quote:
Tssk, het is maar je 9e keerquote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. het is maar je tweede keer. Amateur
![]()
.
quote:
I am beyond Freak. I amquote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tssk, het is maar je 9e keerFreak
![]()
Oehquote:
Sorry, ik negeer iedereen op dit moment een beetjequote:
Pikkedief!quote:
quote:
Maaruh.. heb je die ene avatar nog aan gewerkt of zoquote:Op maandag 26 maart 2007 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry, ik negeer iedereen op dit moment een beetje![]()
.
Waarom?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry, ik negeer iedereen op dit moment een beetje![]()
.
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maaruh.. heb je die ene avatar nog aan gewerkt of zo.
Oh okquote:
Om jouquote:
Niets, dat is het probleemquote:
Nog steeds die farscape one?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ok. Als je die aflevering niet hebt gedownload... dan hoeft het niet meer. Ik hou mijn EN avatar wel
.
Je mist mij.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog steeds die farscape one?
Als je nog ff de scenes doorgeeft wil ik wel wat proberen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
S2.01 (Mind the baby)
In de laatste scène... op dvd is het 00:39:00 t/m 00:40:00 dan zie je een kleine schip en een grote schip starbusten (verdwijnen in space...)
Die twee beiden duren echt maar 1 of 2 sec per keer...
Ik zou graag beiden apart als avatar willen en samen als 1 avatar.
Dus 3 in totaal.. ff kieken welke het mooist is en zo.
Dus kijk maar hoe crea bea je kan zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad beter gaan mikken.
[..]
Ik haal 'm *NU* binnen.
Wil je (vooral van de 2e) de hele sequence? (dus ook dat hele opstarten van de starburst) of alleen het moment van verdwijning? (anders zijn het een boel frames teveel om het klein te houden...)quote:
Ik begin me ook al schuldig te voelen dat het al 2 weken op zich laat wachtenquote:Op maandag 26 maart 2007 02:24 schreef MissBliss het volgende:
Mooi, Lynx
Help, ik wou iets selscteren met pentool en dat lukte niet, een berg achter een zwembad plaatsten kan ik ook niet meer... Ik ben alles vergetenNiet zeurend bedoeld overigens, alleen een reminder
quote:
Wat een deceptie!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]dan heb ik jou dus niet gezien.....
Misschien ben ik helderziend
Kom gerust nog later.quote:
Zeg het haar, LB!quote:
En waar was jij?quote:
is ook hard nodigquote:Op maandag 26 maart 2007 02:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik begin me ook al schuldig te voelen dat het al 2 weken op zich laat wachten. Ik heb het ook razend druk gehad met verschillende dingen dat zelfs m'n studie erbij is blijven liggen
. Maargoed het meeste is nu gedaan en had me voorgenomen om morgen (= vandaag) de eerste tutorials te maken en online te gooien
.
Tofquote:Op maandag 26 maart 2007 02:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik begin me ook al schuldig te voelen dat het al 2 weken op zich laat wachten. Ik heb het ook razend druk gehad met verschillende dingen dat zelfs m'n studie erbij is blijven liggen
. Maargoed het meeste is nu gedaan en had me voorgenomen om morgen (= vandaag) de eerste tutorials te maken en online te gooien
.
quote:
Daar heb ik het ook geinstalleerdquote:Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Damn, zoveel smileys om in "eigen smileys" te gooien, maar ik zit altijd op mijn werk als ik die zie![]()
Ik heb hier alleen IEquote:
IEquote:
ik ben geloof ik overalquote:Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag vandaag een Re-lookalike op station Eindhoven..
.
.
Ja, immers geen fijner compliment dan "Je hebt zo'n dertien-in-een-dozijn-hoofd"quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben geloof ik overal...
![]()
maar ik voel me geeerd met al die look a likes hoor
als ze allemaal gemodeleerd zijn naar mijn evenbeeld, wie ben ik dan om dat te veroordelen?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, immers geen fijner compliment dan "Je hebt zo'n dertien-in-een-dozijn-hoofd"![]()
Dan kun je toch niet zo snel zeggen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, immers geen fijner compliment dan "Je hebt zo'n dertien-in-een-dozijn-hoofd"![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
dat jij FF hebt gekaapt kan ik ook niets aan doen
Volgens mij heb jij gewoon 5 tweelingbroersquote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben geloof ik overal...
![]()
maar ik voel me geeerd met al die look a likes hoor
Of 2 vijflingbroers!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon 5 tweelingbroers.
Wat is eigenlijk de deal met dat freaky lege vlak in je sig?quote:
ik zal mijn moeder er nogmaals op aanspreken dan, vorige keer was het een en al ontkenningquote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon 5 tweelingbroers.
Ik zou de melkboer ook nog maar eens goed ondervragenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Re het volgende:
[..]
ik zal mijn moeder er nogmaals op aanspreken dan, vorige keer was het een en al ontkenning
dat was een kaal mannetje van 1,60 dus ik denk het nietquote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou de melkboer ook nog maar eens goed ondervragen.
Dan zou ik me niet minder zorgen makenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Re het volgende:
oh nee die was Gristen...
Ik vind het maar een grote "quote:Op maandag 26 maart 2007 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een deceptie!Vooral dat het dus wél zo had kúnnen zijn!
!
Je hebt je toch niet in je poepertje laten neuken na één avondje met die vieze homoquote:
Mijn date? Toekomstig.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet in je poepertje laten neuken na één avondje met die vieze homo
Kortom hoe was je date?
Het lijkt misschien eenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vind het maar een grote "" boel
Zolang je je anaalkapotjes maar bij je hebtquote:Op maandag 26 maart 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn date? Toekomstig.
Als in, morgen pas.
Ik dacht dat jij Firefox niks vondt.quote:
Oh nee, niet dus. Nou ja, whateverquote:Op maandag 26 maart 2007 18:34 schreef Zhenar het volgende:
Aangezien topic 999990 t/m 999999 niet bestaan, is kernbomb het echte miljoenste topic![]()
Sukkel, 999989 en 1000000 bestaan ook niet echtquote:Op maandag 26 maart 2007 18:34 schreef Zhenar het volgende:
Aangezien topic 999990 t/m 999999 niet bestaan, is kernbomb het echte miljoenste topic![]()
Jaja, ik zei toch al:quote:Op maandag 26 maart 2007 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sukkel, 999989 en 1000000 bestaan ook niet echt!
Knurft!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh nee, niet dus. Nou ja, whateverboeiuh
enzo
![]()
Nee... tot de komst van Quickquote natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 18:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Firefox niks vondt.
Jij wispelturige hoer jij!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee... tot de komst van Quickquote natuurlijk
Alles voor de quickquotequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jaja, ik zei toch al:
[..]
Knurft!!!!
Laten we het hopen.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:21 schreef Lynx666 het volgende:
Nvm.
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
1 & 2. [afbeelding]
WTF?!?!!?!??quote:Op maandag 26 maart 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
Zo de maandag is over een paar uur voorbij en dan is de kop van de week eraf. Hoe ging het?
Mwah...Groningen was nou niet dat ik kon seggen " wauw..leuke stad waar je moet wonen "
en als je merkt dat die paupers daar hun winkels om 08:30 uur nog gesloten hebben,een bezoekje
aan dit vanwege een afspraak nou ook niet je-van-het-is en zelfs een bezoek aan de lokale AH
op een teleurstelling uitloopt,dan begrijp je dat alles bij elkaar deze maandag een niet zo leuke start was. Maar goed, morgen weer een dag en een nieuwe stad voor die arbeit. [afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef babette21 het volgende:
kan iemand deze verkleinen doch scherp houden?!
[afbeelding]
Staat in mijn agendaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef Zhenar het volgende:
Hey Dizzle, gaan wij donderdag nou naar 300?![]()
'Zeggen' is met een 'z'quote:Op maandag 26 maart 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
Zo de maandag is over een paar uur voorbij en dan is de kop van de week eraf. Hoe ging het?
Mwah...Groningen was nou niet dat ik kon seggen " wauw..leuke stad waar je moet wonen "
en als je merkt dat die paupers daar hun winkels om 08:30 uur nog gesloten hebben,een bezoekje
aan dit vanwege een afspraak nou ook niet je-van-het-is en zelfs een bezoek aan de lokale AH
op een teleurstelling uitloopt,dan begrijp je dat alles bij elkaar deze maandag een niet zo leuke start was. Maar goed, morgen weer een dag en een nieuwe stad voor die arbeit. [afbeelding]
quote:
En Groningen is wel degelijk "wauw, leuke stad waar je moet wonen"quote:
Ik kom dat 'seggen' overal tegen en nu had ik eindelijk een excuus er iets van te zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Groningen is wel degelijk "wauw, leuke stad waar je moet wonen"![]()
![]()
Ik vind die sanni nu al een kuthoer![]()
ik heb eigenlijk geen ideequote:Op maandag 26 maart 2007 20:56 schreef Dizer het volgende:
Vertel eens, wie of wat wil je in je avatar?
PM de details terzijnertijd maar even 14.gifquote:Op maandag 26 maart 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn date? Toekomstig.
Als in, morgen pas.
Nogmaals bedankt.quote:
No problem.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt..
Ik ga denk ik even een paar afleveringen kijken.
Het zijn maar 4 seizoenen... Maak ze af of zoquote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
No problem. [afbeelding].
En nu ik S02E01 toch weer heb... misschien weet het me nu te boeien.
Da's wel een hele grote fles rosé.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef babette21 het volgende:
kan iemand deze verkleinen doch scherp houden?!
[afbeelding]
OMG wat een trieste programmaquote:
ik drink eigenlijk nooit wijn uit de fles, bedenk ik me nuquote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Da's wel een hele grote fles rosé.
Gewoon een stukje dat ie heen en weer aan het waggelen isquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon een stukje dat ie heen en weer aan het waggelen is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |