Niet zo huilen, had je maar eerder je bed uit moeten komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:30 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik zit nog thuisdat wordt dus vanavond tot een uur of 6 zitten
![]()
Gezellig, dan ben ik dus eens een keer niet alleenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:30 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik zit nog thuisdat wordt dus vanavond tot een uur of 6 zitten
![]()
Joh, vanaf mijn bureau zie ik niet eens een raamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:37 schreef Sok41 het volgende:
Heerlijk weer trouwens.. En ik zit weer achter het glas
Ik heb ook het licht aangedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:39 schreef Gauch0 het volgende:
Vanmorgen als eerste van de afdeling, zegt wel wat over mijn mentaliteit![]()
hehe ook goedemorgen cuckoo
Dat zegt meer over jouw collega's dan over jouquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:39 schreef Gauch0 het volgende:
Vanmorgen als eerste van de afdeling, zegt wel wat over mijn mentaliteit![]()
hehe ook goedemorgen cuckoo
klopt ik mag eigenlijk om half 10 beginnen, maar ik begin liever om half9 , dan mag ik om 4 uur weg..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:00 schreef Goover het volgende:
Ik doe hier elke morgen het licht op de gang en in dit kantoortje aan
(Je mag hier tussen 8 en 9 aankomen, ik ben er altijd om 8 uur, want dan mag je ook weer eerder weg)
suc6quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
klopt ik mag eigenlijk om half 10 beginnen, maar ik begin liever om half9 , dan mag ik om 4 uur weg..![]()
ik ben nu ff weg...ga mijn huisdeur op slot doen...tot zo
Half 9 tot 4, wat een tijden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
klopt ik mag eigenlijk om half 10 beginnen, maar ik begin liever om half9 , dan mag ik om 4 uur weg..![]()
ik ben nu ff weg...ga mijn huisdeur op slot doen...tot zo
Hier staan de borden met restjes Chinees ook nog wel eens in de kantinequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef Gauch0 het volgende:
jah maar deze collega`s werken vaak tot een uur of 6 half 7, sommige tot een uur of 8 /9.
Daar heb ik zelf niet zo`n trek in eigenlijk.
Die moet eerst nog wakker worden denk ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef Goover het volgende:
[..]
idd, ik zit van 8 tot half 5...
(En nu kom lienelien met haar uber lange tijden ...)
Bespreek dat hier maar niet, dat hoofdstuk hebben we gisteren net afgesloten, anders krijgen we hier weer discussiesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef Gauch0 het volgende:
jah maar deze collega`s werken vaak tot een uur of 6 half 7, sommige tot een uur of 8 /9.
Daar heb ik zelf niet zo`n trek in eigenlijk.
Die dames staan ook op de bruins site die wendy bedoel ik dan he.
en die rechtse die had in de auto nog krullen best lekker wel
Ben je op een minder tactische plek gezetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:17 schreef Casual-T het volgende:
Kutzooi, ze hebben me verplaatst en ik zit nu echt op een rotplek, dus dat wordt weinig internetten...
Pwndquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:17 schreef Casual-T het volgende:
Kutzooi, ze hebben me verplaatst en ik zit nu echt op een rotplek, dus dat wordt weinig internetten...
Idd, gisteren en vandaag maar met de auto gegaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:20 schreef Freshthinking het volgende:
Hoi!Door een vertraging wat later dan normaal... Er rijden nog steeds geen treinen tussen Almelo en Hengelo, waar ik als reiziger uit Deventer naar Amsterdam ook de consequenties van ondervind
Ik ga nog elke dag met de auto. Vandaag na werktijd dan toch maar eens ff een nieuwe fietsband halenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, gisteren en vandaag maar met de auto gegaan!
Dat heeft voor mij geen zin, omdat ik dan toch wel in de file staquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, gisteren en vandaag maar met de auto gegaan!
Waarschijnlijk een heel tactische plek... om hem aan het werk te krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben je op een minder tactische plek gezet![]()
Nu je band al lekgestoken op de Riet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:23 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ga nog elke dag met de auto. Vandaag na werktijd dan toch maar eens ff een nieuwe fietsband halen![]()
Tenzij je om 6.00 ofzo weggaat, dan is het nog relatief rustig rond a'dam.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat heeft voor mij geen zin, omdat ik dan toch wel in de file sta
Klopt, dan rijd je er in een uurtje vanaf Deventer heen.. Maar dan moet ik iedere dag wel zo vroeg m'n nest uit....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tenzij je om 6.00 ofzo weggaat, dan is het nog relatief rustig rond a'dam.
Met een beetje goede wil en een koevoet welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
suc6
Onze huisdeur zit nooit op slot, alleen dicht getrokken. Dan kom je er zonder sleutel ook niet in...
9u00 tot 18u00/18u30/19u00quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef Goover het volgende:
[..]
idd, ik zit van 8 tot half 5...
(En nu kom lienelien met haar uber lange tijden ...)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gezellig, dan ben ik dus eens een keer niet alleen![]()
![]()
playahquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef Gauch0 het volgende:
haha nee gisteren had ik dat gecheckt Roycooo
Zeg, reserve mexicaan, ga ff taco's of burrito's eten ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:32 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
haha nee kan nu weinig meer uit en zondag kan ik ook niet naar bruins![]()
sorry cuckoo
Beters, hoef je niet over na te denken tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:32 schreef PieterBas het volgende:
Als ik wil mag ik vanmiddag naar huis toe
Ik vanavond pasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:32 schreef PieterBas het volgende:
Als ik wil mag ik vanmiddag naar huis toe
En nu weer ontopicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:32 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
haha nee kan nu weinig meer uit en zondag kan ik ook niet naar bruins![]()
sorry cuckoo
hee ben je dr ook weer ja, het zonnetje van het topicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, reserve mexicaan, ga ff taco's of burrito's eten ofzo![]()
Ja, goeiemorgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hee ben je dr ook weer ja, het zonnetje van het topic
Sexgebrek?quote:
reserve-mexicaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, reserve mexicaan, ga ff taco's of burrito's eten ofzo![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:36 schreef Goover het volgende:
Ik ga vanavond weer eens bij mijn ouders eten (voor het eerst sinds 2,5 week dat ik daar weer ben). Toen ik dat gister voorstelde vroeg mijn moeder meteen: "Is je geld nu al op?". Waarop ik antwoorde: "Nee, ik heb beddengoed dat gewassen moet worden". Dat vond ze niet heel cool
Mazzelpikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:37 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, krijg net te horen dat ik in mei vier dagen naar Slovenië ga voor een reisverslag. Helemaal verzorgd en overnachten in een kasteel enzo.. Wel vet!
Je dag vergeten te beginnen met een dansje?quote:
Ik 4 dagen Rome, jij dan?quote:
Met een sprintje naar de bus, jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je dag vergeten te beginnen met een dansje?
jaquote:
jaquote:
Wat ga je doen in Utrecht? (*zoekt in lienelien haar concertagenda...*)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
En daarna meteen naar Utrecht en dan pas laat thuiskomen enzo
ISA server, waren ze hier laatst ook mee bezigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben vandaag weer eens zeer weinig actief aangezien ze een ISA server gaan installeren hier en ik erbij wil zijn om eens even een vinger in de pap steken zodat ik straks niet zonder internet zit.. Belangrijk toch ?
vakantiedate met MaJo. Eens kijken naar welke landen we allemaal gaan en wanneer en hoe lang enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Utrecht? (*zoekt in lienelien haar concertagenda...*)
Nicequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
vakantiedate met MaJo. Eens kijken naar welke landen we allemaal gaan en wanneer en hoe lang enzo![]()
Ik ging niets zechenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:42 schreef Sok41 het volgende:
zegt* voordat zij het doet..
En hoezo oppassen ? Sex is menseigen, en heel gewoon.. (a)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
vakantiedate met MaJo. Eens kijken naar welke landen we allemaal gaan en wanneer en hoe lang enzo![]()
wat maakt het uit dat lienelien sexgebrek heeftquote:
Dat lienelien gewoon slecht heeft geslapen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat lienelien sexgebrek heeftals zij dat graag met ons wil delen
trouwens, ze heeft wel een korte nacht gehad, wat moeten we daar van denken
Ja, maar in een topic waar het merendeel van de deelnemers overstromen van de testosteron zou ik voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:42 schreef Sok41 het volgende:
zegt* voordat zij het doet..
En hoezo oppassen ? Sex is menseigen, en heel gewoon.. (a)
Jaja, ik had het al verbeterdtdtdt.quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat lienelien gewoon slecht heeft geslapen?![]()
Met ks-hesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat lienelien sexgebrek heeftals zij dat graag met ons wil delen
trouwens, ze heeft wel een korte nacht gehad, wat moeten we daar van denken
Trutjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ging niets zechen
Seks is met ks
en (a) doet het niet hier![]()
![]()
wat nou 'ook'? Ik mag heel nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, zit net ff te kijken in wat voor hotel ik zit.. Nah, ik ga jullie ook niet verder lekker maken. Ben alleen superblij dat ik ook een reisje mag maken
Idd ja, zooo simpel. Vreselijk al die mannenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Met ks-hes![]()
En jullie zijn zooo makkelijk hè
Ik moet dat juist uitzoekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, zit net ff te kijken in wat voor hotel ik zit.. Nah, ik ga jullie ook niet verder lekker maken. Ben alleen superblij dat ik ook een reisje mag maken
ook ook? wat nou ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Freshthinking het volgende:
valt meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd ja, zooo simpel. Vreselijk al die mannen![]()
ja, ik neem even mijn collega's als voorbeeld...quote:
Ik dacht dat jij op milfs viel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:51 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vlinders in m'n buik...
(denk ik, zouden ook kraaien kunnen zijn)
Nog iets verder beredeneren en je zou die vlinders ineens helemaal niet meer als een compliment kunnen zienquote:
Heh altijd weer die milfs erbij halenquote:
Okequote:
Lien is volgens mij nog niet eens 21 dus de klassificatie MILF lijkt me ietwat overdrevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Nog iets verder beredeneren en je zou die vlinders ineens helemaal niet meer als een compliment kunnen zien
en bedankt maar weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Nog iets verder beredeneren en je zou die vlinders ineens helemaal niet meer als een compliment kunnen zien
Over 2 maanden min een paar dagen welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lien is volgens mij nog niet eens 21 dus de klassificatie MILF lijkt me ietwat overdreven
Tofffffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Over 2 maanden min een paar dagen wel![]()
ik over 2 maand min 17 dagenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Over 2 maanden min een paar dagen wel![]()
Ik weet het! Alle mannelijke leden die hier posten moeten voor haar strippen!quote:
Nou... Ik weet niet of ik dat wel wil zienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik weet het! Alle mannelijke leden die hier posten moeten voor haar strippen!
Ik weet niet of ze daar vrolijk van wordt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik weet het! Alle mannelijke leden die hier posten moeten voor haar strippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |