Waarom gebruik/steel jij een afsluiter van een andere userquote:Op maandag 26 maart 2007 00:56 schreef JDude het volgende:
Groetjes, veldmuis.
Oke het is niet logisch maar wel ... nou zeg op dan ????quote:Op maandag 26 maart 2007 00:54 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ineens zie ik de logica.
Nee! JDude is JDude. Veldmuis is veldmuis.quote:
He? wat? Bier, ik volg het niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke het is niet logisch maar wel ... nou zeg op dan ????
![]()
Okquote:Op maandag 26 maart 2007 01:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee! JDude is JDude. Veldmuis is veldmuis.
Wat is dan logisch volgens jou, ik begrijp het nu effe niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
He? wat? Bier, ik volg het niet meer.
Logisch is volgens mij iets wat als vanzelfssprekend wordt beschouwd.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is dan logisch volgens jou, ik begrijp het nu effe niet meer.
Oke ik vind bier erg lekker, bier drink ik pas als laatste als ik de koffie al lang heb gehad.![]()
Is ook logisch, net zoals het van zelfsprekend is, daarom zei ik dat het ook logisch is toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Logisch is volgens mij iets wat als vanzelfssprekend wordt beschouwd.
Koffie + bier is niet logisch. Koffie apart van bier is wel logisch. Bier voor, bij en na de maaltijd is logisch. Koffie bij het ontbijt is logisch.
Logisch toch?
Foei aan diegenen die koffie verkrachten!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:16 schreef erkel het volgende:
Wat was Nederland slecht zeg gisteravond![]()
en mijn zus zet uberslappe koffie, heb er ff de huid volgescholdenKoffie geeft bij mij een associatie met een gelukzalig gevoel en daar helpt zulke bocht niet bij
heb haar niet uitgescholden hoor, dat is niet lief
![]()
1 schepje koffie op 2 mokken. Het MOET minimaal 2 scheppen zijn dan op 2 mokken
Eerst bier, dan koffie? Nee joh. Eerst bier en dan nogmaals bier.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Is ook logisch, net zoals het van zelfsprekend is, daarom zei ik dat het ook logisch is toch?
Of je moet altijd perse eerst Bier drinken en daarna direct aan de koffie gaan, kan ook heel logisch zijn.
Maar dat zei ik op de vorige pagina ook al.![]()
Het was maar een voorbeeld,quote:Op maandag 26 maart 2007 01:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst bier, dan koffie? Nee joh. Eerst bier en dan nogmaals bier.
Bier is immers 14.gif.
Kan ook natuurlijk, ik drink soms weleens een Cola soms een 7up / Sprite of een RedBull.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:27 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ik begin meestal met koffie. Dan nog braaf Spa Rood, in het kader van.. laat ik vandaag eens wat minder drinken. En dan stap ik braaf over op bier.
Ook dit bevat enigszins logica.
Precies, we hebben dezelfde mening !quote:Op maandag 26 maart 2007 01:29 schreef Kuukske het volgende:
Juist. Nouja, zolang ik niet ontbijt met bier vind ik alles logisch.
Moet het nou altijd over nuecken gaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:35 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, ik wil gerust een suggestie doen. Maar gezien mijn melige staat op dit moment is het misschien verstandig om dat onderwerp te vermijden
Ik ga 'slapen'. Tot morgen, koffiedrinkerts!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja, heb ik goed omheen geluld toch?
Seksuele interactie. 14.gif.
Alles is Logisch zolang er maar Logica in zit, en je het er zelf in ziet.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:35 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, ik wil gerust een suggestie doen. Maar gezien mijn melige staat op dit moment is het misschien verstandig om dat onderwerp te vermijden, mocht er ooit iemand spijt krijgen van een post die hij of zij plaatst naar aanleiding van dat onderwerp. Immers, het is nooit leuk om jezelf de volgende ochtend na te lezen en te denken.. OMFGBBQROFL heb ik dat gepost?!
Daarom wil ik voorstellen om te kijken welke wendig dit topic neemt vanaf hier. Bijvoorbeeld wanneer ik zeg... Koffie met een Kuukske. Zo hendig sjiek. JDude's reactie is voorspelbaar. Hij zal zeggen.. Koffie met een Kuukske, mag ik er nog meer bij?
Anderen zullen niet automatisch aan mij, user Kuukske, maar eerder aan een Koekje denken. Logisch (weer logica) aangezien Kuukske Brabants is voor koekje. Danwel stroopwafel en zulks.
Afijn, dit gaat nergens meer over. Nieuw onderwerp: euhh..
Smeer hem maar weer, koffie liefhebber.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg net door, dat ik ook ga slapen.
Welterusten koffiemensjes. Tot morgen
Ik ben hier voorlopig nog wel even hoor, ik spreek je zo wel weer na je douche avontuur.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, goed gezien, met het tijdsverschil nu nog op 5 uur..
ik ga eerst ff douchen, jij bent hier nu toch een uur langer
Zo op naar je volgende avontuur, sterkte ermee.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar goed, ook weer eens aan het werk, want ik moet nog wat afmaken vandaag
Ik snap wat je bedoeld, maar daar heb ik nu geen last meer van gelukkig.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, ik blijf ook hier natuurlijk, want mijn verbinding is niet snel, dus regelmatig moet ik wachten. Bah, wat vervelend
Wat is zo daar het laatste nieuws eigenlijk, heb je nog wat nieuws te melden voor me ????quote:Op maandag 26 maart 2007 02:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb sowieso geen haast met dingen, dan had ik in Nederland moeten blijven.
Ben bezig aan mijn website. Er moeten altijd dingen aangepast wordenen het nieuws moet gedaan worden natuurlijk. Echter lijkt er op dit moment niet heel veel boeiends te doen te zijn
Mag ik meer details aub erover ????quote:Op maandag 26 maart 2007 02:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, een handjevol actieve vulkanen is het wel zo'n beetje.
Bedankt newsreporter.quote:Op maandag 26 maart 2007 03:07 schreef indahnesia.com het volgende:
staat allemaal op
http://news.indahnesia.com
of
http://indonesiepagina.nl/nieuws.php
Hoi Indah, hoi Boem!quote:Op maandag 26 maart 2007 08:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ben weer op het werk present haha. Hoe was jullie weekend?
Die heb ik al 2 dagen niet 'gezien'...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja het is niet extreem druk hierwaar is jj.
Mogge JDude!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
Zoeen vroegte in dit topic!
Ik zit alweer op kantoor. Zo maar eens naar de koffiemasjien. Op Kuukske hoeven jullie voorlopig niet te rekenen, die lag toen ik wegging nog in coma
.
Ja, JJ is er niet, daar heb je het alquote:Op maandag 26 maart 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja het is niet extreem druk hierwaar is jj.
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
Zoeen vroegte in dit topic!
Ik zit alweer op kantoor. Zo maar eens naar de koffiemasjien. Op Kuukske hoeven jullie voorlopig niet te rekenen, die lag toen ik wegging nog in coma
.
Mogge dan!quote:
Ik heb geen idee, ik neem hier de telefoon niet op.quote:
ja, bevalt me nog altijd prima.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Zozo! Nog steeds naar je zin daar?
Mooi! Waarom ben je in eerste plaats eigelijk daarheen gegaan ?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, bevalt me nog altijd prima.
quote:
sowieso, volop weekend hier nogquote:Op maandag 26 maart 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Weekenden zijn tof.
ambtenarentijdenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Jep hier ook.
Ja hequote:Op maandag 26 maart 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
In het kader van het koffietopic, ga ik even koffie tanken.
Goeiemorgen trouwens, allen.
Morgen JDzoeen liefde in dit topic
Uhhuhquote:
Het was hier vorige week zo'n gekkenhuis, en dat ga ik deze week een beetje compenserenquote:
Ben maar eens begonnen met de notulen van vorige week donderdagavondquote:
ja, is de ellende allemaal opgelost...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het was hier vorige week zo'n gekkenhuis, en dat ga ik deze week een beetje compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |