kunnen.![]()
Ja Art Director is best een veelzijdig beroep. Moet je wel behoorlijk creatief voor zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef Statio het volgende:
[..]
Haha dus je wilt mensen gaan verbouwen tot in de perfectie? Ik kwam laatst een site tegen, allemaal van die perfecte meisjes, maar als je dan met je muis eroverheen ging zag je wat het was voordat die art director ze had behandeld. Wat houdt Art Director eigenlijk allemaal in?
![]()
Voor je uitleg, nu is het duidelijk, een beetje aftasten in het eerste jaar dus, relaxt! Waar & wanneer zijn die presentaties dan?
Nu nog een goede usericon en ondertitel![]()
quote:Bij deze zijn alle fokkers uitgenodigd:
EindExamenExpo
31 mei 2007
in de Studio op de 3e etage!
van 18:00 tot 21:00
http://chaosweek.glr.nl/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
was dat nu weer? toen ik daar op school zat had je het iig niet
Ja, al vond ik het N.A.I. bezoeken saai.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]ik had weer wat later geboren moeten worden
zitten wel leuke dingen tussen!
het is vanaf 12.00 tot 21.00quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, al vond ik het N.A.I. bezoeken saai.
Morgen eindpresentaties bekijken, weet iemand hier vanaf hoelaat?![]()
Ik heb van half 1 tot half 3 naar de presentaties gekeken, zaten mooie/leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:22 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
het is vanaf 12.00 tot 21.00
maar ja erg rustig hier
en met erg rustig bedoel ik dat er niemand is
ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef Statio het volgende:
Voor deze mensen die het interessant vinden, hier staat wat ik had gemaakt voor de toelatingstest. De opdracht was uit te beelden wat jij bereikt wil hebben na je opleiding aan het GLR.![]()
Als basis heb ik een foto genomen van mijn bureau zoals het nu is, linksbovenin, dan rechtsbovenin een leeg kantoor. Vervolgens mijn bureau en alle dingen in het lege kantoor gephotoshopped, en dat zou dan mijn design bureau zijn na mijn opleiding. Mijn tagname is Statio, daarom zie je het overal terug! Wat vinden jullie ervan?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb van half 1 tot half 3 naar de presentaties gekeken, zaten mooie/leuke dingen tussen.![]()
En het was inderdaad erg rustig.
Stalkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef illuarchi het volgende:
Ben je hiermee dus aangenomen????![]()
Ik zit trouwens ook bij Knoekie in de klas!
Ook Masterclass volgend jaar![]()
Als je het hebt over mijn post, nee daar ben ik niet alleen mee aangenomenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef illuarchi het volgende:
Ben je hiermee dus aangenomen????![]()
Ik zit trouwens ook bij Knoekie in de klas!
Ook Masterclass volgend jaar![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef falloutboy het volgende:
= geslaagd!
Sta 100 % en een dikke voldoende voor mijn eindproject!!
Woensdag diploma uitereiking .. 'de grote diploma show'..
Ik ben benieuwd
Nog een keer gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:48 schreef Statio het volgende:
haha yes ik ben geslaagd! Dacht dat het allemaal net net zou zijn, maar uiteindelijk 0 onvoldoendes. Ik heb de 20ste een introductie middag op het GLR! hahah here I come!
had nog onvoldoendes tot aan juni en ben geslaagd dus het is allemaal aardig in te halenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef JapieGijs het volgende:
Voor de geslaagde die nog onvoldoendes hadden rond januari..
Is alles nog wel een beetje in te halen en zijn de meeste leraren hier nog een beetje flexibel in?
Heb nog voor 4 vakken een 4 of lager en moet die dus nog inhalen, maar ben nu ontiegelijk druk, zowiezo tot januari en dus eigenlijk nu geen tijd om te beginnen met inhalen..
Stap uit aan de achterkant van station, niet de centraal (drukke/overhoop liggende) kant..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef Statio het volgende:
Zou een van jullie misschien even een korte routbeschrijving van het centraal station naar het GLR willen geven?Ik moet er morgen heen maar ik heb geen idee hoe ik er heen moet lopen!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:31 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Stap uit aan de achterkant van station, niet de centraal (drukke/overhoop liggende) kant..
Met de stoep mee, langs de fietsenrekken, naar rechts.. loop je 2/3 minuten langs een zooi rijtjes huizen.
Kom je aan het eind aan bij stoplichten, een kruispunt, met 2 metro tram sporen.
Daar oversteken, loop je rechts langs het CWI, daarachter staat een kerkje, daarachter Zadkine, onder dat gebouw door naar links en dan loop je zo naar de deur..
Ja was echt lachen! Ik zit in klas o1s1, ik zit met heel veel mensen in de klas uit Breda en omstreken, kom zelf uit Breda dus, is wel grappig! Iedereen was wel heel gespannenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef Knoekie het volgende:
En hoe was het Statio?
Nog één keer naar school om mijn rapport () op te halen. En dinsdag ga ik met mijn klasgenoten uit eten. Volgend jaar ga ik naar een andere klas dus wel leuk als afsluiting
![]()
ZO dat vind ik achterbakse praktijken! Dan hadden jullie het schoolfeest wel goedkoper kunnen maken. Blij dat ik niet geweest ben. Zeker nu ik weet dat jullie het alleen daar voor deden.. bahquote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oh, das relaxt Statio!
Ik ga morgen met de hele klas naar Moviepark Germany. (jaja) Dankzij ons geweldige management team die een monsteropbrengst heeft gemaakt met het schoolfeest.
En donderdag sluiten we ons jaar af, gaan we even gezellig wat drinken met z'n allen.
of je neemt gewoon TRAM 4 richting WoudHoekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef Statio het volgende:
Zou een van jullie misschien even een korte routbeschrijving van het centraal station naar het GLR willen geven?Ik moet er morgen heen maar ik heb geen idee hoe ik er heen moet lopen!![]()
Dat vind ik nog geen eens zo erg, wat is 7,50 nouquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef falloutboy het volgende:
[..]
ZO dat vind ik achterbakse praktijken! Dan hadden jullie het schoolfeest wel goedkoper kunnen maken. Blij dat ik niet geweest ben. Zeker nu ik weet dat jullie het alleen daar voor deden.. bah![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef falloutboy het volgende:
[..]
ZO dat vind ik achterbakse praktijken! Dan hadden jullie het schoolfeest wel goedkoper kunnen maken. Blij dat ik niet geweest ben. Zeker nu ik weet dat jullie het alleen daar voor deden.. bah![]()
![]()
![]()
![]()
Van 8:15 tot 17:15quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef Statio het volgende:
Tot hoe laat zit je eigenlijk gemiddeld op school in de eerste?
Ach!quote:
Ik schaam me niet hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef illuarchi het volgende:
dE ENIGSTE(knoekie):smile: goede muziek werd gedraai was in de kleinere ruimte. Drum and Bass.
Maar wat een kut streek is dat.....met je hele klas naar Movieworld SCHAAM je je niet
Sukkel......
Nee, nog niet. Schijnt dat Apple de vraag niet aankan.quote:
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:14 schreef Statio het volgende:
Haha thanks!! Nou ja weet ik iig mijn rooster van die week. ik neem aan dat je voor o1s1 hebt gekeken? Mijn mentor is T.J. Andrews, is die een beetje chill?
Zit jij bij mij in de klasquote:Op maandag 10 september 2007 13:41 schreef illuarchi het volgende:
Ik zit bij knoekie in de klas Masterclass vormgeven
Is echt briljantquote:Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
Mja, die kwam ik ooit eens tegen in een webcomic. Te geniaal om niet te gebruiken.quote:Op maandag 10 september 2007 22:01 schreef Statio het volgende:
gekkehoedemake, je ondertitel? of is dat je signature?
[..]
Is echt briljant![]()
Oh, tof!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef Knoekie het volgende:
Ik vond mevrouw Hut altijd wel aardig.
Ik heb morgen trouwens een gesprek met meneer Ketting over buitenlandstage..
Mjaa, heb vandaag al een stickje van 2 GB gekregen, maar ik denk dan dat ik gewoon een externe harde schijf ga halen. Mentor zei trouwens dat een macbook heeel handig zou zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Chanty87 het volgende:
Niet nodig, maar een laptop is wel handig. Een USB-stick of externe HDD is wel nodig.
2GB is niet echt genoeg denk ik iddquote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mjaa, heb vandaag al een stickje van 2 GB gekregen, maar ik denk dan dat ik gewoon een externe harde schijf ga halen. Mentor zei trouwens dat een macbook heeel handig zou zijn.
Je gaat als het ware simpelweg een beetje kennismaken met je klasgenoten door middel van verschillende activiteiten. That's all.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Kadoe het volgende:
Hallo allemaal,
Over een paar dagen ga ik beginnen met de opleiding mediavormgeving op het GLR. Helaas ben ik echt heel erg verlegen en daarom zie ik echt onwijs op tegen die intro dagen. Daarom vroeg ik me af of iemand mij zou kunnen vertellen wat je precies gaat doen tijdens de intro dagen.
Alvast heel erg bedankt!
Ik was 22 toen ik aan het GLR begon. De oudste van mijn klas was toen 26. In een andere klas zat er destijds zelfs iemand van 30. Grote kans dat jij ook in de klas komt te zitten met iemand die ouder is. Dus maak je daar maar geen zorgen over!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:12 schreef Oronar het volgende:
Bump!
Maar eh, ook ik ben aangenomen (AV-Productie). Vind het wel heel spannend, aangezien ik al 2 andere MBO's hiervoor heb gedaan, en niet afgerond.. dus, fingers crossed!![]()
'T enige nadeel een beetje, is dat ik eind dit jaar al weer 23 word, en dikke kans dat ik de oudste straks zal zijn in de klas. Iemand ervaring hier mee? Zo ja, hoe ging je daar mee om?
Dat is volgens mij verschillend per klas. Het is juist heel erg leuk omdat de meeste mensen elkaar nog niet kennen. Ik denk dat iedereen er wel een beetje tegen op kijkt, dus je bent denk ik niet de enige. Ik zou er gewoon naar toe gaan als ik jou was. Misschien maak je daar al nieuwe vrienden. En dat is heel erg goed voor het verdere verloop van je opleiding.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Kadoe het volgende:
Hallo allemaal,
Over een paar dagen ga ik beginnen met de opleiding mediavormgeving op het GLR. Helaas ben ik echt heel erg verlegen en daarom zie ik echt onwijs op tegen die intro dagen. Daarom vroeg ik me af of iemand mij zou kunnen vertellen wat je precies gaat doen tijdens de intro dagen.
Alvast heel erg bedankt!
Veel plezierquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgen de toelatings-schoolopdracht en ik ben kei nerveus. Dat moest ik even kwijt.
Rondje Rotterdam, was bij mij ontzettend gezellig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef Kadoe het volgende:
Ik ga een stadswandeling doen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En toegelaten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ja.Al was het lang geleden dat ik voor het laatst getekend had. En heb ik maar een week voor de thuisopdrachten. Ik hoop wel dat ik word toegelaten. Ziet er tof uit.
Hoi, ik was niet overquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef RenRen- het volgende:
Is er nog iemand die volgend jaar naar de vierde gaat en weet hoe het zit met die idiote Van Dijk licenties?
Het was 3 jaar geleden niet wandelen door je eigen stad, maar teambonding rond de kralingse plas. Dat maakt het vast beter!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:52 schreef DenizFM het volgende:
Ik begin de 22ste (lekker de dag na Lowlands) ook op 't GLR. Ben benieuwd! Zeker naar die intro week inderdaad. Lekker wandelen door m'n eigen stad...
Ligt aan je leraar. Het is geen middelbare school meer hè.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef DenizFM het volgende:
Dat klinkt al leuker. Misschien een stomme vraag, maar weet iemand hoe het zit met petjes, telefoons etc? Kan daar nergens iets over vinden. Mogen die gewoon?
Irritant, maar begrijpelijk, anders kan iedere pipo die de school binnenwandelt op het wifi als hij het wachtwoord heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:36 schreef DenizFM het volgende:
Ik zit gewoon met volledig bereik, net bij studentenplein geweest 'goh, wat gek'. Sowieso irritant dat je je MAC-adressen moet registreren. Weet nu over 2 uur pas of het switchen van 'laptop' naar 'overig' nut heeft gehad...
Tofquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:29 schreef maxmeyer het volgende:
Heb me aangemeld, aanmeldingstoets al gemaakt etc. Ik heb er best goede hoop op dat ik word aangenomen
PS: Wou eerst een nieuw topic maken, maar toen zag ik deze. Sorry voor de bump.
Nop, maar heb gehoord dat het niets voorsteld en meer formaliteit is... Maar dat is ook alweer 4 jaar geleden, dus misschien is het nu anders. Misschien is het om te kijken of je wel genoeg motivatie hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 07:31 schreef maxmeyer het volgende:
Heeft een van jullie 2 een toelatingsgesprek moeten doen?
nice, ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:30 schreef maxmeyer het volgende:
Ik ben aangenomen voor voor Mediavormgeven Grafisch
suc6!quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef xGabx het volgende:
Ik wil er heen en ga me voor de kerstvakantie inschrijven![]()
Als tip gekregen op de open dag .
Weet iemand tot hoelaat je op school kan zitten? (gwn benieuwd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |