quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je iets te vertellen nanalune?
ik ohoooookquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:04 schreef _evenstar_ het volgende:
nanalune gefeliciteerd
en randa succes![]()
![]()
![]()
ik wol oohook![]()
hahaha Cattie, helaas .. tenzij je nu zwanger bent zonder dat je het weetquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:30 schreef cattie het volgende:
Nanalune gefeliciteerd!![]()
We waren vorig jaar bijna gelijk uitgerekend en jij bent nu al weer zwanger!Wow! Ik begin spontaan weer een beetje te rammelen!
Randa, wat leuk, op weg naar een brusje voor Merlijn!
LMS wat moeilijk, stiekum zou ik doorgaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:53 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Mariposa en Renda, balen toch weer hèNanalune natuurlijk enorm gefeliciteerd! Lekker snel
En voor Randa heel veel succes, doe je best
Wij zitten op dit moment een beetje in dubio over de babyplannen. Ik zal over drie maanden met een andere baan beginnen. Nu is het niet zo dat ik daarom een hele tijd zou willen wachten, maar zwanger worden in het komende kwartaal zou toch niet zo handig zijn. Enerzijds wil ik heel koppig gewoon doorgaan en vind ik dat een werkgever gewoon maar moet snappen dat vrouwen nu eenmaal zwanger (kunnen) worden, anderzijds weet ik dat het in de praktijk gewoon niet altijd zo ideaal gaat en dat een werkgever best dwars kan gaan liggen. Ondertussen zeggen mijn vriend en ik dus allebei "misschien moeten we een paar maanden pauze inlassen", maar in de praktijk komt daar niets van terecht![]()
Voor Merlijn was ik al aan het posten een maandje voordat ik stopte met de pil, december 2004. In deeltje 61 april 2005, heb ik aangekondigd dat ik zwanger was van Merlijn, nu iets meer dan twee jaar geleden. Ik ben op het moment ongesteld, alleen is het dan een dagje wel een dagje niet en dan eer wel. Dus het is nog een puinhoop, maar ik hoop snel weer in de cyclus van 28 dagen te zitten wat ik gewend ben. Zou wel fijn zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:57 schreef Mariposa het volgende:
Randa, wat leuk dat jullie voor een tweed gaan. Zat jij toen met Merlijn niet ook al hier in het topic? Ik hoop in ieder geval dat jullie snel naar Z&G mogen gaan!
Sorry voor het slechte nieuws, maar dit is een negatieve uitslag. Ze zien er bij mij ook altijd zo uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:21 schreef lotusparel het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met Romed zwangerschapstesten? Ik heb gisteren in een opwelling een test gedaan en die lijkt positiefmaar ik weet niet of die testen wel helemaal betrouwbaar zijn. Ze waren 3 euro per 3
Even ter illustratie
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07182/test1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik durf nog niet blij te zijn, ga denk ik vanmiddag eerst mijn wederhelft over zo`n staafje laten plassen en zien hoe het er dan uit ziet
Ja ik was ook ff in de warquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, men zegt dat vals positief niet kan, want dat ding kan alleen hcg detecteren als het er is, maar bij de Romed testen zou ik dat dus niet durven zeggen gezien alle verhalen die daarover de ronde doen.
Beter idd even een ander testje halen.
Waar moeten we trouwens naar kijken op het foto'tje, want ik zie heel veel streepjes eigenlijk.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Sorry voor het slechte nieuws, maar dit is een negatieve uitslag. Ze zien er bij mij ook altijd zo uit.
(Ik denk om de zoveel tijd dat ik zwanger ben namelijk, en ik heb dus een voorraad van die testenVraag BE maar
)
Als 't positief is moet 't net zo roze worden als de controlestreep (staat in de bijsluiter).
En als je nu een andere doet en die dus wel positief is moet ik heul snel een ander merk testen gaan kopen...![]()
* Syrena vertrekt weer naar de lurkstand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |