Zo zit ik op dit moment ook te kijkenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind er geen bal (meer) aan...stom bandje...gedrag van iedereen to de bandleden...zooooo nep allemaal...neplachjes..neppraatjes...![]()
Eric's opdringerigheid naar Huub......
Huub die daarin mee gaat...![]()
Jaap al vanaf dag 1 dat hij in het huis kwam...![]()
oerstomme Amanda..![]()
huichelaarster Natasia ...![]()
Lieke...![]()
Brian en zijn gemanipuleer....![]()
en ontwijkende en vermijdende Silvia...![]()
Wat is er gebeurd???![]()
je bent ongesteld??quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind er geen bal (meer) aan...stom bandje...gedrag van iedereen to de bandleden...zooooo nep allemaal...neplachjes..neppraatjes...![]()
oerstomme Amanda..![]()
Lieke...![]()
Komt bij dezelde wenkbrauwen- dinges als Snollie.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef droomkoningin het volgende:
alides hidding? hmmz had m niet herkend
en ontwijkende en vermijdende SylviSAAI... Is nooit anders geweestquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
oerstomme Amanda..![]()
Lieke...![]()
Ik ken veel crematoria waar het er vrolijker aan toe gaat...quote:
dat zie ik ook al maar dan een week terug! het is de LOVE BOAT geworden!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
oerstomme Amanda..![]()
Lieke...![]()
haha ja dat viel mij ook al opquote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef Prosac het volgende:
Zie Brian Amanda even goed in de gaten houden dan
Ja, dat wel...quote:
eigenlijk is er al weken niks meer aan. Een gebrek aan intelligente bewoners en een teveel aan Tokkies.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef Villalux het volgende:
[..]
dat zie ik ook al maar dan een week terug! het is de LOVE BOAT geworden!
Brian speelt toch luchtgitaarquote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef Prosac het volgende:
Zie Brian Amanda even goed in de gaten houden dan
drukt de resetknop op bright_side_of_life_'s computer inquote:Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms smacht je toch naar een streamlock .........
Het is nu echt BB niveau gewordenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef Haroula het volgende:
[..]
eigenlijk is er al weken niks meer aan. Een gebrek aan intelligente bewoners en een teveel aan Tokkies.
Zal je even uit de illusie bregen. De verschijnselen die we nu zien, is niet zo vreemd bij een artiest die een jaartje ouder zijn. De faam is weg maar de levenswijzen niet. Veel artiesten schrijven/produceren met een slok of anderzins op. Ik vind dit wel een grappig beeld dit. Kiest hij voor dit haha.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou me niets verbazen als Alides zijn polsbandje van de kliniek nog om heeft en dat ie rechtstreeks de villa is ingerend onder invloed van medicijnen en al
Zolang het bij nummers blijft...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Ieder nummer tot nu toe verkracht.
Nou leuk voor jouw bruiloftsfeestje Van hartequote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Zal je even uit de illusie bregen. De verschijnselen die we nu zien, is niet zo vreemd bij een artiest die een jaartje ouder is. De faam is weg maar de levenswijzen niet. Veel artiesten schrijven/produceren met een slok of anderzins op. Ik vind dit wel een grappig beeld dit. Kiest hij voor dit haha.
En nu in het nederlands graag.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Zal je even uit de illusie bregen. De verschijnselen die we nu zien, is niet zo vreemd bij een artiest die een jaartje ouder zijn. De faam is weg maar de levenswijzen niet. Veel artiesten schrijven/produceren met een slok of anderzins op. Ik vind dit wel een grappig beeld dit. Kiest hij voor dit haha.
Haha nee dankje. Maar maak dit wel vaak mee dmv werk etc. Dus vandaar deze kanttekeningquote:Op zondag 25 maart 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou leuk voor jouw bruiloftsfeestje Van harte![]()
Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Zal je even uit de illusie bregen. De verschijnselen die we nu zien, is niet zo vreemd bij een artiest die een jaartje ouder zijn. De faam is weg maar de levenswijzen niet. Veel artiesten schrijven/produceren met een slok of anderzins op. Ik vind dit wel een grappig beeld dit. Kiest hij voor dit haha.
Ja, bij BB had je ook de hele tijd zwangerschapstesten en jongens die elkaar stiekem pijpten.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is nu echt BB niveau geworden![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:10 schreef Villalux het volgende:
2 emmertjes water halen 2 emmertjes pompen! huub en adel
Brian heeft haar net verteld dat hij van haar houdt en dat hij haar zal blijven steunen. Dat buurvrouwen-verhaal van Natasia is een beetje rot gevallen bij Brian denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw lacht zowaar.
Niveau was het woord, ik had het niet over de gebeurtenissenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, bij BB had je ook de hele tijd zwangerschapstesten en jongens die elkaar stiekem pijpten.![]()
Weet iemand wat "kajam" betekent ?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef Prosac het volgende:
Brian is weer lekker in zichzelf aan het papiamenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |