komt goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Als je maar wel af en toe wat foto's post![]()
Ik ben naar een sportwinkel gegaan en heb van die hoge gehaald. Dat is wel wennen hoor...ik ben benieuwd hoe dat morgen loopt. Maar na een uur lopen krijg ik altijd last van mijn linker enkelbanden en dan is 20 km lopen best ver als je daar pijn hebt. Ik hoop dat hoge schoenen daar steun bieden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Isa, ik heb van het weekend ook gekeken, maar ik heb dus niets kunnen vinden. Verder zoeken dus.
ik zal hier maar niet op in gaan want dan krijg ik alleen nog meer commentaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:29 schreef Isabeau het volgende:
En Miss_S en Troel niet zo katten. Jullie zijn allebei niet van de tactische kant en Miss_S was niet zo handig om vorige week mee te praten met anderen die de dieetclub afkraakten. Zeker niet aangezien ze hier toch ook zelf jaren heeft meegepost. Om dan te zeggen dat de enige succesvolle lijners hier de geopereerden waren was op z'n zachtst gezegd niet zo tactvol en ook nog eens niet waar (want was je zelf niet wel succesvol?).
Sinds je slanker bent lijkt het wel of je plots neerkijkt op anderen die jojo'en en het komt nogal over alsof je jezelf nu heel goed, gedisciplineerd en knap vindt. Ik hoop dat het gewicht er voor je afblijft, ik weet hoe rot het is dat dat niet gebeurt, maar je bent nog heel jong en je weet nooit of je zelf ook nog gaat jojo'en (ik dacht ook dat dat nooit zou gebeuren want ik had alles prima onder controle).
Ik ben bij zo'n campingzaak geweest. heleboel schoenen. Geen lekkerequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben naar een sportwinkel gegaan en heb van die hoge gehaald. Dat is wel wennen hoor...ik ben benieuwd hoe dat morgen loopt. Maar na een uur lopen krijg ik altijd last van mijn linker enkelbanden en dan is 20 km lopen best ver als je daar pijn hebt. Ik hoop dat hoge schoenen daar steun bieden.
Oh, nog iets. De V&D heeft bij het prijzenfestival ook wandelschoenen in de aanbieding. Ik weet niet of je een V&D in de buurt hebt zitten, maar misschien is dat iets.
Juist omdat je jong bent weet je niet hoe het verder gaat lopen, maar aangezien je op vrije jonge leeftijd goede keuzes hebt gemaakt denk ik wel dat je de kans hebt vergroot op een verder leven zonder obesitas.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:32 schreef Miss_S het volgende:
ik zal hier maar niet op in gaan want dan krijg ik alleen nog meer commentaar
een groot gedeelte van wat je zegt , klopt maar dat betekent niet dat ik jullie niet het beste toewens
maar zeker omdat ik jong ben ben ik er zeker van dat het goed blijft gaan
er is een reden dat sinds ik eigen keuzes kan maken dat ik afgevallen ben
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wilde trouwens naar de Efteling maar heb gedroomd dat ik niet in de Vliegende Hollander pastedus ik wacht nog een maandje of twee. Zal het ook minder druk zijn, denk ik.
ik zou niet katten als dat niet het enigste was wat ik ooit van jullie allemaal gekregen hebquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist omdat je jong bent weet je niet hoe het verder gaat lopen, maar aangezien je op vrije jonge leeftijd goede keuzes hebt gemaakt denk ik wel dat je de kans hebt vergroot op een verder leven zonder obesitas.
Maar ik begrijp nog steeds de kattige opmerkingen richting de dieetclub niet zo goed en ik heb me serieus afgevraagd of je dat vooral deed om je eigen "discipline en doorzettingsvermogen" te onderstrepen. Ik ken in ieder geval 1 iemand hier met enorm veel doorzettingsvermogen, maar lijnen lukt steeds niet. Dus blijkbaar zijn er nog andere factoren van belang. Helaas.
Fijn dat je 'ons' het beste wenst, maar misschien kan je dat ook laten blijken in woorden hier in de dieetclub en niet alleen te posten met je foto's als iemand om een voor&na foto vraagt. Ik denk dat dat Troel in het verkeerde keelgat schoot. En ik begrijp haar goed.
Nou, in de bankjes moet wel lukken (er zitten tenminste op de filmpjes twee mensen naast elkaar en zo breed ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]misschien kan je ze e-mailen om te vragen hoe breed de bankjes zijn
Die slachtofferrol past je goed, is het niet? Knap hoor meid, echt. Heel goed gedaan. Ook vooral neerkijken op iedereen met de 'foute' keuzes. Jij bent de best, jij hoort bij 'ons' van de slankclub, zoals ik je al een paar keer heb zien verkondigen. Geniet ervan, echt, jij hebt discipline en doorzettingsvermogen. Enneh, die 's' in je username, die staat voor 'superieur', toch? Enjoyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zou niet katten als dat niet het enigste was wat ik ooit van jullie allemaal gekregen heb
Tuurlijk, tenslotte heeft alles met discipline en doorzettingesvermogen te makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zou niet katten als dat niet het enigste was wat ik ooit van jullie allemaal gekregen heb
ik heb hier 5 jaar lang iedereen gemotiveerd en aardig gedaan zonder dat er maar iemand de moeite nam om iets terug te zeggen
en die foto's poste ik alleen maar omdat ik die 24 kilo hier ben kwijt geraakt en ik vind dat ik dat mag laten zien
en het valt gewoon op dat vaak in dit topic nog steeds verkeerde keuzes worden gemaakt
als je kijkt naar de lijst van 5 jaar geleden en van nu
diegene die er nog steeds zijn zijn allemaal weer aangekomen
en tuurlijk zal dat verschillende redenen hebben maar ook met discipline en doorzettingsvermogen
Yep, dat klopt. Alleen is het wat anders en komt het héél anders over als je dat hier zegt dan als je dat *gniffel* in het Slank de X in topic zegt tegen personen die 'ons' net lekker aan het afkraken waren. Dat viel me heel erg van je tegen. En het spijt me als je je genegeerd hebt gevoeld, dat kan je nu in ieder geval niet meer zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:
en het valt gewoon op dat vaak in dit topic nog steeds verkeerde keuzes worden gemaakt
als je kijkt naar de lijst van 5 jaar geleden en van nu
diegene die er nog steeds zijn zijn allemaal weer aangekomen
en tuurlijk zal dat verschillende redenen hebben maar ook met discipline en doorzettingsvermogen
Schrijffoutje miss_d, het is de S van Superieur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die slachtofferrol past je goed, is het niet? Knap hoor meid, echt. Heel goed gedaan. Ook vooral neerkijken op iedereen met de 'foute' keuzes. Jij bent de best, jij hoort bij 'ons' van de slankclub, zoals ik je al een paar keer heb zien verkondigen. Geniet ervan, echt, jij hebt discipline en doorzettingsvermogen. Enneh, die 's' in je username, die staat voor 'superieur', toch? Enjoy
Hey, ik weet niet hoe maf jij droomt hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, in de bankjes moet wel lukken (er zitten tenminste op de filmpjes twee mensen naast elkaar en zo breed ben ik nou ook weer niet), maar het ging om die 'buikstang' zeg maar
(enneh, hoe dik denk je dat ik ben? niet in de bankjes, tsss
)
Ik droom best maf. Als ik uit ben geweest en ik doe geen pyjama aan, droom ik steevast dat ik nog in die uitgaansgelegenheid ben, alleen dan zonder kleren. En midden in de nacht wakker schrikken en alsnog een pyjama aandoen is ook niet echt geslaagd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik weet niet hoe maf jij droomt hoor
O jee, magisch verkleinde bankjes. Dat zou wel een hele grote ramp zijn jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik weet niet hoe maf jij droomt hoor
geen slachtofferrol hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die slachtofferrol past je goed, is het niet? Knap hoor meid, echt. Heel goed gedaan. Ook vooral neerkijken op iedereen met de 'foute' keuzes. Jij bent de best, jij hoort bij 'ons' van de slankclub, zoals ik je al een paar keer heb zien verkondigen. Geniet ervan, echt, jij hebt discipline en doorzettingsvermogen. Enneh, die 's' in je username, die staat voor 'superieur', toch? Enjoy
dat was inderdaad ook niet netjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, dat klopt. Alleen is het wat anders en komt het héél anders over als je dat hier zegt dan als je dat *gniffel* in het Slank de X in topic zegt tegen personen die 'ons' net lekker aan het afkraken waren. Dat viel me heel erg van je tegen. En het spijt me als je je genegeerd hebt gevoeld, dat kan je nu in ieder geval niet meer zeggen.
Ben benieuwd wat iemand die dromen uitlegt daar nou van zou vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:50 schreef Troel het volgende:
Ik droom best maf. Als ik uit ben geweest en ik doe geen pyjama aan, droom ik steevast dat ik nog in die uitgaansgelegenheid ben, alleen dan zonder kleren. En midden in de nacht wakker schrikken en alsnog een pyjama aandoen is ook niet echt geslaagd.
Uit ervaring: de bankjes gaan best. Alleen zit degene naast je meestal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
O jee, magisch verkleinde bankjes. Dat zou wel een hele grote ramp zijn ja
maar miss-d is gelukkig slanker dan wij warenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uit ervaring: de bankjes gaan best. Alleen zit degene naast je meestal niet zo lekkerEn die stang past niet of je ingewanden worden platgedrukt
Ja, gelukkig voor degene naast haar welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Troel het volgende:
maar miss-d is gelukkig slanker dan wij waren
Ik denk dat het nogal moeilijk motivatie putten is uit iemand die je duidelijk maakt dat je maar zwak, disciplineloos en iemand zonder doorzettingsvermogen bent. Die beweert dat de enige mensen die succes hadden een operatie achter de rug hebben. Ik kan daar in elk geval geen motivatie uit putten. Ja, wel op een manier, en dat is dat ik hoop dat ik anderen op een totaal andere wijze kan ondersteunen dan op zo'n laatdunkende.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Plukie86 het volgende:
Je zou juist motivatie moeten putten uit haar voor en na foto's, in plaats van gaan zitten zeiken dat je het niet ziet.
Nou, het ligt natuurlijk wel een beetje anders. Miss_S heeft kennelijk de mensen hier behoorlijk afgekraakt in een ander topic, waardoor bij sommige mensen een gevoelige snaar is geraakt en er een soort "alarm afgaat als ze iets post. Ik kan dat wel begrijpen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Plukie86 het volgende:
Jeutje Troel, doe eens even niet zo belachelijk kinderachtig!![]()
![]()
Volgens jou mogen hier alleen maar mensen posten die ook in het lijstje staan kennelijk! Miss_S heeft hier 5 jaar bijgezeten, en mag nu opeens geen foto's posten?? Dat slaat toch nergens op? Je zou juist motivatie moeten putten uit haar voor en na foto's, in plaats van gaan zitten zeiken dat je het niet ziet. Je ziet het juist supergoed aan Miss_S dat ze is afgevallen, daar zou menig dieetweblid een voorbeeld aan kunnen nemen. Troel, het lijkt wel of je iets tegen Miss_S hebt en dat vind ik enorm kinderachtig.
Dit is mijn tweede (of derde?) post in dit topic, en ik sta niet in het lijstje (wel bij slank de zomer in), dus zou ik hier ook niet mogen posten omdat ik niet met alle onderwerpen meepost? Jullie hebben het van de 300 posts hier 200 posts over offtopic geneuzel! Het is hier geen gezelligheidsclub! Daar ga ik toch niet mee mee posten? Doet viking trouwens ook niet die je hierbij haalt. En ja, deze alinea is niet alleen voor jou bedoeld maar ook voor andere posters hier. Offtopic geneuzel kan toch ook in het dieetwebforum van jou?
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat hier geen Modje ingrijpt hoor.
Enfin, ik heb gezegd.
Ik vind het fijn dat je dat zegt. Sommige mensen hebben het zich best aangetrokken namelijk. Iedereen hier wil nog steeds graag slanker worden, alleen gaat dat niet bij allemaal even makkelijk. Wat dat betreft past dat helaas prima in de statistieken waarbij bijna iedereen gewoon weer aankomt na het afvallen. En er zijn hier ook mensen die een tijdje niet op dieet zijn of in ieder geval niet heel erg streng op hun voeding letten, maar het wel gezellig vinden om hier mee te kletsen met mensen met hetzelfde probleeem, namelijk overgewicht.quote:
Wel ja, lees ook even de andere helft van de uitleg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Plukie86 het volgende:
Jeutje Troel, doe eens even niet zo belachelijk kinderachtig!![]()
![]()
Volgens jou mogen hier alleen maar mensen posten die ook in het lijstje staan kennelijk! Miss_S heeft hier 5 jaar bijgezeten, en mag nu opeens geen foto's posten?? Dat slaat toch nergens op? Je zou juist motivatie moeten putten uit haar voor en na foto's, in plaats van gaan zitten zeiken dat je het niet ziet. Je ziet het juist supergoed aan Miss_S dat ze is afgevallen, daar zou menig dieetweblid een voorbeeld aan kunnen nemen. Troel, het lijkt wel of je iets tegen Miss_S hebt en dat vind ik enorm kinderachtig.
Dit is mijn tweede (of derde?) post in dit topic, en ik sta niet in het lijstje (wel bij slank de zomer in), dus zou ik hier ook niet mogen posten omdat ik niet met alle onderwerpen meepost? Jullie hebben het van de 300 posts hier 200 posts over offtopic geneuzel! Het is hier geen gezelligheidsclub! Daar ga ik toch niet mee mee posten? Doet viking trouwens ook niet die je hierbij haalt. En ja, deze alinea is niet alleen voor jou bedoeld maar ook voor andere posters hier. Offtopic geneuzel kan toch ook in het dieetwebforum van jou?
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat hier geen Modje ingrijpt hoor.
Enfin, ik heb gezegd.
Uh.. vage actiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef Troel het volgende:
[..]
zal wel (weer) aan mij liggen, maar ik snap dus echt niet waarom jij hier nog foto's plaatst. Plaats ze dan in de slankclub ofzo? Als er daar gevraagd wordt om foto's, gaan de dieetclubbers daar toch ook niet hun foto's laten zien?
Wat een bullshit reactie zeg! Leeftijd zegt helemaal niks als het gaat om kennis en intelligentie en leefstijl. Omdat zij iets heeft gevonden wat werkt, en blij is en daarom foto's postte, wordt ze meteen als een stuk vuil behandeld?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hou het er maar op dat je gewoon te jong bent om te begrijpen hoe het werkt.
is aandachtsgeilquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Wel ja, lees ook even de andere helft van de uitleg.![]()
Ik heb niet iets tegen miss_S, ik heb wel wat tegen het belachelijk gedrag wat zij de afgelopen dagen vertoond heeft, te beginnen bij het lekken uit besloten fora, waarmee ze het vertrouwen van de dieet-club beschaamd heeft, waar ze vijf jaar lang postte. Sorry, maar als je ergens vijf jaar lang post, dan doe je zoiets niet.
Om dan vervolgens wel foto's te gaan posten als er iets in dit topic gevraagd wordt, dat vind ik gewoon raar. Prima als je meepraat, over wat dan ook, maar niet niet meepraten en wel foto's posten.
En pulease, zet die roze bril af, zo goed is het helemaal niet te zien. Er zijn hier zat andere users waar ook voor en na-foto's van zijn waar je het verschil veel beter ziet, maar die er niet om zitten te springen foto's te posten. (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat Rewimo wel aandachtsgeil is, maar miss_S is dat m.i. overduidelijk wel. )
Troel's reactie vind ik wel begrijpelijk als je naar vorige week kijkt hoor. Ze is nou eenmaal niet iemand die altijd alles met fluwelen handschoentjes aanpakt en gewoon recht voor d'r raap zegt hoe ze ergens over denkt. Soms heel verfrissend hoor. Soms ook mega-irritantquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:00 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Uh.. vage actiejuist zij zou fotos moeten posten.. want als je 24 kg af bent gevallen ben je misschien wel weer "dun" ja.........
Idd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:00 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Uh.. vage actiejuist zij zou fotos moeten posten.. want als je 24 kg af bent gevallen ben je misschien wel weer "dun" ja.........
Weet je, nu heb je het weer zo mooi over "ons slanktopic", waarom ga je niet gewoon daar de mensen vervelen in plaats van hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is aandachtsgeil
tja als ik mensen blij kan maken met mijn foto's
maar iedereen kan nu wel mooi boos zijn op mij voor wat ik heb gedaan
en wat ik al heb gezegt ik niet had moeten doen
maar jullie waren daar over ons slank topic ook slechte dingen aan het zeggen
Zal ik het nog eens over seks hebben als er net een ober langskomt, of een zeeleeuw nadoen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Troel's reactie vind ik wel begrijpelijk als je naar vorige week kijkt hoor. Ze is nou eenmaal niet iemand die altijd alles met fluwelen handschoentjes aanpakt en gewoon recht voor d'r raap zegt hoe ze ergens over denkt. Soms heel verfrissend hoor. Soms ook mega-irritant(in dit specifieke geval ga ik voor verfrissend)
gelukkig wens je mij ook het beste toequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Weet je, nu heb je het weer zo mooi over "ons slanktopic", waarom ga je niet gewoon daar de mensen vervelen in plaats van hier.
We zien je hier vanzelf wel weer terug als blijkt dat ook jouw lichaam niet bestand is tegen de extra kilo's.
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. In beide topics zitten mensen die er een puinhoop van maken, verkeerde eetgewoontes aanhangen, steeds weer in de fout gaan of het juist heel goed doen. Beide groepen willen ook nog eens hetzelfde: namelijk gewicht verliezen. Dus waarom er überhaupt strijd zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:02 schreef Viking84 het volgende:
En nou ophouden te katten.
Ik heb inmiddels gemerkt dat er zowel in Fok! Dieetclub als in Slank de lente in mensen zitten van wie ik het eetpatroon afkeur, dus ik speel voortaan gewoon op de man als dat nodig is in plaats van de hele club over één kam te scheren. Mijn standpunt blijft nog altijd een gematigd standpunt. Extreem veel, en dan vooral ongezond, eten is slecht, maar dat geldt net zo goed voor extreem weinig eten en extreem veel bewegen (dat laatste houd je toch niet vol) en ik vind het sowieso gestoord om 'afvallen' boven 'gezond eten' te plaatsen, want als je zo weinig eet als bepaalde mensen doen, dan krijg je nooit alles binnen wat je nodig hebt en maak je je lichaam op de lange termijn kapot. Het is een hele kunst om daar een gulden middenweg in te vinden. En dan kun je wel zeggen dat ik denk dat mijn manier om af te vallen de juiste manier is. Nee, dat denk ik niet, wel denk ik dat die manier van afvallen de enige manier is om ook alles binnen te kirjgen wat je nodig hebt.
Zo sprak de wijze Viking![]()
.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:05 schreef Troel het volgende:
Zal ik het nog eens over seks hebben als er net een ober langskomt, of een zeeleeuw nadoen?
Zou toch fijn zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef profielnaam het volgende:
zou dit filmpje dit topic overbodig maken ?:p
http://www.youtube.com/watch?v=yUTJQIBI1oA
Mooi filmpje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef profielnaam het volgende:
Demn, ik heb je gemist man. Ik heb zelfs op het punt gestaan om je te bellen, maarja, dan krijg je er geen woord tussen, dus dat is ook niet gezellig.quote:
Jij mag me altijd bellen, hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Demn, ik heb je gemist man. Ik heb zelfs op het punt gestaan om je te bellen, maarja, dan krijg je er geen woord tussen, dus dat is ook niet gezellig.
Geweldig filmpje! Ik ben fanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef profielnaam het volgende:
Dat merk ik...quote:
ohhh... dat valt reuze mee!quote:
ze zijn niet heel groot maar 50 kg kwijtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben er 'maar' 51 kwijt, maar alsjeblieft
[afbeelding]
Ja, het begint op te vallenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ze zijn niet heel groot maar 50 kg kwijt
is ook heeeeeeeeeeeel veel
![]()
en je ziet het echt (hahahah logisch)
Dat water geven is denk ik het probleem, ik vergeet datquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben ook bijna de hele dag zon op het balkon, maar plantjes overleven wel. Elke ochtend en avond een paar liter water er in en de dode bloemetjes weghalen is de truc.
Ik ben benieuwd naar de Vliegende Hollanderquote:Efteling, goed plan. Gaat geregeld worden.
Is ook onzin dat dat niet zou kunnen hoor.quote:Over die foto's. Ik heb hier verschillende keren foto's gepost, ook toen ik in het andere topic postte. Kon gewoon en ik kreeg er positieve reacties op. Het kan dus wel.
Gelukkig maar, ik laat het wel weten hoe het wasquote:Er waren al wel veel bloemetjes in de Keukenhof, was pas op tv met een prinses ergens vandaan.
Maar jij bent verder wel fatsoenlijjkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef YPPY het volgende:
Over die foto's. Ik heb hier verschillende keren foto's gepost, ook toen ik in het andere topic postte. Kon gewoon en ik kreeg er positieve reacties op. Het kan dus wel.
Hier schijnt het zonnetje ook! Veel plezier vandaag Isa!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Het is in ieder geval weer mooi weerWat begint de lente eigenlijk lekker vroeg
M'n nieuwe wandelschoenen aangedaan en ik ben benieuwd hoe dat vandaag gaat.
Veel plezier! Waarschijnlijk is 't er al wel mooi... de natuur loopt dit jaar een beetje voor op 't normale ritme.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Het is in ieder geval weer mooi weerWat begint de lente eigenlijk lekker vroeg
M'n nieuwe wandelschoenen aangedaan en ik ben benieuwd hoe dat vandaag gaat.
je bent zelfs je streefgewicht al voorbij (heb even in het lijstje gespiekt). Goed hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef lmnop het volgende:
Al 3 weken rond hetzelfde gewichten nu volhouden
![]()
Er waren nog 1,5 doos over, dus je mocht er nog wel meer meequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:22 schreef teigan het volgende:
ik had er al drie mee,, laat nooit de dieetclub alleen met zoiets
Owja, bedankjes, die moet ik ook nog vouwen en vullen. hulp anyonequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Er waren nog 1,5 doos over, dus je mocht er nog wel meer mee
Vraag me ernstig af waarom er nog "zoveel" (we hadden 12 dozen) over waren, want de kerk zat VEEL voller dan we verwacht hadden. Er waren dus meer mensen dan zakjes M&M's.
Tip voor troel: je hebt dus minder bedankjes nodig dan je denkt
Wat heb je dan voor bedankjes?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Owja, bedankjes, die moet ik ook nog vouwen en vullen. hulp anyone![]()
Maarja, vullen kan niet te ver van te voren, want dan wordt de vulling zacht.
Ik heb voor 200 man bedankjes.
Ja nouquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor bedankjes?
Ik kan me trouwens niet herinneren ooit snoep te hebben gekregen bij een bruiloft. Altijd een pen, flessenopener of een roos.
Oh ja, is natuurlijk heel toepasselijk, was ik even vergetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja nou
Wij vonden M&M's wel toepasselijk
En daarbij hadden we nogal veel bedankjes nodig, er waren ver over de 300 mensen in de kerk (er kunnen 400 in de kerk en het was aardig vol)
M&M's zijn betaalbaar
Jij bent wel van de gare kitsch, of niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga deze kopen voor mijn nieuwe keuken
De zijn leuk!! Heb je een raam boven je aanrecht? Daar zijn ze volgens mij uitermate geschikt voor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga deze kopen voor mijn nieuwe keuken
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef Liejannuh het volgende:
De zijn leuk!! Heb je een raam boven je aanrecht? Daar zijn ze volgens mij uitermate geschikt voor!
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Jij bent wel van de gare kitsch, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |