Truequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:03 schreef Re het volgende:
[..]
en alhoewel het een fallusachtig voorkomen heeft is het toch echt gewoon meer een eierstok
Kusjes terugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:08 schreef timbob het volgende:
Hallo lieve mensen.
Hoe gaat het met jullie?
met mij gaat het goed.
kusjes, Timbob
Equivalent voor "ranzig", beetje nadenken mountainbikiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heeft Erik nou juist geen last van.![]()
Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Equivalent voor "ranzig", beetje nadenken mountainbikie.
atb, ik ga ff naar mh kijken, cu!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zeg dat dan!
Oh de verwarring!![]()
Ik begrijp geen snars van je!quote:
XFactor nieuwtjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Voordat ik weer ergens een dubbel of driedubbel topic open...
Weet er iemand of er ergens op FOK! een topic is over Xfactor of hoe het nu met Sharon is?
Ik zat me vanmiddag te bedenken dat ik na de finale never nooit meer iets over een van de deelnemers heb gehoord en ik vroeg me af of dat aan mij lag.
Weet iemand iets?
patat.quote:
Pasta.quote:
Toffe avatarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Svensational het volgende:
Of inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef babette21 het volgende:
Onwennig als in "wel leuk" of als in "freaking fiasco"??
HEt was vooral onwennig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Klinkt niet enorm enthousiast...
Gooi die "e" nou eens wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar neemt niet op.
MissBliss neemt niet op.
Welke gay programma is op tv?.
die stond onder de douchequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar neemt niet op.
MissBliss neemt niet op.
eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Onwennig. En nee, er is eigenlijk niks gebeurd.
oehquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Verduidelijking, er is niks gebeurd. Behalve een kus op mijn wang toen ie wegging.
Ik weet het niet.quote:
ik wilde je vandaag bellen....... in 't kader van "ik voel me rot, vraag me wat er is"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar neemt niet op.
MissBliss neemt niet op.
Je had me al bij "wel leuk"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Verduidelijking, er is niks gebeurd. Behalve een kus op mijn wang toen ie wegging.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde je vandaag bellen....... in 't kader van "ik voel me rot, vraag me wat er is"![]()
maar nu wil ik dat niet meer hoor, ben helemaal uitgeluld voor vandaag![]()
[Mini SHO case] Tha_Erik's first hot datequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is al een begin.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
mja de combinatie van een intense moeheid, een lijf dat aan alle kanten uit elkaar dondert en inderdaad: dat ellendige klotewerk (papa's die dreigen met familiedrama's, teamleiders die teams uit elkaar halen en leuke collega's wegjagen, enz. enz. enz.)... had gewoon even heel veel zin om te jankenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:07 schreef Dizer het volgende:
Wat is er mop? Heb je het gehad met je werk? Wil je down under again?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar neemt niet op.
MissBliss neemt niet op.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ik voel me rot, vraag me wat er is"
Je mag best even digitaal een traantje wegpinken hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja de combinatie van een intense moeheid, een lijf dat aan alle kanten uit elkaar dondert en inderdaad: dat ellendige klotewerk (papa's die dreigen met familiedrama's, teamleiders die teams uit elkaar halen en leuke collega's wegjagen, enz. enz. enz.)... had gewoon even heel veel zin om te janken![]()
wat ik uiteraard niet gedaan heb want daarvoor ben ik veel te stoer
maar nu gaat 't wel weer hoor (so far, so good)
Pfffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Zhenar het volgende:
zo'n date waarbij jullie nog niet zo goed durven te laten zien dat het een date is en dat het van buitenaf dus lijkt alsof twee vrienden "heel gewoon" een bioscoopje pikken en dat er allesbehalve gevoosd zal worden...
Is dat een limerick?quote:
Ik dacht, laat ik persoonlijke gegevens maar even niet online zetten.quote:
Hij komt uit een dorp bij Weert. Dus niet uit Weert zelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik persoonlijke gegevens maar even niet online zetten.
Dat staat toch al in dat andere topic?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik persoonlijke gegevens maar even niet online zetten.
vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Je mag best even digitaal een traantje wegpinken hoor.
[afbeelding]. [afbeelding].
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik heb je Zhenars topic ook al gezien?
Waarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
300, het eten is nog onbepaald, maar iets simpels. Ergens een broodje ofzo.
Waar?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik heb je Zhenars topic ook al gezien?
Zhenars natte droom, wat doe jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel leuk.
ga nou geen domme vragen stellen he, die gastjes wonen in 't zuidenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Dizer het volgende:
WaarIn Amsterdam?
. Daar was ik net ook. 300 dus
.
Oh jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga nou geen domme vragen stellen he, die gastjes wonen in 't zuiden
Dat wilde ik net zeggen.quote:
Vertel, Bertquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn FoBo-grapje nog toffer gemaakt![]()
!
Nou, het zit zo, ik heb mijn FoBo-grapje nog toffer gemaaktquote:
Op welke manier Bert? Maak me gekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het zit zo, ik heb mijn FoBo-grapje nog toffer gemaakt![]()
!
[afbeelding]
Of een toffe en Zhensational-achtige manierquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Op welke manier Bert? Maak me gek
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
WaarIn Amsterdam?
. Daar was ik net ook. 300 dus
.
De hoerquote:
Je kan het ook zo zien... nu glijdt die film er makkelijker in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De hoerNu is Dizer geen 300-maagd meer. Ik wil niet met een afgelikte boterham naar die film
![]()
Die zijn er vroeg bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:36 schreef PeRi het volgende:
Ik ben vannacht getorpedeerd door 2 muggen. Gewoon 12 beten!!!
They just know where it's at !quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:36 schreef PeRi het volgende:
Ik ben vannacht getorpedeerd door 2 muggen. Gewoon 12 beten!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |