Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ik voel enge trots omhoogkomen!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:31 schreef BrandX het volgende:
Ha Kuuske!
En voor de nieuwkomers in #31: TT is te danken aan de geboorte van Stijn en bedacht door Vrolijke Frits!
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik voel enge trots omhoogkomen!
Ah er is iemand bevallen. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:33 schreef Kuukske het volgende:
Is er iemand zwanger?
een hele goede vriendin van mij is bevallen van haar tweedequote:Op zondag 25 maart 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
wie is stijn
eigenlijk: van wie is stijn
hallo allemaal trouwens
Zoeen populariteit in dit topic.quote:
Ik wacht nog maar even met de eerste.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
een hele goede vriendin van mij is bevallen van haar tweede![]()
lol., ik ook hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 23:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wacht nog maar even met de eerste.
ah, okquote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
een hele goede vriendin van mij is bevallen van haar tweede![]()
Was 't makkelijk te vinden?quote:
biertijd zelfsquote:
"Jenny don't be hasty!"quote:Op zondag 25 maart 2007 23:54 schreef Kuukske het volgende:
"Roebie roebie roebieee".
Dat is mooi, dan hoef ik niet op te staan.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:58 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ja eens kijken hoeveel er nog in de koelkast ligt. In het kader van, ik ben ambtenaar en werk nooit op maandag.
Slaapsequote:Op maandag 26 maart 2007 00:00 schreef BrandX het volgende:
zoeen gezelligheid in dit topic, maar ik ga het toch voor gezien houden voor de komende uren!
Ik meld mij tussen 07:00 en 07:10 vanaf kantoor voor mijn eerste bakkie; waarna er nog stellig heel veel gekoffied gaat worden. Lekker drie ochtenden interne audits doen
Ciao!![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 26 maart 2007 00:00 schreef BrandX het volgende:
zoeen gezelligheid in dit topic, maar ik ga het toch voor gezien houden voor de komende uren!
Ik meld mij tussen 07:00 en 07:10 vanaf kantoor voor mijn eerste bakkie; waarna er nog stellig heel veel gekoffied gaat worden. Lekker drie ochtenden interne audits doen
Ciao!![]()
![]()
is dit een verkapte 'ik-ga-pitten' post?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:02 schreef MPG het volgende:
Zo hee, tempo zit er lekker inHelaas begint morgen weer een normale collegeweek voor mij, wat een regelmatige aanvoer van koffie betekent, maar een onregelmatioge aanwezigheid hier met zich meebrengt
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:05 schreef Kuukske het volgende:
Informer van Snow in karaoke versie op TMF!!!
Die klederdracht destijds. Zo oldskool house.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dit een verkapte 'ik-ga-pitten' post?
oooooh, dat zijn mooie tijdenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik moet morgen om 8:45 present zijn, en om vanaf 9:30 ieder uur een bakske
blijf nog een half uurtje hier ofzo
tot half 2, want dan gaat de kantine dichtquote:Op maandag 26 maart 2007 00:10 schreef Kuukske het volgende:
Ieder uur, damn.
TU eindhoven he, na 14 uur geen kantinepersoneel meer aanwezig, dus alleen smerige "koffie" uit de automaatquote:Op maandag 26 maart 2007 00:12 schreef Kuukske het volgende:
Gaat de kantine bij jullie dicht?! Wat een baggerfirma.
Das al heel wat meer. Na 14 uur is er nog 1 kantine open, en met mijn rooster is dat 4 van de 5 dagen een kwartier lopenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:14 schreef Kuukske het volgende:
Oh een school. Goh, bij ons op school zijn ze tot ergens in de avonduren open. Jammer dat ze van dat bagger avondeten klaarstomen maarja. Ze zijn wel open!
Nee, dat schijnt alleen in Breda te kunnenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef Kuukske het volgende:
Eten in de stad: hendig sjiek schransen bij Subway's. Of onbeperkt spareribs snaaien in Breda. Hoewel dat volgens mij overal kan.
Subwaysquote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef Kuukske het volgende:
Eten in de stad: hendig sjiek schransen bij Subway's. Of onbeperkt spareribs snaaien in Breda. Hoewel dat volgens mij overal kan.
ja maar ik wil die aangegeten calorietjes niet kwijtquote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef Kuukske het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: je loopt je aangegeten calorietjes er dan wel meteen af.
Jupilerquote:
copy that, ik schei er ook mee uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mensen ik houd het voor gezien! Ik ga lekker de mand in, ff dat uurtje van vannacht inhalen!! Slaap lekker allen, ik spreek jullie morgen
Dank je wel!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:32 schreef Kuukske het volgende:
Wel-te-rusten.
Ja hendig personeelsfeest gehad, bier gedronken, Deftones live gezien. Bier gedronken.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Kuukske, uber-oldbie![]()
Ja prima, goed weekend gehad. Jij ook?
Vermoeiend programmaquote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hendig personeelsfeest gehad, bier gedronken, Deftones live gezien. Bier gedronken.
Was een tof weekend. En morgen nog een dag!
Welterusten Kuukskequote:Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef Kuukske het volgende:
Welterusten eMPeG.
Second that.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:49 schreef JDude het volgende:
Bier.
Ja precies. Wij (JDude en ik voor de n00bies onder ons) vonden dat ook. En ik heb nog een tof shirtje gescoord ook. Maar het publiek bestond volgens mij voornamelijk uit mensen die hun middelbare schooltijd herleefden. Die waren er meer dan van die ReGeNBoOWGh-AlToW's.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:50 schreef erkel het volgende:
Ah ok, ik luisterde het ook vooral op de middelbare schoolZat toen beetje in zo'n periode dat ik veel rock luisterde. Later wat meerdere stijlen waarderen, maar begin het nu weer beetje terug te luisteren. Doet je weer terugdenken
![]()
Koffie en Bier dat hoort Hier met Plezier dat ik het Vier Hier.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:49 schreef JDude het volgende:
Bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |