Bedankt newsreporter.quote:Op maandag 26 maart 2007 03:07 schreef indahnesia.com het volgende:
staat allemaal op
http://news.indahnesia.com
of
http://indonesiepagina.nl/nieuws.php
Hoi Indah, hoi Boem!quote:Op maandag 26 maart 2007 08:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ben weer op het werk present haha. Hoe was jullie weekend?
Die heb ik al 2 dagen niet 'gezien'...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja het is niet extreem druk hierwaar is jj.
Mogge JDude!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
Zoeen vroegte in dit topic!
Ik zit alweer op kantoor. Zo maar eens naar de koffiemasjien. Op Kuukske hoeven jullie voorlopig niet te rekenen, die lag toen ik wegging nog in coma
.
Ja, JJ is er niet, daar heb je het alquote:Op maandag 26 maart 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja het is niet extreem druk hierwaar is jj.
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
Zoeen vroegte in dit topic!
Ik zit alweer op kantoor. Zo maar eens naar de koffiemasjien. Op Kuukske hoeven jullie voorlopig niet te rekenen, die lag toen ik wegging nog in coma
.
Mogge dan!quote:
Ik heb geen idee, ik neem hier de telefoon niet op.quote:
ja, bevalt me nog altijd prima.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Zozo! Nog steeds naar je zin daar?
Mooi! Waarom ben je in eerste plaats eigelijk daarheen gegaan ?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, bevalt me nog altijd prima.
quote:
sowieso, volop weekend hier nogquote:Op maandag 26 maart 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Weekenden zijn tof.
ambtenarentijdenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Jep hier ook.
Ja hequote:Op maandag 26 maart 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
In het kader van het koffietopic, ga ik even koffie tanken.
Goeiemorgen trouwens, allen.
Morgen JDzoeen liefde in dit topic
Uhhuhquote:
Het was hier vorige week zo'n gekkenhuis, en dat ga ik deze week een beetje compenserenquote:
Ben maar eens begonnen met de notulen van vorige week donderdagavondquote:
ja, is de ellende allemaal opgelost...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het was hier vorige week zo'n gekkenhuis, en dat ga ik deze week een beetje compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |