Ik heb darkraver ook nog gezien in Blanes..quote:Op maandag 26 maart 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Cuckoo: ik zat in Malgrat de Mar, pal aan Santa Susanna (1 van de laatste hotels) en ging vaak naar Kapital (Darkraver gezien en voor de rest ook vaak mijn soort muziek
...) en naar de cocktailbar, voor cocktails van 1L
1 literquote:Op maandag 26 maart 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Tha Boob: hier alles goed, het zonnetje schijnten de Tukkers hebben een eigen SC
@ Cuckoo: ik zat in Malgrat de Mar, pal aan Santa Susanna (1 van de laatste hotels) en ging vaak naar Kapital (Darkraver gezien en voor de rest ook vaak mijn soort muziek
...) en naar de cocktailbar, voor cocktails van 1L
man, die proppers. Schei uit, ga je je gewoon aan irriteren. VRESELIJKquote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb darkraver ook nog gezien in Blanes..
Ook wel een grappige anekdote
Er liep daar een propper rond en die gast had elke dag een ander schatje.
* PieterBas werd een beetje gek van die proppers
Don Juan was ik ook 1x geweest, toen Darkraver er niet geheel toevallig ook was. Damn! Heb toen echt 5 liter lichaamsvocht verloren, wat een goede set draaide die kerel!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
1 liter! Was idd erg nais, wij gingen vaak naar TMF Caroussel (waar we vlak bij zaten), daar beetje indrinken. Daarna richting Tropicana/QK oid en dan een afsluiter @ Don Juan
..
die namen klinken wel allemaal bekendquote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
1 liter! Was idd erg nais, wij gingen vaak naar TMF Caroussel (waar we vlak bij zaten), daar beetje indrinken. Daarna richting Tropicana/QK oid en dan een afsluiter @ Don Juan
..
ik heb veel combinaties gedronken in die bar (Waikiki, heb er nog wel een pet van, bij elkaar gespaard met alle cocktailpuntenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij dronken altijd Tequila Sunrise! En gewoon bier offcourse
![]()
Op een gegeven moment zijn we van het strand gegaan en maar bij het zwembad gaan liggen. Daar werd je lekker met rust gelaten.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
man, die proppers. Schei uit, ga je je gewoon aan irriteren. VRESELIJK![]()
Veel Sangria.. van 17.00 tot 23.00.. 1 euro per glas. (Tja we blijven Nederlandersquote:Op maandag 26 maart 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij dronken altijd Tequila Sunrise! En gewoon bier offcourse
![]()
Sangria hebben Cuckoo en ik nog slechte herinneringen aanquote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel Sangria.. van 17.00 tot 23.00.. 1 euro per glas. (Tja we blijven Nederlanders) en veel bier ja
Dat is idd een goede strategie. Echt zooo irritant; lig je lekker op je handdoek op te drogen met het mp3 spelertje aan, half te pitten ivm de voorgaande nacht, wordt je gewekt door zo'n bloedfanatieke propper die een zogenaamd geweldig aanbod voor je heeft. En dat meerdere keren per uur!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn we van het strand gegaan en maar bij het zwembad gaan liggen. Daar werd je lekker met rust gelaten.
of dezelfde propper die je 2 keer aanspreekt. Als 30 minuten eerder te kennen heb gegeven dat je naar Lloret gaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat is idd een goede strategie. Echt zooo irritant; lig je lekker op je handdoek op te drogen met het mp3 spelertje aan, half te pitten ivm de voorgaande nacht, wordt je gewekt door zo'n bloedfanatieke propper die een zogenaamd geweldig aanbod voor je heeft. En dat meerdere keren per uur!
Proppers![]()
Welk topic welquote:
dat is waar, maar net mochten we niet meer over Twente/Tukkers etc. pratenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welk topic wel!
Maar goed, hier kan iedereen over mee praten. Ze zijn vast wel eens op vakantie geweest![]()
Nee idd, maar je kan toch onmogelijk alleen over stage/afstuderen praten. Ik heb daar iig weinig over te melden (heb zelfs geheimhoudingsplicht), of het moet jullie interesseren welk pand we hebben, hoe mijn collega's eruit zien, of hoe de koffieautomaat werkt. Waarschijnlijk is het antwoord nee...quote:
Neequote:Op maandag 26 maart 2007 15:21 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee idd, maar je kan toch onmogelijk alleen over stage/afstuderen praten. Ik heb daar iig weinig over te melden (heb zelfs geheimhoudingsplicht), of het moet jullie interesseren welk pand we hebben, hoe mijn collega's eruit zien, of hoe de koffieautomaat werkt. Waarschijnlijk is het antwoord nee...![]()
Dies zeker te duur in vergelijking met die anderequote:Op maandag 26 maart 2007 15:22 schreef Freshthinking het volgende:
Ah, er zijn allemaal nieuwe bladen uitgekomen. Meteen Sportweek, Computer Idee en Nieuwe Revue in m'n tas gestoptOp de één of andere manier zit de Playboy nooit in dat pakket
Maak maar effe foto's!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:21 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee idd, maar je kan toch onmogelijk alleen over stage/afstuderen praten. Ik heb daar iig weinig over te melden (heb zelfs geheimhoudingsplicht), of het moet jullie interesseren welk pand we hebben, hoe mijn collega's eruit zien, of hoe de koffieautomaat werkt. Waarschijnlijk is het antwoord nee...![]()
maar het gaat de laatste pagina's niet meer over stagequote:Op maandag 26 maart 2007 15:21 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |