Geloof het meer dan Huub en Lieke in ieder gevalquote:Op zondag 25 maart 2007 23:42 schreef milk-shake het volgende:
ze kijken zoooo verliefd naar elkaar.....ga er bijna in geloven
Hij vroeg er duidelijk wel om, maar Amanda gaf hem een vluchtige zoen op de mond.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:46 schreef Prosac het volgende:
Als Lieke/Huub geen script is, dan gaat Huub Amanda niet zoeneren
Waarom, ze hebben toch niets, alleen maar beetje lopen zoenenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:46 schreef Maanvis het volgende:
Nou, die Lieke zal morgen wel zwaar over de pis zijn
The Betty Ford Center is the alcohol treatment center and drug rehabilitation clinic for families suffering from narcotic and chemical dependencyquote:Op zondag 25 maart 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
Krijg je gratis na 3x te zijn opgenomenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Waarom heeft die vent een T-shirt aan van Betty Ford?????
nou ik vind dat die veel goed vind.............of heeft ze niks mee gekregen van vanacht? maar ja voor aandacht doe je allesquote:Op zondag 25 maart 2007 23:46 schreef Maanvis het volgende:
Nou, die Lieke zal morgen wel zwaar over de pis zijn
jawel ze hebben vanaf vandaag zei huubquote:Op zondag 25 maart 2007 23:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, ze hebben toch niets, alleen maar beetje lopen zoenen
Gaat braaien zijn goeroe Jaap volgen: Als hij het siegologisch niet meer kan verwerken maar vluchten in vreten?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:47 schreef solara4 het volgende:
staat dat dikke ding weer te eten
Jawel, wist ze wel, maar vond ze niet erg. Het was anders geweest als het Amanda was geweest zei zequote:Op zondag 25 maart 2007 23:48 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ik vind dat die veel goed vind.............of heeft ze niks mee gekregen van vanacht? maar ja voor aandacht doe je alles![]()
Jip jip Akelaquote:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samenvatting: Gedraag je!![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij neemt brian nu net een pilletje in en begint weer loco te lullen in zich zelf
![]()
Zonde inderdaad...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:48 schreef Kaleddis het volgende:
Toch jammer dat de redactie ze niet iets langer door heeft laten spelen. Werd net interessant![]()
Brian is een vreemde vogel ! KROETquote:Op zondag 25 maart 2007 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian doet een vogel na: fuut fuut fuut
dat jij het kan verstaan .............hij praat heeeel raarquote:Op zondag 25 maart 2007 23:51 schreef Prosac het volgende:
lachen.. hoor ik die zanger ineens zeggen: "Bij wie kan ik afrekenen?"
... dacht ik ook aan. Als Amanda de pil steeds vergeet moet Brian 'm maar nemen.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:52 schreef solara4 het volgende:
volgens mij slikt hij de pil, zodat amandel niet zwanger kan worden
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... dacht ik ook aan. Als Amanda de pil steeds vergeet moet Brian 'm maar nemen.
Volgens mij was hij aan het flossen..geen overbodige actie na het kluiven van een paar kippenpootjes lijkt me..quote:Op zondag 25 maart 2007 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij neemt brian nu net een pilletje in en begint weer loco te lullen in zich zelf
![]()
zo gaat dat altijd vraag maar aan de mannen hier op fok!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:51 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind t wel weer typisch... huub probeert sinds t begin amanda te versieren... en hield amanda de boot af...
nu is ie niet beschikbaar meer... en dan is hij ineens heel interessant...
Dat had opzich best een geniale actie geweest...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Ik dacht dat hij in de pilstrip van amanda aan het kijken was en er een pil uithaalde om haar er zo een te voeren.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 maart 2007 23:54 schreef APK het volgende:
Jammer dat Huub niet veel meer mag zuipen.
Het is wel weer eens tijd voor rotzooi.![]()
he schat ...jij hierquote:Op zondag 25 maart 2007 23:54 schreef APK het volgende:
Jammer dat Huub niet veel meer mag zuipen.
Het is wel weer eens tijd voor rotzooi.![]()
Tja ... niemand kan Brian er van beschuldigen dat hij zijn verantwoording niet neemt. Hij bestelt een zwangerschapstest voor Amanda, legt condooms op zijn nachtkastjes (om deze vervolgens niet te gebruiken) én gaat de pil slikken.quote:
of zit het nu onder zijn nagelquote:Op zondag 25 maart 2007 23:55 schreef solara4 het volgende:
of hij heeft het pilletje inhet zwembad gegooit die moet ze dan opduiken
dat gaat niet lukken ...wat denk je dat zo"n bos stro weegt!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:55 schreef solara4 het volgende:
of hij heeft het pilletje inhet zwembad gegooit die moet ze dan opduiken
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tja ... niemand kan Brian er van beschuldigen dat hij zijn verantwoording niet neemt. Hij bestelt een zwangerschapstest voor Amanda, legt condooms op zijn nachtkastjes (om deze vervolgens niet te gebruiken) én gaat de pil slikken.
Gelukkig merk je het zelf ook .quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef solara4 het volgende:
[..]
of zit het nu onder zijn nagel
ik begin echt rare dingen te zeggen....
In het kader van "de intentie is er wel maar aan de uitvoering schort het nogal" ???quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tja ... niemand kan Brian er van beschuldigen dat hij zijn verantwoording niet neemt. Hij bestelt een zwangerschapstest voor Amanda, legt condooms op zijn nachtkastjes (om deze vervolgens niet te gebruiken) én gaat de pil slikken.
Zoiets denk ik. Het gaat om het gebaar ........quote:Op zondag 25 maart 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het kader van "de intentie is er wel maar aan de uitvoering schort het nogal" ???
Eemnes Chainsaw Massacre?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:00 schreef Soury het volgende:
Bij dat houthakkersoverhemp van Brian pas een kettingzaag erg goed![]()
Zal wel masscara wordenquote:
wiequote:Op maandag 26 maart 2007 00:02 schreef solara4 het volgende:
zeggen we Jaap geen gedag
En xtc voor Natasia dan gaat ze eindelijk Brian bespringen waar ze al maandenlang naar verlangdquote:Op zondag 25 maart 2007 23:59 schreef MarkNMGN het volgende:
relaxed, eindelijk drugs in dgk!
nu nog speed voor jaap, pillen voor amanda, en heroine voor brian![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Het gaat om het gebaar ........
Nix gemistquote:Op maandag 26 maart 2007 00:03 schreef solara4 het volgende:
[..]
nou de band, of heb ik dat gemist dan
Leuke cap !!!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pas op Japio, dadelijk valt de villa om .....
Hahaha, ik moet opeens weer denken aan dat geweldige plaatje, 'Jaap verstopt zich achter een boom'quote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pas op Japio, dadelijk valt de villa om .....
[afbeelding]
Huub: "Kom Aman, kom maar lekker bij mij liggen..."quote:Op maandag 26 maart 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda gaat lekker bij SHE op de kamer zitten![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat op bezoek bij SHE ....... Wat zal Brian zich vet sick voelen
[afbeelding]
Niet voor lang..ze wordt weer ontboden door Brian....quote:Op maandag 26 maart 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda gaat lekker bij SHE op de kamer zitten![]()
Valt mij ook op, al die misschiens....... zich toch even lekker indekken.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: 'Ik kan mij voorstellen waar ik waarschijnlijk mis ben gegaan, in het inlevingsvermogen van jou ......bla bla bla ......'
Veel misschiens en waarschijnlijks er in.
Heeft hij zijn eten daarvoor laten staan. Oehhhh Jaap heeft mazzel die kan weer bunkeren.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Niet voor lang..ze wordt weer ontboden door Brian....
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
Ik vrees dat Amanda weer gekonijnd wordt vannacht. Braaain moet zijn territorium opnieuw afbakenen![]()
Maar we weten altijd meer dan Amandaquote:Op maandag 26 maart 2007 00:13 schreef Soury het volgende:
Het zou kunnen dat er iets is wat we nog niet weten (grapje)![]()
nee joh ...het is altijd Huub bij rat ..quote:Op maandag 26 maart 2007 00:14 schreef Marelle het volgende:
let op Amandel is straks van alles de schuld![]()
Hoe is het mogelijk dat hij toch altijd weer Huub de schuld geeftquote:Op maandag 26 maart 2007 00:13 schreef milk-shake het volgende:
tuurlijk heeft er maar 1 schuld ...............................HUUB![]()
Ik ben allang blij dat ze erop in gaat...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Foute zet Brian ...... 'Pas als je moeder en je zussen me schrijven en zeggen dat ik fout ben geweest, dan geloof ik dat ik fout ben geweest'.
De vuile ratquote:Op maandag 26 maart 2007 00:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Foute zet Brian ...... 'Pas als je moeder en je zussen me schrijven en zeggen dat ik fout ben geweest, dan geloof ik dat ik fout ben geweest'.
Heeft Huub dat nou ook al bewerkstelligd??quote:Op maandag 26 maart 2007 00:18 schreef Soury het volgende:
Hij is niet begonnen met een zwangerschap HUH![]()
Tanta?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:18 schreef solara4 het volgende:
tanta KNAL recht op zijn neus
tantuquote:
Het gerucht uit de wereld geholpen dat ze zwanger zou zijn...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Ik heb het voor jou focking familie je zus en je moeder gedaan.
Brian kan wel lullen over die pil, meneer zelf had gewoon een condoom moeten gebruiken.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
Brian heeft wel gelijk....sjeeesusss wat een onnozel wicht zeg..kan me voorstellen dat ze soms een corrigerende tik van vriendjes krijgt
Ah, jij keurt geweld tegen vrouwen goed. Nu weten we meteen waarom je fan van Brainless bent...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
Brian heeft wel gelijk....sjeeesusss wat een onnozel wicht zeg..kan me voorstellen dat ze soms een corrigerende tik van vriendjes krijgt
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft te veilig gereageerd? Wanneer hij een condoom had gebruikt was er niks aan de hand geweest
Daar had Amanda eigenlijk zelf ook om kunnen vragen...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian kan wel lullen over die pil, meneer zelf had gewoon een condoom moeten gebruiken.
Die verantwoordelijkheid kunnen we toch niet bij Amanda leggen, gekkie!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar had Amanda eigenlijk zelf ook om kunnen vragen...![]()
Ik zit met een writers block. Ongelofelijk wat een ZAKquote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian kan wel lullen over die pil, meneer zelf had gewoon een condoom moeten gebruiken.
ik hoop toch echt dat je niet gelooft dat je zonder klaarkomen niet zwanger wordt.......quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef solara4 het volgende:
maar hij kwam toch niet klaar, dus kan ze toch ook niet zwanger zijn, las ik vanmiddag
zo is hetquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Sug4r het volgende:
Waar Brian alleen bang voor is, is dat Amanda meer naar SHE toe gaat trekken
Wie vraagt de heiligverklaring aan bij het Vaticaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef Charmian het volgende:
Oh God hij is echt de heilige sint Brainless, wat een walgelijk ventje is het toch
Oh, ben jij er zo eenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
En het was een oneven dag......quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef solara4 het volgende:
maar hij kwam toch niet klaar, dus kan ze toch ook niet zwanger zijn, las ik vanmiddag
Jij bent volgens mij heel lief en schattigquote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef solara4 het volgende:
Brian is een kindje van god!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: 'Ik steun je, ik help je, ik begeleid je ermee'
Alsof intelligentie bewerkstelligd wordt door een corrigerende tikquote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
hij welquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
ik hoop toch echt dat je niet gelooft dat je zonder klaarkomen niet zwanger wordt.......
Daar vraag je toch teveel van haar hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar had Amanda eigenlijk zelf ook om kunnen vragen...![]()
Owh ja.. daarom liep hij de halve dag met die test rond voordat hij het verteldequote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: 'Ik steun je, ik help je, ik begeleid je ermee'
Dat realiseer ik me inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 00:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar vraag je toch teveel van haar hoor
Ik ben helemaal geen fan van Brian, integendeel, maar als iemand aan de pil is en dat morele gelul over condooms wil ik ook wel es horen als je naakt naast zo'n stoeipoes ligt...Ik zou ook schrikken als iemand misselijk is, de pil regelmatig vergeet en iedereen er over zit te zeiken. Wat maakt het nou uit om een testje te doen. Wat is haar probleem?!?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, jij keurt geweld tegen vrouwen goed. Nu weten we meteen waarom je fan van Brainless bent...
zijn B zijn woorden niet de mijne hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij heel lief en schattig![]()
Het gaat er meer om dat Brian het nu volledig bij die ene vergeten pil legt.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef product het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fan van Brian, integendeel, maar als iemand aan de pil is en dat morele gelul over condooms wil ik ook wel es horen als je naakt naast zo'n stoeipoes ligt...Ik zou ook schrikken als iemand misselijk is, de pil regelmatig vergeet en iedereen er over zit te zeiken. Wat maakt het nou uit om een testje te doen. Wat is haar probleem?!?
Voorvocht...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef solara4 het volgende:
Is ook lastig als je de dagen op je pilstrip niet kan lezenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef demins het volgende:
Je weet niet wanneer je voor jet laatst je pil hebt gemist...
..ik kan me voorstellen dat Brian een corrigerende tik van haar vriendjes gaat krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Prosac het volgende:
Logisch dat je geen grapjes maakte Brian, jij scheet 10 kleuren stront
Eens. Het was goed zo maar hij graaft weer es een gat voor zichzelf.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat Brian het nu volledig bij die ene vergeten pil legt.
...ja ... zoals ma di wo do vr za en zoquote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook lastig als je de dagen op je pilstrip niet kan lezen![]()
Se hep niet voor niets al dertig zwangerschapstesten gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Mika25 het volgende:
Dus toen Amanda zei dat ze de pil "wel eens vergeet" bedoelde ze dus niet in de DGK, maar meer algemeen. In ieder geval weten we nu dus waarom ze zo zeker was dat ze niet zwanger was.
do re mi fa so la ti do? zou ze hem gebruiken voor zangoefeningen?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja ... zoals ma di wo do vr za en zo
ik bedoel ... wat MOET dat kind nou met zo weinig informatie op zo'n strip.
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hij neemt toch verantwoordelijkheid door gelijk een zwangerschapstest te regelen. Als ie dat niet had gedaan was het gelul door gegaan tot ze weer ongesteld zou worden. Die hele familie van haar ziet toch ook gewoon op youtube dat ze zich door hem laat vol joggeren?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat Brian het nu volledig bij die ene vergeten pil legt.
Hij komt er steeds op terug dat hij niet begonnen is, maar beseft volgens mij totaal niet dat het Amanda daar niet om gaat..quote:Op maandag 26 maart 2007 00:28 schreef milk-shake het volgende:
hij is er niet over begonnen...........en heeft haar nooit uitgelachen ............neee dat was HUUB weer
"Effe serieus !"quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zie Brainless denken: Met Je Domme Blonde Hoofd!
Kom op Brainless, je wilt het zeggen, het moet er uit! Denk aan Nena!
Wat een enorme klootzak is het toch, daarmee probeert hij haar dus te laten denken dat zij strax van haar moeder en zus te horen krijgt dat zij het allemaal niet snapt en hij wel...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian gaat de moeder en de zus van Amanda een brief schrijven met zijn uitleg. Dat zal me een boekwerk worden dan !
Vanmiddag zei ze dat ze ook de pil in de kooi al eens is vergeten, maar nooit op de dag dat ze met Brian geneukt heeft. Dus volgens haar was er daarom geen risico.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Mika25 het volgende:
Dus toen Amanda zei dat ze de pil "wel eens vergeet" bedoelde ze dus niet in de DGK, maar meer algemeen. In ieder geval weten we nu dus waarom ze zo zeker was dat ze niet zwanger was.
Maar dat IS toch ook zo? Brian werd gelijk para (en geef hem es ongelijk,. Het is niet zo dat je hem kan smeren en je telefoon niet meer opnemen...)quote:Op maandag 26 maart 2007 00:28 schreef milk-shake het volgende:
hij is er niet over begonnen...........en heeft haar nooit uitgelachen ............neee dat was HUUB weer
Ik hoop dat ze een passend antwoord naar hem schrijvenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
De zus en de moeder zullen het wel fijn vinden om een brief van een gast te krijgen die hun dochter/zus uitwoont voor de camera's.... Ik zeg gessellig...
En daar had ik haar nog gelijk in gegeven ook... het is gewoon een manipulatieve hond, haar eerst zonder condoom neuken en dan nog even gaan beslissen dat en wanneer zij een zwangerschapstest moet doen?!!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
Ze had die test ook kunnen weigeren..
Ze blijft me steeds verbazen..zelden zo'n dom persoon gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze dat ze ook de pil in de kooi al eens is vergeten, maar nooit op de dag dat ze met Brian geneukt heeft. Dus volgens haar was er daarom geen risico.
Dat klopt, maar daarvan heeft Amanda al meerdere keren gezegd dat het daar niet om ging en dat ze die grapjes ook niet erg vond.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef product het volgende:
[..]
Maar dat IS toch ook zo? Brian werd gelijk para (en geef hem es ongelijk,. Het is niet zo dat je hem kan smeren en je telefoon niet meer opnemen...)
ma : mag worden vergeten (weekeind geweest)quote:Op maandag 26 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dan zou ze weg moeten, lijkt me zonde...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef solara4 het volgende:
amanda gaat straks meppen
Uhhh omdat ze al 30 keer een zwangerschaps test had gedoen?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Mika25 het volgende:
Ze kan nog veel irritanter zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 00:33 schreef robert2006 het volgende:
amanda is echt erg irritant nu
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
ma : mag worden vergeten (weekeind geweest)
di : die ff nie
wo : woh die wel
do : door de plee spoelen
vr : Mmmmm vrijen
za: Ja lekker makkelijk zaterdag
zo : zo'n dag hoeft het niet
Omdat hij bezorgd om ze is,quote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Brian nu ma en zus een brief te schrijven om het uit te leggen. @@
Wat is het ook een eikel he die Huub...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is om gierend van te lachen. Huub heeft aan tafel even lekker de zwangerschapstest er in gewreven en Brian zit nu nog steeds in de shit. En in zijn gesprek met Amanda graaft hij zelf de valkuil nog dieper ........
Je zult wel gelijk hebben, nu effe niet maar over een uurtje of zo weer wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:34 schreef nueffeniet het volgende:
bij hun is het toch zo ruzie en weer neuken tering die 2 neuken 2 keer per dag 7 dagen per week
Tis ook zo'n bezorgde schatquote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat hij bezorgd om ze is,
Die zwangerschapstest vroeg hij ook eigenlijk voor hen aan...![]()
Is onderdeel van zijn Loverboy manipulatie: "zij zullen mij begrijpen en dan vertellen ze jou ook dat je geen gelijk hebt"quote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Brian nu ma en zus een brief te schrijven om het uit te leggen. @@
WAAAAAAAAAROM zegt Amanda nou niet: Doe eens normaal en laat hen hier buiten!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is onderdeel van zijn Loverboy manipulatie: "zij zullen mij begrijpen en dan vertellen ze jou ook dat je geen gelijk hebt"
met een eigen zus en een eigen moeder, die Brian persoonlijk gaat schrijven en vertellen van zijn beste bedoelingen.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:29 schreef robert2006 het volgende:
amanda heeft een gezin
Ellie zit al klaar, bij de Febo.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou ze weg moeten, lijkt me zonde...
Maar Brian wil zijn punani weer veiligbewerkstelligen voor vanavond.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef nueffeniet het volgende:
die 2 lullen al 20 minuten over hetzelfde en herhalen fokking alles
Hoezo vieze smaak nu?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is onderdeel van zijn Loverboy manipulatie: "zij zullen mij begrijpen en dan vertellen ze jou ook dat je geen gelijk hebt"
Da's tenminste een lekker wijf....quote:Op maandag 26 maart 2007 00:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ellie zit al klaar, bij de Febo.
het is onmogelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
het is heel moeilijk om amanda wat duidelijk te maken
Inderdaad. Haar proberen te isoleren,quote:Op maandag 26 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt door de combinatie "niet al te snugger" en "stronteigenwijs".quote:Op maandag 26 maart 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
Die 2 passen perfect bij elkaarquote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef nueffeniet het volgende:
die 2 lullen al 20 minuten over hetzelfde en herhalen fokking alles
Ook voor hem zelf heb ik af en toe het idee...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Het is heel moeilijk om iets van brian te snappen.
Lijkt me een beetje laat als bijna iedereen al op bed ligtquote:Op maandag 26 maart 2007 00:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ellie zit al klaar, bij de Febo.
Jammer he ? Daar is ze nog niet sterk genoeg voor ! Dat weet die Lamlul maar al te goedquote:Op maandag 26 maart 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAROM zegt Amanda nou niet: Doe eens normaal en laat hen hier buiten!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
Omdat ze gevoelig is voor zijn "argumenten"quote:Op maandag 26 maart 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAROM zegt Amanda nou niet: Doe eens normaal en laat hen hier buiten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |