abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:13:21 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_47765488
Zo, de afvallers met sterren zijn weer op tv. Wat een drama zeg
"ik lust geen gezond eten"
"ik ga dus echt niet lopen als het regent"
"als ik moe word stop ik"
disclaimer
pi_47765746
Überhaupt is het programma niet helemaal verantwoord, zeker niet als je ziet in welk tempo ze moeten afvallen en wat ze wel en niet mogen. Dit is nog een stuk erger dan een willekeurig [sub]Sonja Bakker[/usb] crash dieet.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:22:06 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_47765962
Menno was 2,5 kilo afgevallen in 1 week.
Was hij teleurgesteld omdat het maar zo weinig was.
Like, wtf
disclaimer
pi_47766904
Als ik in een maand 2,5 kilo afval vind ik het al veel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 21:51:09 #205
43556 miss_dynastie
pi_47767525
En dan Linda 'maar' een kilo in de eerste weken, dus heel slecht. Come on
pi_47768246
Is toch wel persoonlijk blijkbaar, ik ben van 106 kg naar 68 kg gegaan.
De eerste 24 kilo was ik in 8 weken kwijt, 2 uur sport per dag en 25 punten per dag weightwatchers.. is nog steeds geen kilo bijgekomen sindsdien. (spierbehoud door sporten o.a.)
pi_47770129
Beessie-Jen: leuk dat het zo goed gaat En het is hier op zich nog steeds net zo gezellig hoor Het begin van dit topic is niet representatief voor de afgelopen maanden.

Tara: zijn daar foto's van en ik wil alles nog weten over Parijs uiteraard

Keukenhof was half gekleurd, viel me reuze mee. Heerlijk weer. Leuke dag. De ellende begon pas toen ik aangaf liever thuis te eten We zouden pas rond half 9 thuis zijn, en dat vond ik geen bezwaar (hallo, 2 jaar co-schappen met elke dag pas om 9 uur avondeten vond toen ook niemand gek). Maar mijn ouders vonden dat wel een bezwaar. Toen werd mijn enige eis dat ik geen snackbar of ander ongezond/vet eten wilde. Dat is uiteindelijk niet gelukt. Wel in een eethuisje/restaurant gegeten, maar de kok was verliefd op het gasfornuis (carcinogenen weest welkom in mijn maag), verder gek op boter en saus. Aardappeltjes en patat ook al lekker DONKERbruin gebakken en sla één en al slasaus. Maar ik had nog geluk, want het eten van mijn vader smaakte (werkelijk waar) bedorven. En ik voelde me nog schuldig ook, terwijl ik nog steeds geen gezond en lekker eten had en mijn pa bij een snackbar iets had willen halen en ik dat dus niet wilde. Volgens mij was dat en gezonder en lekkerder geweest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 maart 2007 @ 23:18:09 #208
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47772492
Van het ombouwen van de kamer zijn geen foto's Isa, sorry
Verhalen van Parijs krijg je uiteraard nog in volle kleuren en geuren te horen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:29:05 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_47780458
Jolijt, mijn 81,7 van maandag is alweer naar 79,3
Ik was al even bang Vocht vasthouden zuigt
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 09:33:50 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47780564
Dat scheelt weer, sq
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:35:57 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_47780613
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Dat scheelt weer, sq
Wel bizar dat het in 3 dagen 2,5 kilo scheelt
En ik heb gewoon 5 keer per dag gegeten
disclaimer
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:46:38 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47782527
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
Überhaupt is het programma niet helemaal verantwoord, zeker niet als je ziet in welk tempo ze moeten afvallen en wat ze wel en niet mogen. Dit is nog een stuk erger dan een willekeurig [sub]Sonja Bakker[/usb] crash dieet.
en dan dat programma wat erachter aan komt.

Ik had liever gehad dat Patty Harpenau het voedingsadvies gaf ipv Sonja Bakker. Sonja legt er een alternatief naast (zoute sticks ipv cashewnoten), maar Patty Harpenau zou vragen: "Waarom zou je eigenlijk eten voor de tv? Waarom zou je eigenlijk eten als je geen honger hebt?".

M.i. een veel effectievere benadering (voor mij dan iig, ik snap niet goed waarom mensen zo nodig gedachteloos allemaal troep naar binnen moeten werken).
Niet meer actief op Fok!
pi_47782671
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, de afvallers met sterren zijn weer op tv. Wat een drama zeg
"ik lust geen gezond eten"
"ik ga dus echt niet lopen als het regent"
"als ik moe word stop ik"
René de Haan is een dame vol met passief agressief gedrag. Wat een naar mens
pi_47782884
Hoi, gisteren weer lekker wezen Body Shapen. Alleen mijn buik wordt steeds dikker, echt heel dik nu Blubber Blubber. Morgen ga ik weer spinnen. Alleen wil ik nu kijken naar een beter dieet. Bv 6 kleine maaltijden per dag, wie doet dit ook? En helpt het? Wwatchers hielp niet bij mij, dus ga dit maar eens proberen.
pi_47782900
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

ja
als die blijvend zou afvallen zou ik het echt een wonder vinden
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:00:30 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_47782951
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

Da's gewoon een kampernellie van de bovenste plank
disclaimer
pi_47783129
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's gewoon een kampernellie van de bovenste plank
Maar ze heeft wel een aanrechtblad met zebramotief.
pi_47783185
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef carpediem23 het volgende:
Hoi, gisteren weer lekker wezen Body Shapen. Alleen mijn buik wordt steeds dikker, echt heel dik nu Blubber Blubber. Morgen ga ik weer spinnen. Alleen wil ik nu kijken naar een beter dieet. Bv 6 kleine maaltijden per dag, wie doet dit ook? En helpt het? Wwatchers hielp niet bij mij, dus ga dit maar eens proberen.
Ik val af en mijn buik word ook steeds meer blubber blubber, omdat er geen spanning meer op staat....
Ook beginnen mijn borsten wat kleiner te worden en dus te hangen...
Ik vind helemaal niet dat ik er mooier van word...
Misschien maar eens tijd om ongeveer zo te blijven als ik nu ben.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:07:24 #219
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47783198
Aanrechtblad met zebramotief? Bestaat dat?

Fijn dat het zo naar beneden schiet stormqueen, maar wel heel veel ineens
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:07:44 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_47783208
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel een aanrechtblad met zebramotief.
Ja, daar kan mening kamper een puntje aan zuigen
disclaimer
pi_47783216
Of meer gaan sporten natuurlijk
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:08:39 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_47783240
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef Jojogirl het volgende:
Aanrechtblad met zebramotief? Bestaat dat?

Fijn dat het zo naar beneden schiet stormqueen, maar wel heel veel ineens
Nah, het was meer heel erg naar boven geschoten vorige week.
Paar keer verkeerd gegeten en veel gedronken, dat heeft nu via de onderste uitgang mijn lichaam weer verlaten en ben nu weer terug gelukkig
disclaimer
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:08:54 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_47783256
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef freecell het volgende:
Of meer gaan sporten natuurlijk
Dat helpt echt tegen blubber
disclaimer
pi_47783410
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat helpt echt tegen blubber
Hmmm, klinkt aanlokkelijk.
Sit-ups ok?
Ik beweeg wel makkelijk een uur elke dag, dus vond het niet absoluut noodzakelijk om intensief te sporten.
* freecell mompelt iets over tijd en dergelijke
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:15:40 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_47783492
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmmm, klinkt aanlokkelijk.
Sit-ups ok?
Ik beweeg wel makkelijk een uur elke dag, dus vond het niet absoluut noodzakelijk om intensief te sporten.
* freecell mompelt iets over tijd en dergelijke
Ja, spierverstevigende oefeningen, daardoor trek je je buikspieren strak en wordt het blubbereffect minder
disclaimer
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:15:48 #226
4177 Jojogirl
pi_47783503
Ow zo dat stukje had ik even gemist stormqueen.

Hier valt het blubberen ook erg mee, terwijl ik een onwijze buik had toen ik zwanger was. Maar ik denk ook dat het door het sporten komt. En doordat het afvallen niet heel snel is gegaan.
pi_47783683
Afvallen hier gaat heel langzaam, dus daar kan het niet aan liggen

JOJO
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:29:35 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_47783968
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef freecell het volgende:
Afvallen hier gaat heel langzaam, dus daar kan het niet aan liggen

JOJO
Ik bekijk net je trouwfoto's in het trouwtopic en daar vind ik je toch mooi slank op staan
Enne... nog gefeliciteerd
disclaimer
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:30:05 #229
4177 Jojogirl
pi_47783982
Volgensmij moet je trouwens ook gewoon mazzel hebben bij het terugplooien, de één heeft nou eenmaal een veel elastischere huid dan de ander.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:32:54 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_47784085
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij moet je trouwens ook gewoon mazzel hebben bij het terugplooien, de één heeft nou eenmaal een veel elastischere huid dan de ander.
Ik zag gisteren een vrouw in het zwembad (kleedhokjes) en die zat van haar borsten tot haar schaamstreek onder de striae... echt de hele buik was 1 groot litteken. Ik ben heel striae-gevoelig... weinig elastisch... zou bijna gaan twijfelen of ik later wel kinderen wil
disclaimer
pi_47784173
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik bekijk net je trouwfoto's in het trouwtopic en daar vind ik je toch mooi slank op staan
Enne... nog gefeliciteerd
Dank je

ik heb ook hele onflatteuze trouwfoto's hoor
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:36:48 #232
4177 Jojogirl
pi_47784234
Over striae heb ik wel eens gelezen dat de kans dat je die bij eenzwangerschap krijgt kleiner is naar mate je ouder bent.

* Jojogirl is ook striae gevoelig. Ik had ze al voor m'n zwangerschap op de binnenkant van m'n dijen en bovenarmen nadat ik te snel te dik was geworden. En nu dus ook op m'n buik.
pi_47784271
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zag gisteren een vrouw in het zwembad (kleedhokjes) en die zat van haar borsten tot haar schaamstreek onder de striae... echt de hele buik was 1 groot litteken. Ik ben heel striae-gevoelig... weinig elastisch... zou bijna gaan twijfelen of ik later wel kinderen wil
Ik heb nu al wat striae, gewoon van aankomen en afvallen enzo....
Maar qua kinderen kan me het geen bal schelen, dan maar de rest van mijn leven als een tijgertje door het leven
pi_47784958
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:46 schreef Viking84 het volgende:
en dan dat programma wat erachter aan komt.

Ik had liever gehad dat Patty Harpenau het voedingsadvies gaf ipv Sonja Bakker. Sonja legt er een alternatief naast (zoute sticks ipv cashewnoten), maar Patty Harpenau zou vragen: "Waarom zou je eigenlijk eten voor de tv? Waarom zou je eigenlijk eten als je geen honger hebt?".

M.i. een veel effectievere benadering (voor mij dan iig, ik snap niet goed waarom mensen zo nodig gedachteloos allemaal troep naar binnen moeten werken).
Zoals ik nu denk, denk ik: doe maar 1 handje zeer gezonde cashewnoten ipv een zakje met zoute sticks waar geen enkele nuttige voedingswaarde in zit. Maar dan neem ik die cashewnoten ook voornamelijk omdat ze megagezond zijn en een kleine hoeveelheid vanwege de kcal. En niet te vaak natuurlijk. Ik heb hier een bakje amandelen staan (ook megagezond) waar ik 1x een paar van door een salade heb gedaan en eergisteren heb ik er 10 van genomen. Dat bakje staat er nu al 2 weken. Gedachtenloos voor de tv eten doe ik niet meer aan. Daarbij eet ik om de 2-3 uur iets waardoor ik ook niet zo snel meer trek heb ik eten. Dat werkt echt.

Ik was gisteravond trouwens megagefrustreerd door het avondeten. Ten eerste was het dus héél slecht, ten tweede heel ongezond klaargemaakt en ten derde ook nog eens echt duur. Maar mijn voorstel dat iedereen een frietje nam en ik thuis at werd ook afgeslagen. Eigenlijk is één van de vervelendste dingen bij gezond willen eten afhankelijk zijn van wat anderen voor je maken/klaar zetten. Nu was ik gisteren lastig omdat ik geen snackbareten wilde en dat liet mijn vader goed weten ook. Hou ik een keer voet bij stuk, pakt het zo uit Lekker makkelijk praten altijd als ik zeg dat ik iets niet kan weigeren bij mijn ouders en ik daar dan vervolgens commentaar op krijg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:00:27 #235
4177 Jojogirl
pi_47785251
Mensen die zeggen dat dingen weigeren omdat je op dieet bent makkelijk is, hebben blijkbaar niet dezelfde moeder als ik.
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:03:39 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_47785368
Mijn moeder eet zelf alleen maar groente en vis, dus dat is supermakkelijk.
Mijn moeder stimuleert me ook echt om gezond te eten. En als ik stennis schop omdat ze pizza willen bestellen als ik daar op bezoek ben, dan heeft ze altijd nog wel wat sla voor me liggen
disclaimer
pi_47785423
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
Mensen die zeggen dat dingen weigeren omdat je op dieet bent makkelijk is, hebben blijkbaar niet dezelfde moeder als ik.
Mijn ouders zijn verschrikkelijk lieve mensen, laat ik dat voorop stellen. Maar ze vinden het blijkbaar leuk om goed voor me te zorgen (lees: volproppen met calorierijk voedsel) en dat hebben ze van baby af aan keurig gedaan en willen dat nu nog steeds. Hoe dik ik ook ben geworden (hallo, meer dan 100 kilo en blijven zeggen dat ik helemaal niet dik ben!!), ze blijven het doen. Als ik dan iets weiger dan volgt er héél héél veel gedoe en dan eet ik liever dan dat ik met al dat gedoe te maken krijg. Want van een rot gevoel/humeur ga ik ook ongezond eten Ze vinden zelf wel dat ze te dik zijn trouwens. Vandaar die droge worsten die gisteren meegingen en waarvan mijn vader er sowieso 1 helemaal alleen heeft opgegeten.
pi_47785437
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder eet zelf alleen maar groente en vis, dus dat is supermakkelijk.
Mijn moeder stimuleert me ook echt om gezond te eten. En als ik stennis schop omdat ze pizza willen bestellen als ik daar op bezoek ben, dan heeft ze altijd nog wel wat sla voor me liggen
Ik ben jaloers
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:07:07 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_47785494
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben jaloers
Het lijkt me bijzonder frustrerend als je ouders je aanmoedigen om ongezond te doen. Ik vind het ook raar. Je wil toch het beste voor je kind? Werden jullie vroeger ook getroost met snoep en koek als je verdrietig was?
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 12:08:27 #240
43556 miss_dynastie
pi_47785532
Ik snap dat je ouders het goed bedoelen isa, maar het is wel heel klote zo
En die droge worst
O ja, ik zou trouwens de volgende keer zonder al te veel discussie wel naar huis gaan. Gewoon proberen er niet teveel over in gesprek te gaan, zeggen dat je thuis nog een pannetje hebt dat je anders weg moet gooien of zo.
pi_47785588
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoals ik nu denk, denk ik: doe maar 1 handje zeer gezonde cashewnoten ipv een zakje met zoute sticks waar geen enkele nuttige voedingswaarde in zit. Maar dan neem ik die cashewnoten ook voornamelijk omdat ze megagezond zijn en een kleine hoeveelheid vanwege de kcal. En niet te vaak natuurlijk. Ik heb hier een bakje amandelen staan (ook megagezond) waar ik 1x een paar van door een salade heb gedaan en eergisteren heb ik er 10 van genomen. Dat bakje staat er nu al 2 weken. Gedachtenloos voor de tv eten doe ik niet meer aan. Daarbij eet ik om de 2-3 uur iets waardoor ik ook niet zo snel meer trek heb ik eten. Dat werkt echt.

Ik was gisteravond trouwens megagefrustreerd door het avondeten. Ten eerste was het dus héél slecht, ten tweede heel ongezond klaargemaakt en ten derde ook nog eens echt duur. Maar mijn voorstel dat iedereen een frietje nam en ik thuis at werd ook afgeslagen. Eigenlijk is één van de vervelendste dingen bij gezond willen eten afhankelijk zijn van wat anderen voor je maken/klaar zetten. Nu was ik gisteren lastig omdat ik geen snackbareten wilde en dat liet mijn vader goed weten ook. Hou ik een keer voet bij stuk, pakt het zo uit Lekker makkelijk praten altijd als ik zeg dat ik iets niet kan weigeren bij mijn ouders en ik daar dan vervolgens commentaar op krijg.
Was ook wel een heel lullige situatie. Voor je vader, maar vooral ook voor jou, omdat jij aandrong op geen patat.....
Maar jij kon niet weten dat het eten daar zo slecht was!! En dat weten je ouders ook wel!
De volgende keer gewoon vragen om de MacDonalds, De salades daar zijn goed te eten en vullen prima, de dressing krijg je er los bij en kan je dus zelf doseren.
Niet de perfecte maaltijd, maar volgens mij wel beter dan wat je nu hebt gehad!

En ik ben nog steeds fan van JOJO, er zweeft er iets heel vrolijks door de kamer
pi_47785724
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn verschrikkelijk lieve mensen, laat ik dat voorop stellen. Maar ze vinden het blijkbaar leuk om goed voor me te zorgen (lees: volproppen met calorierijk voedsel) en dat hebben ze van baby af aan keurig gedaan en willen dat nu nog steeds. Hoe dik ik ook ben geworden (hallo, meer dan 100 kilo en blijven zeggen dat ik helemaal niet dik ben!!), ze blijven het doen. Als ik dan iets weiger dan volgt er héél héél veel gedoe en dan eet ik liever dan dat ik met al dat gedoe te maken krijg. Want van een rot gevoel/humeur ga ik ook ongezond eten Ze vinden zelf wel dat ze te dik zijn trouwens. Vandaar die droge worsten die gisteren meegingen en waarvan mijn vader er sowieso 1 helemaal alleen heeft opgegeten.
Mijn moeder had die neiging ook, maar dat komt denk ik ook, omdat er voor mij 5 Broers waren..... Torenhoge energieinnames, vooral in de puberteit, en niet te dik (alhoewel, sommige beginnen nu wat op te zwellen maar vroeger waren ze niet te dik).
En toen kwam er een meisje.
Gelukkig heeft mijn moeder inmiddels het werkgebied verlegt naar Maarten en lijnen mijn ouders zelf ook, zodat ik, als ik daar ben, altijd wel iets gezonds kan snaaien.
pi_47785760
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Het lijkt me bijzonder frustrerend als je ouders je aanmoedigen om ongezond te doen. Ik vind het ook raar. Je wil toch het beste voor je kind? Werden jullie vroeger ook getroost met snoep en koek als je verdrietig was?
en beloond met snoep en koek
pi_47785792
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap dat je ouders het goed bedoelen isa, maar het is wel heel klote zo
En die droge worst
O ja, ik zou trouwens de volgende keer zonder al te veel discussie wel naar huis gaan. Gewoon proberen er niet teveel over in gesprek te gaan, zeggen dat je thuis nog een pannetje hebt dat je anders weg moet gooien of zo.
Ik zit bij hun in de auto. Ik ben dus afhankelijk. Al weet ik 100% zeker dat ik 2x zo snel thuis was gekomen met de trein, maar dat terzijde.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 12:17:28 #245
43556 miss_dynastie
pi_47785847
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit bij hun in de auto. Ik ben dus afhankelijk. Al weet ik 100% zeker dat ik 2x zo snel thuis was gekomen met de trein, maar dat terzijde.
Ja, dat maakt het dan wel weer ingewikkeld
pi_47785892
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en beloond met snoep en koek
Als ik ooit kinderen mag krijgen, wil ik dat proberen te voorkomen.
Lijkt me soms trouwens wel lastig te voorkomen.

Vrienden van mij hebben kinderen die getroost en beloond worden met fruit.
Als je daar met een ananas binnen komt, wordt je bijna gelynched
Dat vind ik nou een goede aanpak
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 maart 2007 @ 12:20:49 #247
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47785966
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:09 schreef freecell het volgende:
De volgende keer gewoon vragen om de MacDonalds, De salades daar zijn goed te eten en vullen prima, de dressing krijg je er los bij en kan je dus zelf doseren.
Niet de perfecte maaltijd, maar volgens mij wel beter dan wat je nu hebt gehad!
Ik kan de MacDonalds op de Champs Elysee aanraden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:21:28 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_47785985
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk het beste om het kind te troosten en te belonen met aandacht, complimentjes, iets leuks doen etc, in plaats van er maar eten in te stoppen. Ongeacht of dat nou snoep is of een wortel. Eten is om je lichaam te voeden en niet om emotionele behoeftes mee te bevredigen.
disclaimer
pi_47786019
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:18 schreef freecell het volgende:

Met fruit is een superplan natuurlijk

Ik was als kind trouwens dol op vet. En dan vooral in de vorm van het vet aan vlees. Als er vette randjes etc waren dan belandde dat allemaal op mijn bordje en dat at ik dan smikkelend op. Als ik daarop terugkijk kan ik alleen maar denken: hoe kán je dat je kind laten eten....dat is wel zo mega-ongezond en ik was altijd al mollig. Het zal vnl. onwetendheid zijn geweest.
pi_47786032
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik kan de MacDonalds op de Champs Elysee aanraden
Ga jij hier eens gauw weg!

daar hadden ze ook croque-monsieurs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')