3 weken ofzo alweer en de ander heeft ook alweer een tijdje een anderquote:
En dat is oud?quote:
Ik heb ook gewoon nog stap-/slaap-/bankloungevriendinnen, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.
Maar wat doe je in de tussentijd?
Maar soms moet je niet gewoon je pad rustig blijven volgen, maar ergens afslaan naar iets vernieuwends.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ow en dat zal ik ook zeker doen maar dan moet er toch eerst iemand op het pad komen die daar de moeite waard voor is
Nou, dat dcht ik dus ook. Lekker met me eigen dingen bezig zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef B-FliP het volgende:
Heb mijn leven min of meer toegewijd aan muziek... Heb momenteel geen behoefte aan een
relatie, en kom verder ook niets tekort...
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
3 weken ofzo alweer en de ander heeft ook alweer een tijdje een ander
That's the spirit!quote:ach dan ben ik liever single
Kwestie van vertrouwen, lijkt me, maar ik heb het vaker gehoord.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon nog stap-/slaap-/bankloungevriendinnen, dus dat komt wel goed.
Maar ja, leg maar eens aan een eventueel nieuwe vriendin uit dat het voor een man daadwerkelijk mogelijk is om met een vrouw in bed te liggen ZONDER dat hij zijn pik er in probeert te hangen.
Aan seks heb ik geen tekort hoor... En ja, natuurlijk voel ik lentekriebels en zie ik al dat mooisquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Nou, dat dcht ik dus ook. Lekker met me eigen dingen bezig zijn.
Maar die meiskes kleden zich nu alweer strak zeg, strakke topjes, sweaters, strakke jeans.
BH-tjes die de buste complimenteus naar voren gooien.
Overal kijken ze weer nieuwsgieirg naar je en lopen te gniffelen..
Lente doet iets met mensen.
MWUHAHAHA!
Alleen ben ik lelijk en zijn mesiejs alleen weggeglegd voor knapperds als kasta
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Alleen ben ik lelijk en zijn mesiejs alleen weggeglegd voor knapperds als kasta
Ah wacht, ik zit hier dus fout. Dit is een topic voor degenen die niet hoepeloos zijn,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Aan seks heb ik geen tekort hoor... En ja, natuurlijk voel ik lentekriebels en zie ik al dat moois
alleen zal k wel heel flink de kat uit de boom kijken mocht ik weer verliefd worden voordat
ik er aan denk om een relatie te starten...
Niet allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?quote:
hee! jij was niet single... of inmiddels wel?quote:
Je laat je vriendinnen altijd meelezen als je op FOK! zitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?
Wat is dit nu weer voor loze opmerking, flapdrol.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je laat je vriendinnen altijd meelezen als je op FOK! zit?
Je helpt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |