de amerikaanse bedoel je??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:36 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
waar kan ik aflevering 1 van cycle 1 kijkewn
iemand?
omdat het slimmer is een engelse commercial op te nemen en de nederlandse na te synchroniserenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Scandalous het volgende:
Waarom is Doutzen Kroes nagesynchroniseerd in het Nederlands(in die loreal reclame)
Ik vind haar ook wel grappig, maar niet zo mooi. Bodil heeft een heel mooi koppie, maar een beetje een raar figuur, ze is niet dik of zo, maar een beetje breed. Waarom ze Bengu eruit hebben gegooid, snap ik niets van. Heel mooi meisje vond ik dat. Ik denk dat Christa wel een aardig model is en één van die tweeling, River, die ander vind ik vreemd genoeg veel minder. Dan heb je d'r nog één met gele tanden, blond en kleine oogjes: dat vind ik helemaal niks. Tanimara zag er op de beginfoto's wel interessant uit, maar nu ik haar bewegend heb gezien: dat is absoluut geen model. (IMHO dan he)quote:Op zondag 1 april 2007 11:47 schreef Michellee het volgende:
Ik heb gisteren de herhaling gezien, en Kim is wel mijn favoriet...ook met haar opmerkingen, haha
Dat was Mercedes Scelba-Shorte uit Cycle 2.quote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Marty het volgende:
Wie had er Lupus in ANTM?
http://www.lupuspatientengroep.nl/index.htmlquote:Op maandag 2 april 2007 14:39 schreef Natalie het volgende:
Lupus?
Oeh, dat zou tof zijnquote:Op maandag 2 april 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
Vanavond valt de tweeling door de mand als grofgebekte Breezahtjes?
Ik dacht zoiets in de voorstukjes te hebben gezien. Dat een meisje zich als 'woordvoerder/voorganger' van de groep opstelde en zij daartegen op Breezah-eske wijze ageerden.quote:
Mooi woord, zeg 't maar eens hardop, klinkt goedquote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets in de voorstukjes te hebben gezien. Dat een meisje zich als 'woordvoerder/voorganger' van de groep opstelde en zij daartegen op Breezah-eske wijze ageerden.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef kruimel_20 het volgende:
valt me trouwens op dat met de vorige shoot lois en river de enige zijn met een blote buik...
zouden ze dat met opzet zo gedaan hebben om te kunnen bitchen over dat ze mager zijn?
Dat zal wel Sandra zijn denk ikquote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef Copycat het volgende:
Dat een meisje zich als 'woordvoerder/voorganger' van de groep opstelde
Dat denk ik ook. Die is ook gewoon ronduit getiktquote:
Vanmiddag de aflevering van vorige week gezien en ik wou er inderdaad al iets over zeggen, wat een lelijke jas zeg.quote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef jaoka het volgende:
Die jas van die Rosalie, wat een dom patswijf is dat zeg![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die is ook gewoon ronduit getikt
(is daar trouwens niet een focus-vingerknip-smiley van te maken?)
V.
En geanimeerd...quote:Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets, maar dan animated natuurlijk, dat het gezichtje daarna blij wordt![]()
hi,hi, dat ziet er meer uit als een jong hertje dat blij is dat ie eindelijk z'n eerste gewei krijgtquote:
Ik vind het wel leuk dat ze jong Nederlands talent laten zien ipv die Mart Visser die voor oude verlepte wijfen ontwerpt en al 20 jaar dezelfde troep maakt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef Scandalous het volgende:
Die schoenen van Jan Taminiau waar ze op moesten lopen, oh die waren geweldig
Waarschijnlijk is de amerikaanse versie over gedubbed. Doutzen heeft een hele lieve stem maar wel een nederlands accent als ze engels spreekt. In mei staat ze op de cover van de Amerikaanse Vogue. Dan heeft ze de 3 belangrijkste covers te pakken gehad na de Italiaanse en Franse Vogue..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Scandalous het volgende:
Waarom is Doutzen Kroes nagesynchroniseerd in het Nederlands(in die loreal reclame)
Tanimara zou moeten gaan omdat ze het figuur niet heeft voor een model en ook geen modellenkoppie heeft. Bovendien is het een vreselijke griet.quote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Darryl van Wouw oidEcht vaag die koptelefoons van 'm ja.
Even een gokje wie vanavond pleite gaat.. ik denk Tanimara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |