Idd ja, zooo simpel. Vreselijk al die mannenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Met ks-hes![]()
En jullie zijn zooo makkelijk hè
Ik moet dat juist uitzoekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, zit net ff te kijken in wat voor hotel ik zit.. Nah, ik ga jullie ook niet verder lekker maken. Ben alleen superblij dat ik ook een reisje mag maken
ook ook? wat nou ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, zit net ff te kijken in wat voor hotel ik zit.. Nah, ik ga jullie ook niet verder lekker maken. Ben alleen superblij dat ik ook een reisje mag maken
valt meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd ja, zooo simpel. Vreselijk al die mannen![]()
ja, ik neem even mijn collega's als voorbeeld...quote:
Ik dacht dat jij op milfs viel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:51 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vlinders in m'n buik...
(denk ik, zouden ook kraaien kunnen zijn)
Nog iets verder beredeneren en je zou die vlinders ineens helemaal niet meer als een compliment kunnen zienquote:
Heh altijd weer die milfs erbij halenquote:
Okequote:
Lien is volgens mij nog niet eens 21 dus de klassificatie MILF lijkt me ietwat overdrevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Nog iets verder beredeneren en je zou die vlinders ineens helemaal niet meer als een compliment kunnen zien
en bedankt maar weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Nog iets verder beredeneren en je zou die vlinders ineens helemaal niet meer als een compliment kunnen zien
Over 2 maanden min een paar dagen welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lien is volgens mij nog niet eens 21 dus de klassificatie MILF lijkt me ietwat overdreven
Tofffffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Over 2 maanden min een paar dagen wel![]()
ik over 2 maand min 17 dagenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Over 2 maanden min een paar dagen wel![]()
Ik weet het! Alle mannelijke leden die hier posten moeten voor haar strippen!quote:
Nou... Ik weet niet of ik dat wel wil zienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik weet het! Alle mannelijke leden die hier posten moeten voor haar strippen!
Ik weet niet of ze daar vrolijk van wordt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik weet het! Alle mannelijke leden die hier posten moeten voor haar strippen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |