Het lijkt ook wel op dat wurks, zoals hier eerder in het topic werd aangemerkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
en dat gehoorapparaatjesverhaal van Kim heb ik ook al eens gehoord, vraag me af of het echt zo is (zou kunnen natuurlijk, het lijkt wel op 'dovenspraak')
Dacht ik al ja. Je praat echt niet voor de lol zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef kissa het volgende:
Ik hoor net in RTL-Boulevard dat Kim eigenaardig praat omdat ze doof is geworden door een ongeluk op jeugdige leeftijd. Ze draagt twee hoorapparaten........
Maak je geen zorgen, ik blijf zelf een fashion accident hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik let even niet op en V. tussen de modellenfanaatjes![]()
Met schaamrood op de kaken zou je nu eigenlijk moeten denken dat zo'n afwijking maakt dat ze stiekem zou moeten winnenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef Natalie het volgende:
Dus Kim is doof? Dat zou het wel verklaren. En wij haar maar belachelijke maken. Hadden ze niet even eerder aan kunnen geven dat er iets aan haar gehoor mankeerde? Ik bedoel, wij zitten haar hier al weken voor gek te verklaren.
Phew!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik blijf zelf een fashion accident hoor
V.
uhmm nee, de H staat niet voor Handicapped Next Top Modelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Met schaamrood op de kaken zou je nu eigenlijk moeten denken dat zo'n afwijking maakt dat ze stiekem zou moeten winnen
Was dat niet Amanda?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef Guppyfriend het volgende:
the legally blind one, ben dr naam even kwijt, had wel heel bijzondere ogen... maar dat kwam natuurlijk ook daardoor
oh jaquote:
Ik ook niet. Het blijft gewoon wurks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
Is het echt honderd procent zeker dat Kim (deels) doof is? Ik vind haar stemgeluid wel typisch, maar niet typisch 'doof' klinken, namelijk.
Ik vind (en vond) haar lelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef Natalie het volgende:
Die ogen van Amanda zijn idd spectaculair blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |