Veel plezierquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgen de toelatings-schoolopdracht en ik ben kei nerveus. Dat moest ik even kwijt.
Rondje Rotterdam, was bij mij ontzettend gezellig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef Kadoe het volgende:
Ik ga een stadswandeling doen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En toegelaten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ja.Al was het lang geleden dat ik voor het laatst getekend had. En heb ik maar een week voor de thuisopdrachten. Ik hoop wel dat ik word toegelaten. Ziet er tof uit.
Hoi, ik was niet overquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef RenRen- het volgende:
Is er nog iemand die volgend jaar naar de vierde gaat en weet hoe het zit met die idiote Van Dijk licenties?
Het was 3 jaar geleden niet wandelen door je eigen stad, maar teambonding rond de kralingse plas. Dat maakt het vast beter!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:52 schreef DenizFM het volgende:
Ik begin de 22ste (lekker de dag na Lowlands) ook op 't GLR. Ben benieuwd! Zeker naar die intro week inderdaad. Lekker wandelen door m'n eigen stad...
Ligt aan je leraar. Het is geen middelbare school meer hè.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef DenizFM het volgende:
Dat klinkt al leuker. Misschien een stomme vraag, maar weet iemand hoe het zit met petjes, telefoons etc? Kan daar nergens iets over vinden. Mogen die gewoon?
Irritant, maar begrijpelijk, anders kan iedere pipo die de school binnenwandelt op het wifi als hij het wachtwoord heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:36 schreef DenizFM het volgende:
Ik zit gewoon met volledig bereik, net bij studentenplein geweest 'goh, wat gek'. Sowieso irritant dat je je MAC-adressen moet registreren. Weet nu over 2 uur pas of het switchen van 'laptop' naar 'overig' nut heeft gehad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |