nee toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
GeblesseerD ?
Laat die joden kliek lekker afgaan daarquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
ja toch
Een Feyenoorder die de joden kliek redquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Laat die joden kliek lekker afgaan daar![]()
Gio red Marco niet hoor want het blijft een wanbeleid wat meneer voertquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die de joden kliek red![]()
Kut Gio
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Perfecte wisel van van Basten. Seedorf komt er in en binnen 10 seconden staat het 0-1.
Je kan zeggen wat je wilt, maar vandaag was het bij vlagen enorm dominant.quote:
Vooral door blijven wisselen.. daar krijg je echt een goed ingespeeld team!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef pfaf het volgende:
Zo beroerd was het niet vandaag vond ik. Genoeg kansen gecreeerd. Uiteraard daardoor ook wat steekjes achterin, maar dat willen we toch zo graag?
Bij vlagen... tegen Slovenië.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar vandaag was het bij vlagen enorm dominant.
Klopt. Tegen Slovenië inderdaad, goed opgelet man.quote:
Ik volg het Nederlands Elftal nu zo'n 20 jaar en ik kan me niet heugen dat Oranje zulk soort potjes ooit soepel heeft kunnen uitspelen. Ook niet met (veel) beter materiaal dan wat Marco tot zijn beschikking heeft.quote:
NL 'n topteam?Heb ik iets gemist de laatste jaren???quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Tegen Slovenië inderdaad, goed opgelet man.![]()
Jongens, 1-0 tegen Slovenië is natuurlijk magertjes. Maar er werd vanavond bij vlagen (inderdaad Cultheld, bij vlagen) JUIST zeer dominant gespeeld. Vooral die 20 minuten na rust waren indrukwekkend. Toen had Nederland minstens 3 goals MOETEN maken.
Dat ze daarna in elkaar zakten was het manco. Vooral de slotfase was drama.
maar goed gelet op andere topteams en uitslagen, is het best te bekoppen.
Behoort tot de beste 7/8 landen van de wereld ja.quote:
Ik zag het op 't WK.Was idd fantastischquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Behoort tot de beste 7/8 landen van de wereld ja.
Volgens een of andere belachelijke lijst ja..quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Behoort tot de beste 7/8 landen van de wereld ja.
Noem 7 betere landen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:11 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Ik zag het op 't WK.Was idd fantastisch![]()
Uit de hele top 10,alleen USA en waarschijnlijk Mexico niet.Daar heb je er dus al 7.Zoek maar zelf op,heb geen zin om al die landen hier te typen.Ook Duistland,wat niet in de Top 10 staat schat ik hoger in....quote:
Argentiniëquote:
Zo kan ik het ook ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Uit de hele top 10,alleen USA en waarschijnlijk Mexico niet.Daar heb je er dus al 7.Zoek maar zelf op,heb geen zin om al die landen hier te typen.Ook Duistland,wat niet in de Top 10 staat schat ik hoger in....
Engeland speelt net zo goed als Nederland op het moment.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Argentinië
Brazilië
Engeland
Italië
Portugal
Frankrijk
Duitsland
En toch winnen ze nog steeds van Nederland als het er echt om gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engeland speelt net zo goed als Nederland op het moment.
Let wel even op de selectie he, als nederland er met het A elftal heen gaat verliezen ze ook, maar gaan z e met het B elftal heen winnen zequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook ja.![]()
Duitsland heeft verloren van Denenmarken trouwens vanavond.
"Als het er echt om gaat"quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch winnen ze nog steeds van Nederland als het er echt om gaat.
Argentinië: Volgens onze kenner Aequabilitas is dat niet zo want dat was niet te merken op het afgelopen WK.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Argentinië
Brazilië
Engeland
Italië
Portugal
Frankrijk
Duitsland
Oh,je bedoelt die oefenwedstrijd?Ik heb anders aardig genoten van hun tegen die Tjechen toen het er echt om ging.Op het WK deden ze het ook niet onaardig trouwens.Speelden wij maar zo!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook ja.![]()
Duitsland heeft verloren van Denenmarken trouwens vanavond.
Duitsland speelde met een B selectie ( nogmaals) en Nederland is niet meer dan een grijze muis met deze spelers en vooral bondscoach.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Argentinië: Volgens onze kenner Aequabilitas is dat niet zo want dat was niet te merken op het afgelopen WK.
Brazilië: Lijkt me duidelijk, beter ja.
Engeland: Slechter. Speelt gelijk tegen Isaël en wint met de grootstmogelijke moeite van Andorra.
Italië: De wereldkampioen, is beter ja. Spelen sinds het WK wel wat magertjes.
Portugal: Akkoord. Is beter op dit moment.
Frankrijk: Het blijft behelpen, maar in principe betere spelers ja.
Duitsland: Verliezen vanavond van Denenmarken, dus tja.
Nederland doet zeker niet onder voor veel van die landen. Laten we niet de calimero's uit gaan hangen. Nederland is nog steeds een grote naam, een topland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |