Nee, maar het idee alleen al vervult mij met afgrijzenquote:
Dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Zhenar het volgende:
Al verwacht ik dat dit echt zo'n date wordt waarbij jullie nog niet zo goed durven te laten zien dat het een date is en dat het van buitenaf dus lijkt alsof twee vrienden "heel gewoon" een bioscoopje pikken en dat er allesbehalve gevoosd zal worden...Adorable
![]()
Ja, met minimaal 1 anekdote waarin per abuis de verkeerde bioscoopganger gepijpt wordtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...
Maar ik hoop natuurlijk op een geil verslag hier morgen waar de vonken vanaf vliegen
Idd, desnoods een fictieve anekdotequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, met minimaal 1 anekdote waarin per abuis de verkeerde bioscoopganger gepijpt wordt![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Re het volgende:
ja we willen natuurlijk uitgebreid verslag inclusief alle ranzige details
Dat dus.quote:
Hm ja. Later kan-ie altijd nog naar R&P als het nodig mocht zijn...quote:
of SEX natuurlijk..... en uiteindelijk KPDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm ja. Later kan-ie altijd nog naar R&P als het nodig mocht zijn...
uhmmm ik weet niet waar jij aan moet denken maar bloemetjes en bijtjes gaat hier niet op hoorquote:
Stampertjes danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:50 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm ik weet niet waar jij aan moet denken maar bloemetjes en bijtjes gaat hier niet op hoor
Niet die Stampertjequote:
en alhoewel het een fallusachtig voorkomen heeft is het toch echt gewoon meer een eierstokquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet die StampertjeIk bedoelde het fallussymbool van de bloem!
![]()
![]()
Daar heeft Erik nou juist geen last van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil ook alle sliertbonk-details horen T_E!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |