wat heb je voor 1?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori is steeds blijer met de piercing en heeft verder dus schijt aan wat ieder ander ervan denkt of vindt.
Verder beetje boel zenuwachtig voor mn tentamen
What happened? Gedumpt..?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:40 schreef NiTiN het volgende:
Moe, verdrietig, en alleen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil in slaap vallen, en wakker worden in een wereld waarin het weer goed is. Dat het een droom was.
gedumpt klinkt niet goed. Maar komt op hetzelfde neer. Vriendin heeft een keuze gemaakt vanuit het niets, waardoor wij samen niet meer kunnen.quote:
Ik heb precies hetzelfde: Voor komend weekend moet ik 2 opdrachtn afmaken en belastingen doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef Skv het volgende:
Ik voel me heel wazig, misselijk en machteloos. Erger nog dan afgelopen paar dagen. Hoop dat het ooit weer goed komt.. Weet niet wat ik nu met mezelf (en de rest van alles) aanmoet. Moet ook nog een hoop opdrachten maken, maar daar heb ik geen fut voor. Volgende week tentamens, gaat ook ontzettend niet goedkomen denk ik.![]()
Maargoed. We zullen het allemaal zien..
Ik heb geen zin om in details te treden eigenlijk. Ik hou nog gewoon superveel van dr maar ik weet niet hoe het verder moet. En daarnaast begin ik mezelf weer vanalles aan te praten, wat ook niet bepaald helpt ofzo. Moet gewoon even tot rust zien te komen en daarna verder zien. Maarja, mijn gevoel is niet al te best op dit moment..quote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef NiTiN het volgende:
[..]
gedumpt klinkt niet goed. Maar komt op hetzelfde neer. Vriendin heeft een keuze gemaakt vanuit het niets, waardoor wij samen niet meer kunnen.
Probleem is dat ik in mn eentje hier in de VS zit, tot begin juli. Zonder bekenden. en dit vanuit een situatie waar ik tot 2 dagen geleden geen seconde twijfel in kende.
[..]
Ik heb precies hetzelfde: Voor komend weekend moet ik 2 opdrachtn afmaken en belastingen doen.
What happened?
Herkenbaar. Denk dat ik de komende tijd nog wel last blijf houden van wisselende omstandighedenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in details te treden eigenlijk. Ik hou nog gewoon superveel van dr maar ik weet niet hoe het verder moet. En daarnaast begin ik mezelf weer vanalles aan te praten, wat ook niet bepaald helpt ofzo. Moet gewoon even tot rust zien te komen en daarna verder zien. Maarja, mijn gevoel is niet al te best op dit moment..
Niet doenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
heel erg slecht
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
heel erg slecht
Is iets wat je zo snel mogelijk in je leven moet afleren.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:25 schreef Strychnine het volgende:
Schuldig.
Dat je daar uberhaupt nog over twijfelt... You stupid, naive fuckquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef tulpje6 het volgende:
Ben onderhand echt serieus bang dat ik moet overwegen om bij hem weg te gaan.
Precies.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:40 schreef Skv het volgende:
Klinkt als een enkel gevalletje dump. Daar valt geen eer meer aan te behalen.
Dat je je nog met zo'n figuur inlaat. jezus zeg. hoe dom ben je danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef tulpje6 het volgende:
Ik voel me een uitgebloeid bloempje![]()
Mn relatie doet me geen goed.
Ik voel me verdrietig en teneergeslagen. Klein. Ik kan er helemaal niet tegen als mn vriendje me de hele tijd -als geintje- loopt uit te maken voor (kut)hoer en (pijp)slet en weet ik veel wat allemaal. Dat hij me de hele tijd -voor de gein, en/of als ik iets zeg wat hem niet zint- slaat (niet loeihard als in mishandeling ofzo, maar tis gewoon niet leuk en soms is het best wel een dreun en komt het wel hard aan. Dan zeg ik iets en dat zint m dan niet en dan slaat ie me echt keihard op mn hoofd).
Ik haat zijn humor, de hele tijd stomme opmerkingen over elk meisje dat ie ziet 'hmm lekker, triootje?' 'wil je haar beffen?' 'vind je het erg als ik nu aan haar denk nu ik me afruk, ze was echt geil' terwijl hij me een kuthoer noemt en me, als ie even vantevoren nog uitgebreid heeft verklaard dat de serveerster zo lekker was en waarom en dat ie dr wil neuken, een tik tegen mn wang geeft als ik zeg dat ik van die blousjes wel leuk vind staan bij obers.
Ik word boos als hij me een hoer noemt omdat ik (hooguit) 5 mannen in mn msnlijst heb staan (die ik overigens allemaal braaf op blokkeer heb staan omdat hij niet wil dat ik met andere mannen praat) terwijl zn eigen lijst van minstens 350 contacten voor 80% uit vrouwen bestaat 'want daar kan ik beter mee praten'. etc etc etc. Zn eeuwige onzekere gejengel over andere mannen en het lopen neuzen in mijn bestanden om te kijken of er geen andere mannen zijn en blabla.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bleh. Ben onderhand echt serieus bang dat ik moet overwegen om bij hem weg te gaan. Dat hij een foute man is die nooit veranderd, dat ik daar beter niet mee door kan gaan![]()
![]()
goed zo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:20 schreef vingerplantjuhh het volgende:
klote...boos...verdrietig...bedrogen (en dan wil hij nog een vriendschap)...en waarom? om iemand die het totaal niet waard is dat ik me zo voel.
hele nacht totaal niet geslapen.
ik heb vannacht dus alle smsjes zitten wissen, telefoonnummer zitten wissen, emailadres zitten wissen en uit msn geflikkerd, foto`s uit de foon en pc gebrand, kortom....lijfelijk is hij nergens meer in mijn leven aanwezig en nu nog verbannen uit mijn hoofd.
ik ook...maar één uurtje....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:44 schreef sh4dow het volgende:
Moe.. Ik heb weinig geslapen vannacht.
echt, dumpen. ik meen het, het word alleen maar erger. en ik kan het weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef tulpje6 het volgende:
Ik voel me verdrietig en teneergeslagen. Klein. Ik kan er helemaal niet tegen als mn vriendje me de hele tijd -als geintje- loopt uit te maken voor (kut)hoer en (pijp)slet en weet ik veel wat allemaal. Dat hij me de hele tijd -voor de gein, en/of als ik iets zeg wat hem niet zint- slaat (niet loeihard als in mishandeling ofzo, maar tis gewoon niet leuk en soms is het best wel een dreun en komt het wel hard aan. Dan zeg ik iets en dat zint m dan niet en dan slaat ie me echt keihard op mn hoofd).
Ik haat zijn humor, de hele tijd stomme opmerkingen over elk meisje dat ie ziet 'hmm lekker, triootje?' 'wil je haar beffen?' 'vind je het erg als ik nu aan haar denk nu ik me afruk, ze was echt geil' terwijl hij me een kuthoer noemt en me, als ie even vantevoren nog uitgebreid heeft verklaard dat de serveerster zo lekker was en waarom en dat ie dr wil neuken, een tik tegen mn wang geeft als ik zeg dat ik van die blousjes wel leuk vind staan bij obers.
Ik word boos als hij me een hoer noemt omdat ik (hooguit) 5 mannen in mn msnlijst heb staan (die ik overigens allemaal braaf op blokkeer heb staan omdat hij niet wil dat ik met andere mannen praat) terwijl zn eigen lijst van minstens 350 contacten voor 80% uit vrouwen bestaat 'want daar kan ik beter mee praten'. etc etc etc. Zn eeuwige onzekere gejengel over andere mannen en het lopen neuzen in mijn bestanden om te kijken of er geen andere mannen zijn en blabla.
Bleh. Ben onderhand echt serieus bang dat ik moet overwegen om bij hem weg te gaan. Dat hij een foute man is die nooit veranderd, dat ik daar beter niet mee door kan gaan![]()
![]()
BrandX toch...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef BrandX het volgende:
bang. onzeker. nerveus. maar toch voelt het goed. dit moet ik gewoon doen.
zoiets meen je toch niet serieus, een slechte relatie bij tijd en wijle ok, maar dit is toch echt te gek voor wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef tulpje6 het volgende:
![]()
Woowquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef tulpje6 het volgende:
![]()
WAKE - UP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dumpen die sukkel ...je laat je toch niet uitmaken voor een hoer! Als er iemand klappen verdiend dan is hij het wel... Tjee Weg bij die gozer..er lopen genoeg lui rond die deze jongen voor een prikkie graag het nodige bij willen brengen.......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef tulpje6 het volgende:
![]()
Logisch, lijkt me, als je vannacht niet hebt geslapen.quote:
vrij, als in een gecancelde stagequote:
Ik zet het nu misschien ook een beetje overdreven neer..of nouja...het is wel gewoon zo, maar welke man noemt zn vriendin nou niet es -voor de gein- 'domme hoer'. Alleen die van mij zegt het gewoon irritant vaak -voor de gein, maar wel irritant-. Maar tis geen zwaar agressief verbaal geweld of fysiek geweld. Alleen nogal denigrerend en irritant. En ik trek me dat toch aan, tja dat ligt ook aan mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
zoiets meen je toch niet serieus, een slechte relatie bij tijd en wijle ok, maar dit is toch echt te gek voor worden
zie je dat zelf dan echt niet serieus in ???
Fijn dat jij nog wel blij kunt zijn..quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
super...!!!!!.......top avond gehad....
...ochtend kon niet beter beginnen....
....en verheug me zoooo op vanavond....
![]()
![]()
![]()
blijf erin geloven.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:39 schreef Lunar het volgende:
[..]
Fijn dat jij nog wel blij kunt zijn..
what comes around, goes around.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:57 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Opgelucht..... Het hoge woord is er eindelijk uit, het zat er al ff aan te komen....maar nu is het eindelijk zo ver, het is over, en de lente is begonnen. Tijd voor een nieuw begin...Voor alle twee.
Dat gevoel heb ik ook vandaag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Opgestaan op 'n dag waar ik veel hoop te gaan doen, es kijken of ik de daad bij 't woord kan voegen
Dat lijkt me niet echt de goede reden om bij hem te blijven, bang zijn voor een zomer alleen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:59 schreef tulpje6 het volgende:
Ik heb echt geen zin om weer door die hel te moeten als ik het uitmaak, het me zo verloren en kut voelen. Weer een zomer alleen te zijn met mooi weer. En ik heb nauwelijks een sociaal leven dus ik heb ook geen afleiding. We zouden op vakantie gaan in juni en ik heb er ook al vrij voor gevraagd en zie er ook tegenop dat ik die week dan vrij zou hebben en me harstikke kut zou voelen.
Om een zomer lang thuis te zitten zonder vakantie te houden. Ik wil ook wel weer es ergens heen.
etc.
Zucht.
Precies hetzelfde,2 dagen thuis gebleven van school/stage.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
slecht, soort lente-depressie ofzo. Ik kijk tegen allemaal bergen aan en de puf om ze te beklimmen heb ik niet
Uiteindelijk toch aan de slag gegaan en het eea af gekregen. Daarna de zon in. I like!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:48 schreef Subterranean het volgende:
WHAAH! Ik moet aan mijn opdrachten gaan die voor maandag af moeten. Gezien mijn agenda voor de komende 4 dagen MOET ik nu aan de slag, maar ik kom er maar niet aan toe (iets met studie-ontwijkend gedrag). Echt om schijtziek van te worden.
Ik voel me dus een beetje geïrriteerd. Mogelijk ga ik wel even in de tuin zitten en daar aan de slag...Misschien zorgt dat ervoor dat ik aan de slag ga.
Ik denk dat ik weet over wie je 't hebt, ik wens je heel veel sterkte..quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze is weg. Ze is as. En ik weet niet waar ik nu heen moet voor advies, wie op me moppert als ik weer eens iets fout deed. Mijn heldin, mijn voorbeeld. Weg. Ik ben kapot.
misschien moet je overdag eens wat uitvoerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:51 schreef Frappelsien het volgende:
Wakker... fit... om 9 uur vanavond in slaap gevallen en om 12 klaarwakker![]()
Ik zou eens dooodmoe willen zijn echt voor 10 uur in een diepe slaap kunnen vallen![]()
Ik voer overdag genoeg uit lieve schat, daarbij sport ik elke dag 2 uur intensief.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:55 schreef Laton het volgende:
[..]
misschien moet je overdag eens wat uitvoeren
trouwens, zorg dat je nu gewoon wakker blijft lol. gegarandeerd dat je morgen als een blok in slaap valt.
Ik weet niet in welke mate je nieuwschierig bent geweest, maar je gevoel stuurde jequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef birdydontfly het volgende:
GODVERDOMME ik voel me zo kut
waarom ben ik ook zo tering nieuwsgierig ik kom altijd dingen tegen die ik niet wil zien
ik weet niet meer wat ik wil en wat ik niet wil.
Heb je ook al s geprobeerd 1of 2 nachten door te halen en dan een week lang om dezelfde tijd gaan slapenquote:Op donderdag 29 maart 2007 03:03 schreef Frappelsien het volgende:
Ik wil slapen!
Dan kom maar even bij tante frapsquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Znuwachtig, klote en waar is de zon?ik wil gewoon ff helemaal weg van alles,
Ja iets wat ik liever niet had willen weten. Ik was erg in paniek gisteravond maar nu gaat het wel weer. Ik ben nog steeds boos en verdrietig maar ben niet van plan hele drastische maatregelen te nemen, wat ik wel was gisteren. Ik laat het idd even bezinken en ik zie wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke mate je nieuwschierig bent geweest, maar je gevoel stuurde je
wel in de richting van waar je achter bent gekomen... Was het iets waar je liever niet
achter had willen komen?
Ik denk dat als iets zo'n invloed heeft dat je even niet meer weet wat je wil, het weldegelijk
van belang was geweest om te weten, er iig bewust van te zijn...
Wat je wil is iets wat alleen jij kan weten, wat je wel of niet kan accepteren ook... Blijf
wel rationeel en eerlijk naar jezelf, en geef t even tijd om te laten bezinken...
Sterkte!
wat een levenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
nog in bed.......zo gelukkig....
![]()
tja verliefdheid maakt een hoop goed...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een leven
@ work nog steeds, daarna weer hardlopen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik voel me best oké!
Over een half uurtje voor het eerst naar de fysio. Ik ben benieuwd.
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heb nog geen foto's naar m'n FB geupload, misschien vanavond tijd
![]()
Ik onderrug uitstralend naar mn benen, maar dat gaat ook wel weer over (nu voelt het alleen erg kut).quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef LRN het volgende:
Wat last van m'n nek/'rug maar dat gaat wel over.
Ik ook. Op een eigenaardige, maar welkome manier.quote:
Nergens voor nodig, beeb, het komt op z'n pootjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voel me toch weer een beetje onzeker over alles wat komen gaat.
je vriendquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Erg moe na een hardlooptraining, maar goed.. Het kan nog beter: als iemand met zou
masseren.![]()
Dat omschrijft mijn gevoel wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef _Bar_ het volgende:
moe gammel en brak
Ben je ziekjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef Christine het volgende:
Niet echt lekker.
Nee gewoon een beetje dipperig-achtig-onbestemd en vooral nutteloos gevoel. Veel plezier met je kuuroordquote:
Doe ook lekker rustig aan en verwen jezelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon een beetje dipperig-achtig-onbestemd en vooral nutteloos gevoel. Veel plezier met je kuuroord.
Dankzij het telefoontje van net, is de angst volledig weg, maar ben nu wel ietwat geïrriteerdquote:
Houden zo!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef NiTiN het volgende:
Vanochtend opgestaan met een gevoel van een dipjenadat ik eindelijk aan het opkrabbelen ben.
Gelukkig is inmiddels dat lijntje wat omlaag dreigde te gaan nu inmiddels weer richting "beter" aan het stijgen. Wil het gevoel van gisteren niet kwijt.
Samenvatting: Voorzichtig aan het accepteren, steeds meer.
Dat en last van m'n oog . . .quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef _Bar_ het volgende:
moe gammel en brak
En het levenquote:
Dat dekt de lading ook nog steeds erg, erg goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:45 schreef Skv het volgende:
Ik blijf het op 'vreemd' houden.
Neem een biertje, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:32 schreef nozem het volgende:
Het is vrij kansloos als mensen onwaarheden over je gaan lopen rondbazuinen. Maargoed, het levert weer nieuwe inzichten op.
Toegeven, niet balenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet beter. Ik blijf het soms niet snappen, die vermoeidheid die nergens vandaan komt.
Kusje, babe. Hang in there!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet beter. Ik blijf het soms niet snappen, die vermoeidheid die nergens vandaan komt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Kusje, babe. Hang in there!.
OT: mag ik er nog even over nadenken?. Ik voel me zwaar oké, doodmoe en depressievig tegelijkertijd. Kan dat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |