Ach gut......quote:
ja nou weet ik het welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan moet ie het in de VI van deze week publiceren en niet in die van vorige week
Kom dan met een voorbeeld, want volgens mij reageer ik alleen in deze kwestie iets realistischer?quote:
De laatste tijd kom je een beetje over alsof alles wat er gebeurt bij Ajax kneuzig vindt. Ik weet zo ook geen voorbeelden, maar als ik 't merk zal ik je er op wijzen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom dan met een voorbeeld, want volgens mij reageer ik alleen in deze kwestie iets realistischer?
Dat jij en Sandman denken dat M0NTANA zich tegen ajax aan het keren is.quote:
Ten Cate heeft juist vrijwel geen kritiek op z'n eigen team en al helemaal niet op z'n eigen functioneren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het is vooral jammer dat er in de column van Wekking een beeld word geschetst dat er bij Ajax alleen maar gewezen word naar anderen en er amper zelfkritiek is. Wat bij lange na niet zo is. HTC wil nog wel eens ongenuanceerd uit de hoek komen, zowel richting zijn eigen team als anderen, wat wellicht niet altijd verstandig is. Maar ik kan niet bepaald zeggen dat hij nou altijd ongelijk heeft. Daarnaast vind ik dat Wekking met zijn voorbeelden nogal selectief bezig is geweest. In de nabeschouwingen van die wedstrijden heeft htc idd kritiek gehad op anderen maar de meeste kritiek had hij nog altijd op zijn eigen team. Maar dat staat er natuurlijk niet in. Daarnaast heeft Ajax naar mijn mening goed gehandeld in de zaak Perez en allesbehalve de schuld aan de media gegeven. Het is eerder een gefrusteerde column van een journalist die er niet tegen kan dat er kritiek komt op een van zijn stukken. Misschien moeten journalisten ook eens wat aan hun ego doen?
Dan lees jij blijkbaar nogal selectief aangezien HTC wel degelijk kritiek heeft op zijn eigen team.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ten Cate heeft juist vrijwel geen kritiek op z'n eigen team en al helemaal niet op z'n eigen functioneren.
Henk wijst gewoon graag naar anderen, als je dat niet ziet of wil zien ben je een beetje blind imo.
Post dan niks.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Boehoe, Montana doet stom tegen ajax![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat een weertje!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vannacht feestje gehad, vanmorgen tentamen en vandaag van 12 tot 6 zitten zuipen en pokeren, het leven is zo slecht nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |