Safari (linksbovenin) > Voorkeurenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe stel je een andere startpagina in bij Safari?
Ook niet op school + in de treinquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef Geqxon het volgende:
Daarom gebruik ik mijn Macbook nooit in openbare ruimtes.
+ dat hij gejat kan worden.
NEE-HEE ! Dan zijn er van die enge wezens met van die mossels zo die sweet lovin' met hem willen ! En dat is VIE-HIES ! En bovendien mag dat ook helemaal niet in de trein. Doh.quote:
In het klaslokaal wel, in de trein eigenlijk alleen als het echt moet (treinvertragingen op NS.nl kijken)quote:
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
NEE-HEE ! Dan zijn er van die enge wezens met van die mossels zo die sweet lovin' met hem willen ! En dat is VIE-HIES ! En bovendien mag dat ook helemaal niet in de trein. Doh..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
NEE-HEE ! Dan zijn er van die enge wezens met van die mossels zo die sweet lovin' met hem willen ! En dat is VIE-HIES ! En bovendien mag dat ook helemaal niet in de trein. Doh..
Ah okee ik dacht alquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In het klaslokaal wel, in de trein eigenlijk alleen als het echt moet (treinvertragingen op NS.nl kijken)
Heb ik nog een mooie widget voor je. ff uploadenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In het klaslokaal wel, in de trein eigenlijk alleen als het echt moet (treinvertragingen op NS.nl kijken)
Klopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nice! All hail gratis KPN accespointsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb ik nog een mooie widget voor je. ff uploaden
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:14 schreef TwyLight het volgende:
Welke icons? als in: precies aangeven welke
Dat geeft de naam ComboDrive wel een erg vreemde betekenis...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mossels![]()
Noem het dan in godsnaam een SuperDrive of zo.....
Thanks!quote:
Ow die doet het dus niet... naja dan moet je toch 45 seconden wachtenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://members.home.nl/mullerremco/NS_Storingen.wdgt.dmg
Hoezo doet die het niet? Kan em gewoon downloaden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow die doet het dus niet... naja dan moet je toch 45 seconden wachten
Nieuw geheugen erbij gedaan? Ik heb vorige week ook geupgrade naar 2gb en m'n MacBook is nu ook wat warmer gaan lopen. Het kan ook aan de HDD liggen, die misschien vervangen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef TwyLight het volgende:
De laatste tijd is mijn processor temperatuur heel hoog, toen ik een tijdje geleden een format had gedraaid was die de eerste weken zo rond de 30/40 bij wat zwaardere taken.
Maar nu als ik gewoon alleen Safari open heb staan en verder niks geen zware taken uitvoer zit die soms al aan de 50/60
Iemand die weet hoe dit komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |