nee toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
GeblesseerD ?
Laat die joden kliek lekker afgaan daarquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
ja toch
Een Feyenoorder die de joden kliek redquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Laat die joden kliek lekker afgaan daar![]()
Gio red Marco niet hoor want het blijft een wanbeleid wat meneer voertquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die de joden kliek red![]()
Kut Gio
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Perfecte wisel van van Basten. Seedorf komt er in en binnen 10 seconden staat het 0-1.
Je kan zeggen wat je wilt, maar vandaag was het bij vlagen enorm dominant.quote:
Vooral door blijven wisselen.. daar krijg je echt een goed ingespeeld team!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef pfaf het volgende:
Zo beroerd was het niet vandaag vond ik. Genoeg kansen gecreeerd. Uiteraard daardoor ook wat steekjes achterin, maar dat willen we toch zo graag?
Bij vlagen... tegen Slovenië.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar vandaag was het bij vlagen enorm dominant.
Klopt. Tegen Slovenië inderdaad, goed opgelet man.quote:
Ik volg het Nederlands Elftal nu zo'n 20 jaar en ik kan me niet heugen dat Oranje zulk soort potjes ooit soepel heeft kunnen uitspelen. Ook niet met (veel) beter materiaal dan wat Marco tot zijn beschikking heeft.quote:
NL 'n topteam?Heb ik iets gemist de laatste jaren???quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Tegen Slovenië inderdaad, goed opgelet man.![]()
Jongens, 1-0 tegen Slovenië is natuurlijk magertjes. Maar er werd vanavond bij vlagen (inderdaad Cultheld, bij vlagen) JUIST zeer dominant gespeeld. Vooral die 20 minuten na rust waren indrukwekkend. Toen had Nederland minstens 3 goals MOETEN maken.
Dat ze daarna in elkaar zakten was het manco. Vooral de slotfase was drama.
maar goed gelet op andere topteams en uitslagen, is het best te bekoppen.
Behoort tot de beste 7/8 landen van de wereld ja.quote:
Ik zag het op 't WK.Was idd fantastischquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Behoort tot de beste 7/8 landen van de wereld ja.
Volgens een of andere belachelijke lijst ja..quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Behoort tot de beste 7/8 landen van de wereld ja.
Noem 7 betere landen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:11 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Ik zag het op 't WK.Was idd fantastisch![]()
Uit de hele top 10,alleen USA en waarschijnlijk Mexico niet.Daar heb je er dus al 7.Zoek maar zelf op,heb geen zin om al die landen hier te typen.Ook Duistland,wat niet in de Top 10 staat schat ik hoger in....quote:
Argentiniëquote:
Zo kan ik het ook ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Uit de hele top 10,alleen USA en waarschijnlijk Mexico niet.Daar heb je er dus al 7.Zoek maar zelf op,heb geen zin om al die landen hier te typen.Ook Duistland,wat niet in de Top 10 staat schat ik hoger in....
Engeland speelt net zo goed als Nederland op het moment.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Argentinië
Brazilië
Engeland
Italië
Portugal
Frankrijk
Duitsland
En toch winnen ze nog steeds van Nederland als het er echt om gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engeland speelt net zo goed als Nederland op het moment.
Let wel even op de selectie he, als nederland er met het A elftal heen gaat verliezen ze ook, maar gaan z e met het B elftal heen winnen zequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook ja.![]()
Duitsland heeft verloren van Denenmarken trouwens vanavond.
"Als het er echt om gaat"quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch winnen ze nog steeds van Nederland als het er echt om gaat.
Argentinië: Volgens onze kenner Aequabilitas is dat niet zo want dat was niet te merken op het afgelopen WK.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Argentinië
Brazilië
Engeland
Italië
Portugal
Frankrijk
Duitsland
Oh,je bedoelt die oefenwedstrijd?Ik heb anders aardig genoten van hun tegen die Tjechen toen het er echt om ging.Op het WK deden ze het ook niet onaardig trouwens.Speelden wij maar zo!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook ja.![]()
Duitsland heeft verloren van Denenmarken trouwens vanavond.
Duitsland speelde met een B selectie ( nogmaals) en Nederland is niet meer dan een grijze muis met deze spelers en vooral bondscoach.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Argentinië: Volgens onze kenner Aequabilitas is dat niet zo want dat was niet te merken op het afgelopen WK.
Brazilië: Lijkt me duidelijk, beter ja.
Engeland: Slechter. Speelt gelijk tegen Isaël en wint met de grootstmogelijke moeite van Andorra.
Italië: De wereldkampioen, is beter ja. Spelen sinds het WK wel wat magertjes.
Portugal: Akkoord. Is beter op dit moment.
Frankrijk: Het blijft behelpen, maar in principe betere spelers ja.
Duitsland: Verliezen vanavond van Denenmarken, dus tja.
Nederland doet zeker niet onder voor veel van die landen. Laten we niet de calimero's uit gaan hangen. Nederland is nog steeds een grote naam, een topland.
Spanje? Waar is dat in hemelsnaam op gebaseerd? Op hun indrukwekkende historie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Oh,je bedoelt die oefenwedstrijd?Ik heb anders aardig genoten van hun tegen die Tjechen toen het er echt om ging.Op het WK deden ze het ook niet onaardig trouwens.Speelden wij maar zo!
Argentinië(met pijn en moeite speelt NL gelijk)
Brazilië
Frankrijk
Italië
Duitsland
Portugal
Spanje
En dan laat ik ff landen als Tjechië en Engeland er maar uit,al schat ik die ook hoger in.
Misschien zou je je harses n's uit die ajaxkont van Van Basten moeten trekken, dan keek je net zoals ons naar een zeer zeer matig NL elftal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Spanje? Waar is dat in hemelsnaam op gebaseerd? Op hun indrukwekkende historie?
Tsjechië hoger inschatten? Hoezo? Spelersmateriaal? Resultaten op de laatste eindtoernooien? Allemaal minder dan Nederland hoor.
Engeland? Nogmaals, ze spelen gelijk tegen Israel en Macedonië en verliezen van Croatië.
En Nederland is SLECHTER dan die landen?
Ga waterfietsen ofzo.
Tuurlijk speelt Nederland matig, maar dat gejank dat het overal beter is dan bij Nederland klopt niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Misschien zou je je harses n's uit die ajaxkont van Van Basten moeten trekken, dan keek je net zoals ons naar een zeer zeermatig NL elftal.
Nee maar het kan wel een stuk beter als je n's de beste spelers laat spelen en uberhaupt selecteerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt Nederland matig, maar dat gejank dat het overal beter is dan bij Nederland klopt niet.
Waar komt dit vandaan? Van mij mag Van Basten vandaag nog ontslagen worden hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Misschien zou je je harses n's uit die ajaxkont van Van Basten moeten trekken, dan keek je net zoals ons naar een zeer zeer matig NL elftal.
Die van basten is een azijn zeikerd met z'n hele vete met Van Nistelrooy en Van Bommel en Makaay en nog een zootje goede spelers.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Van mij mag Van Basten vandaag nog ontslagen worden hoor.
Ik kan alleen slecht tegen die zure lucht van al die azijnzeikers hier.
alleen italie duitsland brazilie en argentinie zijn echt beter, derest is gelijkwaardig met NL. tegen portugal spanje frankrijk en engeland in gelijke vorm hangt het af van tactiek. Je kan zeggen dat de coach de beslissende factor zal zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef Aequabilitas het volgende:
Argentinië(met pijn en moeite speelt NL gelijk)
Brazilië
Frankrijk
Italië
Duitsland
Portugal
Spanje
En dan laat ik ff landen als Tjechië en Engeland er maar uit,al schat ik die ook hoger in.
Mwaaah... mooi metafoortje hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:39 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die van basten is een azijn zeikerd met z'n hele vete met Van Nistelrooy en Van Bommel en Makaay en nog een zootje goede spelers.
Je gaat toch ook niet met RKC tegen ac milaan voetballen terwijl je met psv/ajax/feyenoord/az kunt spelen
Heel goed gezegd. Ik heb me vanavond ook weer vreselijk druk zitten maken over de keuze van de spelers.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Van Basten moet ophouden met het oproepen van al die matige B-spelers, ik heb geen zin om volgend jaar poppetjes van Koevermans en De Zeeuw te sparen
Dit meen je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Boomstam het volgende:
trouwens tegen zweden en tjechie maken we ook geen kans.
Tuurlijk maken we een kans. Helaas maken zij ook een kans.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die de joden kliek red![]()
Kut Gio
Helemaal eens!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Tegen Slovenië inderdaad, goed opgelet man.![]()
Jongens, 1-0 tegen Slovenië is natuurlijk magertjes. Maar er werd vanavond bij vlagen (inderdaad Cultheld, bij vlagen) JUIST zeer dominant gespeeld. Vooral die 20 minuten na rust waren indrukwekkend. Toen had Nederland minstens 3 goals MOETEN maken.
Dat ze daarna in elkaar zakten was het manco. Vooral de slotfase was drama.
maar goed gelet op andere topteams en uitslagen, is het best te bekoppen.
Hoe durf je Engeland te noemen man.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Argentinië
Brazilië
Engeland
Italië
Portugal
Frankrijk
Duitsland
Zweden verliest van Noord-Ierland..quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Boomstam het volgende:
trouwens tegen zweden en tjechie maken we ook geen kans.
San Marco: al bijna drie jaar zwaar kut.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Van Basten bedankt voor weer een geweldige avond.
Inderdaad, ook al is Marco een kut coach en moet hij weg, de resultaten van vele andere toplanden zijn ook om te janken. een trent die je toch steeds vaker ziet. Dus "even met 5-0 een landje oprollen" bestaat haast niet meer. Kijk maar eens:quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:27 schreef Panick het volgende:
[..]
Zweden verliest van Noord-Ierland..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De resultaten zijn goed. Nu het voetbal, het selectiebeleid, de opstellingen, de bondscoach en het wisselbeleid nog
je vergeet de rest van die jostiband die op de bank zit, ik noem een Van't Schip, Menzo, Witschge en wat er nog niet meer wandeltquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De resultaten zijn goed. Nu het voetbal, het selectiebeleid, de opstellingen en het wisselbeleid nog
Menzo niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je vergeet de rest van die jostiband die op de bank zit, ik noem een Van't Schip, Menzo, Witschge en wat er nog niet meer wandelt
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Basten hekelen heeft niets met NSB te maken. Het is eerder landverraad om die kneus te steunen. Alsof je tijdens de bezetting je frontlinie laat verdedigen door de Jostiband.
was ook zo, behalve achterinquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:32 schreef PizzaSalami het volgende:
Gio vond wel dat er goed gespeeld is.
Nou hulde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Israel Estland 4-0
Wales San Marino 3-0
Roemenie Luxemburg 3-0
Polen Azerbeidzjan 5 - 0
Liechtenstein Noord-Ierland 1 - 4
Griekenland Turkije 1 - 4
Portugal België 4 - 0
Het is al 3 jaar kommer en kwel of ben je de selectie van Bobson, Denneboom etc. en het thuislaten van Davids, Bommel, Makaay alweer vergeten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef pfaf het volgende:
Vond ik ook. Dat gezeik, ik ben het ook totaal niet met van Bastens selectie en opstellingsbeleid eens, maar ik heb gisterenavond een erg vermakelijke wedtrijd gezien, die ook nog eens gewonnen werd. Wat wil je nog meer? 10-0 winnen? Weest eens realistisch mensen, geen enkel land wordt nog de pan in gehakt, Andorra gaat naar Wembley om een punt te pakken, De Litouwers pakken punten tegen de regerend wereldkampioen en favoriet Zweden verliest van het nietige Noord-Ierland.
Overal is het spannend, iedereen laat punten liggen, maar als Nederland een leuke pot op de mat legt én 3 punten pakt tegen een stugge tegenstander is het land weer te klein.De anti-Marco lobby slaat door en grijpt momenteel alles aan om een nieuwe bondscoach in het zadel te helpen.
![]()
Of jij bent gewoon niet kritisch genoeg.. Zeker de nog veel grotere kansen van Slovenië niet gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef pfaf het volgende:
Vond ik ook. Dat gezeik, ik ben het ook totaal niet met van Bastens selectie en opstellingsbeleid eens, maar ik heb gisterenavond een erg vermakelijke wedtrijd gezien, die ook nog eens gewonnen werd. Wat wil je nog meer? 10-0 winnen? Weest eens realistisch mensen, geen enkel land wordt nog de pan in gehakt, Andorra gaat naar Wembley om een punt te pakken, De Litouwers pakken punten tegen de regerend wereldkampioen en favoriet Zweden verliest van het nietige Noord-Ierland.
Overal is het spannend, iedereen laat punten liggen, maar als Nederland een leuke pot op de mat legt én 3 punten pakt tegen een stugge tegenstander is het land weer te klein.De anti-Marco lobby slaat door en grijpt momenteel alles aan om een nieuwe bondscoach in het zadel te helpen.
![]()
En Ruud niet te vergeten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:03 schreef Grimm het volgende:
[..]
en het thuislaten van Davids, Bommel, Makaay alweer vergeten?
Nee, ik zeg toch ook dat ik het totaal niet met v Basten eens ben, maar ik ben verbaasd dat nu iedereen zo over gisterenavond valt, alsof nu de maat vol is ofzo...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:03 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het is al 3 jaar kommer en kwel of ben je de selectie van Bobson, Denneboom etc. en het thuislaten van Davids, Bommel, Makaay alweer vergeten?
Tuurlijk, maar als je zo aanvallend speelt als het NL-11tal kun je een paar van zulke steken verwachten, bovendien vind ik dat je van Basten op het gebied van de verdediging weinig kwalijk kunt nemen, wie had er dan achterin moeten staan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon niet kritisch genoeg.. Zeker de nog veel grotere kansen van Slovenië niet gezien?
Gisterenavond werden er wel kansen gecreëerd, maar ze gingen er niet in. Aan de andere kant kreeg Slovenië ook twee hele grote kansen op de openingstreffer, Oranje mag dus blij zijn dat Giovanni van Bronckhorst kort voor tijd (via twee Slovenen) de bal van afstand inschiet en daardoor de wedstrijd wint.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteravond was juist de meest redelijke wedstrijd sinds tijden, zeker het eerste deel van beide helften. Veel goed opgezette aanvallen, een goede linkerkant. Sneijder met een paar dikke kansen.
Om die counters van Slovenie als grote kansen te beschouwen is echt debiel, dan kan je amper door je van Basten haat (wat ook steeds meer een hype wordt) heen kijken. Ik vond het gisteren redelijk tot goed op momenten, maar 10000 keer beter dan de laatste 3 a 4 wedstrijden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon niet kritisch genoeg.. Zeker de nog veel grotere kansen van Slovenië niet gezien?
Jammer dat Denneboom niet speelde, die had minimaal 8 keer gescoord.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Typische Ruud van Nistelrooij wedstrijd, die had er minimaal 2 gescoord.
Dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Alsof Ruud of welke anders spits het van basten probleem oplost.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Typische Ruud van Nistelrooij wedstrijd, die had er minimaal 2 gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |