Zou ook moeilijk zijn als ze dit hebben gedaan:quote:Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef oxylus11 het volgende:
Kan ze nog steeds niet vinden op google earth.
quote:- De plek met de pyramides zou expres bedekt tegen spionagesatelieten
Dat zoek ik juistquote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef longinus het volgende:
Ik heb 800 km gereden in die woestijn daar, en veel bergen gezien die de vorm hadden van een piramide.
Zoeken is dus haast niet mogelijk, dus een linkje zou leuk zijn
hmmmm, interessant, zal m'n oren open houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef delapoko het volgende:
Ik vond een aantal maanden geleden een website van een Russische historicus (professor) waarin hij bewijzen liet zien van geheime pyramides in Egypte. Op de website stond informatie over een verboden regio in Egypte die niemand mag betreden. De regio zou beschermd worden door Amerikaanse en Egyptische troepen.
Hij schreef het volgende daarover:
- In die verboden regio zouden 2 pyramides zijn die twee maal groter zouden zijn dan de pyramides in Gizeh
- Het interieur van de pyramide zou informatie bevatten die we niet mogen weten
- De omgeving van de pyramides zouden informatie verraden over onze verleden
- De plek met de pyramides zou expres bedekt tegen spionagesatelieten
Hij had ook wat foto's en documenten daarover.
Iemand die meer weet over dit onderwerp? Kan zelf maar niets vinden op Google.
Ik heb die zin iets van 5 keer gelezen. Ik snap echt niet wat je bedoeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef Heberg het volgende:
Misschien omdat het door de mens geregiseerde deel van de religie, daardoor als een kaartenhuis omvallen.
Gelukkig zijn de foto's op google earth niet genomen door satelieten. (alleen die van extreem grote hoogte)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef delapoko het volgende:
[..]
Zou ook moeilijk zijn als ze dit hebben gedaan:
[..]
brakke zinquote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef Heberg het volgende:
Misschien omdat blijkt, dat de door de mens geregisseerde delen van de religie(s), als een kaartenhuis omvallen.
Zonder afbreuk te doen aan het fenomeen religie, denk ik toch dat er veel is geredigeerd met het doel van machtsverwerving.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb die zin iets van 5 keer gelezen. Ik snap echt niet wat je bedoeld.
Wat verwacht jij dan dat er in die piramide zit wat huidige religies om hun grondvesten gaat laten schudden?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:04 schreef Heberg het volgende:
[..]
Zonder afbreuk te doen aan het fenomeen religie, denk ik toch dat er veel is geredigeerd met het doel van machtsverwerving.
Heb je helemaal gelijk in. Het heeft geen enkele nut om gelovige mensen te 'overtuigen'. Als er bewijzen zouden gevonden in de pyramides wordt het automatisch bestempeld als het werk van satan.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan dat er in die piramide zit wat huidige religies om hun grondvesten gaat laten schudden?
Ik bedoel... seriously.. diezelfde religies die claimen dat de duivel juist allemaal bewijsstukken door de geschiedenis heen heeft achter gelaten om maar zoveel mensen te doen twijfelen aan de echte god waardoor whatever ze vinden in die piramide ook meteen als leugen wordt afgedaan?![]()
Die religies bedoel je?
We zijn op weg religie uit te roeien ? Er is 1 religie die langzamerhand ons atheisten uitroeid......quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef delapoko het volgende:
[..]
Daarom moeten we eerst wachten totdat religie is uitgeroeid (we zijn nu op weg). Dan pas kan het verleden in het daglicht komen.
mischien zal de plek ook wel expres bedekt zijn tegen google .... slimme jongens die voorvaderenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef delapoko het volgende:
Waarom zou je daar geheime piramides voor nodig hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef Heberg het volgende:
Misschien omdat blijkt, dat de door de mens geregisseerde delen van de religie(s), als een kaartenhuis omvallen.
nouw...., die honderden meters grote pyramides bedekken de geheimen natuurlijk expres tegen sattelieten zodat ze niet gevonden kunnen wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom zou je daar geheime piramides voor nodig hebben![]()
link?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef delapoko het volgende:
Ik vond een aantal maanden geleden een website van een Russische historicus (professor) waarin hij bewijzen liet zien van geheime pyramides in Egypte. Op de website stond informatie over een verboden regio in Egypte die niemand mag betreden. De regio zou beschermd worden door Amerikaanse en Egyptische troepen.
- In die verboden regio zouden 2 pyramides zijn die twee maal groter zouden zijn dan de pyramides in Gizeh
- Het interieur van de pyramide zou informatie bevatten die we niet mogen weten
- De omgeving van de pyramides zouden informatie verraden over onze verleden
Hij had ook wat foto's en documenten daarover.
Euh, dus "men" heeft honderden/duizenden jaren geleden geheimen begraven, daar immense pyramides overheen gebouwd die wij niet kunnen zien zodat onze satellieten ze niet kunnen ontdekkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:30 schreef KroJo het volgende:
[..]
nouw...., die honderden meters grote pyramides bedekken de geheimen natuurlijk expres tegen sattelieten zodat ze niet gevonden kunnen worden
Om religie onderuit te halen heb je volgens mij alleen al genoeg aan een gezond verstand.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:30 schreef KroJo het volgende:
[..]
nouw...., die honderden meters grote pyramides bedekken de geheimen natuurlijk expres tegen sattelieten zodat ze niet gevonden kunnen worden
Zijn ze pas gebouwd nadat de amerikanen langskwamen dan? Of deden de Grieken, Romeinen, Fransen, en Engelsen, die allemaal het land geplunderd hebben over een periode van meer dan 2000 jaar ook al mee aan de conspiracy?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef delapoko het volgende:
Hoe bedek je piramides die 2x zo groot zijn als die in Gizeh tegen spionagesatallieten?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef delapoko het volgende:
Met een camouflagenet, of je zet er een pretpark bovenopquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoe bedek je piramides die 2x zo groot zijn als die in Gizeh tegen spionagesatallieten?
Een soort Euro-Disney, niemand heeft iets in de gaten :-)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met een camouflagenet, of je zet er een pretpark bovenop
Een pretpark ... dan mag jij alleszins gratis binnen met zo'n kinderachtige mentaliteitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef Elegy het volgende:
Nee hoor. Want wie verwacht er nou een supergeheime locatie onder een pretpark? Lijkt mij juist een goed plan. Ik zou het ook doen.
Gast jij hebt geen gevoel voor humor hè?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een pretpark ... dan mag jij alleszins gratis binnen met zo'n kinderachtige mentaliteit![]()
Houd het gewoon ontopic, onzin of niet, het is wel interessant.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gast jij hebt geen gevoel voor humor hè?
dit is TRU en geen ONZquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gast jij hebt geen gevoel voor humor hè?
Ik hou het ontopic (iets verbergen onder iets wat je helemaal niet verwacht lijkt me een goede strategie, als voorbeeld de film The Omen) maar blijkbaar mag je niet een beetje minder serieus zijn over onderwerpen hier in TRU en wordt er meteen verwezen naar ONZ. sjeesh.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef valek het volgende:
[..]
Houd het gewoon ontopic, onzin of niet, het is wel interessant.
Als je ziet hoe op den duur bijna elk topic belachelijk gemaakt wordt door 'gasten met humor'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef Elegy het volgende:
maar blijkbaar mag je niet een beetje minder serieus zijn over onderwerpen hier in TRU en wordt er meteen verwezen naar ONZ. sjeesh.
Dat is toch allang gedaan in de een of andere bond film.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef Elegy het volgende:
Nee hoor. Want wie verwacht er nou een supergeheime locatie onder een pretpark? Lijkt mij juist een goed plan. Ik zou het ook doen.
Volgens de man zaten de pyramides al begraven in het woestijn. En zijn nog steeds zo. Ze waren per ongeluk gevonden tijdens gravingen van de overheid. Er was wel een tunnel naar de binnenkant. De omgeving was ook gemasceerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoe bedek je piramides die 2x zo groot zijn als die in Gizeh tegen spionagesatallieten?
Hoe weten ze nou dat ze 2 keer zo groot zijn? Zijn ze helemaal uitgegraven? En hoe verklaar je bijna 300m hoge pyramides geheel bedekt met zand? Dan zouden ze miljoenen jaren oud moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef delapoko het volgende:
[..]
Volgens de man zaten de pyramides al begraven in het woestijn. En zijn nog steeds zo. Ze waren per ongeluk gevonden tijdens gravingen van de overheid. Er was wel een tunnel naar de binnenkant. De omgeving was ook gemasceerd.
Daarom heeft men het vroeger niet kunnen ontdekken. Maar volgens hem waren het ongeveer dezelfde pyramides als in Gizeh maar dan 2 keer zo groot.
Ik zoek me rot maar kan niets meer vinden hierover op Google. Ik vind het raar dat niemand anders hierover weet.
Erg raar.
Er zijn een paar jaar geleden toch ook pyramides ontdekt op de bodem van de oceaan, ergens voor Japan? Hmm, lichtelijk otquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:59 schreef proteus het volgende:
[..]
Hoe weten ze nou dat ze 2 keer zo groot zijn? Zijn ze helemaal uitgegraven? En hoe verklaar je bijna 300m hoge pyramides geheel bedekt met zand? Dan zouden ze miljoenen jaren oud moeten zijn.
bedoeld hij misschien het labyrinth. deze gigantische onderaardse stad zou ook ergens begraven moeten zijn. met kennis van voor de zondvloed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef delapoko het volgende:
[..]
Volgens de man zaten de pyramides al begraven in het woestijn. En zijn nog steeds zo. Ze waren per ongeluk gevonden tijdens gravingen van de overheid. Er was wel een tunnel naar de binnenkant. De omgeving was ook gemasceerd.
Daarom heeft men het vroeger niet kunnen ontdekken. Maar volgens hem waren het ongeveer dezelfde pyramides als in Gizeh maar dan 2 keer zo groot.
Ik zoek me rot maar kan niets meer vinden hierover op Google. Ik vind het raar dat niemand anders hierover weet.
Erg raar.
links?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er zijn een paar jaar geleden toch ook pyramides ontdekt op de bodem van de oceaan, ergens voor Japan? Hmm, lichtelijk ot
Als ik het goed heb heeft dat al resultaat gehad. Een stongehenge-achtige constructie ergens in de woestijn dacht ik.quote:
Radar From Space Hunts For Lost Tombs.
Space satellites are helping to search for 4000-year old buried treasure...the lost pyramids of Egypt.
The Pharaoh's tombs may be the most durable wonders of the ancient world, but at least three of them seem to be missing.
Now radar beams from what archaeologists call "eyes in the sky" are being used to pinpoint likely sites.
The Nile's west bank was turned into a giant funeral park by the Kings of the Old and Middle Kingdoms, who ruled between 2800 and 1780 BC, but the last resting places of the God-Kings Menkauhor, Neferkare and Ity have never been found.
A team of Japanese experts has already used satellite data from the US, Russia, France, Japan and the EU to locate a previously unknown tomb beneath the desert.
From the satellites, short radio pulses are beamed down to the Giza Plateau, and the returning electronic echo's are used to create visual images of known collapsed or unfinished pyramids and other buildings.
The space archaeologists admit it is hard to imagine anything as big as the Great Pyramid at Giza lying undiscovered, but the missing pyramids may have collapsed or been demolished. "Recently we used data from space for the first time in Egyptology to explore the Pyramid zone" said team leader Toshibumi Sakata.
"It is reasonable to suppose that some pyramids do remain undiscovered, and if we can find these pyramids in their original state, the purpose and manner of construction and other lingering questions might be answered."
The pyramid hunters reported last week that they have pinpointed 38 sites where previously unknown constructions may lie buried.
Most are under military control or within the areas controlled by other archaeological teams, but they have already found the remains of ancient monuments at 4 of the sites. the most spectacular was a tomb complex buried 43 feet below the surface at Dahshur north, less than 20 miles south of Cairo and only a mile north east of the Red Pyramid.
The Sarcophagus belonged to Mes, a Royal scribe who was responsible for training the young Princes of Egypt in horseback riding and archery. Although the tomb was not a pyramid complex, a limestone pyramidion - a mini-pyramid which sat atop the tomb-chapel - was found.
"The discovery of the tomb of Mes is most important because this is the first time a tomb dating to the New kingdom has been found in this area," said Zahi Hawas, director of the Giza pyramids plateau excavation effort.
Japanese leader Sakata added; "The excavation is noteworthy as an archaeological discovery, but even more for demonstrating the value of space archaeology in surveying the Egyptian desert for sites invisible from the ground."
Yet as Sakata explains, the greatest quest of all remains.
"The central question of our study remains whether pyramids like those of the three giant monuments of Giza remain undiscovered," he said.
"The eye's in the sky, which we were the first Egyptologists to use, promise many more discoveries in the years ahead."
Je bent zeker te dom om te lezen dat de pyramides al verstopt waren onder de zand en niet door mensen zijn verstopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Hihi, piramides groter dan die van Gizeh verstoppen
Ik wéét dat zulke grote piramides niet zó ver onder het zand kunnen liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:09 schreef delapoko het volgende:
[..]
Je bent zeker te dom om te lezen dat de pyramides al verstopt waren onder de zand en niet door mensen zijn verstopt.
Wel als ze erg oud zijn (en niets met de Egyptenaren te maken hebben). Mischien hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wéét dat zulke grote piramides niet zó ver onder het zand kunnen liggen
Dan nog mogen ze met die grootte wel heeeeeeel oud zijn willen ze onder het zand zitten. Dus jouw opmerking over mijn intelligentie is niet lief en misplaatstquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:14 schreef delapoko het volgende:
[..]
Wel als ze erg oud zijn (en niets met de Egyptenaren te maken hebben). Mischien hebben
ze wel de vorm van een berg.
Net als de nieuw ontdekte pyramides in Bosnie lijken ook op een berg/heuvel
Wat ik heb begrepen over die piramides in China is dat het verhaal dat de overheid de menigte van de piramides weg houdt niet waar is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef NorthernStar het volgende:
Niks over geheime piramides in Egypte te vinden. Kwam wel allemaal verwijzingen tegen naar piramiden in China, waar ook enkelen groter dan die van Gizah zouden zijn.
En dit nog:
[..]
Als ik het goed heb heeft dat al resultaat gehad. Een stongehenge-achtige constructie ergens in de woestijn dacht ik.
edit: deze dus http://sunearthday.nasa.gov/2005/locations/egypt_stone.htm
Ja, het is ook een Geheime pyramiden in Egypte, hé!?quote:Op zondag 1 april 2007 12:58 schreef mousy31 het volgende:
wel interessant dit , jammer dat je er niks over kan vinden
Die nieuw ontdekte pyramides in Bosnië die volgens de meeste archeologen een hoax zijn, bedoel je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:14 schreef delapoko het volgende:
[..]
Wel als ze erg oud zijn (en niets met de Egyptenaren te maken hebben). Mischien hebben
ze wel de vorm van een berg.
Hihi, dat belachelijk vinden maar zelf wel geloven in Atlantis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Hihi, piramides groter dan die van Gizeh verstoppen
Ja, waar is dat topic eigenlijk gebleven, vond het juist zo interessantquote:Op zondag 1 april 2007 14:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die nieuw ontdekte pyramides in Bosnië die volgens de meeste archeologen een hoax zijn, bedoel je?
Geloven in Atlantis is wat anders dan een verzonken stadquote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hihi, dat belachelijk vinden maar zelf wel geloven in Atlantis..
Ik heb alleen dit stukje eruit gepikt. Een 3d engineer kost een bedrijf ongeveer 100.000 euro op jaar basis, dus volgens dit stukje zou dassault 2.8 miljoen euro geinvesteerd hebben in dit onderzoek. Het lijkt mij een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:42 schreef UncleScorp het volgende:
30/3/07 Great Pyramid was built inside out, Frenchman says
Intressant stukje over een theorie die de bouw van de piramides op een andere manier zou kunnen verklaren
To prove his case, Houdin teamed up with a French company that builds 3D models for auto and airplane design, Dassault Systemes, which put 14 engineers for 2 years on the project.
Ja was het maar zo dat je als werknemer zoveel verdient.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef RickySway het volgende:
3D engineer kost 100.000 euro op jaarbasis? waar haal je die load of crap vandaan?
een 3D engineer die 8300 euro per maand verdient ... dát lijkt me een beetje vreemder
wat is er vreemd? 14 engeneers a 100.000 voor 2 jaar = 2.8 miljoenquote:Op maandag 2 april 2007 10:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit stukje eruit gepikt. Een 3d engineer kost een bedrijf ongeveer 100.000 euro op jaar basis, dus volgens dit stukje zou dassault 2.8 miljoen euro geinvesteerd hebben in dit onderzoek. Het lijkt mij een beetje vreemd.
Duh, dat rekent hij zelf voor. Wat krijgt Dassault daar voor terug?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:40 schreef huupia het volgende:
[..]
wat is er vreemd? 14 engeneers a 100.000 voor 2 jaar = 2.8 miljoen
Is een beetje doodgebloed bij gebrek aan verdere berichtgeving erover denk ik.quote:Op maandag 2 april 2007 10:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, waar is dat topic eigenlijk gebleven, vond het juist zo interessant
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is een beetje doodgebloed bij gebrek aan verdere berichtgeving erover denk ik.
Pyramides in Bosnië deel II
dat idee van die starmap, heb ik ook staan in het boek " sterrenbeeld van horus" van wim zitmanquote:Op maandag 9 april 2007 11:57 schreef Beezz het volgende:
Zou me niets verbazen als er ergens nog een aantal pyramides worden gevonden, of ze zijn verstopt. Er was van de week toevallig een intressante docu over Egyptische grafrovers 3000 jaar geleden en nu, over hoe de hoge priesters van toen geschokt waren door de vele geroofde graven en maar wat anders gingen verzinnen. Door een schacht van 30 meter naar beneden te graven, met daarnaast een wat kleinere schacht, waarna ze de grote schacht weer vulden met zand, de tombe erop zette, en het zand via de kleine schacht er weer uit groeven, zodat de tombe naar beneden zakte en waarna ze het weer vulde met zand. Niks te zien, en er zijn er nog niet zo gek veel gevonden tegenwoordig.
Dat zal wat langer duren als je een pyramide wilt ingraven, maar na een aantal duizend jaar kan de natuur ook een handje mee helpen. Volgens wiki zijn er tussen de 80 en de 110 piramides gebouwd in zo'n 1000 jaar tijd, ongeveer 10 jaar per piramide, dat vind ik een beetje weinig eigenlijk. Dus wie weet ligt er hier en daar nog een inmens bouwwerk in het zand, of op het zand volgens die Russische professor
Want?quote:Op maandag 9 april 2007 02:09 schreef Starbliss555 het volgende:
proteus, ik geloof dat je de jackpot hebt gewonnen
in alchemistische benaming "As Above so Below"quote:alle piramiden hebben hun evenbeeld in de hemel in de vorm van een ster , maar wel op een bepaald moment in tijd
RECTIFICATIE:quote:
wtf,eindelijk Atlantis?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef merlin693 het volgende:
http://www.lauralee.com/japan.htm
[afbeelding]
http://www.cyberspaceorbit.com/phikent/japan/japan2.html
Er zijn meer dan 1 legende rondom een stad/eiland die in de zee zonk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wtf,eindelijk Atlantis?
ik heb hier niets over gehoord terwijl ik deze pyramiden belangrijker vind dan die van Gizeh,de azteken of wat dan ook.
Ik kan je verhaal niet feitelijk bevestigen, maar ook ik heb dit wel eens gehoord. Overigens is het voor Egypte qua tourisme natuurlijk ook wel aantrekkelijk om zo min mogelijk los te laten. Mysteries zijn immers interessanter dan waarheden.quote:Op zondag 22 april 2007 09:00 schreef ToT het volgende:
Ditzelfde wordt ook gezegd over de Sfinx: onder de voorpoten schijnt een grote ruimte te zitten. Dit schijnt aangetoond te zijn met metingen.
Er zouden aanwijzingen in bepaalde geschriften (de dode zee rollen?) staan die zouden suggereren dat daarin rollen liggen waarop alle grote wereldreligies zijn gebaseerd.
Men zegt dat archeologen al jarenlang zitten te wachten om het te mogen opgraven, maar de Egyptische regering zou dit tegenhouden, om natuurlijk de Sfinx te beschermen, maar ook om chaos in de wereld te voorkomen.
Ik weet niet of iemand dit verhaal kan bevestigen? Ik weet niet meer waar ik dit vandaan heb. Ik weet wel dat ik dit vele jaren geleden heb gehoord, en ik vermoed dat ik het op tv heb gezien.
Cool vertel meer.. wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:14 schreef delapoko het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |