ik heb het al eens eerder bedacht: ik wil een emoticon waarin één smiley een hengel heeft en de andere met zijn lip aan het haakje hangt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was niet aan het klierenIk klier niet 24/7
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder bedacht: ik wil een emoticon waarin één smiley een hengel heeft en de andere met zijn lip aan het haakje hangt...
je was niet aan het klieren nee, weetikwel.
quote:
En ik ben naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal gradaties kritischer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus ik pak het al jaren verkeerd aan met mijn queeste naar de meest ideale partner?
Oh jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Sunshine2006 het volgende:
En hoe vindt TS het single zijn dan???
Bij mij betekent het dat je alleen beter af bent, maar wat jij er van wil maken hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef OldJeller het volgende:
Het was sarcastisch, DAYZY.
'Better off alone' is relatie. Of is het gewoon de titel van een zomers nummer jaren geleden?
En hoe uit zich dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal gradaties kritischer, kun je nagaan.
Hoe lang ben je singlequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Matty___ het volgende:
Single zijn bevalt 9 van de 10 dagen prima![]()
Dat betekent altijd 'heel graag'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij betekent het dat je alleen beter af bent, maar wat jij er van wil maken hoor![]()
Neuken is geen relatie ehquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat betekent altijd 'heel graag'.
Veel mensen ontkennen dat, maar als ze een leuk iemand ontmoeten, zitten ze diezelfde avond nog te ketsen.
iets meer dan 2 jaarquote:
Stond in het weekend een artikel over in de Volkskrant. Volgens die journaliste spelen veel single-vrouwen (het artikel ging over vrouwen) van een jaar of 30 de happy single, maar zijn ze ondertussen naarstig op zoek naar een partner.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat betekent altijd 'heel graag'.
Veel mensen ontkennen dat, maar als ze een leuk iemand ontmoeten, zitten ze diezelfde avond nog te ketsen.
Dat is ook heel logisch, want als een man weet dat iemand wanhopig is betekent dit:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stond in het weekend een artikel over in de Volkskrant. Volgens die journaliste spelen veel single-vrouwen (het artikel ging over vrouwen) van een jaar of 30 de happy single, maar zijn ze ondertussen naarstig op zoek naar een partner.
Wie zegt dat ik elke avond loop te neuken en ondertussen better off alone schreeuwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik mij af hoe je 'better off alone' bedoelde, Queen_NewBee.![]()
Ik heb niemand dat nog zien posten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik elke avond loop te neuken en ondertussen better off alone schreeuw![]()
Nee! Waarom?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik heb niemand dat nog zien posten.
Maar dat zou wel de beste praktisering van 'Better off alone' zijn.![]()
Vanavond samen single blijven?quote:
Na een maandje ofzo heb ik een redelijk inzicht in wat voor vlees ik in de kuip heb, vervolgens ga ik m'n lijstje erbij pakken en kijken waar ze wel en waar ze níet aan voldoet.quote:
Je hebt een lijstje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Na een maandje ofzo heb ik een redelijk inzicht in wat voor vlees ik in de kuip heb, vervolgens ga ik m'n lijstje erbij pakken en kijken waar ze wel en waar ze níet aan voldoet.
En aan de dingen waar ze niet aan voldoet ga ik me daarna echt dóód ergeren waarna ik de hele boel beeindig...
Tja, da's nu eenmaal m'n naieve "Oeh, oeh, ergens is er toch echt de perfecte vrouw voor me en voor minder doe ik het niet" denkwijze...
But hey, I'm working on it!.
Ha, die vraag was retorisch hè?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt een lijstje?
Is die lang?.
Try me, babyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jij hebt echt die corrigerende tik nodig, waar we het over hadden.
Je hunkert er naar.
Niet alleen lang, maar ook nog eens behoorlijk gedetailleerd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt een lijstje?
Is die lang?.
Dus alle vrouwen zijn bedriegsters. Helder.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet alleen lang, maar ook nog eens behoorlijk gedetailleerd...
Nah, laat ik het zo stellen, ik heb rond m'n 22e alle exen op een hoop gegooid, daar alle goede eigenschappen van opgeteld en die samengevoegd tot de perfecte vriendin....
Voldoet een vrouw daar niet aan dan is het een BEDRIEGSTER! EEN CHARLATAN! EEN FACADE!.
.
Je laat er geen gras over groeien, hè.. je wilt keihard getried worden?quote:
Jij bent met Dagobert! Is hij al vegetarisch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
[singles] is weer terug?.
Nostalgie..
Bijna goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent met Dagobert!
Nee, hij houdt van vleesch.quote:Is hij al vegetarisch?
daarintegen zijn er ook zat vrouwen die dan een knappe scharrel daarnaast hebben...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze zei "minder". En daar heeft ze gelijk in. Aan de andere kant vinden vrouwen opleidingsniveau, geld, en status van de potentiele partner weer belangrijker dan de man.
Pheno!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Vernieuwendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pheno!.
Die opmerking moet je weer minimaal eens per dag plaatsen..
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef koffiegast het volgende:
[..]
daarintegen zijn er ook zat vrouwen die dan een knappe scharrel daarnaast hebben...
opleidingsniveau...kdenk dat dat er amper toedoet, je kunt nog zo slim zijn en redelijk verzorgd uitzien maar toch zal die vrouw voor een knapperd kiezen. Denk meeste mannen ook, denk ik zelf niet, kzoek al niet naar de knapste af
Ik ook. Who cares.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vernieuwend
Maar dan heb ik nog een (verkapte) SC in MyAT staan
geldt dat voor alle vrouwen? doubtful...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen..
Zó is het echt, vraag maar! On behalf of me.quote:
Nee, hij houdt van soep met worteltjes!quote:[..]
Nee, hij houdt van vleesch.
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |