quote:
Tssk, het is maar je 9e keerquote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. het is maar je tweede keer. Amateur
![]()
.
quote:
I am beyond Freak. I amquote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tssk, het is maar je 9e keerFreak
![]()
Oehquote:
Sorry, ik negeer iedereen op dit moment een beetjequote:
Pikkedief!quote:
quote:
Maaruh.. heb je die ene avatar nog aan gewerkt of zoquote:Op maandag 26 maart 2007 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry, ik negeer iedereen op dit moment een beetje![]()
.
Waarom?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry, ik negeer iedereen op dit moment een beetje![]()
.
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maaruh.. heb je die ene avatar nog aan gewerkt of zo.
Oh okquote:
Om jouquote:
Niets, dat is het probleemquote:
Nog steeds die farscape one?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ok. Als je die aflevering niet hebt gedownload... dan hoeft het niet meer. Ik hou mijn EN avatar wel
.
Je mist mij.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog steeds die farscape one?
Als je nog ff de scenes doorgeeft wil ik wel wat proberen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
S2.01 (Mind the baby)
In de laatste scène... op dvd is het 00:39:00 t/m 00:40:00 dan zie je een kleine schip en een grote schip starbusten (verdwijnen in space...)
Die twee beiden duren echt maar 1 of 2 sec per keer...
Ik zou graag beiden apart als avatar willen en samen als 1 avatar.
Dus 3 in totaal.. ff kieken welke het mooist is en zo.
Dus kijk maar hoe crea bea je kan zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad beter gaan mikken.
[..]
Ik haal 'm *NU* binnen.
Wil je (vooral van de 2e) de hele sequence? (dus ook dat hele opstarten van de starburst) of alleen het moment van verdwijning? (anders zijn het een boel frames teveel om het klein te houden...)quote:
Ik begin me ook al schuldig te voelen dat het al 2 weken op zich laat wachtenquote:Op maandag 26 maart 2007 02:24 schreef MissBliss het volgende:
Mooi, Lynx
Help, ik wou iets selscteren met pentool en dat lukte niet, een berg achter een zwembad plaatsten kan ik ook niet meer... Ik ben alles vergetenNiet zeurend bedoeld overigens, alleen een reminder
quote:
Wat een deceptie!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]dan heb ik jou dus niet gezien.....
Misschien ben ik helderziend
Kom gerust nog later.quote:
Zeg het haar, LB!quote:
En waar was jij?quote:
is ook hard nodigquote:Op maandag 26 maart 2007 02:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik begin me ook al schuldig te voelen dat het al 2 weken op zich laat wachten. Ik heb het ook razend druk gehad met verschillende dingen dat zelfs m'n studie erbij is blijven liggen
. Maargoed het meeste is nu gedaan en had me voorgenomen om morgen (= vandaag) de eerste tutorials te maken en online te gooien
.
Tofquote:Op maandag 26 maart 2007 02:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik begin me ook al schuldig te voelen dat het al 2 weken op zich laat wachten. Ik heb het ook razend druk gehad met verschillende dingen dat zelfs m'n studie erbij is blijven liggen
. Maargoed het meeste is nu gedaan en had me voorgenomen om morgen (= vandaag) de eerste tutorials te maken en online te gooien
.
quote:
Daar heb ik het ook geinstalleerdquote:Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Damn, zoveel smileys om in "eigen smileys" te gooien, maar ik zit altijd op mijn werk als ik die zie![]()
Ik heb hier alleen IEquote:
IEquote:
ik ben geloof ik overalquote:Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag vandaag een Re-lookalike op station Eindhoven..
.
.
Ja, immers geen fijner compliment dan "Je hebt zo'n dertien-in-een-dozijn-hoofd"quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben geloof ik overal...
![]()
maar ik voel me geeerd met al die look a likes hoor
als ze allemaal gemodeleerd zijn naar mijn evenbeeld, wie ben ik dan om dat te veroordelen?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, immers geen fijner compliment dan "Je hebt zo'n dertien-in-een-dozijn-hoofd"![]()
Dan kun je toch niet zo snel zeggen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, immers geen fijner compliment dan "Je hebt zo'n dertien-in-een-dozijn-hoofd"![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
dat jij FF hebt gekaapt kan ik ook niets aan doen
Volgens mij heb jij gewoon 5 tweelingbroersquote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben geloof ik overal...
![]()
maar ik voel me geeerd met al die look a likes hoor
Of 2 vijflingbroers!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon 5 tweelingbroers.
Wat is eigenlijk de deal met dat freaky lege vlak in je sig?quote:
ik zal mijn moeder er nogmaals op aanspreken dan, vorige keer was het een en al ontkenningquote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon 5 tweelingbroers.
Ik zou de melkboer ook nog maar eens goed ondervragenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Re het volgende:
[..]
ik zal mijn moeder er nogmaals op aanspreken dan, vorige keer was het een en al ontkenning
dat was een kaal mannetje van 1,60 dus ik denk het nietquote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou de melkboer ook nog maar eens goed ondervragen.
Dan zou ik me niet minder zorgen makenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Re het volgende:
oh nee die was Gristen...
Ik vind het maar een grote "quote:Op maandag 26 maart 2007 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een deceptie!Vooral dat het dus wél zo had kúnnen zijn!
!
Je hebt je toch niet in je poepertje laten neuken na één avondje met die vieze homoquote:
Mijn date? Toekomstig.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet in je poepertje laten neuken na één avondje met die vieze homo
Kortom hoe was je date?
Het lijkt misschien eenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vind het maar een grote "" boel
Zolang je je anaalkapotjes maar bij je hebtquote:Op maandag 26 maart 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn date? Toekomstig.
Als in, morgen pas.
Ik dacht dat jij Firefox niks vondt.quote:
Oh nee, niet dus. Nou ja, whateverquote:Op maandag 26 maart 2007 18:34 schreef Zhenar het volgende:
Aangezien topic 999990 t/m 999999 niet bestaan, is kernbomb het echte miljoenste topic![]()
Sukkel, 999989 en 1000000 bestaan ook niet echtquote:Op maandag 26 maart 2007 18:34 schreef Zhenar het volgende:
Aangezien topic 999990 t/m 999999 niet bestaan, is kernbomb het echte miljoenste topic![]()
Jaja, ik zei toch al:quote:Op maandag 26 maart 2007 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sukkel, 999989 en 1000000 bestaan ook niet echt!
Knurft!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh nee, niet dus. Nou ja, whateverboeiuh
enzo
![]()
Nee... tot de komst van Quickquote natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 18:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Firefox niks vondt.
Jij wispelturige hoer jij!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee... tot de komst van Quickquote natuurlijk
Alles voor de quickquotequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jaja, ik zei toch al:
[..]
Knurft!!!!
Laten we het hopen.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:21 schreef Lynx666 het volgende:
Nvm.
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
1 & 2. [afbeelding]
WTF?!?!!?!??quote:Op maandag 26 maart 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
Zo de maandag is over een paar uur voorbij en dan is de kop van de week eraf. Hoe ging het?
Mwah...Groningen was nou niet dat ik kon seggen " wauw..leuke stad waar je moet wonen "
en als je merkt dat die paupers daar hun winkels om 08:30 uur nog gesloten hebben,een bezoekje
aan dit vanwege een afspraak nou ook niet je-van-het-is en zelfs een bezoek aan de lokale AH
op een teleurstelling uitloopt,dan begrijp je dat alles bij elkaar deze maandag een niet zo leuke start was. Maar goed, morgen weer een dag en een nieuwe stad voor die arbeit. [afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef babette21 het volgende:
kan iemand deze verkleinen doch scherp houden?!
[afbeelding]
Staat in mijn agendaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef Zhenar het volgende:
Hey Dizzle, gaan wij donderdag nou naar 300?![]()
'Zeggen' is met een 'z'quote:Op maandag 26 maart 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
Zo de maandag is over een paar uur voorbij en dan is de kop van de week eraf. Hoe ging het?
Mwah...Groningen was nou niet dat ik kon seggen " wauw..leuke stad waar je moet wonen "
en als je merkt dat die paupers daar hun winkels om 08:30 uur nog gesloten hebben,een bezoekje
aan dit vanwege een afspraak nou ook niet je-van-het-is en zelfs een bezoek aan de lokale AH
op een teleurstelling uitloopt,dan begrijp je dat alles bij elkaar deze maandag een niet zo leuke start was. Maar goed, morgen weer een dag en een nieuwe stad voor die arbeit. [afbeelding]
quote:
En Groningen is wel degelijk "wauw, leuke stad waar je moet wonen"quote:
Ik kom dat 'seggen' overal tegen en nu had ik eindelijk een excuus er iets van te zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Groningen is wel degelijk "wauw, leuke stad waar je moet wonen"![]()
![]()
Ik vind die sanni nu al een kuthoer![]()
ik heb eigenlijk geen ideequote:Op maandag 26 maart 2007 20:56 schreef Dizer het volgende:
Vertel eens, wie of wat wil je in je avatar?
PM de details terzijnertijd maar even 14.gifquote:Op maandag 26 maart 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn date? Toekomstig.
Als in, morgen pas.
Nogmaals bedankt.quote:
No problem.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt..
Ik ga denk ik even een paar afleveringen kijken.
Het zijn maar 4 seizoenen... Maak ze af of zoquote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
No problem. [afbeelding].
En nu ik S02E01 toch weer heb... misschien weet het me nu te boeien.
Da's wel een hele grote fles rosé.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef babette21 het volgende:
kan iemand deze verkleinen doch scherp houden?!
[afbeelding]
OMG wat een trieste programmaquote:
ik drink eigenlijk nooit wijn uit de fles, bedenk ik me nuquote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Da's wel een hele grote fles rosé.
Gewoon een stukje dat ie heen en weer aan het waggelen isquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon een stukje dat ie heen en weer aan het waggelen is!
Post al die smilies eens losquote:Op maandag 26 maart 2007 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Je staat mooi in het midden te zwaaien MB.
[afbeelding]
Trilstand?quote:
Die hoor ik alsnogquote:
Doorgaans ben ik dan al minimaal een uur en drie kwartier wakkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die hoor ik alsnog. Word ik gewoon om 9.15 gebeld. Anoniem
Ik ook. Maar Dinsdag is mijn doordeweekse vrije dagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doorgaans ben ik dan al minimaal een uur en drie kwartier wakker.
Tofquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, basisopleiding Intercedent.
Heerlijk om na je werkdag van 8 - 17:30 nog 3 uur doorgezaagd te worden over Arbeidsrecht
Had ik gister ook. Ik had mee gemoeten naar een Producten training avond dat ervoor zorgt dat ik pa som 12 uur thuis ben in de avond. Heb maar besloten dat ik niet hoef te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, basisopleiding Intercedent.
Heerlijk om na je werkdag van 8 - 17:30 nog 3 uur doorgezaagd te worden over Arbeidsrecht
Tof dat ik nu om de week de dinsdagochtend vrij ben ja, maar voor de rest...quote:
Hoe lang duurt die cursus dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof dat ik nu om de week de dinsdagochtend vrij ben ja, maar voor de rest...
Zes avonden. Nog vijf te gaan dus.quote:
Niet zeiken, jij hebt de maandagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef Re het volgende:
vooralsnog klinkt dinsdag ochtend vrij als muziek in de oren
En hoe klinkt 08:00 - 21:45 op máándag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef Re het volgende:
vooralsnog klinkt dinsdag ochtend vrij als muziek in de oren
Poehquote:
vrij hebben... goed, maar dat had ik al op maandagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En hoe klinkt 08:00 - 21:45 op máándag?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zeiken, jij hebt de maandag. Dat is übertof, want dan heb je een lange weekend!!!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef Re het volgende:
[..]
vrij hebben... goed, maar dat had ik al op maandag
zijn die gasten nou nog niet doodquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:10 schreef PeRi het volgende:
Babette! Ahoy 6 feb 2008 De Dijk?
yeah I know! Weet nog niet of ik ga, vorig concert was muzikaal gezien geweldig (chech die cd!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:10 schreef PeRi het volgende:
Babette! Ahoy 6 feb 2008 De Dijk?
Ik twijfel ook, ik zie ze ook liever in een kleine zaalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
yeah I know! Weet nog niet of ik ga, vorig concert was muzikaal gezien geweldig (chech die cd!!), maar dat grote zalen-gedoe staat ze niet echt. Zie ze liever in 't Paard, Paradiso of de Melkweg... of 'n foute sportzaal, zoals in mei, maar da's traditie
ga jij?
het optreden in Ahoy was wel fenomenaal goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:17 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfel ook, ik zie ze ook liever in een kleine zaal.
Uhuh, desnoods in mass-pmquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Re het volgende:
ja we willen natuurlijk uitgebreid verslag inclusief alle ranzige details
Eten en film.quote:
film met veel bezwete mannenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
300, het eten is nog onbepaald, maar iets simpels. Ergens een broodje ofzo.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
300
Nee, maar het idee alleen al vervult mij met afgrijzenquote:
Dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Zhenar het volgende:
Al verwacht ik dat dit echt zo'n date wordt waarbij jullie nog niet zo goed durven te laten zien dat het een date is en dat het van buitenaf dus lijkt alsof twee vrienden "heel gewoon" een bioscoopje pikken en dat er allesbehalve gevoosd zal worden...Adorable
![]()
Ja, met minimaal 1 anekdote waarin per abuis de verkeerde bioscoopganger gepijpt wordtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...
Maar ik hoop natuurlijk op een geil verslag hier morgen waar de vonken vanaf vliegen
Idd, desnoods een fictieve anekdotequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, met minimaal 1 anekdote waarin per abuis de verkeerde bioscoopganger gepijpt wordt![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Re het volgende:
ja we willen natuurlijk uitgebreid verslag inclusief alle ranzige details
Dat dus.quote:
Hm ja. Later kan-ie altijd nog naar R&P als het nodig mocht zijn...quote:
of SEX natuurlijk..... en uiteindelijk KPDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm ja. Later kan-ie altijd nog naar R&P als het nodig mocht zijn...
uhmmm ik weet niet waar jij aan moet denken maar bloemetjes en bijtjes gaat hier niet op hoorquote:
Stampertjes danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:50 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm ik weet niet waar jij aan moet denken maar bloemetjes en bijtjes gaat hier niet op hoor
Niet die Stampertjequote:
en alhoewel het een fallusachtig voorkomen heeft is het toch echt gewoon meer een eierstokquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet die StampertjeIk bedoelde het fallussymbool van de bloem!
![]()
![]()
Daar heeft Erik nou juist geen last van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil ook alle sliertbonk-details horen T_E!
Truequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:03 schreef Re het volgende:
[..]
en alhoewel het een fallusachtig voorkomen heeft is het toch echt gewoon meer een eierstok
Kusjes terugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:08 schreef timbob het volgende:
Hallo lieve mensen.
Hoe gaat het met jullie?
met mij gaat het goed.
kusjes, Timbob
Equivalent voor "ranzig", beetje nadenken mountainbikiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heeft Erik nou juist geen last van.![]()
Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Equivalent voor "ranzig", beetje nadenken mountainbikie.
atb, ik ga ff naar mh kijken, cu!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zeg dat dan!
Oh de verwarring!![]()
Ik begrijp geen snars van je!quote:
XFactor nieuwtjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Voordat ik weer ergens een dubbel of driedubbel topic open...
Weet er iemand of er ergens op FOK! een topic is over Xfactor of hoe het nu met Sharon is?
Ik zat me vanmiddag te bedenken dat ik na de finale never nooit meer iets over een van de deelnemers heb gehoord en ik vroeg me af of dat aan mij lag.
Weet iemand iets?
patat.quote:
Pasta.quote:
Toffe avatarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Svensational het volgende:
Of inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef babette21 het volgende:
Onwennig als in "wel leuk" of als in "freaking fiasco"??
HEt was vooral onwennig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Klinkt niet enorm enthousiast...
Gooi die "e" nou eens wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar neemt niet op.
MissBliss neemt niet op.
Welke gay programma is op tv?.
die stond onder de douchequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar neemt niet op.
MissBliss neemt niet op.
eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Onwennig. En nee, er is eigenlijk niks gebeurd.
oehquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Verduidelijking, er is niks gebeurd. Behalve een kus op mijn wang toen ie wegging.
Ik weet het niet.quote:
ik wilde je vandaag bellen....... in 't kader van "ik voel me rot, vraag me wat er is"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar neemt niet op.
MissBliss neemt niet op.
Je had me al bij "wel leuk"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Verduidelijking, er is niks gebeurd. Behalve een kus op mijn wang toen ie wegging.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde je vandaag bellen....... in 't kader van "ik voel me rot, vraag me wat er is"![]()
maar nu wil ik dat niet meer hoor, ben helemaal uitgeluld voor vandaag![]()
[Mini SHO case] Tha_Erik's first hot datequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is al een begin.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
mja de combinatie van een intense moeheid, een lijf dat aan alle kanten uit elkaar dondert en inderdaad: dat ellendige klotewerk (papa's die dreigen met familiedrama's, teamleiders die teams uit elkaar halen en leuke collega's wegjagen, enz. enz. enz.)... had gewoon even heel veel zin om te jankenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:07 schreef Dizer het volgende:
Wat is er mop? Heb je het gehad met je werk? Wil je down under again?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar neemt niet op.
MissBliss neemt niet op.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ik voel me rot, vraag me wat er is"
Je mag best even digitaal een traantje wegpinken hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja de combinatie van een intense moeheid, een lijf dat aan alle kanten uit elkaar dondert en inderdaad: dat ellendige klotewerk (papa's die dreigen met familiedrama's, teamleiders die teams uit elkaar halen en leuke collega's wegjagen, enz. enz. enz.)... had gewoon even heel veel zin om te janken![]()
wat ik uiteraard niet gedaan heb want daarvoor ben ik veel te stoer
maar nu gaat 't wel weer hoor (so far, so good)
Pfffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Zhenar het volgende:
zo'n date waarbij jullie nog niet zo goed durven te laten zien dat het een date is en dat het van buitenaf dus lijkt alsof twee vrienden "heel gewoon" een bioscoopje pikken en dat er allesbehalve gevoosd zal worden...
Is dat een limerick?quote:
Ik dacht, laat ik persoonlijke gegevens maar even niet online zetten.quote:
Hij komt uit een dorp bij Weert. Dus niet uit Weert zelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik persoonlijke gegevens maar even niet online zetten.
Dat staat toch al in dat andere topic?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik persoonlijke gegevens maar even niet online zetten.
vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Je mag best even digitaal een traantje wegpinken hoor.
[afbeelding]. [afbeelding].
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik heb je Zhenars topic ook al gezien?
Waarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
300, het eten is nog onbepaald, maar iets simpels. Ergens een broodje ofzo.
Waar?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik heb je Zhenars topic ook al gezien?
Zhenars natte droom, wat doe jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel leuk.
ga nou geen domme vragen stellen he, die gastjes wonen in 't zuidenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Dizer het volgende:
WaarIn Amsterdam?
. Daar was ik net ook. 300 dus
.
Oh jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga nou geen domme vragen stellen he, die gastjes wonen in 't zuiden
Dat wilde ik net zeggen.quote:
Vertel, Bertquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn FoBo-grapje nog toffer gemaakt![]()
!
Nou, het zit zo, ik heb mijn FoBo-grapje nog toffer gemaaktquote:
Op welke manier Bert? Maak me gekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het zit zo, ik heb mijn FoBo-grapje nog toffer gemaakt![]()
!
[afbeelding]
Of een toffe en Zhensational-achtige manierquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Op welke manier Bert? Maak me gek
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
WaarIn Amsterdam?
. Daar was ik net ook. 300 dus
.
De hoerquote:
Je kan het ook zo zien... nu glijdt die film er makkelijker in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De hoerNu is Dizer geen 300-maagd meer. Ik wil niet met een afgelikte boterham naar die film
![]()
Die zijn er vroeg bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:36 schreef PeRi het volgende:
Ik ben vannacht getorpedeerd door 2 muggen. Gewoon 12 beten!!!
They just know where it's at !quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:36 schreef PeRi het volgende:
Ik ben vannacht getorpedeerd door 2 muggen. Gewoon 12 beten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |