Het is of dat of je bent irl vriendjes met kasta... Take ur pick UABquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor loze opmerking, flapdrol.
Wats het probleem?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ah wacht, ik zit hier dus fout. Dit is een topic voor degenen die niet hoepeloos zijn,
maar gewoon geen relatie hebben.
Solly![]()
OK. mazzel..
Yep!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.
Ik krijg niet echt bijval inderdaad. DAMES!quote:
ja ja Ik ik!!! komt ie dan:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....quote:
Dank je. Hear hear.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Yep!Iedereen heeft weer een andere smaak en om aantrekkelijk over te komen hoe je heus niet superknap te zijn. Er is ook nog zoiets als uitstraling charisma en spontaniteit.
![]()
Daar zijn ze al. Zo, hebben we cliché #1 weer besprokenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt bijval inderdaad. DAMES!.
Wat lul je nou kerelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....
uh-oh we vervallen in slowchat.
de Mighty 'Queen Bee' zal al gauw haar roelerende scepeter en aanwezigheid laten gelden. en alle slowchatters doen verbleken.(brace yourselfs...)
Ik vriendjes met Kastaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is of dat of je bent irl vriendjes met kasta... Take ur pick UAB
Welke slowchatters? Ik zie ze niet, want dat mag hier nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....
uh-oh we vervallen in slowchat.
de Mighty 'Queen Bee' zal al gauw haar roelerende scepeter en aanwezigheid laten gelden. en alle slowchatters doen verbleken.(brace yourselfs...)
Tiek heeft gelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat je ontopic moet blijven!quote:
Mannen hoeven niet enorm knap te zijn om succes te hebben bij mooie vrouwen. Dan kom je inderdaad ver met charisma, zelfvertrouwen, spontatiteit e.d.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Yep!Iedereen heeft weer een andere smaak en om aantrekkelijk over te komen hoe je heus niet superknap te zijn. Er is ook nog zoiets als uitstraling charisma en spontaniteit.
![]()
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef n8 het volgende:
[..]
ja ja Ik ik!!! komt ie dan:
Ik heb het wel gehad met scharrels dat ik ze onwijs heet en woest aantrekkelijk vind. Stel ik ze voor aan me vrienden zeggen ze: "ik dacht dat je zei dat ie knap was" Maar dat maakt t voor mij niet minder aantrekkelijk....
.... die metromannen vind ik maar niets btw, doe mij maar rauwe seksualiteit, t liefst als ze nog jong en ongeremd zijn![]()
Op naar #2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zijn ze al. Zo, hebben we cliché #1 weer besproken
Ja, we waren het er toch al over eens dat we bij alleen seks voornamelijk naar het uiterlijk kijken en bij relatie minder? Oidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
Je vergeet geldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet enorm knap te zijn om succes te hebben bij mooie vrouwen. Dan kom je inderdaad ver met charisma, zelfvertrouwen, spontatiteit e.d.
Bij vrouwen ligt het anders.
Ik lees het toch heel anders, zeker omdat ík niet postequote:
Nou dan... Je zegt dat de vrouwen die jij kent Kasta niets vinden. Hoe weet je dat? Je laat foto's van Kasta zien als je op stap bent?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vriendjes met KastaGrappig ben je wel
Mooi en lelijk is subjectief. Dat hebben we eerder al vastgesteld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie trouwens altijd mooie mannen met lelijke vrouwen en mooie vrouwen met lelijke mannen
Je komt niet vaak buiten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie trouwens altijd mooie mannen met lelijke vrouwen en mooie vrouwen met lelijke mannen
Dat is de enige optie inderdaad. Haal je fotos maar snel weg als je ze hebt, want ik begin om 1400 weer met printenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou dan... Je zegt dat de vrouwen die jij kent Kasta niets vinden. Hoe weet je dat? Je laat foto's van Kasta zien als je op stap bent?
totally guess again!! Die ondeugende ogen enz!!! I like, en t liefst als ze een klein beetje verlegen zijn of zo mooi kunnen blozen!! Nee, oudere jongens zijn mij iets te serieus iod, en ik vind t wel spannend met een jongere jongen!! Heeft iets heel anders dan met een ervaren oudere partnerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwen
Jonkies hebben voor (jonge) vrouwen toch geen "aanzien" (tenzij ze 2M zijn)?
achja, guess i'll have 2 guess again..
Oh ja, sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi en lelijk is subjectief. Dat hebben we eerder al vastgesteld..
Ja, dat beschreef ik onder het 'e.d.'quote:
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dichtquote:
Ik denk het ook... Meestal zijn mensen in een relatie vergelijkbaar qua 'mooiheid'quote:
Ah, je hebt zo'n beroepquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dicht![]()
Omdat het bij jou op straat zo is is dat wel correct, maar omdat het bij mij op straat zo is ben ik gek en kom ik niet op straat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk het ook... Meestal zijn mensen in een relatie vergelijkbaar qua 'mooiheid'
Zo, cliché #2 ook weg. Nog iemand een andere?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef n8 het volgende:
ik val echt niet voor geld, golddiggers![]()
Nee, ik zorg wel voor mezelf hoor![]()
brrrr.. vampier!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dicht![]()
Bij mij gaat dat meestal van *Boem* en ik ben t... Ik kan niet proberen verliefd te worden op, of moeitequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word ook moeilijk verliefd trouwens, ben eigenlijk nog nooit echt verliefd geweest uit mezelf zeg maar, ben altijd erg terughoudend ook en afwachtend. Bij mijn beide sort of relaties kwam de toenadering van de andere kant.
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, cliché #2 ook weg. Nog iemand een andere?
Ik hoef hem niet elke dag te zien en die dagen dat het wel is is 3 uur genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.
alleen als ze ongesteld zijn natuurlijk.... maar gewoon een mega-milka reep voldoet dan wel hoor!! Overigens heb ik t ook wel eens andersom gehadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo? Ik zie het overal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat het heel erg logisch is dat mensen iets vergelijkbaars vinden. Uitzonderingen zijn er altijd maar over het algemeen zal je als gewone man/vrouw geen topmodel aan de haak skaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat het bij jou op straat zo is is dat wel correct, maar omdat het bij mij op straat zo is ben ik gek en kom ik niet op straat.
Aha, nee okay.
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef n8 het volgende:
ik val echt niet voor geld, golddiggers![]()
Nee, ik zorg wel voor mezelf hoor![]()
Ik ga hier ook niet mee verderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat het heel erg logisch is dat mensen iets vergelijkbaars vinden. Uitzonderingen zijn er altijd maar over het algemeen zal je als gewone man/vrouw geen topmodel aan de haak skaan.
bruce lee en oosterse vechtkunst in je avatar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef n8 het volgende:
[..]
alleen als ze ongesteld zijn natuurlijk.... maar gewoon een mega-milka reep voldoet dan wel hoor!! Overigens heb ik t ook wel eens andersom gehaddat de man meer aandacht van mij wilde hebben en minder een eigen leven had.... dan moet ie natuurlijk gelijk optiefen
![]()
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.
T is ontopicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ga hier ook niet mee verderIk kom gewoon nooit de deur uit en jij hebt gelijk
Nou ontopic
Ah, een neanderthaler, ze bestaan nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.
Het verklooit de natuurlijke gang van zaken.
Is dat boeiend voor hier? Of de muziek die je luistert?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
bruce lee en oosterse vechtkunst in je avatar.
doe je aan martial-arts?
Waarom zwanger?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen moeten aan de ketting! Barefoot and pregnant, zeg ik je!
Laat dat pregnant maar wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen moeten aan de ketting! Barefoot and pregnant, zeg ik je!
Zwangere vrouwen zijn heel mooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom zwanger?
Waarom geen mooie vrouwen?
En zó is het!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.
Het verklooit de natuurlijke gang van zaken.
Veel vrouwen wel... Te vaak heb ik me als huis-entertainer/psycholoog/teddybeer moetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
Oh. Wij delen nog altijd de rekening. Ik wíst dat ik iets verkeerd deed aan m'n relatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En zó is het!
Als puntje bij paaltje komt moet jij de rekening van het diner betalen.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En zó is het!
Als puntje bij paaltje komt moet jij de rekening van het diner betalen.
Dat is net zoals zeggen: 'het gaat alleen om het innerlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn heel mooi..
Maar wat er uit komt na 9 maandenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn heel mooi..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Wij delen nog altijd de rekening. Ik wíst dat ik iets verkeerd deed aan m'n relatie.
Terwijl ze tegenover je zit en je hoopvol aankijkt omdat het bordje met de rekening tussen jullie in ligt, probeer jij zo goed mogelijk "quote:
Nou ik val doorgaans niet op van die oude mannetjes hoor. Liefst rond mn eigen leeftijd, 2 of 3 jaar ouder hooguit. en misschien 1 jaar jonger, anderhalf jaar jonger ook weleens gehad (niet meer hoor...). Dat gaat tenminste langer mee en lig je meer mee op 1 lijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwen
Jonkies hebben voor (jonge) vrouwen toch geen "aanzien" (tenzij ze 2M zijn)?
achja, guess i'll have 2 guess again..
nee, ik wil gewoon niet op me zussie of me ma lijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.
Dan ga je gewoon om met de verkeerde vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Terwijl ze tegenover je zit en je hoopvol aankijkt omdat het bordje met de rekening tussen jullie in ligt, probeer jij zo goed mogelijk "" na te bootsen.
Dat is minder inderdaad.quote:
In vind zwangere vrouwen serieus mooi hoor. Ze hebben een bepaalde uitstraling.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is net zoals zeggen: 'het gaat alleen om het innerlijk
Ik was vergeten om op "mute" te drukken terwijl ik Beyonce in haar, toendertijd, nieuwe clip zat te bekijken. Dat komen die catchy(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef n8 het volgende:
[..]
nee, ik wil gewoon niet op me zussie of me ma lijken![]()
ennuh, je bent toch niet zo'n metro-man die naar destiny's child luisterd he![]()
Zo van; Ik heb nog steeds honger inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
In vind zwangere vrouwen serieus mooi hoor. Ze hebben een bepaalde uitstraling..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zo van; Ik heb nog steeds honger inderdaad.
Whehehe, alsof ze me uberhaupt in real life kennenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?
Ik heb mijn mening over jou niet eens gegeven, dus dit hele bericht doet me ook zeer weinigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, alsof ze me uberhaupt in real life kennen.
Doe jij eens een gok hoeveel vrouwen ooit tegen me gezegd hebben dat ze me niets vinden, of nog beter, aangaven níet te snappen waarom vrouwen zich in godsnaam met mij inlieten...
Hell, vrij logisch, ik schrijf zelfs columns waarin ik ze ronduit en volledig afzeik.
Maar weeg dat af tegen een leuke, gezellige zelfs enigszins komische babbel, mensenkennis, inzicht in de vrouwelijke denkwijze en een acceptabel koppie, et voila, na 1 avondje stappen vinden ze me onwijs tof en willen ze zo snel mogelijk nogmaals afspreken...
Djeez, de vrouwelijke, naieve denkwijze die in de meeste gevallen ook nog eens gespeend is van ook maar enige mensenkennis baart me echt steeds meer zorgen...
Naja, op zich aandoenlijk (en ook eigenlijk wel zorgwekkend) dat ik kennelijk een dusdanige indruk op je gemaakt heb dat je zelfs je vriendinnen vertelt over iemand die je uitsluitend online kent...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat is de enige optie inderdaad. Haal je fotos maar snel weg als je ze hebt, want ik begin om 1400 weer met printen![]()
Lijkt me ook vrij logisch aangezien het niet eens over jou gingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb mijn mening over jou niet eens gegeven, dus dit hele bericht doet me ook zeer weinig
Je reageert op mijn postquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij logisch aangezien het niet eens over jou ging.
Je bent wel net op tijd, kun je niet even wat nieuwe foto's plaatsen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, op zich aandoenlijk (en ook eigenlijk wel zorgwekkend) dat ik kennelijk een dusdanige indruk op je gemaakt heb dat je zelfs je vriendinnen vertelt over iemand die je uitsluitend online kent...
Nou ja, kent, kent... Over iemand die je een enkele keer hebt zien posten.
Het idee van een forum is geboren!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je reageert op mijn posten mijn inhoud
quote:
Ja want dat is ons ultieme doel in het leven...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik moest wel lachen, chapeau.
blij zijn, met of zonder partnerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want dat is ons ultieme doel in het leven...
Dus als jij post dat je een hekel hebt aan pedo's en ik reageer daar vervolgens op met een betoog tegen pedo's, dan noem ik, volgens jou theorie, jou dus een pedo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Je reageert op mijn posten mijn inhoud
Nee, en jouw* theorie, hè.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als jij post dat je een hekel hebt aan pedo's en ik reageer daar vervolgens op met een betoog tegen pedo's, dan noem ik, volgens jou theorie, jou dus een pedo?
Uh... Alrighty then....
Doe ik niet. Sowieso gaat dit over één post. Daarbij gaat dit over een post waarin naar míj verwezen wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo stel je het toch echt hoor, doosje van me...
Haha ik kijk voor het eerst pas goed naar je avaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
Goed. Wie heeft er een stelling?
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
Goed. Wie heeft er een stelling?
en de waarheid:quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Als je in een goede relatie zitquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Kasta is niet mijn typequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?
Hoezo bevalt het je niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef hugo2409 het volgende:
Ellow, ik kom mij ook even melden bij het single zijn. Ik ben het nu een paar weken (geloof alweer bijna een maand), het bevalt me niet.
Om meteen een stelling te beantwoorden, kies ik de stelling:
- Hoe komt het dat je single bent?
- In de eerste relatie (3 jaar geduurd) aan de kant gezet voor een ander, in de tweede relatie(maand geduurd -_-') was ik te lief en besluitloos blijkbaar
offtopic: Ik ben een nogal nieuwe member, ik zit al een tijd op het forum te lezen maar heb nog niet gepost hier. Doe me geen pijn enzo.![]()
Ik zoek principieel niet naar relatiemateriaal op m'n werk, of bedoel je dat niet?quote:Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
Nachtenlang door musicerenquote:Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
Ligt eraan, het is min of meer een leerproces van waar je op moet letten wat bij jou past/belangrijkquote:Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
Is een bewuste keuze...quote:Hoe het komt dat je single bent?
Ik denk dat dat heel erg verschilt, en hoe moeilijk je het voor jezelf maakt...quote:Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
Zeker, het zelfbeeld is waar je mee moet leven... Het beeld wat anderen van je hebben is voor iedereenquote:Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
Idd, waar je zelf de punten van geluk legt... Al leef je wel in een samenleving en een sociale kring...quote:Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
Het begint met aantrekkingskracht, en begint vrijwel altijd met het uiterlijk...quote:Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
Hoe vaker je iets doet, hoe lager de drempel...quote:Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk. Tranceptor deelt die ervaring.
Ik denk dat dat voor veel mensen verschillend is, bij mij is t niet zo zeer erkenning, maar ik vind het leukquote:Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles.
Is een tegenstelling tot de stelling hierboven... Wederom denk ik dat dat bij veel mensenquote:Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek.
Je werkt in de bio-industrie?quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Ligt eraan of je partner meerookt... 2 relaties terug had ik een meisje met wie ik de sterren van dequote:Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
Ligt eraan hoe beinvloedbaar je bent... Aangezien veel mensen dat zijn, denk ik wel datquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Volgens mij bevalt het me niet omdat ik er niet meer aan gewend ben. Ik heb eerst 3 jaar in een relatie gezeten daarna een maand(niet eens) zonder, waarna ik iemand tegenkwam waarbij het echt liefde op het eerste gezicht was. Maar blijkbaar niet zo erg, aangezien ik nu 2 maanden later weer alleen bent. Dus ik moet nog afkicken van een relatie denk.quote:
Ligt eraan hoe je het precies bedoelt. Er zijn veel meer mensen die een relatie met een militair eerder uit de weg gaan dan een relatie met een directeur van de bank.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:
[quote]Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
Gewoon, Queen_Bee tijdquote:Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
Dat ligt er toch helemaal aan waarom de voorgaande relatie niet werkte.quote:Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
Mijn leven is nog een mess en ik heb nu de energie even niet om tijd in een ander te steken.quote:Hoe het komt dat je single bent?
Ik ken potten zonder passend dekselquote:Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
Depends. Er zit vaak een kern van waarheid in, en als dat negeatief is en jij denkt "Zolang ik er maar niet mee zit" maakt dat niet uit als je vrijgezel wil blijven nee. Maar als zoveel mensen erover struikelen doen potentiele partners dat vast ookquote:Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
Nee.quote:Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
Iedereen kijkt op de eerste plaats naar het uiterlijk. Niemand die denkt "Goh, zij heeft vast een leuk innerlijk! Daar ga ik even mee praten"quote:Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
Nee, wat een onzin. Ik zie graag foto's van anderen zodat ik weet tegen wie ik het heb, en ik denk dat anderen dit ook hebben.quote:Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles.
Hoeft ook niet.quote:Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek.
Als hij daar blij van wordt.quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Dat ligt er toch helemaal aanquote:Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
Nee. Singles zijn over t algemeen egoistischer omdat ze niet hoeven in te schikken en mensen met een relatie welquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Niet overdrijven, jij kunt niet daten én niet klaarkomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja
Ik houd van alleen zijnMaar ik houd ook van een vriend hebben, soms
Samen naar bed gaanSamen wakker worden
Tedere aanrakingen, wilde seks
Maar me dunkt dat ik atm better off alone ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |