Je doet dan goed mee als je Requiem for a Dream boven The Night of the Hunter en Notorious waardeert.quote:Op zondag 1 april 2007 11:42 schreef Arcee het volgende:Requiem for a Dream (2000)
+1
The Night of the Hunter (1955) -1
(1946) -1
Het lijkt wel of in dit spel de goeie films juist zo snel mogelijk weggestemd moeten worden.
Gillingham had Metropolis er al uitgestemd.quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Godfather II +1
Metropolis -1![]()
Full Metal Jacket -1
en eenquote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef cwk het volgende:
Oldboy +1
The Great Dictator -1
Requiem for a Dream -1
FMJ was er al uitgestemdquote:Op maandag 2 april 2007 10:13 schreef Deetch het volgende:
The Great Dictator (1940) -1
Oldboy (2003) -1
Full Metal Jacket (1987) +1
Requiem for a Dream (2000) +1quote:Op maandag 2 april 2007 10:13 schreef Deetch het volgende:
The Great Dictator (1940) -1
Oldboy (2003) -1
Full Metal Jacket (1987) +1
Het woord schandalig is precies het juiste woord wat ik ga gebruiken als straks Godfather II uit deze poule word gestemd....quote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef JelleS het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat men hier geen gevoel voor humor heeft. Eerst Manhatten, nu The Great Dictator. Schandalig.
Hmmm Manhatten was niet mijn gevoel voor humor hoor, en dat terwijl ik, in die tijd, echt een grote fan van Woody was.quote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef JelleS het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat men hier geen gevoel voor humor heeft. Eerst Manhatten, nu The Great Dictator. Schandalig.
Deze poule duurt nog hooguit twee dagenquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef cwk het volgende:
Het aantal films dat ik nu heb gezien van dit lijstje is op één hand te tellen nu. Dat worden weinig stemmen.
Doff dacht dat het tof was om twee keer te stemmen op een dag. Zijn tweede rijtje stemmen met onder andere een minstem voor The Great Dictator heb ik uiteraard niet meegeteldquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:05 schreef cwk het volgende:
Ehm..Falco..Great Dictator was er al uit..
Drie minstemmenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:34 schreef sampoo het volgende:
Du rififi chez les hommes -1
Requiem for a Dream (2000) -1
Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (2001) -1
Ik zat nog in de edit. Ik dacht namelijk eerst nog dat the Great Dictator de dans was ontsprongen.quote:
Ik vond het een domme film en begijp de hype nog steeds nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:59 schreef Falco het volgende:
Nog één over idd. Hopelijk haalt Amelie het.
Op die manier stem je wel weg wat je hebt gezien en krijg je een finale vol Rififi's en Best Years of our Lives'en. Niet dat dat slechte films zijn, verre van, maar ze schuiven een beetje anoniem naar de finale. Ik vraag me af wat in die finale gaat gebeuren. Als iedereen meteen begint met Godfathers, Pulp Fiction en zo weg te stemmen, dan zou zo'n film zomaar eens kunnen winnen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef Gillingham het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet leuk om minstemmen te geven aan films die je gewoon goed vindt. Maar die heb je tenminste gezien en die plusstemmen zijn zo waardevol.
Goed punt. Daarom overweeg ik zo nu en dan tegen het einde van een ronde om niet te stemmen. Dat heb ik dan ook al eens gedaan. Dat is het enige echte nadeel van dit systeem. Zelfs bepaalde IMDb top 250 films zijn niet door voldoende mensen gezien. Daarom zou het ook eens leuks zijn om iets dergelijks te doen met de 1000 films met de meeste votes. Daar zit een hoop rotzooi tussen waar je je minstemmen lekker op kunt afreageren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op die manier stem je wel weg wat je hebt gezien en krijg je een finale vol Rififi's en Best Years of our Lives'en. Niet dat dat slechte films zijn, verre van, maar ze schuiven een beetje anoniem naar de finale. Ik vraag me af wat in die finale gaat gebeuren. Als iedereen meteen begint met Godfathers, Pulp Fiction en zo weg te stemmen, dan zou zo'n film zomaar eens kunnen winnen.
Zo'n survivalgame met 1000 films met de meeste votes zou aan de andere kant weer redelijk voorspelbaar worden. Uiteraard vliegen films als Indepedence Day en Armageddon er dan zo uit. De pret en/of frustatie is bij zo'n vorm veel minder aanwezig dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed punt. Daarom overweeg ik zo nu en dan tegen het einde van een ronde om niet te stemmen. Dat heb ik dan ook al eens gedaan. Dat is het enige echte nadeel van dit systeem. Zelfs bepaalde IMDb top 250 films zijn niet door voldoende mensen gezien. Daarom zou het ook eens leuks zijn om iets dergelijks te doen met de 1000 films met de meeste votes. Daar zit een hoop rotzooi tussen waar je je minstemmen lekker op kunt afreageren.
Wat is er mis met dat meesterwerk van Jules Dassin?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op die manier stem je wel weg wat je hebt gezien en krijg je een finale vol Rififi's en Best Years of our Lives'en. Niet dat dat slechte films zijn, verre van, maar ze schuiven een beetje anoniem naar de finale. Ik vraag me af wat in die finale gaat gebeuren. Als iedereen meteen begint met Godfathers, Pulp Fiction en zo weg te stemmen, dan zou zo'n film zomaar eens kunnen winnen.
Hij zegt juist dat daar niets mis mee is. Dat er alleen erg weinig op gestemd wordt. En dat kun je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat meesterwerk van Jules Dassin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |