Alles voor Nero 6 was prima... d'r na was een ramp...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Toast wel relaxed. Het is minder bloated dan bv Nero in Windows.
En hij *pingt* als 'ie klaar is
Maar haar I/O werkt nog prima.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn moeder is gewoon niet zo gebruiksvriendelijk.
Daarom gebruik jij Disco...quote:
Helaas is dat het lot van veel Windows software. Het begint met een aardig concept, maar na verloop van tijd weet de maker door een gebrek aan visie van gekkigheid niet meer wat 'ie erin moet stoppen en wordt het een hopeloos bloated onhandelbaar strontproduct.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alles voor Nero 6 was prima... d'r na was een ramp...
Wist je al dat je moeder soms ook naar het toilet gaat om een mooie bolus te draaien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dat wil ik absoluut niet weten. Mijn ouders hebben geen seks.
Dat ís natuurlijk wel wat het publiek wil. Nieuwe features, mooiere demo's, belachelijke userinterfaces met toeters bellen en nu ook rook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Helaas is dat het lot van veel Windows software. Het begint met een aardig concept, maar na verloop van tijd weet de maker door een gebrek aan visie van gekkigheid niet meer wat 'ie erin moet stoppen en wordt het een hopeloos bloated onhandelbaar strontproduct.
Nee, dat is wat bedrijven denken dat mensen willen. Mensen willen een eenvoudig programma met een heldere interface die doet wat ze ermee willen doen zonder te zeuren over dingen die ze niet willen doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ís natuurlijk wel wat het publiek wil. Nieuwe features, mooiere demo's, belachelijke userinterfaces met toeters bellen en nu ook rook.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat is wat bedrijven denken dat het publiek wil. Mensen willen een eenvoudig programma met een heldere interface die doet wat ze ermee willen doen zonder te zeuren over dingen die ze niet willen doen.
Ik zou het met liefde met je eens zijn, maar de verkoopcijfers zeggen anders.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat is wat bedrijven denken dat mensen willen. Mensen willen een eenvoudig programma met een heldere interface die doet wat ze ermee willen doen zonder te zeuren over dingen die ze niet willen doen.
Je hebt ook mooi en functioneel... Ik ga niet disco gebruiken voor zo'n stomme smoke feature..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ís natuurlijk wel wat het publiek wil. Nieuwe features, mooiere demo's, belachelijke userinterfaces met toeters bellen en nu ook rook.
Gelukkig heb ik daar niks mee te maken en kies ik de software die me bevalt, in plaats van de meuk van de massaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou het met liefde met je eens zijn, maar de verkoopcijfers zeggen anders.
Je bent een unieke sneeuwvlok Tijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar niks mee te maken en kies ik de software die me bevalt, in plaats van de meuk van de massa
Als er een roze macbook zou komen, zou het niet alleen goed verkopen, maar ook een mooi en functioneel product. Vrouwen vallen er eenmaal voor. Au3 zou het met me eens zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou het met liefde met je eens zijn, maar de verkoopcijfers zeggen anders.
Als er nou meer vrouwen in dit topic kwamen kon ik nog andere noemen. Maar valt het je niet op dan, als je ergens in een publieke ruimte zit met je macbook dat er dan vrouwen op je af komen stappen en praten over je schattig wit Appletje!quote:
De aanspraak van knappe vrouwen is té confronterend?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef Geqxon het volgende:
Daarom gebruik ik mijn Macbook nooit in openbare tuimtes.
Als ik achter mijn Macbook zit is dat met een reden. Dan hoef ik niet gestoord te worden door hystirische wijven die nat worden van het witte appeltje op mijn Macbook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
De aanspraak van knappe vrouwen is té confronterend?
Gex heeft altijd al een fobie voor vrouwmenschen gehad, daarom moet ie zijn gevoelens ook altijd virtueel via het forum uiten. En ga nou niet zeggen, het zit in m'n bloed, het is genetisch bepaald, kan er niks aan doen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
De aanspraak van knappe vrouwen is té confronterend?
Ik straal volgens mij vrij goed uit dat degene die aan m'n MBP komt, een punch in the nose kan verwachten, dus ik ben niet zo bang om ermee in de Bagels & Beans te gaan zitten terwijl ik een kopje koffie drink en een krantje leesquote:
Daarom gebruik ik ook OSX.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar niks mee te maken en kies ik de software die me bevalt, in plaats van de meuk van de massa
Ik vond het ook zo heerlijk, buiten zittend, genietend van de zon, bij de Starbucks, Café Latté, stokbroodje <vulling> en m'n macbook met gratis WiFi van de Starbucks. Wat een combinatiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik straal volgens mij vrij goed uit dat degene die aan m'n MBP komt, een punch in the nose kan verwachten, dus ik ben niet zo bang om ermee in de Bagels & Beans te gaan zitten terwijl ik een kopje koffie drink en een krantje lees
Ach, ik heb mijn grootte ook mee. Ik zit regelmatig te Maccen in het openbaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik straal volgens mij vrij goed uit dat degene die aan m'n MBP komt, een punch in the nose kan verwachten, dus ik ben niet zo bang om ermee in de Bagels & Beans te gaan zitten terwijl ik een kopje koffie drink en een krantje lees
Ja, want Au3 loopt te soppen zodra iemand de woorden "roze" en "Mac" in één zin gebruikt. En Au3 raakt opgewonden als ze aan iemands Mac mag zitten. En Au3 houdt ook van lijnen, giechelen en wodka-lime. Want zo is ze.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als er nou meer vrouwen in dit topic kwamen kon ik nog andere noemen. Maar valt het je niet op dan, als je ergens in een publieke ruimte zit met je macbook dat er dan vrouwen op je af komen stappen en praten over je schattig wit Appletje!Het IS EEN COMPUTER FOR GOD SAKES! Ik had dat nog nooit meegemaakt, dat ze daarover een gesprek aan kwamen knopen. Ik wist niet wat me overkwam de eerste keer
Wat een cliché wijf ben je toch ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, want Au3 loopt te soppen zodra iemand de woorden "roze" en "Mac" in één zin gebruikt. En Au3 raakt opgewonden als ze aan iemands Mac mag zitten. En Au3 houdt ook van lijnen, giechelen en wodka-lime. Want zo is ze..
En toch blijven compenseren, he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:19 schreef Tijn het volgende:
Maak je niet druk, Gex. Dat ben je sowieso niet.
Sorry.quote:
Misschien jij niet, maar ze zijn er... Echt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, want Au3 loopt te soppen zodra iemand de woorden "roze" en "Mac" in één zin gebruikt. En Au3 raakt opgewonden als ze aan iemands Mac mag zitten. En Au3 houdt ook van lijnen, giechelen en wodka-lime. Want zo is ze..
Als ik afga op hoe de iPod Mini's eruit zien, dan niet. Ik vond die kleuren ronduit lelijk. Misschien zou ik een rode MacBook nog overwegen, mits ie echt mooi tomaatrood is. Als ik mocht kiezen, nam ik de zwarte. Maar die's duurder, dus helaas.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien jij niet, maar ze zijn er... Echt...
Maar zou je een roze mac kopen? Of een andere kleur dan wit of zwart?
OMFHquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef TwyLight het volgende:
[[url=http://www.colorwarepc.com/_inventoryImages/images/Macbook13/macbook_gallery.jpg]afbeelding][/url]
Ja ik wilde net zeggen... het ziet er heel nepperig lakkerig uit...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef TwyLight het volgende:
Als apple een kleuren macbook zou maken ziet die er denk ik wel wat anders uit.
Nu is de hele casing gewoon overgeverfd met lelijke glimmende lak.
Safari (linksbovenin) > Voorkeurenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe stel je een andere startpagina in bij Safari?
Ook niet op school + in de treinquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef Geqxon het volgende:
Daarom gebruik ik mijn Macbook nooit in openbare ruimtes.
+ dat hij gejat kan worden.
NEE-HEE ! Dan zijn er van die enge wezens met van die mossels zo die sweet lovin' met hem willen ! En dat is VIE-HIES ! En bovendien mag dat ook helemaal niet in de trein. Doh.quote:
In het klaslokaal wel, in de trein eigenlijk alleen als het echt moet (treinvertragingen op NS.nl kijken)quote:
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
NEE-HEE ! Dan zijn er van die enge wezens met van die mossels zo die sweet lovin' met hem willen ! En dat is VIE-HIES ! En bovendien mag dat ook helemaal niet in de trein. Doh..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
NEE-HEE ! Dan zijn er van die enge wezens met van die mossels zo die sweet lovin' met hem willen ! En dat is VIE-HIES ! En bovendien mag dat ook helemaal niet in de trein. Doh..
Ah okee ik dacht alquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In het klaslokaal wel, in de trein eigenlijk alleen als het echt moet (treinvertragingen op NS.nl kijken)
Heb ik nog een mooie widget voor je. ff uploadenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In het klaslokaal wel, in de trein eigenlijk alleen als het echt moet (treinvertragingen op NS.nl kijken)
Klopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nice! All hail gratis KPN accespointsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb ik nog een mooie widget voor je. ff uploaden
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:14 schreef TwyLight het volgende:
Welke icons? als in: precies aangeven welke
Dat geeft de naam ComboDrive wel een erg vreemde betekenis...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mossels![]()
Noem het dan in godsnaam een SuperDrive of zo.....
Thanks!quote:
Ow die doet het dus niet... naja dan moet je toch 45 seconden wachtenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://members.home.nl/mullerremco/NS_Storingen.wdgt.dmg
Hoezo doet die het niet? Kan em gewoon downloaden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow die doet het dus niet... naja dan moet je toch 45 seconden wachten
Nieuw geheugen erbij gedaan? Ik heb vorige week ook geupgrade naar 2gb en m'n MacBook is nu ook wat warmer gaan lopen. Het kan ook aan de HDD liggen, die misschien vervangen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef TwyLight het volgende:
De laatste tijd is mijn processor temperatuur heel hoog, toen ik een tijdje geleden een format had gedraaid was die de eerste weken zo rond de 30/40 bij wat zwaardere taken.
Maar nu als ik gewoon alleen Safari open heb staan en verder niks geen zware taken uitvoer zit die soms al aan de 50/60
Iemand die weet hoe dit komt?
Waarom niet gewoon bij de maker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://members.home.nl/mullerremco/NS_Storingen.wdgt.dmg
Service van Apple zeg!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
Apple
![]()
Ik vorige week tot de conclusie gekomen dat er uit mn ipod geen goed geluid meer komt.![]()
Ik check of de garantie van een jaar nog niet verlopen is. Die is nog 3 weken geldig.![]()
Ik vul een formuliertje in op hun site, en een dag later staat er een mannetje bij mij op de stoep, die de ipod ter reparatie meeneemt. Ik hoef niet eens naar het postkantoor.![]()
Vandaag kom ik thuis, ligt er een compleet nieuwe ipod, zonder krassen en in perfecte staat, met een jaar lang gratis extra garantie in de brievenbus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doen ze netjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
Apple
![]()
Ik vorige week tot de conclusie gekomen dat er uit mn ipod geen goed geluid meer komt.![]()
Ik check of de garantie van een jaar nog niet verlopen is. Die is nog 3 weken geldig.![]()
Ik vul een formuliertje in op hun site, en een dag later staat er een mannetje bij mij op de stoep, die de ipod ter reparatie meeneemt. Ik hoef niet eens naar het postkantoor.![]()
Vandaag kom ik thuis, ligt er een compleet nieuwe ipod, zonder krassen en in perfecte staat, met een jaar lang gratis extra garantie in de brievenbus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien door je visuele gepimp?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef TwyLight het volgende:
Nope helemaal niks dus, daarom vind ik het ook zo raar.
Hij is ook een stuk slomer.
Ik neem bedrijven het niet kwalijk dat ze toevallig iets leveren wat niet goed functioneerd. DOA, productiefoutjes komen altijd wel voor. Als je maar vervolgens wel een goede vervanging krijgt. Hoe vaak moet je iets terugbrengen en je krijgt antwoorden, van ja moet eerst getest worden en dan kijken ze of je een nieuwe of gereviseerd ding krijgt? Meteen een nieuw vervangend exemplaar krijgen is niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Aan de andere kant: als ze zo makkelijk nieuw geheugen geven hebben ze ook niet zoveel vertrouwen in hun eigen producten.
Het getuigt juist van enorm vertrouwen in je eigen product.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Aan de andere kant: als ze zo makkelijk nieuw geheugen geven hebben ze ook niet zoveel vertrouwen in hun eigen producten.
Zo kan je het ook zien, maar ik ben graag negatiefquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het getuigt juist van enorm vertrouwen in je eigen product.
Mijn iBook doet het ook. Geen idee waarom. Ik stoor me er niet zo aan en zet het gewoon goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:31 schreef prof.bierbekje het volgende:
Mn iMac doet raar....
iMac g4 768mb. ram.
OSX.4.8.
Intstellingen van de balance knop (Geluid) word soms spontaan veranderd.
Dan staat ie iets naar links of rechts.
Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb de iMac op mn versterker aangesloten, en dit hoor je dus gelijk.
O, ja, en ik kan in ene ook geen RAW bestanden meer openen in PS CS1
Wie weet?
(Das twee keer Fred!)![]()
Dat is doorgestoken kaart!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
WTF?!?!?!
Ik zat zo-even lekker rustig te surfen. Kijk ik even bij 'Systeemvoorkeuren', zie ik dat alle applicaties die bij 'Overige' stonden (Candybar, Cleardock, enz enz) ineens weg waren. Screenshots maken lukte ook niet meer (had 'Screenshots' hiervoor geinstalleerd)
Ik dus een herstart doen, zie ik ineens dat ik weer de standaard icons heb, de standaard achtergrond, het standaard kleurenprofiel, het standaard dock en het standaard menu. Ook zijn al m'n widgets weg, en als klap op de vuurpijl is mijn Windows Vista image (Parallels) weg(!!!).
Wat de fok is hier gebeurt?
[EDIT]Ook de Mail instellingen zijn gewist, m'n iTunes bibliotheek is gewist (muziek staat nog wel op PC)
Echt alles is G*dverdomme verneukt!!
Heb je de naam van je HomeMap (met het huisje) gewijzigd? Het lijkt er op het eerste gezicht wel op...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
WTF?!?!?!
Ik zat zo-even lekker rustig te surfen. Kijk ik even bij 'Systeemvoorkeuren', zie ik dat alle applicaties die bij 'Overige' stonden (Candybar, Cleardock, enz enz) ineens weg waren. Screenshots maken lukte ook niet meer (had 'Screenshots' hiervoor geinstalleerd)
Ik dus een herstart doen, zie ik ineens dat ik weer de standaard icons heb, de standaard achtergrond, het standaard kleurenprofiel, het standaard dock en het standaard menu. Ook zijn al m'n widgets weg, en als klap op de vuurpijl is mijn Windows Vista image (Parallels) weg(!!!).
Wat de fok is hier gebeurt?
[EDIT]Ook de Mail instellingen zijn gewist, m'n iTunes bibliotheek is gewist (muziek staat nog wel op PC)
Echt alles is G*dverdomme verneukt!!
Dat heb ik inderdaad gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb je de naam van je HomeMap (met het huisje) gewijzigd? Het lijkt er op het eerste gezicht wel op...
Kan je hem niet de oude naam geven?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gedaan.![]()
![]()
Kan ik dit nog ongedaan maken?
http://www.thexlab.com/faqs/renamehomerecovery.htmlquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gedaan.![]()
![]()
Kan ik dit nog ongedaan maken?
Wat is een Elevator ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een Elevator gekocht![]()
Volgende week een Bluetooth muis en keyboard plus HP printer
Jeej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |