bron?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Moet je ff wachten tot mei, dan gaan The Simpons een 24-aflevering doen![]()
Blijf jij maar Prison Break kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben het huidige seizoen gestopt met kijken toen dat familiegedoe om de hoek kwam kijken, toen Jack's pa die graham doodde. Is dat later nog beter geworden, is dit seizoen het waard om weer op te pakken, of is het net zo'n drama als seizoen 4?
Bagger.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat vind ik ook kut worden. Maar hoe is dit seizoen qua kwaliteit?
Haha die reclame heb ik in het echt op de amerikaanse tv gezienquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Palmert leeft!![]()
Hij zit nu ondergedoken en maakt goedkope slechte reclame voor autoverzekeringen![]()
[afbeelding]
Dat moge duidelijk zien. Nu zie je haast alleen hun hoofd op de foto's, maar ik verzeker je, daaronder zijn ze ook erg geil.quote:
Dat mag tussen spoilertags, er zijn mensen die dat nog nog ff niet willen wetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb al een paar promo pics er van gezien. WOOOWWAAAWIEEWWAAAA.
Neen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef superhaagie het volgende:
Waar staat die southpark ep nou???/
24 is op het moment wel een betere soap dan ATWTquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:40 schreef -Mo- het volgende:
Wat een Craig fans opeens.
Beseffen ze wel dat Craig niet in 24 speelt?
Idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:40 schreef -Mo- het volgende:
Wat een Craig fans opeens.
Beseffen ze wel dat Craig niet in 24 speelt?
Vooral die romance tussen Milo en Nadia weet mij erg te boeien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
24 is op het moment wel een betere soap dan ATWT
Deze storyline grijpt me altijd heel erg aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En natuurlijk Morris met zijn drankprobleem.![]()
En Sandra met de stervende broedertquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vooral die romance tussen Milo en Nadia weet mij erg te boeien.
En natuurlijk Morris met zijn drankprobleem.![]()
En Jack met zijn familie, zal het ooit nog goed komen tussen ze?!?!![]()
Of wat dacht je van die nieuwe werknemert op CTU. Veel spanningen levert dat meteen op. Ben benieuwd wie hij allemaal gaat neuken, doden, oplichten, in elkaar schoppen, zwanger maken, trouwen enzovoorts.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
En Sandra met de stervende broedert. Om Walid nog maar niet te vergeten, de man die ten onrechte werd aangezien voor moslimterrorist
.
Ja, ik wil sowieso wel wat meer weten over DENVER.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die nieuwe werknemert op CTU. Veel spanningen levert dat meteen op. Ben benieuwd wie hij allemaal gaat neuken, doden, oplichten, in elkaar schoppen, zwanger maken, trouwen enzovoorts.
Nogmaals. De tweede keer vind ik het altijd minder grappig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scriptjeslol hier ook maar weggegooid.
De eerste keer vond je het ook al niet leuk want toen heb je het ook weggehaaldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nogmaals. De tweede keer vind ik het altijd minder grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |