Misschien moet hij wat padoo's nemen nu het nog kan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je komt ietwat overspannen over.
God, ik vergeet steeds dat CDA,VVD, PVV, CU ook een meerderheid is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:32 schreef Autodidact het volgende:
Kamer wil alle paddo's verbieden
Ik weet wat; na al de familiedrama's gaan we ouderschap verbieden....Stel je toch eens voor dat er iets met een kind gebeurt.
Onderzoek heeft uitgewezen dat 100% van de Alzheimerpatiënten vroeger minstens één keer adem hebben gehaald.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Floripas het volgende:
Ik ga leven verbieden. Leven heeft een doodsverwachting van 100%! Aaahhh!
Twee partijen met "vrijheid" in de naamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
God, ik vergeet steeds dat CDA,VVD, PVV, CU ook een meerderheid is.
Yes master?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Floripas het volgende:
Ik ga leven verbieden. Leven heeft een doodsverwachting van 100%! Aaahhh!
Ja, want Nederland is echt een anarchie met al die mensen die in het park kleurtjes zien van de kaalkopjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef Sidekick het volgende:
Geen partij met anarchie in de naam.
Ik las: pedo's.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:52 schreef Sidekick het volgende:
Paddo's hebben ook gevoelens.
Die zijn minder gevoelig!quote:
Vast ook, maar ze hebben vast pijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik las: pedo's.
Pedo's hebben geen humor...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:58 schreef Sidekick het volgende:
Pas maar op, pedo's nemen het erg nauw met die grapjes.
Jezelf voor lul zetten is best humor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef Elseetje het volgende:
Pedo's hebben geen humor...
Daarbij denk ik meer aan een potloodventer... En domme blondjes zijn ook vermakelijk, maar denk maar niet dat ze over het algemeen humor hebben hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jezelf voor lul zetten is best humor.
Voor de kijkende partij wel .quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:
Daarbij denk ik meer aan een potloodventer... En domme blondjes zijn ook vermakelijk, maar denk maar niet dat ze over het algemeen humor hebben hoor![]()
Het lijken je tieten wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:06 schreef Floripas het volgende:
De zon zakt al.
Ik heb nog een rooie, de blauwe had ik net leeggedronken.quote:
Oh, het is Raymond. Dat had ik kunnen weten, met die Haagse dingetjes. Nee, jij bent die flame aan je aars wel waard, hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het lijken je tieten wel.
Leg die rooie maar op mijn tong, vriend.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb nog een rooie, de blauwe had ik net leeggedronken.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef sigme het volgende:
Hé, Floripas! En jarig [afbeelding]!
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
He, gezellig. Floripas, X-Ray, ik kan m'n lol niet op.
Welke Haagsche dingetjes?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, het is Raymond. Dat had ik kunnen weten, met die Haagse dingetjes. Nee, jij bent die flame aan je aars wel waard, hoor.
Ja, gaat dan de wekker af?quote:Ná mijn biertijd. En die gaat over vijf minuten in.
ehrm?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leg die rooie maar op mijn tong, vriend.
Oh, ik dacht dat jij in Canada of zo zat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het genoegen is overigens van korte duur. Ik heb vlezen sociale verplichtingen, je weet wel, jaardag.
Hofstad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke Haagsche dingetjes?
[..]
Miller time! Maar dan niet het waterige Miller, zeg maar.quote:Ja, gaat dan de wekker af?
Nu niet. In mei weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij in Canada of zo zat?
Diep en hard?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ehrm?
Ah, vandaar.quote:
Ja ja ja. Ik heb weer hard gebouwd aan mijn stulpje, je komt maar eens bewonderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het genoegen is overigens van korte duur. Ik heb vlezen sociale verplichtingen, je weet wel, jaardag.
Aaaahhh, veel plezierquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef Floripas het volgende:
Nee, vloeibaar op de tong.
Bedankt. Het was wat kort, maar toch.quote:
Je bedoelt zeker iets anders dan pinguins?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
kan die koter van 'm eens bewegende beesten van dichtbij zien.
Sorry maar ik ga niet voor mijn plezier richting het Noorden van NL.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
kan die koter van 'm eens bewegende beesten van dichtbij zien.
Geeft niks, ik had niet gedacht dat je zou komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga niet voor mijn plezier richting het Noorden van NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |