Gelukkig heb je de notulen eerst al uitgeschrevenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben maar eens begonnen met de notulen van vorige week donderdagavond. Daarna ligt er nog wat leesvoer voor me en ik moet ook beginnen met een memo naar de wethoudert en misschien even gezellig bellen met VVN
.
nee....quote:
ik heb alles weer op de ritquote:Op maandag 26 maart 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, is de ellende allemaal opgelost...
Het is ongetwijfeld al 40 x gezegd en gevraagd, maar wat voor werk doe je?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb alles weer op de rit
en ze weten ook gelijk dat ze dat volgende keer helemaal anders moeten aanpakken
het zijn eer-ik z'n woorden...quote:
Heb je zo'n senseo waarvan je de deksel moet opentrekken door aan zo'n ding te trekken, of moet je van die schuifjes naar elkaar toeknijpen?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
nee....![]()
gisteravond keek ik thuis even, maar ik snapte er niets van...![]()
geen plastic dingetjes en/of imbusboutjes...![]()
Toch nog maar even jouw "opwindende fotomateriaal" beter bekijken of uitprinten....![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb alles weer op de rit
en ze weten ook gelijk dat ze dat volgende keer helemaal anders moeten aanpakken
Ik heb een vrij nieuwe senseo en het ziet er uit als op de foto...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je zo'n senseo waarvan je de deksel moet opentrekken door aan zo'n ding te trekken, of moet je van die schuifjes naar elkaar toeknijpen?
Misschien dat je zo'n oldskool senseo hebt, waarbij het wellicht anders in elkander steekt.
omdat de zakdoekjes op waren/zijn en ik verkouden benquote:Op maandag 26 maart 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een vrij nieuwe senseo en het ziet er uit als op de foto...![]()
Ga vanavond weer een nieuwe poging wagen...![]()
Maar eerst even oefenen op de kantoorsenseo...![]()
Waarom staat er trouwens een rol wcpapier op jouw bureau??![]()
dat ken ik...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat de zakdoekjes op waren/zijn en ik verkouden ben
uiteraardquote:Op maandag 26 maart 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Wel lekker zacht, wc papier. Als je tenminste de goeie koopt.
dat stadium heb ik gelukkig nog niet bereiktquote:Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef OA het volgende:
[..]
dat ken ik...![]()
het gaat alleen wel enorm irriteren na een tijdje...![]()
het gebeurt mij altijd op kantoor, waar uiteraard alleen het goedkoopste wc papier aanwezig is...quote:Op maandag 26 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uiteraard
Dat stuurpapier moet ik niet.
kamer opruimenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog wilde plannen vandaag, behalve leren voor tentamens?
Verkouden op kantoor? Doe ik niet aanquote:Op maandag 26 maart 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
het gebeurt mij altijd op kantoor, waar uiteraard alleen het goedkoopste wc papier aanwezig is...![]()
keukenrollen zijn hier niet eens te vinden...![]()
straks een 'gezellige' isovergadering voorbereiden...quote:Op maandag 26 maart 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog wilde plannen vandaag, behalve leren voor tentamens?
haha, dat zal je altijd zien iddquote:Op maandag 26 maart 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
het gebeurt mij altijd op kantoor, waar uiteraard alleen het goedkoopste wc papier aanwezig is...![]()
keukenrollen zijn hier niet eens te vinden...![]()
Joh gewoon gaan. Ik ga ook nog een uurtje hendig sporten vandaag.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kamer opruimen
Verder weet ik het nog niet, wellicht even een uurtje hardlopen, 't weer nodigt daar wel een soort van toe uit.
Aan de andere kant..
Het is wel maandag
ik wel... hier moet je voor je eerste 2 ziektedagen 2 vakantiedagen inleveren...quote:Op maandag 26 maart 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verkouden op kantoor? Doe ik niet aan.
Dolle pret, vergaderen. Al lang niet meer gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
straks een 'gezellige' isovergadering voorbereiden...![]()
Geen ambtenaren zeker?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
ik wel... hier moet je voor je eerste 2 ziektedagen 2 vakantiedagen inleveren...![]()
![]()
Eitje. Hoe is het Boemski?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó! Dit deel komt nog wel vol vandaag denk ik![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó! Dit deel komt nog wel vol vandaag denk ik![]()
zulks een schraalheid.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
ik wel... hier moet je voor je eerste 2 ziektedagen 2 vakantiedagen inleveren...![]()
![]()
nee...quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Even tussendoor: +44 is leuk!
hoe heet die zaak waar jij werktquote:Op maandag 26 maart 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
nee...![]()
verder wel ambtenaarachtige praktijken hier... iedereen begint en stopt over het algemeen wanneer het uitkomt...![]()
hele dagen koffiën![]()
jaaaaaaaren overleggen, besluiten uitstellen, etc... en uiteindelijk alles afblazen...![]()
hier ontgaat mij even ietsquote:Op maandag 26 maart 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Even tussendoor: +44 is leuk!
Heel herkenbaar. Bij mijn vorige baan waren ze daar ook wel goed in, alleen werd het stoppen wanneer het uitkomt niet echt gewaardeerd.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
nee...![]()
verder wel ambtenaarachtige praktijken hier... iedereen begint en stopt over het algemeen wanneer het uitkomt...![]()
hele dagen koffiën![]()
jaaaaaaaren overleggen, besluiten uitstellen, etc... en uiteindelijk alles afblazen...![]()
Ik luister muziek. +44 van Mark en Tom van Blink 182.quote:
als je het niet te gek maakt en over een langere periode gewoon aan je uren komt dan is alles prima!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Bij mijn vorige baan waren ze daar ook wel goed in, alleen werd het stoppen wanneer het uitkomt niet echt gewaardeerd.
Niet iets met 23 jaar oudere mannen?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik luister muziek. +44 van Mark en Tom van Blink 182.
Leuk plaatje.
Ook goedemorgen, alles goed?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet iets met 23 jaar oudere mannen?
vandaarquote:Op maandag 26 maart 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik luister muziek. +44 van Mark en Tom van Blink 182.
Leuk plaatje.
ik ben roostermaker op een schoolquote:Op maandag 26 maart 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is ongetwijfeld al 40 x gezegd en gevraagd, maar wat voor werk doe je?
Mogguh.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, alles goed?
Eh nee niet iets met mannen van 44.
Daarbij, 23 jaar oudere mannen zijn toch iets te oud. Hoewel ik Trent Renzor nooit van mijn leven meer zou losketenen van mijn bed. Vraag me alleen af of 'ie 23 jaar ouder is.
Aha!quote:
wat een krachtnerdsquote:Op maandag 26 maart 2007 10:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mogguh.![]()
Of alles goed is?
Neen, ik moet vandaag iets afhalen bij de postbank, en ze hebben die brief verzonden naar een filiaal heel ver uit de buurt.
Mij boeit het niet zoveel eigelijk, alleen ze doen het wel vaker..quote:
Een Medeschoolmedewerker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |