Dat gaat dan een drastisch einde worde van HNTM, zo houden ze niemand overquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef apestaartje het volgende:
Het zal wel een bepaald soort uitstraling zijn die zulke meisjes vaker hebben dan (v)mbo-meisjes, en dat de industrie die uitstraling graag ziet.
Mja, de VMBO meisjes verwarren het vak iets te vaak met hun Sugababes profiel, en dénken te weten wat poseren inhoudt, maar hebben eigenlijk geen idee. De wat serener overkomende "hockey" meisjes hebben toch veel meer die look, die bij de grote Amerikanen populair is. Die Ralph Lauren look.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Het rare is dat het overgrote deel van de modellen hoog tot zeer hoog opgeleid is. Het aandeel (v)mbo is in dat wereldje een stuk kleiner dan de meesten zullen verwachten ('want het is zo'n dom vak, een beetje gaan staan en mooi wezen'). Moet je bijvoorbeeld eens kijken als deelneemsters van de Elite Model Look iets over zichzelf vertellen, het ene na het andere havo/vwo-meisje passeert de revue.
Het zal wel een bepaald soort uitstraling zijn die zulke meisjes vaker hebben dan (v)mbo-meisjes, en dat de industrie die uitstraling graag ziet.
ik ook wel, maar ze zien er ook niet gezond uit in hun gezicht... of ben ik de enige die dat vind...?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
de jury is wel hard tegen lois en river
ze zijn wel dun maar zo dun was ik ook op hun leeftijd
Dat vind ik wel meevallen. Ze zien er niet uit als twee uitgemergelde anorexiaatjes. Daar hebben ze ook veel te mooi haar voor, en veel te veel energie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik ook wel, maar ze zien er ook niet gezond uit in hun gezicht... of ben ik de enige die dat vind...?
En volgens mij zag ik Brooke ook voorbijkomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef Scandalous het volgende:
Kwam er net achter dat Jade van ANTM in deze video van Jay-Z zit, nooit geweten dat zij dat was
Juistemquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef Verbal het volgende:
Dat was een PC-momentje van de jury. Kunnen ze de rest van de afleveringen weer zeiken over het overgewicht van de anderen.
V.
dat heb ik al lang gesportquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef maantjj4 het volgende:
Feitjes hntm
Seizoen 1:
Oudste kandidaat: Marcia - 26 jaar
Jongste kandidaat: Charmayne - 17 jaar (tijdens het programma 18 geworden)
Langste kandidaat: Kathelijn - 1m85
Deelnemer(s) met het meest de eerste call-out: Ovo, 3 keer
Deelnemer(s) nog nooit bij de laatste twee: Sanne
Deelnemer(s) met het vaakst bij de laatste twee: Sylvia, 2 keer voor eliminatie
Deelnemer(s) die het vaakst de weekopdracht won: Daisy, 3 keer
Kleinste kandidaat: Anna Marie - 1m72
Kleinste maat: Anna Marie, Ovo & Sanne - alledrie maat 34
Grootste maat: Kathelijn - maat 36-38
Voorlopig seizoen 2:
Oudste kandidaat: Kim en Sharmyla - 21 jaar
Jongste kandidaat: Lois en River (tweelingzussen) - 17 jaar
Langste kandidaat: Maan - 1m85
Kleinste kandidaat: Gioia - 1m73
Nooit als laatste overgebleven bij laatste 2: Bodil, Christa, Kim, Loïs, River, Sandra, Tanimara
Vaakst als laatste overgebleven bij laatste 2: Maan, 2 keer
Typisch!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef Copycat het volgende:
Sylvia van cycle one zou nu eigenlijk in de 3FM studio moeten zijn, bij Koen en Sander. Alleen heeft ze wéér ruzie met vriendjelief en die wil haar nu niet meer naar Hilversum brengen. Geloof dat ze nu in een taxi zit.
Ik heb het helaas niet meer meegekregen. Rond half zes was ze nog onderwegquote:
hij is mooi maar daar ziet ze er zoo jong uitquote:
Oh als dat zo is, zou t wel sneu zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef kissa het volgende:
Ik hoor net in RTL-Boulevard dat Kim eigenaardig praat omdat ze doof is geworden door een ongeluk op jeugdige leeftijd. Ze draagt twee hoorapparaten........
Goed, dat verklaart de manier van praten. Maar wat ze zegt... ook een beetje hersenletsel bij dat ongeluk of is ze zo geboren?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef kissa het volgende:
Ik hoor net in RTL-Boulevard dat Kim eigenaardig praat omdat ze doof is geworden door een ongeluk op jeugdige leeftijd. Ze draagt twee hoorapparaten........
ja, dat is ook wel weer zo. ach, op tv lijkt het ook allemaal anders natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Ze zien er niet uit als twee uitgemergelde anorexiaatjes. Daar hebben ze ook veel te mooi haar voor, en veel te veel energie.
Het lijkt ook wel op dat wurks, zoals hier eerder in het topic werd aangemerkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
en dat gehoorapparaatjesverhaal van Kim heb ik ook al eens gehoord, vraag me af of het echt zo is (zou kunnen natuurlijk, het lijkt wel op 'dovenspraak')
Dacht ik al ja. Je praat echt niet voor de lol zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef kissa het volgende:
Maak je geen zorgen, ik blijf zelf een fashion accident hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik let even niet op en V. tussen de modellenfanaatjes![]()
Met schaamrood op de kaken zou je nu eigenlijk moeten denken dat zo'n afwijking maakt dat ze stiekem zou moeten winnenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef Natalie het volgende:
Dus Kim is doof? Dat zou het wel verklaren. En wij haar maar belachelijke maken. Hadden ze niet even eerder aan kunnen geven dat er iets aan haar gehoor mankeerde? Ik bedoel, wij zitten haar hier al weken voor gek te verklaren.
Phew!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik blijf zelf een fashion accident hoor
V.
uhmm nee, de H staat niet voor Handicapped Next Top Modelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Met schaamrood op de kaken zou je nu eigenlijk moeten denken dat zo'n afwijking maakt dat ze stiekem zou moeten winnen
Was dat niet Amanda?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef Guppyfriend het volgende:
the legally blind one, ben dr naam even kwijt, had wel heel bijzondere ogen... maar dat kwam natuurlijk ook daardoor
oh jaquote:
Ik ook niet. Het blijft gewoon wurks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
Is het echt honderd procent zeker dat Kim (deels) doof is? Ik vind haar stemgeluid wel typisch, maar niet typisch 'doof' klinken, namelijk.
Ik vind (en vond) haar lelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef Natalie het volgende:
Die ogen van Amanda zijn idd spectaculair blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |