heb jij dat ook met foto's van toen en foto's van nu?? Ik haat dat!!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
[..]
Oke, ik ben ook ongeveer zoveel verouderd in diezelfde tijd? Denk ik?![]()
Ik vind het gewoon afgrijselijk irritant als iedereen een kwartier op een COS zit te wachten en daarna in grote aantallen allemaal maar een COS opent...quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
lelijke oefenruimte-herrie.
Niemand durft dat nogquote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon afgrijselijk irritant als iedereen een kwartier op een COS zit te wachten en daarna in grote aantallen allemaal maar een COS opent...
Dan maar een beetje moeite van tevoren...
ik waag me er helemaal niet aan een COS te openenquote:
Zelf zegt hij "alles" te zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
tegen Eric '....en jij lijkt mij een homo', stelt de zanger vast.
Heb je een Ban op het stones forum. p.s. Wie zijn dat ?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef jinca het volgende:
[quote]Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef proh het volgende:
ik vind het bij die zanger eerlijk gezegd nog wel meevallen
Hoop dat niemand dat ooit bij mij flikt..
Who cares, anyway...de STONES komen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo klinkt hij ook (maar ja, heeft ook al de nodige jenevertjes op en zit nu aan de Goldstrike...)quote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Alides Hidding ziet er uit alsof hij een drank- drugs etc. probleem heeft
..dan kun je wel stellen ja. Hij drinkt jenever alsof het water is.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Is Alides straalbezopen ofzo:?
En andersomquote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..dan kun je wel stellen ja. Hij drinkt jenever alsof het water is.
Drinkt ie uit een beker???quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zo klinkt hij ook (maar ja, heeft ook al de nodige jenevertjes op en zit nu aan de Goldstrike...)
Wie zijn dat????quote:Op zondag 25 maart 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een Ban op het stones forum. p.s. Wie zijn dat ?![]()
Kan best. De jenever goot hij net over in een flesje.quote:
Dat zijn toch de bietelsquote:Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie zijn dat????
Hoe durf je!!
Dat zijn natuurlijk George, Paul, John en Ringo.
Gebrek aan opvoeding heet dat![]()
In een design oefenruimte zou het echt niet beter klinken...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
lelijke oefenruimte-herrie.
En Huub gaat nu bij haar op schootquote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaajen is de zangeres aan het bewerkstelligen en Snollie baalt.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef demins het volgende:
[..]
In een design oefenruimte zou het echt niet beter klinken...
Daar kun je een kikker nog zuiver laten zingenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef demins het volgende:
[..]
Het resultaat van Boer zoekt vrouwquote:
Wahahaha!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
De zangeres is ongesteld .....
DIE wel verdomme ,denkt Brian
Brian denkt nu: Die kan ik neuken nu !!!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
hhahahahahahahahaquote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Een goede zeeman vaart ook door de rode zeequote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
die groep ken ik niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef demins het volgende:
[..]
ff Lieke testenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef robert2006 het volgende:
huub gaat met de zangeres sexen
maakt Brainless niet uit gaat door de rode zee! en is veilig!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zonder zorgenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een goede zeeman vaart ook door de rode zee
Had Ilona tieten dan???quote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vermoeiend dat Amanda steeds blijft volhouden dat d'r tieten echt zijn...
Deed Ilona ook al...
![]()
Ik waarschuw je wel als het over is. Tis pijnlijk maar ben wel wat gewendquote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
O... effe mute hoor..
lijkt wel een crematorium...........quote:Op zondag 25 maart 2007 22:57 schreef Kaleddis het volgende:
Brian voelt zich vast een dominee zo met die muziek op de achtergrond.
Hallelujah![]()
Tis done. Het kwam er opneer dat ie uhhhhh wil Neukenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
O... effe mute hoor..
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Marelle het volgende:
goed gezongen is dit een mooi nummer
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou me niets verbazen als Alides zijn polsbandje van de kliniek nog om heeft en dat ie rechtstreeks de villa is ingerend onder invloed van medicijnen en al
Zo zit ik op dit moment ook te kijkenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind er geen bal (meer) aan...stom bandje...gedrag van iedereen to de bandleden...zooooo nep allemaal...neplachjes..neppraatjes...![]()
Eric's opdringerigheid naar Huub......
Huub die daarin mee gaat...![]()
Jaap al vanaf dag 1 dat hij in het huis kwam...![]()
oerstomme Amanda..![]()
huichelaarster Natasia ...![]()
Lieke...![]()
Brian en zijn gemanipuleer....![]()
en ontwijkende en vermijdende Silvia...![]()
Wat is er gebeurd???![]()
je bent ongesteld??quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind er geen bal (meer) aan...stom bandje...gedrag van iedereen to de bandleden...zooooo nep allemaal...neplachjes..neppraatjes...![]()
oerstomme Amanda..![]()
Lieke...![]()
Komt bij dezelde wenkbrauwen- dinges als Snollie.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef droomkoningin het volgende:
alides hidding? hmmz had m niet herkend
en ontwijkende en vermijdende SylviSAAI... Is nooit anders geweestquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
oerstomme Amanda..![]()
Lieke...![]()
Ik ken veel crematoria waar het er vrolijker aan toe gaat...quote:
dat zie ik ook al maar dan een week terug! het is de LOVE BOAT geworden!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
oerstomme Amanda..![]()
Lieke...![]()
haha ja dat viel mij ook al opquote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef Prosac het volgende:
Zie Brian Amanda even goed in de gaten houden dan
Ja, dat wel...quote:
eigenlijk is er al weken niks meer aan. Een gebrek aan intelligente bewoners en een teveel aan Tokkies.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef Villalux het volgende:
[..]
dat zie ik ook al maar dan een week terug! het is de LOVE BOAT geworden!
Brian speelt toch luchtgitaarquote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef Prosac het volgende:
Zie Brian Amanda even goed in de gaten houden dan
drukt de resetknop op bright_side_of_life_'s computer inquote:Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms smacht je toch naar een streamlock .........
Het is nu echt BB niveau gewordenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef Haroula het volgende:
[..]
eigenlijk is er al weken niks meer aan. Een gebrek aan intelligente bewoners en een teveel aan Tokkies.
Zal je even uit de illusie bregen. De verschijnselen die we nu zien, is niet zo vreemd bij een artiest die een jaartje ouder zijn. De faam is weg maar de levenswijzen niet. Veel artiesten schrijven/produceren met een slok of anderzins op. Ik vind dit wel een grappig beeld dit. Kiest hij voor dit haha.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou me niets verbazen als Alides zijn polsbandje van de kliniek nog om heeft en dat ie rechtstreeks de villa is ingerend onder invloed van medicijnen en al
Zolang het bij nummers blijft...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Ieder nummer tot nu toe verkracht.
Nou leuk voor jouw bruiloftsfeestje Van hartequote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Zal je even uit de illusie bregen. De verschijnselen die we nu zien, is niet zo vreemd bij een artiest die een jaartje ouder is. De faam is weg maar de levenswijzen niet. Veel artiesten schrijven/produceren met een slok of anderzins op. Ik vind dit wel een grappig beeld dit. Kiest hij voor dit haha.
En nu in het nederlands graag.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Zal je even uit de illusie bregen. De verschijnselen die we nu zien, is niet zo vreemd bij een artiest die een jaartje ouder zijn. De faam is weg maar de levenswijzen niet. Veel artiesten schrijven/produceren met een slok of anderzins op. Ik vind dit wel een grappig beeld dit. Kiest hij voor dit haha.
Haha nee dankje. Maar maak dit wel vaak mee dmv werk etc. Dus vandaar deze kanttekeningquote:Op zondag 25 maart 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou leuk voor jouw bruiloftsfeestje Van harte![]()
Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Zal je even uit de illusie bregen. De verschijnselen die we nu zien, is niet zo vreemd bij een artiest die een jaartje ouder zijn. De faam is weg maar de levenswijzen niet. Veel artiesten schrijven/produceren met een slok of anderzins op. Ik vind dit wel een grappig beeld dit. Kiest hij voor dit haha.
Ja, bij BB had je ook de hele tijd zwangerschapstesten en jongens die elkaar stiekem pijpten.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is nu echt BB niveau geworden![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:10 schreef Villalux het volgende:
2 emmertjes water halen 2 emmertjes pompen! huub en adel
Brian heeft haar net verteld dat hij van haar houdt en dat hij haar zal blijven steunen. Dat buurvrouwen-verhaal van Natasia is een beetje rot gevallen bij Brian denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw lacht zowaar.
Niveau was het woord, ik had het niet over de gebeurtenissenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, bij BB had je ook de hele tijd zwangerschapstesten en jongens die elkaar stiekem pijpten.![]()
Weet iemand wat "kajam" betekent ?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef Prosac het volgende:
Brian is weer lekker in zichzelf aan het papiamenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |