Hai daar,
Ik had even wat vraagjes betreffende het GLR.
Ik ben al ruimweg 4 jaar (on and off) bezig met illustrator, photoshop, indesign...noem maar op.
Het is dus voor mij vrij voor de hand liggend dat ik een grafische opleiding ga doen. Helaas kom ik hier een beetje laat achter.
Enfin, de reden van mijn reactie is dat ik niet zo goed weet wat ik moet verwachten bij de toelatingstoets voor Mediavormgeven Grafisch Vormgever.
Ik ben namelijk geen tekenaar, ik kan geen mooie dingetjes maken met potlood en papier. Mijn digitale illustratie skills zijn however vrij gevorderd voor iemand die nog nooit grafisch les heeft gekregen.
Ik las eerder in dit forum, na aanleiding van iemand anders die een soortgelijke vraag had, dat je bijvoorbeeld een colablikje of dergelijks moet natekenen. DAT zou mij dus helemaal niet lukken, however, geef me een dagje achter de computer en ik maak het mooiste cola blikje dat je ooit gezien hebt

Mijn vraag is dus eigenlijk;
word er bij dit soort toelatingstoetsen rekening gehouden met mensen die wel grafisch inzicht hebben, en er mee bezig zijn, maar die niet per se "kunstzinnig" zijn ingesteld? Ik voel er bar weinig voor om verschillende potloodsoorten te kennen etc.. En ik weet zeker dat ik mij absoluut niet zou thuisvoelen op een "teken/kunst" school. Ben veel meer into het computer gedeelte van graphic design.
Bij voorbaat dank voor reacties

edit:
whoa zie nu pas dat ik een jaar oud topic bump..mijn excuses hiervoor.