abonnement Unibet Coolblue
pi_49192915
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:48 schreef Papi-Chulo het volgende:
Puberaal gedrag is keihard blaten en achteraf pas denken of het klopt wat je zegt. Een fout maken en niet toegeven, of je verontschuldigen en dan toch nog natrappen,hoe noem je dat dan? Ik sluit me volledig aan bij RPowa. Het heeft totaal geen zin om iets te posten. ALTIJD zal er een wijsneus tussenzitten die de boel wil opfokken. Outtie....
Ik geloof dat ik toch echt m'n excuses heb aangeboden na het vinden van info, maar goed...
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_49193183
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef -Muse- het volgende:
Tja, welcome op fok!
En meteen een afscheid, erg jammer!
Doet me deugd dat er meer zo over denken
pi_49193362
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:56 schreef r8ality het volgende:
Stel je niet aan zeg, moet je mammie je pampers anders even verwisselen? En met mijn 24 kan ik mezelf helaas geen puber meer noemen.
Tis toch gewoon niet te geloven. Flik je het gewoon weer.
Natrappen EN er bij vermelden hoe oud je bent? Dit vind je geen puberaal gedrag? Honest now.....
pi_49194058
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:09 schreef Papi-Chulo het volgende:

[..]

Tis toch gewoon niet te geloven. Flik je het gewoon weer.
Natrappen EN er bij vermelden hoe oud je bent? Dit vind je geen puberaal gedrag? Honest now.....
PI PI!

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_49196306


Mooi toch en snellll (230PK)
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:26:05 #156
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49225476
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:49 schreef RPowa het volgende:
Ik had gehoopt dat de héle post duidelijk over zou komen als sarcastisch. Helaas niet gelukt. Dus: hierbij dan alsnog.

Ik verkoop al ruim 15 jaar Volvo's, weet ondertussen heus wel iets er van af en zéker van de auto waar je zelf in rijdt. Maar ik heb gewoon geen zin in dit soort wellus nietus spelletjes. Onzin verkondingen schiet niemand iets mee op dus zei gewoon zoals het was.

En puberale nick, ach, ik ben gewoon enorm happy met de auto dus so be it. Ik vond het enorm storend meteen met knaas te worden aangesproken en liet me daardoor, helaas, gaan. En nu ben ik echt pleite want vind het wel weer welletjes op dit forum. Erg jammer, had het wel leuk gevonden maar goed.

Mazzel!
HEY MOOIE DEALER Geweldig weer dit

En ik krijg geen groetjes?

P.S.: Ik ken deze man nu het grootste gedeelte van mijn leven en het familiebedrijf is een en al Volvo. 15 jaar Volvo's restaureren en verkopen is RPowa z'n aandeel maar er stond al Volvo op z'n luier, dus PLEASE ... ga niet met de paus in discussie over geloof
Calm down, please!
pi_49226021
Hey Googol! Uiteraard ook de groetjes voor jou maar ik dacht dat jij als snelle über vtec driver niet op een saai volvo topic zou komen dude!

Ging mij helemaal niet om gelijk krijgen hoor, viel me alleen tegen dat je metéén commentaar krijgt op een normale post. En weer. En weer. Da's jammer en onnodig.

Zal het binnenkort nog één keer proberen. Als dat ook op een farce uitloopt is het prima, dan is het over.

Is je dak nu al gemaakt JAH!
pi_49226342
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef RPowa het volgende:
Hey Googol! Uiteraard ook de groetjes voor jou maar ik dacht dat jij als snelle über vtec driver niet op een saai volvo topic zou komen dude!

Ging mij helemaal niet om gelijk krijgen hoor, viel me alleen tegen dat je metéén commentaar krijgt op een normale post. En weer. En weer. Da's jammer en onnodig.

Zal het binnenkort nog één keer proberen. Als dat ook op een farce uitloopt is het prima, dan is het over.

Is je dak nu al gemaakt JAH!
Kijk gewoon naar het onderschrift van de beste man, en dan weet je al genoeg. Gewoon negeren. Ik vind het een erg gave auto
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:50:31 #159
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49226564
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef RPowa het volgende:
Hey Googol! Uiteraard ook de groetjes voor jou maar ik dacht dat jij als snelle über vtec driver niet op een saai volvo topic zou komen dude!

Ging mij helemaal niet om gelijk krijgen hoor, viel me alleen tegen dat je metéén commentaar krijgt op een normale post. En weer. En weer. Da's jammer en onnodig.

Zal het binnenkort nog één keer proberen. Als dat ook op een farce uitloopt is het prima, dan is het over.

Is je dak nu al gemaakt JAH!
Jup dak gemaakt (dankzij T0n .. ook Fok. De beste man heeft m'n auto een half jaartje in beheer gehad en al zijn kennis erop losgelaten ... mijn persoonlijke held die nog bergen van me tegoed heeft)

Het uiterlijk is echt slecht nu maar wordt binnenkort opgelost.

Fok = Fok ... je kunt ervaring niet lezen uit een paar posts Ik ken je gelukkig persoonlijk en ik weet waar je het over hebt en dat jij weet waar je het over hebt. In eerste instantie tegenspreken is iets dat nou eenmaal bij Fok hoort ^^
Calm down, please!
pi_49226843
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:50 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Fok = Fok ... je kunt ervaring niet lezen uit een paar posts Ik ken je gelukkig persoonlijk en ik weet waar je het over hebt en dat jij weet waar je het over hebt. In eerste instantie tegenspreken is iets dat nou eenmaal bij Fok hoort ^^
Inderdaad! Als je hier een tijdje zit dan merk je vanzelf wel dat de meeste trollen komen en gaan. Je pikt er zo de "echte" PTA-ers uit, en die zijn gelukkig een stuk socialer en gezelliger!
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:19:41 #161
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49227934
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Inderdaad! Als je hier een tijdje zit dan merk je vanzelf wel dat de meeste trollen komen en gaan. Je pikt er zo de "echte" PTA-ers uit, en die zijn gelukkig een stuk socialer en gezelliger!
Jup maar weer eensch een meet organiseren
Calm down, please!
pi_49230789
Ok. Vooruit. Ik was misschien een beetje overmoedig. Ik had namelijk nog nooit van een 850R gehoord, ondanks dat ik veel van Volvo's weet. Zo zie je maar weer, je bent nooit te oud/jong om te leren.

En als RPowa al 15 jaar met Volvo's bezig is mogen we hem misschien inderdaad wel geloven .

Excuses!
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_49231396
Accepted!

Back to posting pix and stories of da carbrand evah!

Met als beste voorbeeld de mooiste Volvo ooit gemaakt, de 850R



(voor de echte die-hard fans die meer willen zien hier wat meer piccies enzow)
pi_49231739
Ik wil dus wel ooit zoiets berijden:



Potver
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_49232144
Ken je die 240 van Kronenburg? 500hp op de achterwielen
pi_49232147
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef r8ality het volgende:
Ik wil dus wel ooit zoiets berijden:

[afbeelding]

Potver
de mooiste volvo ooit, vooral de turbo versies!
pi_49232241
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef RPowa het volgende:
Accepted!

Back to posting pix and stories of da carbrand evah!

Met als beste voorbeeld de mooiste Volvo ooit gemaakt, de 850R

[afbeelding]

(voor de echte die-hard fans die meer willen zien hier wat meer piccies enzow)
Heeft de R standaart al geperforeerde schijven voor?
pi_49232297
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef -Muse- het volgende:
Ken je die 240 van Kronenburg? 500hp op de achterwielen
.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_49232301
Mijn eerste "echte" auto was een 240 Turbo. Was in de tijd dat 'ie uit kwam (1985+) echt een heel heftige auto. Als je toen 150 pk had was je best stoer. Was wel even wennen. Natuurlijk een Turbo-gat dat groter was dan de Grand Canyon. Gassen in de bocht, kicken!! Nietssss, nietssss, nietssss, pppfffffiiieeuuuuwww, 150 pk op de starre achteras, hoppa in de rondte, tegenliggers aankijken

Wel enorm kicken. Een van de leukste auto's die ik heb gehad eigenlijk. Daarna nog een 242GT gehad, met súpervet dashboard. Daarna eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan. Voorwielaandrijving is sowieso the suxxorz!

P.S. Nee de remmen zijn aftermarket aangezien de standaardremmen niet echt geweldig zijn. Eén keer leuk trappen bij 240+ en ze zijn krom. Waren deze echter ook dus wat lul ik nu weer stom. Vond deze kicken om te zien en hóópte dat ze niet krom zouden trekken. Welnu, ja dus. Met dank aan de Peugeotrijder die 1200 meter voor de vrachtwagen al besloot naar links te gaan (ja ja ja, moraalridders mogen nu zeggen dat zo hard rijden heeeeeel onverantwoord is)
pi_49232330
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef bluebit het volgende:

[..]

de mooiste volvo ooit, vooral de turbo versies!
Waar denk je dat TIC voor staat? .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_49232397
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef RPowa het volgende:
Mijn eerste "echte" auto was een 240 Turbo. Was in de tijd dat 'ie uit kwam (1985+) echt een heel heftige auto. Als je toen 150 pk had was je best stoer. Was wel even wennen. Natuurlijk een Turbo-gat dat groter was dan de Grand Canyon. Gassen in de bocht, kicken!! Nietssss, nietssss, nietssss, pppfffffiiieeuuuuwww, 150 pk op de starre achteras, hoppa in de rondte, tegenliggers aankijken

Wel enorm kicken. Een van de leukste auto's die ik heb gehad eigenlijk. Daarna nog een 242GT gehad, met súpervet dashboard. Daarna eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan. Voorwielaandrijving is sowieso the suxxorz!
242 GT . Mijn vader heeft die nu ook 1 staan. Opnieuw gespoten en wordt weer compleet origineel opgebouwd .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_49232420
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef RPowa het volgende:
Mijn eerste "echte" auto was een 240 Turbo. Was in de tijd dat 'ie uit kwam (1985+) echt een heel heftige auto. Als je toen 150 pk had was je best stoer. Was wel even wennen. Natuurlijk een Turbo-gat dat groter was dan de Grand Canyon. Gassen in de bocht, kicken!! Nietssss, nietssss, nietssss, pppfffffiiieeuuuuwww, 150 pk op de starre achteras, hoppa in de rondte, tegenliggers aankijken

Wel enorm kicken. Een van de leukste auto's die ik heb gehad eigenlijk. Daarna nog een 242GT gehad, met súpervet dashboard. Daarna eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan. Voorwielaandrijving is sowieso the suxxorz!
Cool man Die 242GT is die met oranje striping en zo'n mooi rond klokje op het dashboard?
pi_49232495
Allemaal gele ronde klokkie op het dashboard ja. En mooie stoeltjes. En leuke velgen. Helemaal top. Spijt dat die toen is verkocht. Maar ja, achteraf lullen is altijd makkelijk.

Edit: OMG!!! Als je dat nu ziet is het wel het meest trieste dashboard ook eigenlijk! Times are a'changing zullen we maar denken

[ Bericht 23% gewijzigd door RPowa op 10-05-2007 17:07:22 ]
pi_49232889
Hij kan bijna 200!!
pi_49232910
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef RPowa het volgende:
Allemaal gele ronde klokkie op het dashboard ja. En mooie stoeltjes. En leuke velgen. Helemaal top. Spijt dat die toen is verkocht. Maar ja, achteraf lullen is altijd makkelijk.

Edit: OMG!!! Als je dat nu ziet is het wel het meest trieste dashboard ook eigenlijk! Times are a'changing zullen we maar denken
Dat is toch een rallye-tellerbak? Hoort die in een 242 GT thuis? Volgens mij niet.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')